Lijf & Lijn alle pijlers

Wel of niet scheren/ontharen ed. bovenbenen

08-06-2007 13:33 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met het scheren, ontharen oid van je bovenbenen?

Ik scheer nu alleen mijn onderbenen. Maar nu het mooie weer er is, zit ik te twijfelen of ik ook niet mijn bovenbenen moet scheren. Heeft iemand tips/ervaring hiermee??



Groetjes,

Essie
Alle reacties Link kopieren
ik zou het niet doen beter lekker in de zon gaan zitten zodat de haartjes lichter worden anders heb je wel eens kans dat je donkere stoppels gaat krijgen op bovenbenen en dan kan je blijven scheren

als je eenmaal begint met scheren ergens, blijf je aan de gang...





xxxxxx
Ik zou je bovenbenen ook niet gaan ontharen. Eenmaal beginnen is bezig blijven. Vaak komt de haargroei dan ook sterker terug, worden het stuggere haren.
Alle reacties Link kopieren
Ik scheer ze. Dat vind ik een stuk prettiger en mooier en dan zijn tenminste heel mijn benen glad i.p.v. alleen de onderbenen. Toen ik puber was dacht ik ook dat iedereen altijd heel hun benen scheerden. Ik krijg trouwens helemaal geen stuggere haartjes terug. Dat geloof ik ook niet zo. Ook geen stoppels, want die haartjes zijn toch vrij zacht. :) Ik zou het gewoon doen.
Alle reacties Link kopieren
Tja voor mij is het laten zitten van de haren geen optie. Er stonden aan de achterkant al lange zwarte haren op voordat ik mijn benen ooit onthaard had. Ik heb ze laatse 1x laten harsen, maar dat was geen succes. Ik kreeg er een flink allergische reactie op. Nat scheren gaat ook niet, dan krijg ik veel rode bultjes. Alleen scheren met een scheerapparaat helpt redelijk. Wel niet zo glad, maar beter dan knalrode en jeukende benen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven