Lijf & Lijn alle pijlers

WW, we kunnen het en we gaan het doen!!

05-12-2012 19:34 2568 berichten
Alle reacties Link kopieren
En bij deze weer een fris en fruitig nieuw ww-topic! Waar we lekker doortellen (flexi en propoints, boodschappengids of WW online), elkaar door de lastigere momenten heen slepen en ook heel veel off-topic kletsen :-)



Dan hier nog de "regeltjes":http://forum.viva.nl/templates/viva/img ... sprite.gif

Nieuwelingen zijn altijd welkom. We hanteren hier wel de regel dat je eerst een week mee moet schrijven voor je in de tabel mag, om zo de eendagsvliegen van de diehards te onderscheiden.



Maandag of dinsdag is weegdag... Weeg je op een andere dag, dan is dat geen probleem, maar alleen op maandag of dinsdag kun je je gewicht doorgeven. Iedereen die (zonder het te melden) 2 keer achter elkaar geen gewicht doorgeeft, wordt uit de tabel gehaald. Zo blijft alles overzichtelijk.



We geven het gewicht als volgt door:

Huidig gewicht: ...

Totaal af: ...

Deze week: ...



NaamLengteStart

gewichtStreef

gewichtHuidig

gewichtTotaal af Deze week30 juni doelPrulletje1.5871,15561,2-9,9pauze58Jirelle1.74121,962-65112,4-9,5+0,6 110Marmul1.71121,585105,3-16,4-1,8 103pearssy1,74133,599111,3-22,2-0,3 -pearle1,651108097,9-12,1X-cleo

catootje1,6986,67278,4-8,2-0,4-appeltje841,69866973,4-12,60-jo12341,7075,56870,8 -4,70-jufmevrouw1,71977087,7-9,3-0,1-Femme

Rotterdam1,7895,47082,6-12,7-0,5 81Fleur701,58695567,5-1,5pauze-Jesje1,6875,66768,3-7,3-0,1 -moniekk1,77105,18588,8-16,3-0,2-Bubalicious1,6976,76568,9-7,8-1,168ParisH1,6773,56873,4-0,1XX-mamalois1,801007897,7-2,3 -0,1 (hierna vak) 94awilde1,7186,86383,1-3,7+0,4 -Mamamee 1,74 79,5 6576 -3,5 074 Puntje 1,68 72,5 6572,5 0,0 X-eles21,80857882-3-1,1 -Zusenzo1,76106,1?106,1-- -
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag allemaal,



Zojuist lekker gesport en mijn sportabbo weer met 3 maanden verlengd, moet nu echt vaker gaan!



Ook lekkere (vooral gezonde) boodschappen gedaan. Vanavond een etentje dus ik moet me alvast even in gaan lezen in de menukaart.



@jo en appeltje Veel succes morgen!
Alle reacties Link kopieren
Thanks meiden! Jo, FemmeRotterdam en ik gaan ons best doen morgen in de hitte.



Eles, we zijn op mijn werk met z'n allen uit lunchen gegaan als afscheid. Verder kreeg ik nog cadeautjes en een lief beschreven kaart mee. 't Komt nu allemaal heel dichtbij! Nog 3 weken voor vertrek...
Alle reacties Link kopieren
FemmeRotterdam en appeltje84, veel succes morgen! Echt stoer dat jullie meedoen. Hopelijk gaat het goed en valt te warmte tijdens het lopen mee



Ik heb vandaag mijn versie van pizza gegeten, dat wil zeggen: 2 pitabroodjes (shoarmabroodjes) met als basis AH sugo basilicum pastasaus en wat geraspte kaas. Op de ene pita had ik wat mozzarella en tomaat en op de andere pita ham en paprika. Was heerlijk! En bij elkaar maar 14 punten. Beter dan een kant-en-klare pizza van vaak minimaal 20 punten of meer.
Alle reacties Link kopieren
Femme, Jo en Appeltje, heel veel succes morgen!!



Ik heb ook weer gezonde dingen gehaald met boodschappen doen, vanaf maandag weer proberen om binnen de punten te blijven.

Net uit eten geweest zonder dessert, en morgen nog een etentje. En dan maandag weer in het gareel dus
Alle reacties Link kopieren
Appeltje, jo en femme, heel veel succes morgen!



Spannend zeg appeltje, die grote reis van jou en je vriend. Blijf je nog wel af en toe hier lezen en schrijven? Ik vond jouw posts altijd zo motiverend om te lezen!( ben al heel lang alles aan t lezen van dit en voorgaande ww forums, moest even moed verzamelen om zelf ook mee te gaan schrijven)



Ben benieuwd hoe de weegschaal uitslaat maandag, vandaag nogal een slechte dag gehad qua eten, niet teveel , maar eerder te kort gegeten. T was nogal een enerverend dagje hier, eten schoot er een beetje bij in... Maar dat maak ik morgen wel weer goed denk....
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren




Lientje, ik zal proberen af en toe een update te posten. Er gaat een kleine laptop mee, maar we zullen niet overal op internet kunnen. En eigenlijk wil ik ook niet te veel tijd achter zo'n schermpje doorbrengen, maar jullie zullen vast nog van me horen. Bedankt trouwens voor je compliment. Ik realiseer me dat ik de afgelopen maanden niet zo veel motiverende verhalen heb geschreven. In ieder geval niet zo veel als een, twee jaar geleden. Dat komt met name door mijn eigen afvalproces, de laatste maanden sta ik er heel anders in dan in het begin. Ik hang al tijden rond hetzelfde gewicht (soms een kilo eraf, soms twee erbij) en ben niet meer zo fanatiek als toen ik nog echt in een rap tempo afviel. Eigenlijk ben ik meer bezig geweest met mezelf gemotiveerd te houden en niet (te veel) aan te komen, dan anderen aan te sporen. Maar ik ben wel blij dat je wat aan mijn vroegere berichten hebt gehad.
Alle reacties Link kopieren
Appel, Jo en Femme, ik wil jullie bij deze even veel succes, maar vooral veel plezier toewensen met de ladiesrun & het meeten. Zet 'm op ladies ;) !



(dit jaar loop ik nog in gedachten met jullie mee, volgend jaar hopelijk echt)



Enne ik vond het leuk om te lezen dat jullie toch voor de korte broek gaan, thats the spirit ;)



Have fun!
Alle reacties Link kopieren
Succes vandaag met de ladiesrun appeltje,Jo en femme. Het wordt mooi weer en hopelijk ook een mooie route moet lopen. Veel plezier vandaag!



Bubalicious: qua voedingsstoffen en vezels zit er niet zo veel verschil tussen bv volkorenbrood of een volkorencracker als je kijkt naar voedingswaarde per 100 g. Ligt een beetje aan het merk. Maar 1 boterham weegt nu eenmaal meer dan 1 cracker dus zit je daarvan eerder vol.



Ik herken je gedachten bij 69 kilo wel. Ik heb hetzelfde bij 68. Ik geef mezelf nog een maand om te kijken of de teller nog verder naar beneden wil. Anders ga ik denk ik over naar stabiliseren.



Jufmevrouw: gaat het al weer beter met hardlopen?



Eles: kun je misschien proberen een vorm van structuur aan te brengen in het weekend? Dat helpt mij vaak om het eten ook een beetje normaal te houden. Al gun ik me tijdens herwerkend wel iets meer.



Appeltje:zou het niet kunnen dat je zo veel bezig bent met je reis dat WW ff op een tweede spoor staat? En vergeet niet dat je al heel veel kwijt bent. En straks op reis weet je veel beter welke keuzes je kunt maken om op gewicht te blijven en eventueel nog verder af te vallen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt dames!



Het is er perfect weer voor! 18 graden en nog geen zon.

Had nooit gedacht dat ik blij zou zijn met wat minder weer.



Ga nu vertrekken en vind het toch een beetje spannend. Fijne dag iedereen!
Alle reacties Link kopieren
@Femme jij ook heel veel succes!



Gisteravond heerlijk gegeten met een aantal vriendinnen en vanochtend schommelde de weegschaal tussen 110,8 en 111,2. Uiteindelijk bleef hij stilstaan op 111 Toch weer 1,4 kg kwijt!



Heb me voorgenomen om echt vaker te gaan sporten, het voelde gisteren namelijk best wel goed!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren de hele dag op de sport vereniging, wel jammer dat er dus enkel patat als avondeten was, want einde seizoen.



Morgen wegen, ben benieuwd.,
Alle reacties Link kopieren
Zo, dat ging best heel erg lekker. Het was inderdaad topweer om te lopen en heb hem uit kunnen rennen zonder te wandelen, niet eens last van mijn kuiten! Het was wel errrug druk dus kon niet altijd even goed doorlopen maar ben erg blij met mijn tijd van iets meer dan 34 minuten. 21 juni loop ik weer een 5K, dan ga ik m verbeteren! Ennn, het was erg leuk om Appel te ontmoeten!! Maar helaas hebben we FemmeRotterdam niet gespot en zij ons blijkbaar ook niet....
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_118918 wijzigde dit bericht op 09-06-2013 17:09
Reden: Dubbl
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Jo.

Ben benieuwd hoe Appeltje en Femme het hebben gedaan. Leuk dat jullie gemeet hebben.

Qua temperatuur was het lekker denk ik vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan! Ik zou ook wel eens zoiets willen doen, maar ik kan écht niet hardlopen. Krijg altijd zere knieën, dus begin er nu gewoon maar niet meer aan. Maar 34 minuten is een mooie tijd. Hopelijk dat je 'm volgende keer verbetert, dat zou je een heel goed gevoel geven denk ik



Vandaag stond op het menu Jambalaya (recept van de WW site), maar i.p.v. gamba's heb ik kabeljauw gebruikt. Smaakte goed, een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed Tracy, ga ik eens opzoeken.



Ik heb een nieuw topic geopend :-)



WW, we kunnen het en we gaan het doen!!
Ik lees al een tijdje mee, maar denk dat het toch tijd wordt dat ik me ook maar eens voorstel in deze groep aangezien ik wel een stok achter de deur kan gebruiken. Ik ben sinds januari bezig met Weight Watchers, begon op 75 kilo (en 1.67m) en tot voor kort (30 mei in mijn tabel van het weightwatchers dagboek ) was ik nog 7,9 kilo kwijt.



Helaas ben ik mijn motivatie een beetje kwijt de laatste tijd en is er weer wat bij aan gekomen en zit ik nu weer op 68,5 (-6.5). Of het komt door de motivatie of door het jillian michaels programma dat ik volg (ripped in 30) en ik spieren kweek. Ik heb geen idee maar mijn motivatie is iniedergeval wel minder dan in het begin. Dus hopelijk kan ik hier wat motivatie vinden en af en toe mee kletsen :D!.



Ik hoef overigens nog niet in de tabel, ik wil eerst even kijken hoe vaak ik kan posten :)!. Succes allemaal weer met een nieuwe frisse week
Alle reacties Link kopieren
@pidge Je kan beter op ons nieuwe topic meeschrijven, deze is namelijk vol :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven