Lijf & Lijn alle pijlers

We gaan weer verder!

11-01-2017 20:54 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een gloednieuw topic, met nieuwe tabel!

In augustus 2016 zijn we begonnen met een enthousiast groepje, met als doel om 1 ons per dag af te vallen. Dus het idee was 3.1kg afvallen in augustus. Ik weet niet meer of er iemand was die het gehaald heeft .

Anyway, daarna is het topic steeds verlengd, en inmiddels is er nog een klein groepje over dat nog steeds doorgaat, gestaag naar beneden. Ieder op z'n eigen manier, gezonder eten, meer sporten, je kent het wel. Een ieder die wil meedoen is van harte welkom om op maandag z'n gewicht te melden, en een beetje mee te kletsen! Wat nieuwe aanwas zou gezellig zijn!



Een ieder kan zichzelf in de tabel zetten met de inloggegevens die onder de tabel staan. Het wekelijks bijwerken gebeurt ook een beetje individueel: iedereen kan inloggen en de gegevens van zichzelf (en die van een aantal anderen als het zo uitkomt, het lukt niet iedereen om de tabel aan te passen) aanpassen.



(De vraagtekens in de tabel kon ik niet meer terugvinden! Als iemand ze van zichzelf nog weet kan het aangepast worden!)



We gaan er weer voor!

NaamStart augAug-dec afgevallenGewicht 01/01Afgevallen jan Begin febGewicht 7/2Gewicht 14/2Gewicht 21/2Gewicht 28/2Afgevallen feb Riboho90 76.1-3.3 72.8 +0.1 72.9 73.0 +0.1 Grutt 69.3 -2.2 67.1 -0.7 66.4 65.4 66,3 65,465.3-1.1 Eefje67767.5 -6.1 61.4 -2.4 59.0 59.1 59,359,359.00 Ciccietta 71,5 + 1,2 72.7 -2.0 70.7 69.7 70.3 69,7 70.3 -0.4 CherokeeRose 64.6-5.3 59.3 -0.4 58.9 - 57,5 - -1,4 Chocoladerijstwafel - - 76.4 -3.9 72.5 71.5 70.4 69.6 68.7 -3.8 Sneeuwvlokje60.6 -1.5 - - 59.1 59.3 +0.2 Ceso - - - - 68.6 67.7 66,767,1 -1,5



Inloggegevens:

Gebruikersnaam: 31dagen

Wachtwoord: Afvallen



De start van dit topic vind je hier

En het vervolg hier



(Mensen die zich aanmelden maar een aantal weken hun gewicht niet meer doorgeven worden op een gegeven moment verwijderd uit de tabel. En daar kun je jezelf dan weer in terug zetten als je toch weer mee wilt doen )
Bij mij ook niet heel veel discipline deze week. Ook niet gewogen en heb man (lees Tinder match) perikelen Wat heel irritant is...



Anyway,morgen wel weer wegen. Ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Cherokee!
Dank je Ciccietta



Zo, ik heb vanmorgen gewogen. Ik weet alleen niet of het klopt want hij gaf 57.3 aan... Dus ik weeg morgenochtend nog een keer.
Alle reacties Link kopieren
Haha dat is mooi Cherokee!! Zo mooi dat je het niet vertrouwt.

Ik was vanmorgen 59.3 kg. Das +0.2. Toch klein beetje teleurgesteld want ik was zaterdag nog 58.6kg, heb netjes gegeten dit weekend en veel gesport. Nou ja het is wel keurig onder de 60 en dat was het doel (moet mezelf er steeds aan herinneren). Misschien komt het ook door het vele sporten, heb enorme spierpijn en soms het idee dat ik dan wat vocht vasthoud.
Ik was vanochtend 66,3. Ten opzichte van vorige week +0,7. Maar totaal in februari - 0,1.



Sterkte cherokee.
Dank grutt



Heb dit weekend ook heel weinig gegeten dus wie weet klopt t gewicht wel.



Beetje irritant dat je denkt een goede klik te hebben met iemand en met iemand wil afspreken maar dat diegene dan maar niks laat horen. En ik ben zelf wel van t initiatief nemen maar als je dan niks terug hoort..... erg frustrerend........



Maar goed, ik ga erg off topic nu.
Alle reacties Link kopieren
Ik was zondagmorgen 66,7 kg. En toen savonds te veel gegeten dus daarom weeg ik me maar niet vandaag. Ik ga gewoon weer verder!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Cherokee, misschien heeft hij er een goede reden voor. Sterkte met afwachten...



Hier woog ik zondag 70,4 kg

dat is -1.1kg! wil iemand dat voor mij in de tabel zetten?



Succes allemaal weer deze week dames!
Alle reacties Link kopieren
Hello!



Netjes meiden! Hier vanmorgen 69,9. Echt niet verwacht na wat uitspattingen dit weekend. Kijken of ik dit vast kan houden en verder omlaag ga. Heb na een nette dag vanavond toch iets teveel gegeten. Morgen weer verder.



Geen punt om het hier te spuien hoor Cherokee wat mij betreft. Irritant dat is het zoiets!
Geeft niets Cherokee. Ik hoop dat je snel iets hoort.



Goed bezig Ciccietta en Chocoladerijstwafel.



Zou iemand nog mijn gegevens in de tabel willen aanpassen?
Vanmorgen weer gewogen, 57,5 dus t zal toch ongeveer wel kloppen. Als iemand t voor mij in de tabel wil zetten? Heel graag



Van de tinder man nog niks gehoord. Misschien dat ik m eind van de week nog een appje sturen en anders, his loss... Genoeg andere leuke mannen in de tinder zee
Alle reacties Link kopieren
Wat een slecht verhaal Cherokee! Vooral omdat het gisteren Valentijnsdag was.

Hier vandaag een dagje met iets teveel 'foute' dingen. Gisteren heerlijke chocolade gekregen en dat kon ik niet zo goed doseren

Morgen weer verder.
Het klinkt erger dan t is hoor ik heb m op Tinder ontmoet en ik heb m na een aantal dagen gevraagd of hij een keertje wat wil gaan drinken (en wie weet (hopelijk) meer). En dat wil hij wel maar als ik dan een aantal data geef als optie, dan reageert hij niet meer.... al heeft hij mijn whatsappje vandaag pas gelezen ( na 3 dagen) maar toch....



Is ook geen serieus relatiemateriaal, dat zoek ik ook niet, maar ik vind m te leuk om hem al te blokkeren enzo.



Misschien heb ik m wel afgeschrikt door mijn directheid hij is spaans en 10 jaar jonger. Kan hij gewoon niet mee omgaan
Maar ik moet toegeven dat ik t er gisteren wel een beetje lastig mee had,al heb ik helemaal niks met Valentijnsdag. Dus met een vriendin op terrasje gezeten met de nodige wijntjes en even goed afgegeven op mannnen



OT, qua eten gaat t prima. Qua bewegen ook al is t hoepelen weer even in t vergeethoekje beland. Wel vandaag lekker gewandeld. Was zulk mooi weer!
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig allemaal!



Ik ken dat wel Cherokee toen ik ook op Tinder zat dat kan zo irritant zijn als iemand niet meer reageert!



Ik zit even in een dip wat betreft eten. Ik heb het ontzettend druk op mijn werk en we krijgen volgende week de sleutel van ons huis. Super leuk natuurlijk maar geen avond rust. Door de vermoeidheid laat ik me veel te makkelijk gaan door iets te veel te eten. Ik baal hier echt van. Ik was echt goed bezig. Ik twijfel of ik nu even niet te streng voor mezelf moet zijn of dat ik nu juist moet doorpakken. Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Cherokee, te direct? Ik ben nooit actief geweest op tinder en ken het alleen via een vriendin, maar tinder is op zich al erg direct toch? Dus als je daar niet tegen kunt heb je er niets te zoeken naar mijn idee hahaha

Fijn dat het verder goed gaat.



Ceso, herkenbaar! Ik denk dat het goed is om niet al te streng te zijn, maar tegelijkertijd niet je lange termijn doel uit het oog te verliezen. En als je weet wat je valkuilen zijn, daarop te anticiperen. Dus als je wilt snaaien: verstandige dingen voorhanden hebben. Of toch proberen op tijd naar bed te gaan. Of afleiding te zoeken.

Dit zijn allemaal tips volgens het boekje he. Ik claim niet dat het bij mij altijd goed werkt
Hello!

Ik heb mijzelf deze week niet gewogen.... Mijn man en ik gaan voor een tweede kindje, tot nu toe is dat nog niet gelukt, maar ik stop met schrijven hier. Ik ben er daardoor niet zo meer mee bezig. Al vroegen deze week wel twee verschillende personen aan mij of ik afgevallen was

Heel veel succes verder allemaal! Ik lees vast nog wel eens mee.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Riboho, ik hoop voor je dat de pondjes er snel aankomen om een goede reden!

Succes :-)
Alle reacties Link kopieren
Riboho, dat is een mooie reden om te stoppen met schrijven!

Dat je buik maar gauw dik mag worden.



Veel geluk gewenst.
Riboho, ik hoop dat het snel raak mag zijn. Veel plezier en succes.
Alle reacties Link kopieren
Succes Riboho!
Alle reacties Link kopieren
Is er nog iemand zo handig onze gegevens in de tabel aan te passen?

Morgen is het alweer maandag.
Dank jullie wel!
Alle reacties Link kopieren
Ik weeg vanmorgen 59.3kg, exact hetzelfde als vorige week.
Nice Eefje.



Ik schommel ontzettend nu. Eerst 65,6 kilo, vorige week 66,3 kilo en vanochtend 65,4 kilo. Zal ongetwijfeld door de stress komen en de dip door de menstruatie. Al met al - 1 kilo deze maand.



Is er iemand die dit in de tabel kan/wil zetten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven