Lijf & Lijn alle pijlers

Weight Watchers: we gaan ervoor!

04-08-2015 13:33 2810 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een gloednieuw Weight Watchers topic!

Hier kunnen we recepten en tips uitwisselen, elkaar motiveren om naar een gezond gewicht toe te werken en gewoon kletsen over van alles en nog wat.



De tabel passen we zelf aan met een algemene gebruikersnaam en wachtwoord.

Wil je ook in tabel? Geef het in dit topic aan, schrijf gezellig mee en je krijgt via je privé bericht het wachtwoord toegestuurd.



Succes weer allemaal!!



Naam Lengte Startgewicht Streefgewicht Huidig gewicht Totaal af Deze week SilverShadow1.72130,78096,9-33,8-1,1 Samarkand1.6392,76875,0-17,7-0,4 Myque1.7695,67782,0-13,6-1,4 Kattija1.74116,385110,7 -5,7 -0,3 Dorii1.72143,574124,9 -18,0 +0,6 ilja771.6583,16578,4-4,7+2,0 Pretzel661.63 79 65 70,8 -8,2 - 0,8 Konijnhangoor1.76 132,8 90 126,0 -6,8- 1,4 Menx1.68 100 70 92,9 -7,1 -1,4 Proud_Mama1.68 64,5 58 64,5 0 0 Rue1.6182,55881,5-1,0-1,0 Smurfin881.71123,56299,6-23,9 -0,8 Skinnylinny1.78957592.5-2,5 Vul hier je laatste resultaat in SkinnySnoopy19691.691117591.619.40.7Lalala-1.6071,258-6063,9- 7,3- 0.9
Alle reacties Link kopieren
Oké tot zover is het gelukt: er is een algemene gebruikersnaam en de actieve meeschrijvers (die dus al in de oude tabel staan) hebben het wachtwoord via PB gekregen.

Fietfieuw en Supersoul nog niet: jullie moeten eerst je instellingen wijzigen, zodat ik jullie privé berichten kan sturen.



Maar een tabel maken lukt me (nog) niet. Is iemand hier handig in? Ik krijg het echt niet voor elkaar (had verwacht dat het niet zo moeilijk zou zijn, dacht aan excel achtige taferelen maar dat viel tegen )



Als Pearssy nog meeleest: misschien kun jij de oude tabel in deze OP plakken? Ik stuur je voor de zekerheid het wachtwoord.
Alle reacties Link kopieren
Done
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Pearssy!

Hoe gaat het, nog steeds druk druk?

Fijn dat je hier toch nog leest!
Alle reacties Link kopieren
Zo, de tabel zelf aangepast, dat lukte gelukkig wel! Deze week weer een kleine min, ik vind het prima voor mijn vakantie periode. Volgende week vast voorbereiden en week daarna komen de kinderen alweer. Merk dat het in mijn werk ritme toch allemaal wat makkelijker gaat (vaste structuur, op tijd slapen, hard werken, studeren, etc.) dan nu.



Toch een minnetje en let ook wel goed op wat ik eet en drink en loop ook om de dag hard met Evy, dus ben tevreden!



@silvershadow: jij had weer een dikke min deze week, super knap dat je volgehouden hebt na tegenvallende weegresultaten en dan zo'n resultaat nu weer mocht zien, echt fijn!
Alle reacties Link kopieren
Pgffff ik moet echt ook meedoen. Maar merk dat ik me er niet toe kan zetten om het vol te houden. Maar kleding oast niet meer en wat zeur ikk, hoeft maar 10 kilo af. Snik
Alle reacties Link kopieren
Oeps, vergeten mijn gewicht door te geven. Ik ben net als vorige week gelijk gebleven. Motivatie is ver te zoeken, maar gelukkig blijf ik dan wel stabiel.
Jaaaaaaaaaaaa aanpassen ook gelukt! Ik ben ook erg trots op mezelf dat ik ondanks een paar weken plateaufase (waarin ik toch best veel bewogen had) weer een vette min heb. Ben er al 2 dagen van aan het nagenieten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Heel graag wil ik ook meeschrijven en in de tabel. Ik heb Weight Watchers Online en deze wil ik vanaf maandag nu echt actief gaan gebruiken.



Ik ben veertig jaar, en laatst toen ik werd gewogen, woog ik rond de 85 kilo, en dat bij een lengte van 1,74 m. Tien jaar geleden woog ik nog 61 kilo.
Alle reacties Link kopieren
Ben wel uit de tabel maar blijf benieuwd naar nieuwe tips en ervaringen (vooral van de verse coach ) Ik sta even stil maar hier is de feestmaand uitgebroken dus gelijk blijven is al een pluspunt! Dus even een berichtje zodat ik jullie weer terug kan vinden!
Alle reacties Link kopieren
Silvershadow, je hebt helemaal gelijk dat je lekker nageniet van je prachtige weegresultaat! Knap dat je doorgezet hebt. Hoe gaat deze week tot dusver?



Nepese: welkom hier! Als je in je profiel aanpast dat je privé berichten kunt ontvangen, dan stuur ik je de gegevens voor de tabel.



Happyr: leuk dat je nog wel meeleest hier en af en toe schrijft en dat het goed gaat! Ik begin rond september/oktober pas als coach, dus nog niet zoveel nieuwe tips



Vandaag terug gekomen van 2 dagen preston palace. Het was super leuk! Vooraf wel bang dat het een of andere 'vreetschuur' zou zijn, maar dit was gelukkig geenszins het geval. Heerlijk kunnen eten en ook genoeg gezonde keuzes daar (veel fruit, yoghurt en groenten hadden ze!).

Daarnaast lekker kunnen bowlen en midget golven en zwemmen , dus hopelijk wat ap's meegepikt (alhoewel dat deze keer de drankjes niet kon compenseren ).

Straks even hardlopen en boodschappen doen, dan is de gezonde start van dit weekend iig alweer een feit. Morgen feestje, maar mezelf aangeboden als Bob, dus no problemo.

Jullie nog leuke plannen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik weet nog niet helemaal hoe het nu werkt met de nieuwe inlog maar ik ben er weer hoor!
Alle reacties Link kopieren
Gezellig fietfieuw, ik heb je een pb gestuurd!
Vanmorgen en vanmiddag heel weinig gegeten zodat ik vanavond een shoarmaschotel kon bestellen. Na 3 maanden zonder afhaal, pizza of patat vond ik dat wel een keer kunnen. In plaats van de variant met kaas heb ik nu shoarma met champignons besteld. Hoop alleen niet dat mijn maag gaat protesteren
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve dames, ik ga me straks wegen en ben bang dat ik toch iets aangekomen ben. In de zomer- en vakantietijd vind ik het toch echt wat lastiger, zo blijkt. Helemaal nu ik ook gestopt ben met roken...



Even een vraagje: ik heb een topic geopend, maar krijg bijna geen reacties. Hebben jullie enige idee of er een manier is waarop je het een beetje onder de aandacht kunt brengen? Kijk: Gezellige kledingruil grote maten (L-XXXL) Utrecht augustus!



Niet echt on-topic, maar ik surf hier nog niet zo lang rond, dus het is even zoeken ;)
Alle reacties Link kopieren
Ok, dit was wel even schrikken +1.3 erbij! Ik denk dat ik door de warmte ook echt veel vocht vasthoud, want dit zó erg heb ik me absoluut niet misdragen.



Om mijn verbranding te boosten (dat vertraagt door stoppen met roken), heb ik besloten deze week weer meer te gaan sporten. Starting now!



Ik baal behoorlijk, maar het scheelt dat die snelle kilo's er meestal ook weer snel af zijn. De knop gaat weer om, want ik wil afvallen, niet aankomen!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal.

Heb al een tijdje niets meer laten horen omdat mijn schoonouders een ernstig ongeluk hebben gehad. Mijn schoonmoeder is 2 weken geleden overleden. Mijn schoonvader is vorige week uit het ziekenhuis ontslagen en had veel steun nodig. We zijn hier dus heel druk mee geweest, dit wordt de eerste 'normale' week.



Wil ww weer gaan oppakken. Heb erg slecht en onregelmatig gegeten en ben volgens mij kilo's aangekomen. Ik zal volgende week mijn gewicht invoeren, wil de confrontatie met het getal nog even uitstellen.

Zal deze week ook bijlezen om te kijken hoe het met jullie is vergaan.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje femme wat naar! Gecondoleerd



Ik kan me helemaal voorstellen dat je hoofd er dan niet naar staat hoor, maar geeft het juist ook niet een beetje houvast om weer gezond te eten? Sterkte in ieder geval en doe rustig aan!
Ach Femme, wat een toestand! Kan me voorstellen dat je hoofd even naar hele andere dingen stond, het is nogal een heftige periode geweest de afgelopen weken.

Heel veel sterkte voor jullie en voor je schoonvader, het eerste jaar is altijd het moeilijkste
Alle reacties Link kopieren
Och Femme, wat vreselijk naar, gecondoleerd.



Logisch dat er in zo'n periode slecht en onregelmatig gegeten wordt, wat een heftige weken zul jij/jullie achter de rug hebben. En de nasleep van zoiets heftigs ook niet te vergeten.



Goed dat je WW wel weer wilt oppakken nu, je hebt al zo'n knappe prestatie neergezet met al die verloren kilo's, het zou zonde zijn je gezonde leefstijl nu 'kwijt' te raken. Alhoewel je waarschijnlijk wel hele andere dingen aan je hoofd hebt. Maar je bent al zo'n tijd bezig, dat veel wel in je systeem zit en je dat weer op kunt pakken.



Heel veel sterkte en pas goed op jezelf
De eerste keer in drie maanden dat ik aangekomen ben, wel een hele ons. Ik snap wel waar het aan ligt, ik maak mijn punten niet op (maar krijg het er gewoon niet in!) en ik heb afgelopen week te weinig bewogen en gedronken. Vorige week -1.6 en nu een ons er bij, vind het wel vervelend dat het zo schommelt. Voor morgen met twee andere cursisten een Fitbit challenge aangegaan dus dan moet ik wel aan mijn 10.000 stappen gaan komen om niet te verliezen.

Voor nu, ik ga even hoelahoepen op de Wii
Alle reacties Link kopieren
Silvershadow, leuk zo'n fitbit challenge! Fijn dat medecursisten zo motiverend werken.. Vind ik een groot voordeel van WW: de support die je ontvangt. Bij mij is dat vooral via dit topic, voor anderen de cursus. Maar ook de site en succesverhalen vind ik leuk om te lezen!



Wel balen van het plusje, maar ook herkenbaar dat je gewicht erg schommelt. Kan volgende week zo weer een min zijn! Wel goed dat je weet waar het aan ligt en het meteen aanpakt. Heb er veel respect voor hoe jij deze eerste 3 maanden WW opgepakt hebt, je komt altijd super gemotiveerd over!



Ik heb besloten mezelf niet meer elke week te wegen, maar elke maand. De weegschaal werd een obsessie (stond er 6 keer per dag op) en dat lijkt me niet de bedoeling. Één keer per week durf ik niet aan ivm de vele schommelingen in m'n gewicht, dan ga ik er toch weer vaker opstaan. En aangezien we zelf de tabel bijhouden, lijkt me 1 keer per maand prima.

Natuurlijk wil ik een gezond gewicht bereiken, maar de gezonde leefstijl staat voorop voor mij, dus richt me daar nu meer op.



Gisteren lekker een stuk wezen fietsen, vandaag weer hardlopen, gaat lekker met de beweging! Ook al 1,5 liter water gedronken vandaag, dat wil wel met dit warme weer

Qua eten heel veel zin in chocolade (jep, maandelijks terugkomend iets), daarom vandaag wel 2 volkorenboterhammen met hagelslag gegeten, past gelukkig allemaal in het programma. Rest vd dag gezond eten ingepland! Veel groenten en een groot stuk meloen, zo lekker in dit seizoen.

Hoe gaat het met jullie?
Dank voor je compliment! Ik probeer ook wel positief te blijven, niet dat het altijd lukt maar ik wil dit lijf gewoonweg niet meer. De challenge van vandaag ga ik niet halen, heb me verslapen en ben nu thuis aan het werk. Ik loop hier nog minder dan op mijn werk . Misschien zo nog maar even een kwartiertje steppen/hoelahoepen op de Wii om een beetje beweging te krijgen en misschien dat ik de hond van de buren even ontvoer (ze zijn allebei werken) om een extra rondje te lopen. Hond blij, ik blij, buren vinden het niet erg.



Op mijn werk heb ik altijd een fles 750 ml aanmaaklimonade 0% bij me, die MOET die dag ook op. Daarnaast drink ik gemiddeld een drie koppen koffie, een drinkbouillon en 's avonds 1 flesje cola light van 500 ml. Nu ik thuiswerk heb ik al twee koppen thee op en er staat een karaf water naast me die bijna leeg is.



Vanavond rotti eten bij een vriendin, zij is ook al een tijdje wat gezonder aan het eten dus prima verantwoord. Morgen bij een oud collega eten die heerlijke nasi maakt dus ook daar gaat het helemaal goed komen. Voor donderdag en vrijdag heb ik alles al in huis om macaroni te maken, circa 14 punten per portie met heel veel groente, champignons en tomaat.



Ik merk dat als ik van tevoren goed bepaal wat ik door de week eet dat het beter gaat, anders ben ik snel geneigd om een ei te bakken of een zak soep uit de kast te pakken. En nu maar even naar zolder om de was in de droger te gooien. Dan kan ik er voor kiezen om meteen mijn bed op te maken maar dat doe ik vlak voor ik naar mijn vriendin ga, is weer een extra trap voor de challenge, die ik hopeloos ga verliezen
Alle reacties Link kopieren
Haha, als je die hond ontvoert kun je de challenge misschien nog wel halen toch? Of zijn 10.000 stappen echt heel veel, ik heb geen idee? Hoeveel km is dat ongeveer? Mijn iPhone houdt ook m'n stappen bij (beweert ie) maar ik vertrouw het niet helemaal. Ten eerste omdat ik 'm niet de hele tijd meesleep en ten tweede omdat ik niet weet of hij het onderscheidt kent tussen wanneer ik wandel of fiets of ren (zou ie dan dubbel tellen of denk ik heel moeilijk?) Zo'n fitbit lijkt me dan een stuk handiger! Ik denk nog steeds na over een Garmin, omdat ik ook erg van zwemmen houd en 'm dan ook wil gebruiken. Maar nu het zomer is fiets, wandel en ren ik veel meer, dus spaar nog ff lekker door Tot die tijd gebruik ik een app die via gps alles bijhoudt, ook goed.



Ik heb op mijn werk ook een grote fles water staan, zonder limonade, maar ook die moet op. Slim om daar een structuur in te hebben, werkt voor mij ook super! Net als het plannen van je eten, herkenbaar hoor. Heb voor mezelf heel duidelijk een ritme daarin gevonden en dan is het een kwestie van 'gewoon' doen en je aan het plan houden. Zijn die 3 R's toch niet zo gek



Je macaroni klinkt trouwens heerlijk, ik ben gek op champignons en tomaten, hmmm. Wij eten vanavond voor het eerst sinds lange tijd weer eens witlof, ook zo lekker!
Alle reacties Link kopieren
Ohh ik zie dat het zo'n 8 km is, dat is wel een groot wandelrondje voor de hond (en jou) inderdaad. Volgens mijn iPhone zit mijn gemiddelde op 8000 stappen per dag, weet niet of dat realistisch is. Vandaag zit ik nog maar op 1300 haha straks dus genoeg energie over voor het hardlopen

Op hoeveel zit jij nu dan? Dat traplopen is iig een slimme zet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven