Lijf & Lijn alle pijlers

WW, we kunnen het en we gaan het doen!!

05-12-2012 19:34 2568 berichten
Alle reacties Link kopieren
En bij deze weer een fris en fruitig nieuw ww-topic! Waar we lekker doortellen (flexi en propoints, boodschappengids of WW online), elkaar door de lastigere momenten heen slepen en ook heel veel off-topic kletsen :-)



Dan hier nog de "regeltjes":http://forum.viva.nl/templates/viva/img ... sprite.gif

Nieuwelingen zijn altijd welkom. We hanteren hier wel de regel dat je eerst een week mee moet schrijven voor je in de tabel mag, om zo de eendagsvliegen van de diehards te onderscheiden.



Maandag of dinsdag is weegdag... Weeg je op een andere dag, dan is dat geen probleem, maar alleen op maandag of dinsdag kun je je gewicht doorgeven. Iedereen die (zonder het te melden) 2 keer achter elkaar geen gewicht doorgeeft, wordt uit de tabel gehaald. Zo blijft alles overzichtelijk.



We geven het gewicht als volgt door:

Huidig gewicht: ...

Totaal af: ...

Deze week: ...



NaamLengteStart

gewichtStreef

gewichtHuidig

gewichtTotaal af Deze week30 juni doelPrulletje1.5871,15561,2-9,9pauze58Jirelle1.74121,962-65112,4-9,5+0,6 110Marmul1.71121,585105,3-16,4-1,8 103pearssy1,74133,599111,3-22,2-0,3 -pearle1,651108097,9-12,1X-cleo

catootje1,6986,67278,4-8,2-0,4-appeltje841,69866973,4-12,60-jo12341,7075,56870,8 -4,70-jufmevrouw1,71977087,7-9,3-0,1-Femme

Rotterdam1,7895,47082,6-12,7-0,5 81Fleur701,58695567,5-1,5pauze-Jesje1,6875,66768,3-7,3-0,1 -moniekk1,77105,18588,8-16,3-0,2-Bubalicious1,6976,76568,9-7,8-1,168ParisH1,6773,56873,4-0,1XX-mamalois1,801007897,7-2,3 -0,1 (hierna vak) 94awilde1,7186,86383,1-3,7+0,4 -Mamamee 1,74 79,5 6576 -3,5 074 Puntje 1,68 72,5 6572,5 0,0 X-eles21,80857882-3-1,1 -Zusenzo1,76106,1?106,1-- -
Alle reacties Link kopieren
Mijn nieuwjaarsdoel: niet aankomen, ik wil onder de 72 kilo blijven.



Eetlijstje vandaag:

O: Allbran plus en magere yoghurt (6p)

T: sinaasappel (0p)

L: 4 boterhammen met kipfilet, sandwichspread, hüttenkäse en appelstroop (10p)

T: appel en light mueslireep (2p)

A: boerenkoolstamppot (9p)

T: stukje chocoladeletter (2p)
Alle reacties Link kopieren
Leuke topictitel!



Hier een hoofd vol snot (sorry ) en iets in de richting van een keelontsteking. Gaat nergens over, maar men wat kan je je beroerd voelen daardoor. Eten ging wel redelijk vandaag, niet te veel want alles doet zeer. De punten heb ik maar even achterwege gelaten.



Morgen weer een nieuwe dag!
Alle reacties Link kopieren
Mag ik een huppeltje maken??



Ik ben vanavond even de stad ingeweest voor een nieuwe, passende spijkerbroek.

Ik netjes maat 46 uit het rek, ja die zal nu wel passen..



Te groot!!! Heb nu een perfect passende maat 44 aan
Alle reacties Link kopieren
Hey ik mag onder de 69 blijven. Dan kan ik nog even doorbunkeren hehe Pearssy zou je mijn doel willen aanpassen naar onder de 60 blijven?



Ik snap echt niet dat mensen zo lang met chocola kunnen doen. Als ik er aan begin gaat het helemaal op. Ik heb dus mijn chocoladeletter gewoon in een keer opgegeten. Ben ik nu raar ?



Gisteren ging het sinds lange tijd weer goed. Niet heel gezond gegeten maar in ieder geval wel met mate. De weegschaal was ook weer een beetje lief en hopelijk haal ik daar voldoende motivatie uit voor het weekend. We moeten ook weer klussen, dus beweging genoeg!
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan Pearle! Netjes! Lekker zo voor de kerst ook he?
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Pearle! Nu zorgen dat je aan het eind van de maand niet weer die 46 nodig hebt.



Karen, als jij in 1 keer een chocoladeletter van 200 gram naar binnen krijgt... Dan ben je inderdaad een beetje raar. Weet je hoe groot die dingen zijn? Zo'n kleintje zou ik ook nog wel in 1 keer op kunnen, maar van 200 gram word ik echt misselijk.



Pff, ik mag niet hardlopen van mijn vriend. Het is helemaal wit hier en hij is bang dat ik wéér val. Goed excuus om binnen te blijven! Al moet ik wel zeggen, als het vanmiddag meevalt, ga ik toch nog wel even. Mijn arm doet nog pijn, maar die hoeft alleen maar een beetje mee te zwaaien. Van mijn knie heb ik veel minder last.
Alle reacties Link kopieren
Dames,



Ik ben vorig jaar met ww-en begonnen, dit jaar kwam mijn streefgewicht en het gaat nog steeds goed (de 80 niet meer te zien). Het was met ups en downs maar ik heb hier veel steun gehad.

Ik wil jullie meegeven het is absoluut te doen, op gewicht blijven ook! Vandaag voor het laatst naar een vriendin geweest die gewichtsconsulente is. Ik ben gewoon 15kg vet kwijt (sorry ik ben trots).

Dames ga door ook in het volgende jaar. (en ik let ook op mijn gewicht).



Pearle, goed dat je ineens twee maten kleinere broek hebt kunnen kopen. Wauw.

Appeltje, binnenblijven met dit weer! Niet hardlopen want ik las terug dat je al bent gevallen (of je moet hardlopen met spikes eronder).
Alle reacties Link kopieren
Ehhh er stond 135 gram op... Is dat ook veel dan? Maar ja ik knaag ook gerust een zakje met 100 gram pepernoten weg, zal ook wel veel zijn dan.



Niet gaan hardlopen Appeltje! Dat is nu echt heel gevaarlijk. Niet alleen kan je vallen (straks val je zo je tanden uit je mond) maar ook omdat fietsers en auto's kunnen uitschieten/glijden en dan jou mee kunnen nemen. Misschien een gewone wandeling? Das ook beweging. Ow en als je binnen moet blijven van je vriend weet ik nog wel een andere vorm van beweging



Hey Steph wat leuk dat je even komt zwaaien! Goed om te lezen dat het goed gaat en je op streef blijft. Het is ook zeker te doen, maar je moet dan wel gemotiveerd blijven en je best blijven doen. Uitschieters weer compenseren en dan lukt het denk best.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Alle reacties Link kopieren
Haha Karen, 135 gram is iets meer dan een gewone chocoladereep. Dat gaat nog nét. Maar zo'n megaletter... Als je die opkrijgt zonder je naar te voelen, dan is dat bijna een prestatie.



Ik ga vandaag niet meer hardlopen, beloofd. De sneeuw ligt er nog, dus het lijkt me inderdaad niet verstandig. Ga zo de bedden verschonen en stofzuigen, dan heb ik tenminste nog iets gedaan. En die andere beweging, da's ook een idee. Even wachten tot mijn vriend thuis is.



Steph, wat goed van je! Leuk dat je nog even langskomt. Ik ben ook niet echt meer aangekomen, maar moet wel mijn best doen om op gewicht te blijven. Wat dat betreft hebben we levenslang... Fijne dagen alvast!
Alle reacties Link kopieren
quote:karen28 schreef op 07 december 2012 @ 10:02:

Hey ik mag onder de 69 blijven. Dan kan ik nog even doorbunkeren hehe Pearssy zou je mijn doel willen aanpassen naar onder de 60 blijven?







Hee, ik gun mensen gewoon veel met de feestdagen in zicht



Maar ik zal het even aanpassen hoor





Ow, en 200 gram chocolade draai ik mij hand niet voor om hoor, en 200 gram pepernoten ook niet
Ik wil graag mijn nieuwjaarsdoel aanpassen naar gelijk blijven. Dat zal al een hele prestatie zijn... Vanavond Sinterklaas vieren en zondag gourmetten (met ook nog een keer Sinterklaas), maar daarna moet ik echt weer netjes punten gaan tellen enzo.
quote:karen28 schreef op 07 december 2012 @ 12:15:

Ehhh er stond 135 gram op... Is dat ook veel dan? Maar ja ik knaag ook gerust een zakje met 100 gram pepernoten weg, zal ook wel veel zijn dan.



Niet gaan hardlopen Appeltje! Dat is nu echt heel gevaarlijk. Niet alleen kan je vallen (straks val je zo je tanden uit je mond) maar ook omdat fietsers en auto's kunnen uitschieten/glijden en dan jou mee kunnen nemen. Misschien een gewone wandeling? Das ook beweging. Ow en als je binnen moet blijven van je vriend weet ik nog wel een andere vorm van beweging



Hey Steph wat leuk dat je even komt zwaaien! Goed om te lezen dat het goed gaat en je op streef blijft. Het is ook zeker te doen, maar je moet dan wel gemotiveerd blijven en je best blijven doen. Uitschieters weer compenseren en dan lukt het denk best.Maar dat kan met wandelen toch net zo goed? Hier valt de sneeuw trouwens nogal mee, het is vooral prut en zo glad is het ook niet. Maar hardlopen zou ik ook niet aandurven nu. Verstandig om niet te gaan Appeltje!
Alle reacties Link kopieren
je hebt gelijk hoor super goomba,maar wandelen doe je vaak in de wijk op de stoep. En bij hardlopen maak ik iig graag gebruik van de fietspaden langs de weg,vandaar!maar het kan bij allebei!



Hier ga ik mooi niet meer naar buiten,bah vies weer!
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Alle reacties Link kopieren
Wiehoe, hier een blije Appel! Mijn vriend is vandaag officieel afgestudeerd. Zo fijn, we hebben zo in de stress gezeten de afgelopen tijd... Zitten nu aan de Prosecco om het te vieren. Dág weekpunten.
Alle reacties Link kopieren
quote:appeltje84 schreef op 07 december 2012 @ 19:31:

Wiehoe, hier een blije Appel! Mijn vriend is vandaag officieel afgestudeerd. Zo fijn, we hebben zo in de stress gezeten de afgelopen tijd... Zitten nu aan de Prosecco om het te vieren. Dág weekpunten. Gefeliciteerd Appeltje's vriend. (weekpunten mag je opmaken Appeltje)
Alle reacties Link kopieren
Dank!
Alle reacties Link kopieren
nou sinterklaas is een eitje.beetje chocola en pepernoten,geen probleem.de echte elende begint pas als sinterklaas het land uit is.alle chocoladerletters maar 0,25 cent.... En als vrekkige nederlander heb ik er gelijk maar vier gekocht ow als dat maar goed gaat hehe
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Karen, ik ben ze niet tegen gekomen vandaag gelukkig maar anders had ik het waarschijnlijk ook gedaan! En net als pearssy draai ook ik mijn hand niet om voor 200gr chocolade of pepernoten als ik eenmaal begin...



Vandaag boodschappen gedaan voor een goede week! Veel groene producten gekocht zodat ik lekker telvrije dagen kan doen of een gewone dag met alsnog veel groene producten.



Appel, wat fijn dat hij eindelijk is afgestudeerd. Mijn vriend moet ook nog steeds :( ik heb die van mij ook zo lang uitgesteld maar ben in augustus afgestudeerd
Gefeliciteerd Appeltje!



Karen, is ook mijn valkuil inderdaad. Ik stond van de week met twee chocoladeletters, marsepein en nog meer zooi in mijn handen en heb bijna alles weer teruggelegd uiteindelijk. Ik was zo trots! Ik wilde vanaf maandag weer normaal en gezond gaan eten, en dat zou betekenen dat al die chocola en andere zooi dit weekend nog op moest! Of iedere keer een stukje, en nadat het al een paar keer mis is gegaan daarmee, durfde ik daar ook niet meer op te vertrouwen. (Al hoewel ik al wel tijden een zakje kikkers en muizen in de kast heb liggen, maar het is drie punten voor eentje, en dat vind ik zooo zonde, dus heb er pas twee opgegeten.)



En er is een wonder gebeurd: Ik heb me twee weken echt schaamteloos gedragen, alles gegeten wat los en vast zat en de rem was totaal verdwenen. Ik vrees echt voor de weegschaal, heb daar al dagen niet op gestaan ook. En net weer onderweg naar de supermarkt voor een zak chips, en... teruggekomen met mager broodbeleg en fruit. Zonder chips. Ik ben het gevreet zo zat, ik voel me er helemaal niet lekker bij en heb serieus veel meer zin in een boterham of een stuk fruit dan in een zak chips. Ik voel me dik en niet lekker in mijn vel, gewoon doordat ik zoveel gegeten, of eigenlijk gevreten, heb. Mijn chocoladeletter van 200 gram (gisteren gekregen) is ook al op. Morgen gewoon weer brood en fruit. 's Avonds wel gourmetten, maar ook dat hoeft niet overdreven en dan vanaf maandag weer netjes punten tellen en zorgen dat die kilo's van afgelopen weken (en nog meer) er weer afgaan.
Alle reacties Link kopieren
Supergoomba, wat goed dat je alles weer terug hebt gelegd! Vanaf morgen weer knallen, succes!



Vanochtend even op de weegschaal gestaan, dat ziet er goed uit! Vandaag een beetje zuinig met de punten, want ik zit al aan mn activity points omdat de weekpunten op zijn. Komt ook door mn telvrije dagen, alle niet-groene producten gaan dan meteen van je weektotaal. Maar de telvrije dagen bevallen me goed, dus ik ga dat zeker doorzetten. Ik snap alleen niet zo goed waarom ze het telvrij noemen, want je moet wel degelijk tellen. Groene dagen of verzadigingsdagen was misschien beter geweest. Aaanyway, eetlijst voor vandaag:

O: 2 batavenbroodjes met vlokken + 170 gram kwark + 30 gram all bran plus + een glas halfvolle melk

T: mandarijn

L: 2 batavenbroodjes + kipfilet/ham

T: banaan

D: volkoren penne + groente + italiaanse pestosaus

28 punten
Leuk, nieuw topic!



Ik zou trouwens ook graag bij de nieuwjaarsdoelen willen, bij mij is dat 88,5.



Ben even wat minder met WW bezig. Snaai her en der wat handjes pepernoten weg en sport wat minder. Hoop dat ik er nog wel gestaag wat gewicht mee verlies, heb eventjes niet zoveel zin om erover na te denken.
Alle reacties Link kopieren
Ik snaai de hele dag al, van zoet naar hartig en weer terug
Alle reacties Link kopieren
Na lange tijd van afwezigheid vanwege slecht in mijn vel zitten, slechte gezondheid en totaal geen puf voor afvallen wil ik vanaf morgen weer fris starten.

Het moet gewoon want ik ben weer aantal kilo aangekomen.

Nu weet ik dat het voor mij op dit moment lastig afvallen is..want ik ben nog steeds ziek en lig vooral op de bank met prednison pillen. Enkel wil ik wel poging doen niet meer aan te komen en dan als het weer beter gaat echt voor het afvallen gaan.

Voorlopig hoef ik ook niet in de lijst omdat ik me niet ga (en durf) te wegen maar ik zou graag weer meeschrijven.

Mag dat??
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Nou er ligt maar een chocoletter op mijn buro... ik denk dat de andere gestolen is



Maar ik heb wel een goede week achter de rug, dat ondanks het feit dat ik bijna niks heb gedaan. (Alhoewel met krukken hinkelen is wel veel vermoeiender dan lopen) maar ik ben afgevallen!



Huidig gewicht: .113,6

Totaal af: -7,9

Deze week: -0,6
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Hier een plus!



Huidig gewicht: 59,8

Totaal af: 1,5

Deze week: + 0,3



Het valt me mee in die zin dat ik redelijk blijf schommelen onder de 60 kilo zonder al te veel moeite. De hele week ben ik gelijk gebleven en vandaag weer wat zwaarder omdat ik gisteren toch teveel chocola heb gegeten. Ik eet wat meer en slechter en toch blijf ik er onder. Op zich fijn maar aan de andere kant motiveert het ook niet om gezonder te gaan eten. En hoewel ik me achteraf altijd niet fit voel van het slechte eten, overwint mijn zin daarin het toch altijd van mijn verstand.



Moet ik er ook wel bij zeggen dat ik bijzonder weinig gesport heb vorige week en deze week zal er ook wel bij in schieten. Ik merk wel dat sporten echt belangrijk is voor het afvallen of het op gewicht blijven. Maar het goede nieuws is wel dat het huis echt al begint op te schieten jeeh!
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven