Lijf & Lijn alle pijlers

witte plek na bezoek aan de zonnebank

15-06-2007 20:02 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik last heb van een pigmentsnor had ik dit keer een zonnecreme factor 30 op mn bovenlip en beetje eromheen gesmeerd voordat ik naar de zonnebank ging zodat het niet nog donkerder verkleurd werd.

Nadat ik eronderuit kwam schrok ik me dood...het hele gebied rondom mn mond is witter dan de rest van mn gezicht en het ziet net uit of ik een of andere ziekte heb nu..

De rest is bruin behalve waar ik die zonnecreme gesmeerd had dus..

Hoe krijg ik dit gedeelte weer even bruin als de rest van mn gezicht?

Heb juist al gescrubd en op die plek zelfbruinende dagcrenme gesmeerd..maar tot nu toe helpt nog niks.

Zelfs met foundation op zie je het nog supergoed!

Zou het weer even bruin worden als ik morgen nog eens onder de zonnebank ga of wordt dan de rest eromheen nog bruiner en dat plekje blijft altijd minder bruin of wat? HELLUP!
Alle reacties Link kopieren
Misschien de volgende keer dit plekje juist niet insmeren en de rest wel?  Ik weet het anders ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Nooit maar dan ook nooit met een beschermingsfactorop onder de zonnebank. Ipv je te beschermen tegen verbranding veroorzaakt het juist verbranding. Of bijwerken nu met een bruinzonder zon, tijdelijk makeup gebruiken (bruine kleur is zo weer weg) Of nog een poging wagen maar dan onbeschermd.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ook speciale zonnebrandcreme voor onder de zonnebank (bijv van etos eigen merk), misschien kun je die voortaan gebruiken.maar dan wel overal gebruiken.:D
Alle reacties Link kopieren
ff een vraagje: ik krijg pukkels op mn billen als ik onder de zonnebank ga. Waar komt dit toch door en wat kan ik ertegen doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven