Lijf & Lijn alle pijlers

WW, we kunnen het en we gaan het doen!!

09-06-2013 18:52 3367 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe Weight Watchers topic!

Hier kunnen we recepten en tips uitwisselen, elkaar motiveren om naar een gezond gewicht toe te werken en gewoon kletsen over van alles en nog wat.



Gewicht doorgeven kan op maandag en dinsdag. Wil je ook in tabel? Even je gegevens doorgeven dan word je ook opgenomen in de tabel. Als je 2 keer geen gewicht hebt doorgegeven zonder het te melden vooraf word je uit de tabel gehaald om het overzichtelijk te houden. Je kunt er altijd weer in natuurlijk.

Succes allemaal!!



We geven het gewicht als volgt door:

Huidig gewicht: ...

Totaal af: ...

Deze week: ...



Naam Lengte Start

gewicht Streef

gewicht Huidig

gewicht Totaal af Deze week Jirelle1.74123,570122-1,5pauzepearssy1,74133,599112-21,5+0,8 Femme

Rotterdam1,7895,47081 -14,4afgemeld Suhke1,7271,96271-0,9+1,1boannan1,6990,26569,2-21pauzeeles21,80837779-40supersoul1,776965 69 -- pretzel1,6378,66265,5-13,1+0,7jufmevrouw1,7297,47295,5-1,9-0,5 happyr1,8397,18291,7-5,4-0,6 annapalona-9070--- smiley1,6487,36784,8-2,5-2,5
Alle reacties Link kopieren
Oh wat een fijn nieuws Eva

Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Eva leuk souveniertje !

Hoe was het ?
Alle reacties Link kopieren
@pretzel Haha das een goeie inderdaad een mooi souvenir ;) een baby!

Het was een geweldige reis! Zo veel gezien en beleefd, wauw. En verrassend lekker gegeten overal (weer even on topic) ;).



Bedankt Eles en Femme!
Alle reacties Link kopieren
Oh haha hier dus ook allemaal winter afvallers



@Evaviva: wauw, gefeliciteerd, wat geweldig!



@Eles: jaa, thee is gewoon mijn redding voor de avonden, hoop dat het jou ook lukt. Deze week heb je iig alweer een hele mooie min, super!



Hier gaat het goed qua punten (en dus ook eten). Maar helaas weinig beweging op de weegschaal. Ik wil gewoon elke week een kilo afvallen, maar goed, realistisch gezien ben ik ook niet elke week een kilo aangekomen Dus gewoon zo verder gaan en geduld hebben. Niet mijn sterkste kant wat betreft mezelf, haha.

Maar ik ben nog altijd blij met WW, voel me zo goed erbij als ik me aan mijn punten houd en gezond leef
Alle reacties Link kopieren
@Evaviva, gefeliciteerd! Leuk nieuws!



Wat betreft de weekpunten begin ik het weer te "leren", De week niet overdrijven, zaterdag uit de band springen, zondag zeer rustig aan en vandaag blij van de weegschaal afkomen, Ik hoop dat het zo door gaat, Ik heb mezelf een nieuw badpak beloofd als ik een 8 in mijn gewicht zie. Misschien dat ik van de week al stiekem kan kijken welke dat moet gaan worden aan het einde van de maand?



Huidig 92 kg

Totaal af: 5,1

Deze week: 0,7 kg
Alle reacties Link kopieren
Huidig: 79.0

Totaal af: - 4.0

Deze week: - 0.5



Juf mevrouw ik heb weer heel veel soorten thee ingeslagen, bedankt voor de tip, blijkbaar helpt het echt, want ik heb weer een min.



Happyr, zou leuk zijn wanneer je weer een nieuw badpak kunt gaan uitzoeken. Wat voor 1 zou je willen?



Hier met een stel vriendinnen naar de Primark geweest dit weekend, en alles zit net niet. Dus overduidelijk dat ik toch echt weer die paar kilo kwijt moet.
Alle reacties Link kopieren
Ik beken eerlijk dat ik de afgelopen 133 pagina's niet gelezen heb, maar ik ga toch vanaf nu een beetje meekijken en lezen. Het is altijd leuk om te praten met mensen die hetzelfde doen.

Zelf doe ik al een tijdje weight watchers, ben inmiddels -15 kg kwijt. Nog zo'n 8-10 kg is wat ik er af wil.



Bij mij is het wel een apart verhaal, of naja apart, haha origineel is het zeker.

Van mijn 13e tot mijn 15e heb ik heel erg geworsteld met een eetstoornis, namelijk anorexia. Goede steun van mijn ouders en vriendinnen. Echter daarna kwam ik heel veel aan en met heel veel bedoel ik zoveel dat ik daarna gewoon flink overgewicht had. Beide uitersten gekend en nu weer onderweg naar een gezond gewicht. En het ironische is, dat gewicht is straks (ongeveer) hetzelfde als toen ik besloot met afvallen en mijn eetstoornis ontwikkelde...



Heel veel succes iedereen! Jullie kunnen het
Waarom vandaag doen wat morgen kan.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Baami, dat is wel een bijzonder verhaal ja. Lijkt me best eng om nu af te vallen.
Alle reacties Link kopieren
Nog even een update van mij dames! Poe, ik merk nu al (slechts 7 weken zwanger) dat ik meer en vaker honger heb. Als ik 2 - 3 uur niets eet, word ik slap en/of misselijk! Dus dan eet ik maar weer wat...



Ik vrees wat dit gaat betekenen voor op de weegschaal over enkele maanden...!!! Hopelijk kan ik me nog een beetje inhouden!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, mijn resultaatje:



Huidig gewicht: 80,1

Totaal af: -15,3

Deze week: -0,1



Ha Eva, wat leuk dat je nog even langs komt. Hoe gaat het verder? Geen misselijkheid?
Alle reacties Link kopieren
Ha Femme, het gaat prima, dank je! Af en toe misselijk, vooral als ik dus een poosje niet gegeten heb. Dus ik eet maar heel vaak...

En aan de andere kant juist ook weer snel misselijk als ik te veel eet. Hmm ik heb honger, ik neem een cracker. Nee wacht ik neem 4 crackers. Oh shit dat was te veel, nu ben ik misselijk. Pff haha!
Van harte EvaViva! Wat leuk!



Hier alles best, ik sport veel, dus ik eet ook veel. Ga geen honger lopen lijden Maak wel gezonde keuzes en woog vanmorgen netjes 67,7 kg. Heb af en toe wel snaai buien (vooral als ik brak ben ), maar ik haal er niet meer (zoals vroeger) speciaal dingen voor in huis. En ik eet een beker ijs in 3 /4 keer leeg, ipv in 1 keer. Nog steeds niet goed natuurlijk, maar wel minder erg.
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Supersoulfighter . Heel knap hoor, een bak ijs in maar 4 keer leeg eten! (Y)
Huidig gewicht 65,3

Deze week -1,6

Totaal af 13,3



Wil graag mijn streef naar 62 bijstellen Pearssy .



Zit niet zo Lekker in mijn vel met Nieuwe medicijnen begonnen dus hoop snel wat meer te reageren .
Alle reacties Link kopieren
Hoi mede WW-ers!



Huidig gewicht: 93.8

Totaal af: -3.6

Deze week: gelijk



Ahh, deze week maar helemaal geen weekpunten gebruiken, want wil zo graag richting die 89 en zo lukt het blijkbaar niet



Extra motivatie: over 11 weken is het kerst!



Leuk om jullie verhalen te lezen, Evaviva en Supersoul. En de anderen: goed gedaan, allemaal een mooie min!
Tnx ladies! Het is niet altijd makkelijk hoor, stabiliseren, hele goede en hele slechte dagen wisselen elkaar af. Ik houd het stabiel door sport. Qua eten zou ik nog wel iets meer regelmatig willen met minder uitschieters.



Jufmevrouw: gelijk blijven is frustrerend, maar geen ramp. Belangrijkste is nu vol blijven houden, dan is er volgende week vást wat af! Je hebt alle weekpunten opgemaakt begrijp ik? Nog bijzondere uitschieters gehad die het verklaren?



Zet 'm op allemaal! :-)
Alle reacties Link kopieren
Even snel, ik ben op een verjaardag en werk morgen de tabel bij
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd Eva, inderdaad een leuk souvenirtje.



Pretzel, wat ga je goed zeg. Jammer van je medicijnen, hoop dat je je gauw beter voelt.



Je gaat lekker hoor SSF, en een bak ijs in 3 a 4 lukt X mij ook niet hoor



Ik ging even goed maar de laatste paar weken weer niet, soms denk ik maar even stoppen en wat anders proberen.

Ik weet het ook niet mee hoor
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Vlieg zo (onverwacht) naar Frankrijk vanwege familiegedoe.

Kan daardoor dinsdag niet mijn gewicht doorgeven.



Succes iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren een voorschot genomen op mijn goede voornemen, mijn nieuwe badpak uitgezocht. Het badderen heeft ook zin, weer 6 ons eraf. Kleding gaat opeens ook weer beter zitten (of was het dan toch iets te klein Geeft goede moed en we gaan verder!

Huidig gewicht: 91,4

Deze week : -0,6

Totaal afgevallen : 5,7
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Proficiat evaviva!



Ik ben ook weer terug van Dubai! Wat een mega geweldige stad!

Zo gigantisch heet was het.. tegen de 40 graden en 's nachts koelde af naar een graad of 35.



Het ontbijt was gigantisch en dus ook veel slechte dingen gegeten..

Lunchen deden we niet.

's Avonds gingen we in een mall eten bij een fastfood restaurant.

Daar kreeg je alles wat je maar denken kon.



Over het algemeen veel hamburgers gehad.



Resultaat: 71 kilo.

+2.2 kilo..



Voor de vakantie was ik kleding aan het passen. Veel broeken pasten niet meer.

Erg confronterend allemaal.

Ook als ik in bad lag dacht ik: waarom heb ik t weer zo ver laten komen dat ik in 5 jaar tijd alles weer ben bijgekomen.

Hoop dat ik kan doorzetten want ik voel me niet happy als ik mijzelf in de spiegel zie.
Alle reacties Link kopieren
@sukhe Wow, wat een ervaring zo naar Dubai! Kon je wel iets buiten doen als het zo heet was dan? +2 kilo is op zich wel normaal na een vakantie, toch?



@Femme Sterkte met je familiegedoe!



Ik eet een stuk meer nu ik zwanger ben, maar ben godzijdank nog maar 1,5 kilo bijgekomen. Ben erg benieuwd er hoeveel in totaal bij gaat komen haha.
Alle reacties Link kopieren
Buiten konden wij ons niet langer dan 10 minuten vertoeven.

Bij ons hotel zat een aquapark. Om de dag gingen we zwemmen. Overal waar je daar komt is airco.



2 kilo is bij mij helaas normaal.

Zal ook wel veel vocht vasthouden enzo.



Komt goed!
Hier weer een pondje



Huidig gewicht 64.8

Deze week 0,5

Totaal af 13.8
Hallo allemaal!



Pretzel en happy: lekker bezig!

Femme Rotterdam: sterkte

Sukhe: komt goed! Weer met volle moed er tegen aan, nu niet je hoofd laten hangen.



Ik ben toch ook weer wat aangekomen (baal baal baal), die 67,7 van vorige week was gewoon een toevallig laag cijfer. Mijn buik is ook echt dikker helaas en zit mij in de weg: ik schommel nu rond de 69 kilo. Dus ik ga weer in het WW gareel, het is niet anders. Zonder de app deze keer, dus daarom een aantal vragen aan jullie:



Hoeveel punten is 50 gram ongekookte rijst ook alweer? 7 voor onbeperkt, toch?



Hoeveel punten voor 50 gram ongekookte pasta? 7 voor onbeperkt, toch?



En 15 gram pindakaas is 3 punten, toch? Ik had onthouden 1 eetlepel, maar mijn eetlepels zijn gerust 30 gram, woog ik net. Dus geen 3 maar 6 punten. Kijk, daar sluipt het erin..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven