Lijf & Lijn alle pijlers

Weight Watchers: we gaan ervoor!

04-08-2015 13:33 2810 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een gloednieuw Weight Watchers topic!

Hier kunnen we recepten en tips uitwisselen, elkaar motiveren om naar een gezond gewicht toe te werken en gewoon kletsen over van alles en nog wat.



De tabel passen we zelf aan met een algemene gebruikersnaam en wachtwoord.

Wil je ook in tabel? Geef het in dit topic aan, schrijf gezellig mee en je krijgt via je privé bericht het wachtwoord toegestuurd.



Succes weer allemaal!!



Naam Lengte Startgewicht Streefgewicht Huidig gewicht Totaal af Deze week SilverShadow1.72130,78096,9-33,8-1,1 Samarkand1.6392,76875,0-17,7-0,4 Myque1.7695,67782,0-13,6-1,4 Kattija1.74116,385110,7 -5,7 -0,3 Dorii1.72143,574124,9 -18,0 +0,6 ilja771.6583,16578,4-4,7+2,0 Pretzel661.63 79 65 70,8 -8,2 - 0,8 Konijnhangoor1.76 132,8 90 126,0 -6,8- 1,4 Menx1.68 100 70 92,9 -7,1 -1,4 Proud_Mama1.68 64,5 58 64,5 0 0 Rue1.6182,55881,5-1,0-1,0 Smurfin881.71123,56299,6-23,9 -0,8 Skinnylinny1.78957592.5-2,5 Vul hier je laatste resultaat in SkinnySnoopy19691.691117591.619.40.7Lalala-1.6071,258-6063,9- 7,3- 0.9
Alle reacties Link kopieren
Single1985, je mag dat vragen hoor. Mijn baarmoeder is verwijderd.



Ben je trouwens verplicht om aan je punten te komen elke dag?

Ik moet aan de 30 pt komen per dag.

Ik beweeg op dit moment ook vele malen minder dan normaal en ook niet zo'n enorme trek.



Heb nu nog ca 5 punten over vandaag.

Ook al 2 stuks fruit op.



Vanaf nu ga ik met jullie meelezen en op iedereen reageren.



Denk er nog even overna of ik op het lijstje wil.
Sterkte met het herstel Viviavrouw

Ik zou toch je punten op eten 30 is niet veel.



Ik mocht ooit 46 en was toen ook niet actief.
Als je niet aan je punten komt kun je het beste even kiezen voor volle producten (volle melk, yoghurt kwark etc), dan heb je sneller je 30 punten. Minder dan 30 punten zorgt ervoor dat je in een spaarstand gaat, dan ga je juist stagneren.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de tips.



Maandag had ik nog 5 punten over en gisteren precies gered.



Vandaag ook nog maar 9 punten verbruikt. Zal straks eens kijken hoe/wat.

Ik kan de deur nog niet uit, dus ben ook van anderen afhankelijk om eten te maken en halen.
Wow, nog maar 9 punten gegeten. Wat heb je dan op als k mag vragen?



Ik heb vandaag een telvrije dag. Echt superchill voor een dagje. Je hebt gewoon een lijst met producten die je onbeperkt mag eten en dan hoef je niet af te wegen. Vind het echt een verademing voor even tussendoor.
Wow, nog maar 9 punten gegeten. Wat heb je dan op als k mag vragen?



Ik heb vandaag een telvrije dag. Echt superchill voor een dagje. Je hebt gewoon een lijst met producten die je onbeperkt mag eten en dan hoef je niet af te wegen. Vind het echt een verademing voor even tussendoor.
Welkom Vivavrouw71 en succes bij WW, en sterkte met herstellen. Je dagpunten móet je opmaken, je weekpunten mag je opmaken.

9 punten is inderdaad niet veel, alleen mijn lunch was al meer.... Mag er ook 30 overigens.



Bumba1985: ik heb ook af en toe te kort hoor, scheur dan echt van de honger, vooral als op de fiets naar werk ben geweest.

Zit regelmatig boven de 30 punten, veelal 33 - 35 punten totaal. Maar gebruik daar dan gewoon mijn weekpunten voor.

Val nog steeds elke week af op deze manier.
Ben op woensdag altijd vrij, en had het plan om lekker naar dierenpark Hoenderdaal te gaan, lekker veel te lopen en genieten

van de dieren daar.

Maar dacht gisteren al: dat moest ik maar niet doen met dit weer, wacht wel tot het wat zachter weer wordt.

En bah wat is het donker en grijs, en hele ochtend al lichte sneeuw, en ijskoude wind! Blij dat ik niet ben gegaan.

Vanmiddag middagje Netflixen, en eind vd middag even een kort loopje naar de supermarkt. Dan maar niet kilometers lopen
Nee, het is er echt geen weer voor he? Ik zit ook op de bank te hangen. Zoontje ligt te slapen. Van mij mag hij nog wel even blijven liggen, want dan hoef ik er tenminste niet uit
Ja dat snap ik haha! En het sneeuwt nu weer, zucht... ik heb zo'n hekel aan sneeuw.



Single1985 Heb gisteravond inderdaad een wapiti ingenomen, deed zijn werk. Vorige keer best beroerd van geworden dus dorst het niet zo goed meer... Maar dat had denk ik een andere oorzaak. Voorheen werkte het ook altijd goed.



Heb een tijd probiotica geslikt van een bepaald merk, dat ik bij Iherb vandaan had. Toen ging het best goed. Toen kwam daar de klad in met dit als gevolg. Dus ben het vanaf vandaag maar weer aan het innemen, 1 per dag.
Probiotica zit ik ook aan te denken. Niet persé voor mijn stoelgang, maar het schijnt ook goed te zijn voor allerlei andere klachten, zoals serotonine tekort...
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar vandaag toch maar eens geregistreerd! Ook heb ik mij vanmorgen aangemeld bij Ww en meld ik mij nu graag bij jullie



Ik wil tussen de 8-10 kilo kwijt. Na mijn zwangerschap heb ik echt een buik over gehouden, zonde en niet nodig.

Ik moet mezelf nog even wegen om m'n startgewicht echt te bepalen, maar dat zal net boven de 70 kilo zijn denk ik.. En met 1.60m is dat toch een beetje te veel helaas!



Mag ik meteen vragen wat jullie als ontbijt eten? Ik ben niet zo'n ontbijt-mens, dus vind dit altijd lastig! Hou overigens niet van havermout...
Alle reacties Link kopieren
Dubbel...
lalala- wijzigde dit bericht op 08-02-2017 15:07
Reden: Dubbel
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bumba, ik ben onlangs geopereerd en nog vrij misselijk van de medicatie wat nogal zwaar op de maag ligt ondanks de maagbeschermers. Ik lig dus momenteel hele dagen op de bank/bed en doe helemaal niets. Hooguit naar de wc en weer terug.



Toevallig at ik vanmorgen maar 1 bruine boterham met smeerkaas en een beker thee. (normaliter 2 boterhammen met beleg omdat het brood niet meer zo lekker was)

Als tussendoortje een banaan.

Mijn zoon had vers brood gehaald 's middags en toen 2 bruine boterhammen met grillworst op. (6 plakjes, is ca 23 gram)

Beker optimel framboos.

Tussendoor nog een appel, thee en glas cola light.

Avondeten, kipfilet, bloemkool en gekookte aardappels met beetje stroganoffsaus.

Als toetje een peer en later nog glas optimel framboos.

Nu aan de thee.



Ik heb een fitbit..en als ik aan de 100 stappen per dag komt, is het veel momenteel.

Hoop dat ik weer snel op de been ben.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Alle reacties Link kopieren
Welkom Lalala
@vivavrouw71: begrijpelijk dat je dan weinig eet. Hoop dat het snel beter gaat....
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag mee doen met jullie in de hoop een keer echt die 10 kilo af te vallen die zit mij zo in de weg bah. En nu vanavond weer 2 stroopwafels en 2 choco koeken op. Ik hoop door af en toe te schijven en jullie berichten te lezen eindelijk weight watchers een keer ga volhouden Mijn begin gewicht is 71 en lengte 1.64 en ik vind eten gewoon leuk en gezellig bij iemand een kopje thee doen is pas gezellig met een lekkere koek erbij en daar moet ik vanaf.
Alle reacties Link kopieren
@vivavrouw hoop dat je je snel weer beter voelt!!



Nu twee dagen bezig, geen honger maar echt gewoon lekkere trek... Merk nu pas hoeveel ik eigenlijk normaal gesproken naar binnen werk...



Morgenochtend voor het eerst voor het echt wegen (zal wel tegenvallen....)
Share welkom zet hem op!!



Lalala waarom zou het tegen vallen als je je gewoon netjes aan de punten heb gehouden?
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 10 februari 2017 @ 08:04:

Share welkom zet hem op!!



Lalala waarom zou het tegen vallen als je je gewoon netjes aan de punten heb gehouden?Omdat het mijn eerste weegmoment is, zeg maar mijn start punt. Weegschaal was van de week leeg dus kon niet wegen vooraf
Alle reacties Link kopieren
De schade is 71,2 zo zwaar heb ij nog nooit gewogen... Bij 1.60m is dat echt te zwaar.... Er moet echt wat gebeuren nu
Dat van die gezelligheid als er eten bij is dat herken ik wel heel erg. Ik vind dat ook het lastigste. Thuis gaat het vaak wel, maar ik ga niet met een rijstwafel zitten als iedereen aan een tompouce zit ofzo....



Maargoed, zelfs met af en toe een uitspatting val ik nog steeds af en ik heb een jaar-abonnement afgesloten dus het hoeft ook niet zo snel....



En gister kreeg ik nog een supertof compliment. De buurvrouw zag me voor het eerst sinds een lange poos en zei: wow, er blijft echt niks van jou over he? En 's middags zei mijn moeder ook dat ik smaller werd en dat ze eigenlijk wel vond dat het genoeg was. Nou, dat vind ik nog niet.... Dus ik ga gewoon nog vrolijk door. Nog iets meer dan 3 kilo.
Lala Vandaag is het begin van een nieuwe start om gewicht te verliezen kom op je kan het!!



bumba altijd fijn z`n compliment.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven