Lijf & Lijn alle pijlers

Wat vind jij mooi aan jezelf, en wat niet?

14-07-2012 14:29 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zin in een feel-good topic.

Nu ik de 40 nader vind ik mijzelf veel mooier dan toen ik 20 werd. Ik ga ervan uit dat bijna iedereen zichzelf meer is gaan waarderen. Noem hier van je uiterlijk waar je blij mee bent en 1 wat je zou willen veranderen.

Wat ik mooi vind aan mezelf:

1: Bijna 40 en nog geen enkele grijze haar

2: De huid van mijn gezicht en decolleté ziet er nog prima uit.

3: ik heb nauwelijks cellulite.

En, niemand is perfect, door mijn zwangerschappen heb ik een los vel bij mijn buik en extra vet rond mijn middel. Dat zou ik graag anders zien.

Dus, denk positief over jezelf en deel dat met je forumgenoten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een aantal jaar geleden ruim 20 kilo afgevallen. Sindsdien zit ik een stuk beter in mijn vel en kan ik mijn lijf een stuk beter waarderen. Ookal zijn er een aantal dingen waarvan ik oprecht kan zeggen dat ik ze niet zo mooi vind, ben ik wel heel blij met het totaalplaatje. Ik weet waar ik vandaan kom, zeg maar.



Mooi vind ik:

Mijn haar

Mijn ogen

Mijn taille

Mijn decollete



Minder mooi vind ik:

Mijn buikje (hoeveel ik ook sport, beter dan dit gaat het niet meer worden vrees ik)

Mijn dikke bovenbenen (en vooral het feit dat ze net iets dikker zijn dan mijn taille aan de bovenkant, zodat jurkjes die zowel aan de onderkant als de bovenkant passen lastig te vinden zijn)

Mijn dikke kuiten (waardoor laarzen voor mij lastig te vinden zijn)

Mijn borsten (door het afvallen zijn ze nog meer gaan hangen dan ze al deden)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wisselend blij met mezelf. Over het algemeen ben ik wel blij met m'n lichaam. Mijn gezicht vind ik mooi en ik heb lang, nooit geverfd haar met slag. Minder mooi vind ik mijn kromme tenen, afgekloven nagels en puistjes en onzuiverheden die her en der voorkomen. En dat ik een beetje overbehaard ben...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben tevreden met mijzelf om het maar zo te zeggen .



Mooi vind ik;

-Mijn lichaam in het geheel (slank)

Specifiek, mijn buik en borsten

-mijn koppie in het geheel.

Specifiek mijn ogen en lippen en sproetjes

-mijn sensuele blik die ik kan hebben volgens vele mannen.



Minder mooi

-Mijn witte huidskleur (half engels)

- mijn kleine billen

- mijn haren, wanneer ik ze NIET gestyled heb. Is dan te kroezig/droog

- mijn benen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kalliope schreef op 18 december 2012 @ 13:23:

Als iemand aan me vraagt waar dat litteken van is, moet ik altijd eerst nadenken waar ze het over hebben.

Hahah ja!

Heb toen ik jonger was ook nog wel reacties gekregen als: 'Jeuz wat heb jij gedaan?' en dan was ik hard aan het denken of ik ergens een blauwe plek had oid.

Littekens zijn van operatie en symmetrisch dus als mensen denken dat ik ongelukje gehad heb vind ik nooit zo snugger. (vooral als ze t zo vragen)



Verder mooi: Mijn décolleté. Vooral met V-hals komt t mooi uit zonder dat het ordinair wordt.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
wat ik mooi vind aan mezelf : kleine voeten,relatief grote borsten ,mijn kont ,mijn neusje mijn mond

minder mooi: mijn buik
Alle reacties Link kopieren
Mooi



Borsten; mijn kleine borsten(75A/70B) vind ik elegant en mooi

Lippen; vol

Peerfiguur

Kaaklijn

Teint; lichtgetint (Italiaanse komaf)



Minder mooi



Neus; te 'schattig'

Haren; droog en breekbaar

Tanden; kort en klein
Alle reacties Link kopieren
Mooi:



pols

enkel

gezicht



Minder mooi:



Onderooglid
Alle reacties Link kopieren
Ik ben tevreden met mijn figuur en billen!

Ben helaas niet tevreden over mijn borsten, die zijn echt mini.. Had graag een zuivere huid willen hebben en mooie handen.
Wat ik mooi aan mezelf vind:

- mijn halflange haar met een beetje slag erin (uiteraard zonder grijze haren)

- mijn borsten (nog steeds een volle, ronde cup D)

- Mijn billen (mooi rond en ze steken een beetje omhoog, ze hangen dus niet)

- en mijn best wel lange benen



Wat ik niet mooi vind:

- Mijn wenkbrauwen (daarom werk is ze tot in de bijna perfectie altijd bij)

- Mijn lippen ( altijd lippenstift)

- Naarmate ik ouder word komt er steeds meer vet bij en dat wil ik zoveel mogelijk voorkomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik verbaas me over hoeveel vrouwen zichzelf mooi vinden, moet ik eerlijk zeggen! Ik ken blijkbaar veel vrouwen die zichzelf echt niet mooi vinden, net als ik. Ik heb best wat aardige punten maar over het geheel genomen, ben ik erg ongelukkig met mezelf, helaas. Heeft allemaal met gewicht te maken, ik ben te zwaar.



Ik ben blij met:



Mijn ogen en haar en mijn decolleté.
Alle reacties Link kopieren
Wel mooi: Mijn kapsel, ogen, lippen, borsten en buik.

Niet blij mee: Benen
Alle reacties Link kopieren
Mooi:

- ogen, wenkbrauwen, verleidelijke blikken

- mijn figuur (bijna precies 90, 60, 90)

- handen, voeten, polsen, enkels zijn heel vrouwelijk en elegant



Niet mooi:

- (zonder verzorging) ontzettend droog haar

- knieën

- lengte, ik had wel 5cm langer willen zijn. Maar goed ik hou er van om op hakken te lopen dus dit compenseert
Alle reacties Link kopieren
Blij met:



Figuur

Lengte en kleur van mijn haar (lang en rood)

Ogen

Billen

Borsten

Taille

Sproeten

Rechte tanden



Minder blij:



Al die moedervlekken

Adertjes in mijn rechter knie holte

Grote teen nagel is verpest door een baksteen die er ooit op is gevallen.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik zelf ook erg leuk vind is dat ik (door mijn gezicht/uitstraling) weg kom met kledig die andere al snel ordinair laat ogen.
Alle reacties Link kopieren
Mooi vind ik aan mezelf:



Smalle taille

Borsten

Slanke polsen en vingers

Volle mond

Kleine voeten (maat 37)

Schouders



Minder mooi:

De bobbel op mijn neus

Mijn te brede heupen/dijen

Scheve knieën

Varkenspootjes (dikke bovenbenen/dijen icm smale enkels

Grote voortanden

Grote oren

Slappe bovenarmen
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
Mooi:

- Gezicht (met name ogen)

- Haren

- Borsten icm mn slanke taille (80E)

- Tanden



Minder mooi:

- Benen (zadeltassen)

- Handen en voeten (dun, rimpelig, pezig)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben volkomen tevreden met mijn uiterlijk. (er vanuitgaande dat het hiet gaat over de mooiheid van uiterlijk en niet van karakter)

Dat komt vooral doordat mijn uiterlijk me eigenlijk niet zo heel erg bezighoudt.



Bepaalde dingen aan mijn uiterlijk vind ik wel mooier dan andere; maar echt druk maak ik me er niet over.

Ik heb een dikke bos haar; dat vind ik wel mooi (krijg ik ook wel eens een compliment over).

En mijn ogen en tengere postuur ook.

Niet heel mooi vind ik de gezichtsuitdrukking die ik vaak heb; maar dat hangt samen met dat ik vrij verlegen/onzeker ben en dat is aan mijn gezicht goed te zien.



En zoals hierboven al gezegd, is iedereen mooi.

Of in elk geval: bij iedereen die ik ken zie ik wel iets leuks, karakteristieks. Iets wat diegene maakt wie hij/zij is. En juist bepaalde "imperfecties" kunnen leuk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Mooi

Lijf (1.74, 59.5 kg en maat 36/38)



Niet mooi

Mn mond en tanden

Dikke enkels

Haar



Ik zou zooooo graag een keer een vrouwelijke uitstraling willen hebben ipv van mn tomboyuitsraling.
De zon gaat op en de zon gaat onder - Japans gezegde
Niet mooi:

Mijn figuur, maar daar word aan gewerkt.

Mijn huid, heb zoooveel striae

Mijn borsten die zijn gaan hangen na de zwangerschappen



Mooi: Zou het niet weten, ben maar een beetje gemiddeld met alles. Maarja wat betreft het totaal plaatje vind ik mijzelf helemaal niet lelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ben goed tevreden met mezelf

Geef mezelf een dikke 8!
Alle reacties Link kopieren
Mooi:

Ogen

Neus

Haar



Minder mooi

Lengte, ik ben maar 1,64

Buikje

Tanden. Grote voortanden met een klein spleetje ertussen.
Some flies are too awesome for the wall
Ik vind eigenlijk niks mooi aan mezelf. Vroeger vond ik dat mijn borsten er wel mochten zijn, maar die beginnen een beetje te hangen, dus ook dat is eigenlijk niet echt mooi meer.



Wat ik niet mooi vind:

Mijn buik (dik)

Mijn benen (dik)

Mijn flapoor

Mijn neus

Mijn haar

Mijn lengte

Mijn tanden

Mijn gezicht

Mijn voeten

Mijn huid (littekens en striae )



Dat zijn de dingen die er echt uitspringen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic. :-)



Ik vind mezelf niet uitgesproken mooi maar ben met het totaalplaatje wel content. Eruit springen m'n ogen, haar, billen, benen, voeten, polsen en sleutelbenen. En ik ben blij met m'n lengte van 1.60. Klein maar fijn. :-) Maar bovenal heel erg blij met m'n lieve lijf omdat het een prachtige dochter op de wereld heeft gezet, me nog nooit in de steek heeft gelaten en na 44 jaar zonder morren 60 kilometer in de week hardloopt.



Minder geslaagd vind ik de aanslag die ik steevast een maand na bezoek aan de monhygieniste op m'n voortanden krijg, m'n onrustige huid, m'n gewicht dat niet vanzelf blijft wat ik wil dat het is, en een cupmaatminder had ik ook practisch en mooi gevonden. Maar daar ga ik absoluut niet onder gebukt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb blauwe sprekende ogen en lang bruin haar met veel slag. Vooral als ik melig ben of lekker op dreef twinkelen mijn ogen ook van vreugde. Dat vind ik leuk aan mezelf, haha.
Alle reacties Link kopieren
Minder vind ik mijn neus, veeeeel te groot! :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven