Lijf & Lijn alle pijlers

Welke dagcreme gebruiken jullie...?

09-05-2007 18:03 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Welke dagcreme gebruiken jullie momenteel en wat is jullie ervaring hiermee!?



Ik heb zelf een gemengde huid en koop eigenlijk elke keer aan andere creme... Heb bij geen enkele zoiets van 'WAUW dit is het!' 



Ik hoor graag van welke dagcreme jullie laaiend enthousiast worden!



:R Noor
Alle reacties Link kopieren
Ben een paar maanden geleden begonnen met L'oreal  pure zone, omdat ik de laatste tijd nogal pukkelig ben :(, maar ben niet laaiend enthousiast: heeft geen spf, en is eigenlijk iets te droog voor m'n huid. Heb wel een styk minder pukkeltjes, dus wat dat betreft ;).

Als ik terug ben in NL (momenteel een paar maanden in het buitenland) ga ik eens met m'n eisenpakketje langs bij de drogist, kijken wat zij me aansmeren :). Succes met je zoektocht naar het perfecte crèmetje!
Alle reacties Link kopieren
Nivea
Alle reacties Link kopieren
ddml van clinique
Alle reacties Link kopieren


Nivea

Ik heb de Q 10 nachtcreme erbij. De dagcreme is erg verfrissend en de nachtcreme heel verzorgend. Ik merk gewoon dat ik minder ""glad'' wakker word als ik het niet gebruik.

Ik gebruik alles van niveau en ik ben een groot fan!!!
Alle reacties Link kopieren
Fijne avond Noor*;
Alle reacties Link kopieren
Hoie,



ik (33) gebruik sinds kort de sunblock vloeibaar 50+ van Vichy. Lekker spul, trekt snel in en laat geen vet laagje achter. Heb een lichte huid met sproeten dus met al dat mooie weer en veel buiten zijn, wil ik iets met veel bescherming. En vergeet je handen niet! Daar denk je niet aan als je heel jong bent, maar je hebt er later veel plezier van. Handen zijn toch ook een visitekaartje!
Alle reacties Link kopieren
warmbroodje, gebruik je iedere dag een zonnebrandcreme? is dat niet slecht? en doe je dat ook in de winter? je smeert dan toch iedere dag chemische filters op je huid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven