Lijf & Lijn alle pijlers

Weight Watchers: we gaan ervoor!

04-08-2015 13:33 2810 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een gloednieuw Weight Watchers topic!

Hier kunnen we recepten en tips uitwisselen, elkaar motiveren om naar een gezond gewicht toe te werken en gewoon kletsen over van alles en nog wat.



De tabel passen we zelf aan met een algemene gebruikersnaam en wachtwoord.

Wil je ook in tabel? Geef het in dit topic aan, schrijf gezellig mee en je krijgt via je privé bericht het wachtwoord toegestuurd.



Succes weer allemaal!!



Naam Lengte Startgewicht Streefgewicht Huidig gewicht Totaal af Deze week SilverShadow1.72130,78096,9-33,8-1,1 Samarkand1.6392,76875,0-17,7-0,4 Myque1.7695,67782,0-13,6-1,4 Kattija1.74116,385110,7 -5,7 -0,3 Dorii1.72143,574124,9 -18,0 +0,6 ilja771.6583,16578,4-4,7+2,0 Pretzel661.63 79 65 70,8 -8,2 - 0,8 Konijnhangoor1.76 132,8 90 126,0 -6,8- 1,4 Menx1.68 100 70 92,9 -7,1 -1,4 Proud_Mama1.68 64,5 58 64,5 0 0 Rue1.6182,55881,5-1,0-1,0 Smurfin881.71123,56299,6-23,9 -0,8 Skinnylinny1.78957592.5-2,5 Vul hier je laatste resultaat in SkinnySnoopy19691.691117591.619.40.7Lalala-1.6071,258-6063,9- 7,3- 0.9
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 10 februari 2017 @ 19:23:

Lala Vandaag is het begin van een nieuwe start om gewicht te verliezen kom op je kan het!!



bumba altijd fijn z`n compliment.Dank je wel, dat is een mooi motto! Ik ga er ook echt voor!!
Hoe is je eerste dag gegaan lalala?



Hier deze week een min van 3 kg
Wow, je gaat echt lekker, single1985 Heel blij voor je!



Ik heb gister echt veel te veel gegeten. Eerst 's middags al een patatje, wat ik trouwens niet helemaal op kreeg, maargoed. En toen 's avonds gingen we bij mijn ouders eten... weer patat, met shoarma deze keer. Vandaag hebben we 2 verjaardagen, dus 2 keer gebak afslaan. Ik hoop dat ik genoeg wilskracht kan vinden. Ik doe vandaag telvrij, dan mag ik van bepaalde voedingsmiddelen wel zoveel eten als ik maar wil, dus hopelijk maakt dat het wat makkelijker. Dat ik niet het gevoel heb dat ik mezelf echt alles moet ontzeggen. 2 keer nee tegen gebak moet lukken, toch??
Alle reacties Link kopieren
Wauw single wat goed!!!



Gisteravond hadden we eters, maar door goed te puzzelen en overdag onder andere een nulpuntensoepje te eten, heb ik maar vijf punten van m'n weekpunten opgegeten! En ook nog lekker gewandeld gisteren, dus dat zit wel goed denk ik.



Vandaar weer even wat gezonder en straks nog even lopend door de sneeuw boodschappen doen, dat zijn vast best wat AP's!



Gisteren gehoord dat we eind maart een weekend weg gaan, dus hoop dan vast de eerste vijf/zes kilo in ieder geval kwijt te zijn. Moet kunnen toch?
Bumba zet hem op je kan het nee



Lala dat moet zeker haalbaar zijn. Maar staar je er niet blind op het gaat er ook om hoe je jezelf voelt bij dit nieuwe eetplan.
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 11 februari 2017 @ 13:28:

Lala dat moet zeker haalbaar zijn. Maar staar je er niet blind op het gaat er ook om hoe je jezelf voelt bij dit nieuwe eetplan.



Tot nu toe heb ik vooral veel lekkere trek die ik probeer te weerstaan



Net een heerlijke tosti met geitenkaas en vijgen op, dus kan nog even vooruit! Vanavond restjesavond met een uitsmijter met donker brood, kipfilet en een beetje kaas.
Alle reacties Link kopieren
Stiekem vanmorgen toch even op de weegschaal gesprongen en toch al 6 ons eraf! Dat is natuurlijk wel bemoedigend!!

Gisteren lekker die wandeling in de sneeuw gemaakt en vanmorgen ook druk in de sneeuw gespeeld (toch fysiek bezig) en hou me redelijk strak aan mijn puntjes.
Welkom nieuwkomers! En wat goed Single1985!

Hier afgelopen vrijdag -200 gram, tevreden mee. Is er toch weer af.

Gisteren heerlijk pizza gegeten van mijn weekpunten. En gewinkeld in Rotterdam, genoeg stappen gezet.

Ik haat sneeuw en er ligt hier een behoorlijk pak, dus vandaag helaas binnen....

Hopelijk smelt het snel weg en snak naar een beetje zon!
1,5 kilo aangekomen



Hopelijk is het vooral veel vocht vasthouden, maar ik heb deze week ook veel te vaak uitzonderingen gemaakt.



Nou, dat schrik moment is dan eindelijk gekomen! Nu weer goed opletten...
Alle reacties Link kopieren
Oei, dat is balen. 1,5 kilo! Dat kan toch niet komen van die uitzonderingen? Ik zou eerder denken dat je dan niet afvalt, of minimaal aankomt. Dus ik gok/hoop dat het vocht is!



Ik had zaterdag ook een feeding-frenzy zeg maar. De chips kwam op tafel en ik ging los . Had nog 35 weekpunten ofzo, dus die heb ik maar afgeschreven.... Gelukkig zondag gewoon alles weer opgepakt en vandaag was mijn weeg dag en er was 0,6kg vanaf. Totaal nu -5,1 sinds 9 januari. Dus gemiddeld een kg per week, ben er best tevreden over. Hoewel het nooit snel genoeg kan gaan natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
-dubbel-
daisybelle wijzigde dit bericht op 13-02-2017 11:04
Reden: dubbel
% gewijzigd
Tsjaa wat zal ik zeggen....



Vrijdag twee keer patat gehad

Zaterdag taart en pizza....

Gister 's Avonds snacks



Dus best veel al met al
Alle reacties Link kopieren
Wat doeten iedereen goed zijn best.

Vanmiddag tonijn gegeten met zeewier omdat ik zo honger had en niet zoveel punten wilde opmaken en vanavond andijvie stampot en fruit en toch blijf ik maar die onrust voelen ik ga zo maar naar bed... pff dat inkomen vind ik echt heel lastig. Gewoon trek in lekkere dingen. Hebben jullie dat lang gehad die onrust?
Alle reacties Link kopieren
Wat doeten iedereen goed zijn best.

Vanmiddag tonijn gegeten met zeewier omdat ik zo honger had en niet zoveel punten wilde opmaken en vanavond andijvie stampot en fruit en toch blijf ik maar die onrust voelen ik ga zo maar naar bed... pff dat inkomen vind ik echt heel lastig. Gewoon trek in lekkere dingen. Hebben jullie dat lang gehad die onrust?
Bij mij wisselt het heel erg. Soms heb ik dagen dat het prima gaat, maar ik heb ook wel eens enorme cravings. En geef er dan ook wel eens naar toe, maar wel met mate.... Althans, dat probeer ik.



@daisy-belle: het bleek inderdaad een hoop vocht te zijn. Waarschijnlijk veroorzaakt door mijn eisprong. Bizar dat het zoveel invloed kan hebben. Vanmorgen woog ik alweer een kilo minder dan gister. Het blijven natuurlijk moment-opnames...
Bij mij wisselt het heel erg. Soms heb ik dagen dat het prima gaat, maar ik heb ook wel eens enorme cravings. En geef er dan ook wel eens naar toe, maar wel met mate.... Althans, dat probeer ik.



@daisy-belle: het bleek inderdaad een hoop vocht te zijn. Waarschijnlijk veroorzaakt door mijn eisprong. Bizar dat het zoveel invloed kan hebben. Vanmorgen woog ik alweer een kilo minder dan gister. Het blijven natuurlijk moment-opnames...
Alle reacties Link kopieren
Zie je wel! Gelukkig maar! Ook veel geplast gister?
Alle reacties Link kopieren
Oooh. Zonder intonatie staat dat "zie je wel!" wel erg betweterig, haha. Maar bedoel het niet zo, meer enthousiast "gelukkig was het toch vocht" ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig Bumba!!



@Daisy-belle wat een mooi resultaat in die paar weekjes!!



Gisteravond 'gezwicht' voor een hand tuc-jes. Heb een paar moeilijke/emotionele dagen achter de rug en merk dat ik daardoor veel wil snoepen. Blijf nog wel keurig binnrn m'n weekpunten gelukkig.

Morgen de eerste officiële weegdag! waar kun je dit invoeren in de app?
@daisy-belle: ik pakte hem ook positief op hoor



Gisteravond veel geplast en vanmorgen werd ik ook om kwart over 5 al wakker met een volle blaas en een half uur later kon ik alweer gaan... Dus ja, dat helpt wel mee. Gisteravond was ook echt niet tof, ik was enorm opgezwollen, leek echt wel hoogzwanger Stomme hormonen allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste officiële weekdag gaf aan -1,4 kilo! Joepie! Man is nu jaloers en wil ook mee doen, dus alles voor de grap eens ingevoerd wat hij die dag gegeten had: meer dan 50 punten(en hij vond dat hij gezond had gegeten hahahahaha)
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik weightwatcher sinds afgelopen maandag (online). Ik was benieuwd of daar topics over waren en vond jullie.



Ik ben echt heel erg slecht in lijnen, maar ik moet zeggen dat ik tot nu toe best wel blij ben met WW! Ik denk echt dat ik dit vol kan houden. Op dit moment heb ik nog 4 punten over en heb ik echt heel veel gegeten al vandaag.



De kilo's zijn er bij mij aangekomen na de zwangerschap, anderhalf jaar geleden inmiddels. Ik woog toen ik startte maandag 90,2 kg. Voor de zwangerschap woog ik 79 kg en ik ga nu voor 75 als streefgewicht.



Ik merk dat ik best nog zoekende ben dus vind het leuk om mee te lezen en iets te kunnen vragen. Zo woog ik vandaag (3x gewogen) -2,7 kg. Dat kan toch niet waar zijn?!! Ik geloof er niks van. Verder ga ik eerst eens even iets lezen voor ik meer vragen stel



Heel veel succes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
@meral ik ben ook net begonnen! vorige week woensdag
Welkom Meral succes met ww
Alle reacties Link kopieren
Dank! Kunnen jullie de app openen?! Bij mij lukt het steeds niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven