Lijf & Lijn alle pijlers

Witte sportschoenen onder zomerjurkje

07-06-2007 22:25 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje. Ik heb een ouderwets lijkend zomerjurkje met wit - blauw -paars romantisch bloemmotiefje, de jurk heeft geen mouwtjes en komt net over de knie. Strak in de taille. Katoen stretchstof. Lint achter in de taille (van hetzelfde stof).

Het is echt een mooi jurkje dus ik doe hem veel aan. Gisteren met rozerode sleehakpumps, heel vrouwelijk. Maar morgen moet ik veel lopen en heb dus geen zin in hakken. Nu heb ik smalle sportschoenen (precies deze, zie plaatje).

De vraag is: kan dit? Of sla ik dan een modeflater?
Alle reacties Link kopieren
kun je geen model wat erop lijkt Googlen ? Nu zeg ik ; niet doen.......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik vind het wel leuk......
Alle reacties Link kopieren
Zoiets, maar dan iets minder wijd en in deze kleuren: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA en roomwit



Ik heb geen spiegel, vandaar :P
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik me het nu voorstel zou ik het zelf denk ik ook wel doen.Ik draag zelf ook regelmatig gypen onder jurkjes en rokjes... 

Maar ik ben zelf niet zo heel erg modebewust, dus misschien is het niet zo'n heel goed advies:P

Heb je een foto?
Alle reacties Link kopieren
:)we waren tegelijkertijd



en mij lijkt het wel leuk hoor!
Alle reacties Link kopieren








ZOIETS MAAR DAN ANDERS ZEKER ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik zou het nog steeds niet doen....heb je geen gemakkelijke slippers ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Jasmina,



Het jurkje vind ik super en de schoenen vind ik ook hartstikke leuk, maar...niet bij elkaar..Ik vind het echt een helse combinatie en vind het gewoon komisch dat mijn smaak al zo verschilt met een paar mensen hier:D. Zo zie je maar hoe smaken verschillen..Maar jij bent degene die het aan moet en niet ik, dus ik zou het gewoon lekker dragen als jij het leuk vindt! Maar als je toch nog twijfelt..Heb je geen leuke zomerslippertjes ofzo? Daar krijg je ook geen last van je voeten mee en het lijkt mij een leuker totaalplaatje. Maar wat ik al zei, jij moet je er prettig in voelen. En als het deze combi is..gewoon doen!:)
Alle reacties Link kopieren
Het plaatje dat ik zelf plaats heeft er wat meer van weg. en dan de sfeer van dat roze jurkje.

Ik zei al: ik draag er het liefst een vrouwelijke schoen onder. Van mijn lichtblauwe teenslippers is er een stuk gegaan.

Vandaar deze vraag :P

Ik denk eigenlijk ook niet dat het echt mooi is. En om er met dit weer nou laarzen onder te doen...
Alle reacties Link kopieren
Je kan natuurlijk ook voor deze schoenen gaan en dan andere kleding erbij aan...........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het probleem niet. Volgens mij kan en staat dat prima!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Pfft, ik zou het niet doen. Gympen onder een jurk vind ik echt niet kunnen. Ik vind het ook zo Nederlands...: een jurkje is nog net oké, maar ik moet toch wel lekker rond kunnen blijven stampen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook niet doen, zonde van je jurkje! Verpest je je hele outfit mee. Ballerina's of leuke platte teenslippers lopen toch ook lekker en staan veel vrouwelijker.

Inderdaad, heel Nederlands zoiets- ik doe wel een mooi jurkje aan maar het moet wel praktisch blijven!
Alle reacties Link kopieren
Vind het wel staan,althans met gympen,of smalle sportschoenen

Denk wel dat het beter staat als je niet mollig bent of klein anders lijk je op platte schoenen met jurkje een propje
Alle reacties Link kopieren
Het maakt algauw heel plomp inderdaad. Ik zie het helaas ook echt te vaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven