Lijf & Lijn alle pijlers

WW - We tellen weer verder. De zomer komt er weer aan!

12-06-2012 14:29 3084 berichten
Alle reacties Link kopieren
En bij deze weer een fris en fruitig nieuw ww-topic! Waar we lekker doortellen (flexi en propoints, boodschappengids of WW online), elkaar door de lastigere momenten heenslepen, tips en recepten uitwisselen en ook heel veel off-topic kletsen :-)



Dan hier nog de "regeltjes":

Nieuwelingen zijn altijd welkom. We hanteren hier wel de regel dat je eerst een week mee moet schrijven voor je in de tabel mag, om zo de eendagsvliegen van de diehards te onderscheiden. Let er wel op dat de tabel maar 1 keer per week wordt bijgewerkt, dus je kunt je gegevens alleen op maandag achterlaten.



Maandag is weegdag... Weeg je op een andere dag, dan is dat geen probleem, maar alleen op maandag kun je je gewicht doorgeven. Iedereen die (zonder het te melden) 2 keer achter elkaar geen gewicht doorgeeft, wordt uit de tabel gehaald. Zo blijft alles overzichtelijk.



We geven het gewicht als volgt door:

Huidig gewicht: ...

Totaal af: ...

Deze week: ...



NaamLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtTotaal afDeze weekPrulletje1.5871,15560,4-10,7XJirelle1.74121,962-65108,7-13,2-0,2Marmul1.71121,585114,3-7,2-0,1pearssy1,72133,589114,6-18,9-2,2 SuperGoomba1,59755367,9-7,1-0,4pearle1,651108092,3-17,7-1,4ola_ola1,74907077,4-12,6-0,6baljurk1,67906572,8-17,2-0,2Zen281,70756874-1XPoging31,74967882,8-13,2-0,7Juffie871,78112,58598,1-14,4Xdorisdoos1,6767,35962,9-4,4+1,2cleocatootje1,6986,67280,6-6-0,8eles21,8080,57679,6-0,9Xprinzessin1,681158691,5-23,5+0,3appeltje841,6972,26971,2-1-0,5jo12341,7075,56974,7-0,8Xjufmevrouw1,71977092,3-4,7-1,4karen281,6861,35658,7-2,6-0,7computersaysno1,59906276,1-14,5-0,9FemmeRotterdam1,7895,47093,4-2-0,3



Nieuwsjaarsdoelen:

Jirelle: 105 kg

ola_ola: 75 kg
Alle reacties Link kopieren
Willen de nieuwelingen nog hun lengte, huidige gewicht, streefgewicht, totaal af en deze week doorgeven? Nikkie1973 wil jij in de tabel? Of je dan de bovenstaande gegevens nog even wilt doorgeven.



Heeft er trouwens nog iemand iets van eles, steph, spicy en shisensa gehoord/gezien?



Ik heb alleen de mensen in de tabel gelaten die de afgelopen weken actief waren (voornamelijk mbt gewicht doorgeven). Mocht je er niet in staan en er weer in willen dan ben je natuurlijk van harte welkom!



En mocht ik iemand vergeten zijn laat het dan aub even weten



@prulletje Als je vandaag je gewicht nog door kunt geven zal ik het nog even in de tabel aanpassen
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde deze link (van de WW website) even met jullie delen: klik!



Dit is een van de succesverhalen die (naar mijn mening) er echt uitspringt! Donald is met WW maar liefst 69 kilo afgevallen!
Alle reacties Link kopieren
Weet er iemand trouwens hoe ik de titel van het topic kan veranderen? Ik zie namelijk dat er een R na de ! staat, en die hoort er natuurlijk niet
Alle reacties Link kopieren
Nice job, Jirelle!



Steph is al een tijdje op haar streefgewicht, dus zij schrijft alleen nog af en toe wat updates. Volgens mij heeft ze destijds aangegeven, dat ze uit de tabel kon worden gehaald. Van de overige dames weet ik het niet...
Alle reacties Link kopieren
De titel veranderen kan via de moderators... Heb alleen geen idee hoe je die kunt bereiken.
Alle reacties Link kopieren
Leuk een nieuw topic! Goed gedaan Jirelle
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
@appeltja Ja dat dacht ik ook alleen er is volgens mij geen moderatortopic meer op Lijf & Lijn :(
Alle reacties Link kopieren
Mooi gedaan Jirelle.



Volgens mij een mailtje naar de mod op overig.



Maar ik vind het niet storend hoor
Alle reacties Link kopieren
Mijn gegevens:



Lengte 1.72

Startgewicht 132,5 kg

Streefgewicht 89

Huidig gewicht 132

Totaal af - 0,5

Deze week -0,5
Alle reacties Link kopieren
O jeetje, wat een verschil met b.v. MissNina
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, alleen Barcode staat er nog in die hier ook al was toen ik hier 1,5 jaar geleden kwam. Leuk meiden, veel succes!



Appel, met mij gaat het prima. Ik blijf nog steeds rond de 72-74 hangen, maar merk enorm verschil in mijn lichaamsfiguur bij sporten/ niet sporten. Mijn uitdaging is dus om dat sporten altijd vol te houden. Vaak lukt dat, maar soms heb ik 3/4 weken een dip en dat merk ik meteen aan mijn figuur. Ik kom nog regelmatig hier spieken, vooral om te kijken wat de gewichten van de oude garde was/is. Succes met op gewicht blijven, want het is toch fantastisch dat je nu eindelijk die 70 bereikt hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zou het vandaag nog doorgeven had ik beloofd

Het is 68,4 geworden.

Dus deze week: -0,2

Totaal af: 2,7

Helaas niet zoveel dus Maar ik ga gewoon door .



Jo, misschien is het maar goed ook dat er bijna niemand meer van de oude garde meeschrijft, want dat zou betekenen dat het WW-en geen effect heeft. Ik schrijf eigenlijk ook al veel te lang mee haha . Als ik toen ik begon stug had doorgezet, had ik nu ook allang mijn streef moeten hebben. Maar goed, als als als.



Dat succesverhaal had ik ook gezien ja Jirelle! Maar als ik zoveel zou afvallen zou ik niet meer bestaan haha. Toch vind ik het ook altijd wel heel inspirerend om te zien dat mensen dat zo voor elkaar krijgen zeg! Alleen jammer altijd dat er van die slechte foto's bij die verhalen staan. Ik ben heel visueel ingesteld haha. Resultaatfoto's werken goed voor mijn motivatie. Daarom vertelde ik laatst ook over dat tumblr. Daar kijk ik ook elke dag plaatjes . Deze bijvoorbeeld: http://beforeandafterweightlosspics.tumblr.com/

Maar als je lid wordt en verschillende van die blogs volgt krijg je dus al die plaatjes van al die blogs bij elkaar en dat motiveert mij enorm.
Alle reacties Link kopieren
Thanks Jo! Ik ben ook van plan nooit meer zo zwaar te worden. Ik zat ooit boven de 90, dus kun je nagaan wat een weg ik intussen afgelegd heb. Ik zal echt op moeten blijven letten, wat dat betreft heb ik levenslang. Onbezorgd eten zal er niet bij zijn. Maar ik weet nu tenminste wat ik moet doen als het mis dreigt te gaan. Ik heb er alle vertrouwen in. En wat je zegt, sporten is zo belangrijk. Ben blij dat het met jou ook goed gaat. Je blijft lekker stabiel zo! Weliswaar niet op het gewicht dat je in eerste instantie in gedachten had, maar zolang je happy bent in je lichaam, is dat niet erg.



Zullen we proberen via dit topic elkaar zo nu en dan op de hoogte te blijven houden, ondanks dat we er straks misschien niet dagelijks meer op te vinden zijn?
Hallo, zie ik daar zomaar een nieuw topic, en mezelf in de tabel staan....hmmmnn.

Misschien wel goed om te doen.

Lengte 1,68m

Streef is 70, 75

Gisteren gewogen 96,6



Okay, harde cijfers. Ik moet er hard tegenaan.



Succes allemaal en jirelle, bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn gegevens zijn



Lengte 1,79

gewicht 114 kg

streef 85 kg

Maandag zal het eerste weeg moment zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Ik wil ook meedoen!



Mijn gegevens zijn:



Moestuin

Lengte: 1,80

startgewicht: 85

gewicht: 80,5 (nu)

streef: 68



Ben nu voor de derde week aan het tellen. Helaas vandaag voor het eerst flink uit de band gesprongen en zit vet over mijn taks heen....
Alle reacties Link kopieren
Ha moestuintje, toch hier gevonden . Welkom!

En geeft niks, 1 slechte dag kan gebeuren. Zit je ook al over je vrije punten heen? Dan wordt het doorbijten de rest van de week, maar dat lukt je wel als je er voor gaat!
Alle reacties Link kopieren
Sta zelfs in het rood nu... Serieus! Er staat een rood getal met een minnetje... Kan ik dat weghalen door minder punten op een dag te eten?



Hoeveel punten mogen jullie op een dag eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:moestuintje schreef op 12 juni 2012 @ 19:13:

Sta zelfs in het rood nu... Serieus! Er staat een rood getal met een minnetje... Kan ik dat weghalen door minder punten op een dag te eten?



Hoeveel punten mogen jullie op een dag eigenlijk?





Nee, dat kun je niet weghalen door morgen minder te eten helaas.

Wanneer je weegdag is krijg je nieuwe weekpunten.



Morgen gewoon verder gaan, en NIET minder dan je voorgeschreven punten eten,.
Alle reacties Link kopieren
Oke, dat is wel goed om te weten.



Maar dat rode getal blijft dus staan...? Tenzij ik sport?
Alle reacties Link kopieren
Dat rode blijft staan tot je nieuwe weegdag.



Dus als vrijdag je weegdag is, dan begin je vrijdag weer opnieuw met nieuwe weekpunten.
Alle reacties Link kopieren
@moestuintje Welkom! Wij hanteren hier de regel dat nieuwelingen eerst een week actief mee moeten schrijven voordat ze in de tabel mogen. Indien je maandag nog steeds actief bent zal ik je toevoegen aan de tabel
Alle reacties Link kopieren
Maar als je sport kun je volgens mij toch wel iets compenseren? Ik weet niet hoeveel je in het rood staat, want je kunt geen 30 punten bij elkaar sporten denk ik. Maar 3 punten ofzo zou best moeten lukken. Maar dan moet je volgens mij ook even naar je instellingen kijken. Want ik heb ze zo ingesteld dat WW eerst mijn active points gebruikt en dan pas mijn vrije punten en dan per dag, maar standaard staat dat volgens mij anders ingesteld.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het even geprobeerd, je kunt met je active points je rode cijfers wel iets naar beneden brengen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven