Lijf & Lijn alle pijlers

WW, we kunnen het en we gaan het doen!!

05-12-2012 19:34 2568 berichten
Alle reacties Link kopieren
En bij deze weer een fris en fruitig nieuw ww-topic! Waar we lekker doortellen (flexi en propoints, boodschappengids of WW online), elkaar door de lastigere momenten heen slepen en ook heel veel off-topic kletsen :-)



Dan hier nog de "regeltjes":http://forum.viva.nl/templates/viva/img ... sprite.gif

Nieuwelingen zijn altijd welkom. We hanteren hier wel de regel dat je eerst een week mee moet schrijven voor je in de tabel mag, om zo de eendagsvliegen van de diehards te onderscheiden.



Maandag of dinsdag is weegdag... Weeg je op een andere dag, dan is dat geen probleem, maar alleen op maandag of dinsdag kun je je gewicht doorgeven. Iedereen die (zonder het te melden) 2 keer achter elkaar geen gewicht doorgeeft, wordt uit de tabel gehaald. Zo blijft alles overzichtelijk.



We geven het gewicht als volgt door:

Huidig gewicht: ...

Totaal af: ...

Deze week: ...



NaamLengteStart

gewichtStreef

gewichtHuidig

gewichtTotaal af Deze week30 juni doelPrulletje1.5871,15561,2-9,9pauze58Jirelle1.74121,962-65112,4-9,5+0,6 110Marmul1.71121,585105,3-16,4-1,8 103pearssy1,74133,599111,3-22,2-0,3 -pearle1,651108097,9-12,1X-cleo

catootje1,6986,67278,4-8,2-0,4-appeltje841,69866973,4-12,60-jo12341,7075,56870,8 -4,70-jufmevrouw1,71977087,7-9,3-0,1-Femme

Rotterdam1,7895,47082,6-12,7-0,5 81Fleur701,58695567,5-1,5pauze-Jesje1,6875,66768,3-7,3-0,1 -moniekk1,77105,18588,8-16,3-0,2-Bubalicious1,6976,76568,9-7,8-1,168ParisH1,6773,56873,4-0,1XX-mamalois1,801007897,7-2,3 -0,1 (hierna vak) 94awilde1,7186,86383,1-3,7+0,4 -Mamamee 1,74 79,5 6576 -3,5 074 Puntje 1,68 72,5 6572,5 0,0 X-eles21,80857882-3-1,1 -Zusenzo1,76106,1?106,1-- -
Alle reacties Link kopieren
Bubalicous, dan kijk je zeker ook geen kookprogramma's? Ik hou echt van Rudolph's Bakery, vind het zo leuk om te zien wat er allemaal voor creatiefs uit de handen van die man komt. Om daarna te bedenken dat er overal wel héééél veel boter, suiker, room, etc. ingaat. En dan vind ik het spontaan niet erg meer dat ik het niet kan opeten.
Alle reacties Link kopieren
Pfffffff, ik kom er maar niet in deze week :S



Even een egopost, hoor!



Zondagavond weggeweest met lief, lekker genoten en nergens over nagedacht en nu al paar dagen snotterig en geen zin om alles bij te houden. Ik doe het wel :-) maar met tegenzin. Dat is de eerste keer in die 2 maanden. Hopelijk komt mn WW gevoel weer snel terug. Want in deze bui zou ik zo op de bank willen gaan liggen met een stuk chocolade en een grooot glas cola :S



Pearssy had mn gewicht al doorgegeven, maar vind het nog niet in de lijst. Misschien nog geen tijd voor gehad of anders overheen gekeken?

Geef het nog een keertje door



Huidig: 80,1

Deze week:+0,2

Totaal: -5,6



Oh ja! Klink nu als een grote alco maar heb dus zondagavond tig biertjes gedronken en heb nu gewoon al mn weekpunten (ook al zijn het er vast meer ) voor ingezet. Zou niet weten hoe ik het anders had kunnen doen... Klinkt dat een beetje logisch?
anoniem_112422 wijzigde dit bericht op 13-03-2013 13:28
Reden: weer iets bedacht!
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@appeltje Ik verslond ze eerst, nu kijk ik met mate (heb de leukste er uit gefilterd) maar de boterindustrie lijkt soms wel aandelen in die programma's te hebben ja..... Rudolph zie ik nooit, ik vergeet eigenlijk altijd dat we die zender hebben. Ik moet toch eens verder zappen, haha.



@anaiteb22 Cola light he Beterschap en drink veel thee, is gezond, vullend en goed voor je verkoudheid.
Alle reacties Link kopieren
Jirelle, havervlokken! En verder geen idee, ik doe het op gevoel. Twee of drie scheppen havervlokken, dat in voldoende melk want het gaat uitzetten door het weken. Gewoon wat proberen.



Sas, je hebt gelijk maar het is zo verleidelijk



Mamalois, ik ben daar ook goed in Punten opmaken terwijl ze nog niet binnen zijn, haha.
Alle reacties Link kopieren
@jufmevrouw: ik heb me ook al ingeschreven!



@appeltje: wat raar dat je nog geen reactie hebt gekregen van Weight Watchers, ik had echt binnen een uur een reactie dat ik op de lijst was gezet en dat zij de officiele inschrijving zouden regelen. Dezelfde middag ook al een mail van Ladiesrun zelf dat ik ben ingeschreven door WW (nouja, mijn naam met het adres van het hoofdkantoor van WW).



Vanmorgen al wezen sporten, uurtje Combat! Vanmiddag ga ik niet fitness schoenen kopen, de mijne zijn een beetje op... dus nieuwe zijn nodig!



Lijstje van vandaag:



O: 1 banaan (voor sporten), 50 gram speltbrood met 30+ kaas en een gebakken eitje

T: x

L: 250 gram magere vanillekwark

T: 20 gram amandelen

A: weet nog niet, hangt af van hoe laat we terug zijn...
Alle reacties Link kopieren
@jo1234 Als je het op gevoel doet, hoe doe je het dan met punten berekenen?
Alle reacties Link kopieren
niet ik heb het wel eens afgewogen en neem elke keer ongeveer zo veel. Maar ik heb het ook alweer een tijdje niet gegeten, omdat ik niet zo goed tegen melk kan. Krijg ik buikpijn van!
Alle reacties Link kopieren
@jo1234 Ik lees her en der dat je het ook met water kan maken (zonder melk). Het is volgens mij wel lekker met banaan/frambozen en honing!
Alle reacties Link kopieren
Dailygirl, dan ga ik ze nog maar een keer mailen...
Alle reacties Link kopieren
Ik had inderdaad ook binnen een uur antwoord, Appel. Vreemd dus dat je nog geen reactie hebt. Je hebt toch niet uitgebreid verteld dat je niet online lid bent? Ik had van de week een mailtje gestuurd met dat ik nu 16kg was afgevallen met WW en dat ik het dus erg leuk zou vinden om deze loop met WW te doen. Ik heb ook geen abbo meer bij WW Online, maar wel een gebruikersnaam, die heb ik wel opgegeven. Zeg maar dat je van je mede-cursisten hoort dat ze zo snel een reactie krijgen en dat je wilt weten wat de status is



Jirelle, ik eet/drink het nu vaak in een fruit/groente shake, ook erg lekker.
Alle reacties Link kopieren
De bevestiging is binnen, dus no worries!
Alle reacties Link kopieren
De eerste dag is weer even wennen. Had weinig tijd om rustig te gaan zitten voor de lunch dus heb 2 boterhammen met pindakaas naar binnen gepropt. En net had ik echt zin in wat zoets, dus heb ik een paar Oreo's gegeten. Slecht plan. Maar daar tegenover staat dat ik vanavond zowel een les Sh'bam als een les Body Balance ga volgen, dus dan sport ik de koekjes er wel weer af :-).
Alle reacties Link kopieren
kleine update:

o: dubbele noterham met philadelphia light

t: banaan en mandarijn

M: Mousaka volgens recept WW (was super lekker! en is maar 7 punten)

A: pittabrood met sla, tomaat, feta, gegrilde gele paprika en wat lookyogurt saus

T: de welgekende chcomousse



daarnet nog dag 2 van de 30day shred. Zijn er van jullie nog bezig hiermee? zien jullie al resultaat?

Heb vandaag maar eens 2 bussen melk van 1 L genomen, vond het al beter meevallen nu :-)
Bah, echt een kutdag hier. Veel teveel gegeten, ik ben er misselijk van. Dit weekend nog de verjaardag van mijn vader, én pizza eten met mijn beste vriend. Deze week voelt nu al als zo gruwelijk verpest en ik BAAL! Ik wil dit niet meer en die kilo's moeten eraf. Ik voel me echt rot nu. Ik ben nog aan het bedenken hoe ik het ga compenseren.
Alle reacties Link kopieren
Appel, fijn dat de loop bevestigd is! Leuk!



Jirelle, ik heb net havervlokken klaargemaakt voor morgen en heb het even voor je gewogen etc. 200ml melk, 40 gram havervlokken, een snufje kaneel en een banaan. 6 WW punten wanneer je het met magere melk bereid, 7 met halfvolle melk.



Ik heb vanavond nog hardgelopen. Het was er eigenlijk heerlijk weer voor! Eva, ik doe nog 30day schred, maar niet elke dag. Zie zeker wel resultaat! Vooral bij mn kont



Supergoomba, compenseren is niet nodig/mogelijk. Nu weer oppakken, knop om en doorgaan!
Welbekende chocolademousse Eva? Denk dat ik eroverheen gelezen heb, maar nu ben ik benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Heb me gister ook ingeschreven voor de Ladiesrun, heb het Tshirt al gekregen. Het is blauw. Hoe gaan we elkaar herkennen?
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond zijn we naar de Intersport Megastore geweest, omdat ik nieuwe fitness schoenen nodig had (oude waren echt op), heb nu hele toffe... paarse met iets van turqouise/zeegroene veters van Nike. Ga ze morgen uitproberen bij de BodyPump les.



Daarna nog even door de Ikea gewandeld (zit er toch naast) en omdat het al vrij laat was, hebben we daar ook gegeten. Vriend zat aan de kipsate met friet en ik netjes aan een Griekse salade! Whoehoe.... normaal gesproken zou ik denken, what the hell.... ik neem ook die frietjes enzo, maar gister niet! dus dat is een hele doorbraak voor mezelf! Ben blij!



@appel: fijn dat de bevestiging binnen is!



@nynkelein: balen dat het niet zo lekker ging! Heb je wel punten geteld? Misschien valt het uiteindelijk nog mee?



@supergoomba: balen joh van gisteren! Maar gewoon vooruit kijken en vandaag is een nieuwe dag en weer netjes eten! You can do it!



@Femme: ga jij naar de WW bijeenkomsten? Omdat je het shirt al hebt gekregen? Is hij een beetje mooi? Is het mogelijk een foto te plaatsen? En hoe we elkaar gaan herkennen? Geen idee, haha...



Aan iedereen die mee doet me de ladiesrun: hebben jullie ook een doel? Ik wil zelf graag de 5 km binnen 30 minuten lopen!



Succes vandaag!
Alle reacties Link kopieren
quote:Jirelle schreef op 05 maart 2013 @ 13:35:

Kent er iemand Shape brood? Ik zie het toevallig staan bij de biologische bezorgdienst waar wij op het werk waarschijnlijk gebruik van gaan maken dus ik ben wel nieuwsgierig!



(bevat 50% minder koolhydraten)



Even een linkje



En een link van het WW forum waar dit brood ook besproken wordt.
Jo, ik bedoelde compenseren door wat extra te bewegen, niet door minder te eten ofzo hoor!



Wat goed van je Dailygirl! Mag je zeker trots op zijn!



De schade was een halve kilo extra vandaag. Ik dacht wel, die pizza hoeft zo'n ramp niet te zijn want ik heb aan een halve toch altijd genoeg, dus zoveel meer punten dan een normale maaltijd is het dan niet. En bij die verjaardag kan ik ook zelf beslissen wat ik wel en niet neem. Dus misschien is de week toch nog niet helemaal verpest.
Trouwens, ik heb wat hulp nodig! Weekenden zijn nog steeds een ramp en ik snaai alles weg wat ik in huis heb. Dus dit weekend wil ik dingen in huis halen die wel die snaaidrift kunnen bevredigen, maar minder schade doen. Ik had zelf al zoute sticks en groenten met een dipje bedacht. Weten jullie nog meer? Liefst ook zoetigheid. Fruit bevredigt niet op zo'n moment, dus iets beter dan dat.
Alle reacties Link kopieren
Supergoomba, ik ook ;)



Prinzessin, gedroogd fruit? Mango, appel of zelf chips maken van aardappel? En anders gewoon een extra boterham met jam ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Prinzessin, even wat ideeën:



- zakje(s) Snack-a-Jacks

- eigengemaakte auberginechips (aubergine in schijfjes snijden, op smaak brengen met een klein beetje olijfolie en peper/zout/andere kruiden, daarna in de oven)

- surimi-sticks

- schijfjes komkommer met ketchup als dip

- zelfgepofte popcorn
Alle reacties Link kopieren
Als ik mijn eigen berichtje hierboven teruglees, snap ik niet waarom ik me er zelf niet aan kan houden. Ik heb al zeker 1,5 week heel veel behoefte aan eten. Maakt niet uit wat, alles gaat erin. Meestal heb ik niet eens trek...



Ik denk dat het door het weer komt. Ik word een beetje somber van die koude dagen waar maar geen einde aan lijkt te komen. Ik wil zo graag naar buiten, de zon in! Maar om nou mijn behoefte aan lekker weer weg te gaan zitten eten? Blegh, ik hoop dat ik snel de welbekende knop vind... Dat ik nog niet aangekomen ben, is vooral te danken aan het feit dat ik veel beweeg. Maar ik merk vooral aan mijn huid (puistjes!) dat ik weer even mijn best moet gaan doen. Ik eet nog niet eens echt slecht, ik eet gewoon veel te veel!
Maar Jo, in dat geval kun je toch best compenseren? Dat doen toch ook meerderen hier door een extra rondje hardlopen bijv?



Balen Appeltje, dat het even niet zo wil lukken. Ik hoop met je mee dat je snel de knop om kunt draaien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven