Lijf & Lijn alle pijlers

WW - We tellen weer verder.Op naar de lente!

26-02-2012 18:48 1653 berichten
Alle reacties Link kopieren
En bij deze weer een fris en fruitig nieuw ww-topic! Waar we lekker doortellen (flexi en propoints), elkaar door de lastigere momenten heenslepen, tips uitwisselen en ook heel veel off-topic kletsen :-)



Dan hier nog de "regeltjes":

Nieuwelingen zijn ook altijd welkom. We hanteren hier wel de regel dat je eerst een week mee moet schrijven voor je in de tabel mag, om zo de eendagsvliegen van de diehards te onderscheiden. Let er wel op dat de tabel maar 1 keer per week wordt bijgewerkt, dus je kunt je gegevens alleen op maandag achterlaten.



Maandag is weegdag... Weeg je op een andere dag, dan is dat geen probleem, maar alleen op maandag kun je je gewicht doorgeven. Iedereen die (zonder het te melden) 2 keer achter elkaar geen gewicht doorgeeft, wordt uit de tabel gehaald. Zo blijft alles overzichtelijk.



We geven het gewicht als volgt door:

Gewicht nu: ...

Totaal af: ...

Deze week: ...



NaamLengteStartgewichtStreefGewicht nuTotaal afDeze weekBarcode1.5869,55560,88,7-0,8Appeltje1.69867070,6 15,4+0,8Bentetje1.721057585,220,3X afgemeldWinterdip1.73816357,5 23,5 XNaatie1.7496,6758115,6-2,5 Marrissevisje1.7075,76871,14,6XPrulletje1.5871,16068,6-2,5-1 Prinzessin1.68115,48697,118,3X Afgemeld Jirelle1.74121,968116,95-0,7Eles1.8084,677,86,8XMarmul1.71121,585117,54-0,5Dali1.6774,46570,73,7-2Spicy1.6974,56271,43,1X afgemeldMissNina1,6362,661,41,2-0,2Shisensa1,7974,56972,71,8X
Alle reacties Link kopieren
Eetlijstje voor vandaag:



O: Allbran plus met melk (6p)

T: sinaasappel (0p)

L: 3 boterhammen met kipfilet, Linera paté en sandwichspread, cracker met appelstroop (10p)

T: light mueslireep en een appel (2p)

A: zuurkoolstamppot (8p), daarna badmintonnen



Ik heb dan nog 3 punten over voor óf een biefstukje bij het eten óf een warme chocolademelk (eigenlijk kost me dat 4 punten). Zie het vanavond wel...
Alle reacties Link kopieren
Appel, goed zeg die vette min Jij en Mife doen het deze week goed.



Karen, jij zit ook goed zeg met dat gewicht. Nog even en jij bent er ook al.



CSN, die 100 komt wel heel dicht in zicht.



Naatie, ik wil me voor de volgende maandag afmelden

Zet er maar een zonnetje neer.
Alle reacties Link kopieren
Thanks Steph, ga jij nog lang door eigenlijk? Ik dacht dat je laatst geschreven had dat je tot ongeveer 20 kilo zou gaan, vandaar... Maar het is natuurlijk gezelliger als je blijft schrijven!
Alle reacties Link kopieren
quote:appeltje84 schreef op 27 februari 2012 @ 13:31:

Thanks Steph, ga jij nog lang door eigenlijk? Ik dacht dat je laatst geschreven had dat je tot ongeveer 20 kilo zou gaan, vandaar... Maar het is natuurlijk gezelliger als je blijft schrijven!

Ik wil als stok achter de deur nog wel blijven. Als het niet goed gaat, dat ik even een virtuele schop onder de kont krijg.

Ik ga nu even de konijnen een schone plee geven.
Alle reacties Link kopieren
Even snel in mn pauze. Vanavond ga ik een poging wagen voor de tabel.



Gewicht: 82.7

Eraf: - 0,9

Totaal: 13,9



Ben er blij mee!
Alle reacties Link kopieren
Heb net heerlijk gegeten! Kip, chinese groentemix, rijst en zoetzure saus, welke puntentechnisch erg gunstig is. Smaakte lekker en vooral gezond en punttentechnisch erg goed te doen.



Helaas geen punten meer voor een koekje... Jammer, had er zin in maar wil toch wel echt binnen mijn punten blijven. Dus maar een cereal kaakje vanavond!



Deze week onwijs druk, drie keer uit eten... Phoe hopelijk valt het mee, maar zie er toch een beetje tegenop!
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Alle reacties Link kopieren
Tabel is veranderd. Als er iets niet goed is gegaan, lees ik het wel. De mensen die zich niet gemeld hebben staat een X achter. Je kan gewoon nog doorgeven hoor!
Alle reacties Link kopieren
Wat een goede resultaten!



Naatie, ik had mij vorige week inhet oude topic afgemeld. Wij zijn vanmiddag teruggekomen van een paar dagen weg in eigen land. Vanochtend dus niet kunnen wegen, vogende week geef ik de stand weer door.

We hebben het heerlijk gehad, helaas was de jongste wel heel hangerig en zit hij nu onder de rode vlekjes. Hoop maar dat hij snel opknapt en ik snotter zelf ook weer vrolijk mee.



Ik heb bij WW mijn dagtotaal aangepast naar 29 punten. Merkte dat ik 26punten wel heel erg weinig vind en wil altijd zuinig doen met extra punten waardoor ik op veel dagen echt niets buiten de 3 maaltijden kon eten als fruit. Dat resulteerde steeds vaker in een behoorlijke vreetbui. Nu met wat meer punten per dag kan er weer een koekje of snoepje tussendoor en dat werkt voor mij beter.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.



Graag zou ik helemaal opnieuw willen beginnen als dag mag.



Startgewicht: 120,1

Lengte: 1,74

Streefgewicht: 68 kg (eerste doel 115 kg)

Huidig gewicht: 120,1
Alle reacties Link kopieren
Oei, gisteren een slechte dag gehad. Afhaalchinees en een stroopwafel bij de thee. 'sMiddags op het werk ook al een muffin gehad. aiaiaiai.



Vandaag weer oppakken!



Naatie, mijn gewicht nu is niet aangepast. Die moet nog naar 73.6
Alle reacties Link kopieren
Hey lady's,



Toch wel een mooi resultaat met zn allen zeg!

We gaan weer de goede kant op.



Appel: Wat een knaller zeg, gefeliciteerd. Dat heb je mooi gedaan!

En thanx voor je aanbod, ik houd het zeker in gedachten.



Naatie: Ik durf het bijna niet te zeggen, maar er is iets niet helemaal goed.. . Mijn gewicht nu is 72 kg, ipv van de 72.5 die er nu staat.



Ik ga nu even wat doen, kom later op de dag terug.
Alle reacties Link kopieren
Mogguh,

Sorry, heb gisteren geen tijd gehad om m'n gewicht door te geven. Ben sowieso 1 kilo gegroeid, maar dat ik gegroeid was had ik ook wel verwacht. Dus voor de volledigheid:

Gewicht nu: 84,5

Totaal af: 5,4

Deze week: +1



Gisteren niet zo'n leuk bericht gehad van m'n werkgever: het gaat zo slecht met het bedrijf dat ie over 2 maanden een beslissing moet nemen of ik kan blijven of niet. Nu werk ik in de vastgoedbranche en weet ik uiteraard heel goed dat 't erg slecht gaat, maar dit kwam toch wel ff weer hard aan. Zoals ik laatst hier ook al schreef: mijn vriend is ook helaas zonder werk thuis (nadat we onze eigen zaak hebben moeten stoppen door de crisis) dus ik hou m'n hart vast voor als ik ook op straat sta. Dus mijn zoektocht naar een nieuwe baan is direct begonnen.



De spirit voor WW is daarmee helaas ook wat minder. Ik probeer me er wel aan te houden, maar soms heb ik ook geen zin meer in. Toch mezelf maar moed inpraten en doorgaan!



Ik zag dat jullie hartstikke goed bezig zijn, ga zo door zeg! En Jirelle: welcome back (had je idd al een tijdje niet gespot).



Dames, ik moet weer aan het werk. Spreek jullie later.
Alle reacties Link kopieren
Marissevis, fijn om je weer actief terug te zien! Ik hoop dat het oppakken van het WW'en een beetje wil lukken. Ik heb vorige week nog geschreven dat ik er weer helemaal in zit, met dank aan mijn vriend. Hij heeft alles gewogen waar ik mogelijkerwijs van zou kunnen snoepen en zo houdt hij mij in de gaten. Geen extra handjes muesli meer... Ik besef nu pas hoeveel ik daarvan at. Dacht dat het meeviel, maar als ik zie hoe lang het duurt voor er een laagje uit de pot is... Wow, dan heb ik daar écht veel van gesnaaid. Logisch dat ik niet afviel! Ik ga er nu weer helemaal voor, eigenlijk zoals in het begin (december 2010). En die spirit ben ik láááng kwijt geweest.



Jo, is het gelukt om het WW'en weer op te pakken? Een slechte dag maakt nog geen slechte week, dat weet je hè?



Twinkel, wat een narigheid! Ik begrijp dat je hoofd nu niet altijd naar WW'en staat, maar probeer het toch zoveel mogelijk bij te houden. Voor je het weer zit je anders in zo'n negatieve spiraal, waarin niets lijkt te lukken. Kop op meid!
Alle reacties Link kopieren
Appel, yes, gaat weer goed hier! Heb vanochtend zelfs al hard gelopen!



Twinkel, wat een naar nieuws zeg. Heel veel succes bij de zoektocht, het is zo ontzettend lastig momenteel. Hopelijk heb je snel weer iets nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Ha dames! Ben weer terug uit Curacao. Ik ga waarschijnlijk niks teruglezen, dus sorry als ik wat gemist heb. Hoop dat alles goed met jullie gaat hier! Ik kom snel weer meekletsen .
Alle reacties Link kopieren
Mooi zo, Jo!



Prul, hoe was het? Lekker gedoken? En viel het mee om je in bikini tussen je schoonfamilie te begeven?



Eetlijstje vandaag:



O: muesli met magere yoghurt (7)

T: sinaasappel (0)

L: 3 boterhammen met Slankie, kipfilet en sandwichspread, een cracker met appelstroop (10)

T: Corny free en een appel (2)

A: pasta met kip en groenten (10)
Net terug van een uurtje sporten....zometeen maar eens douchen en het huis poetsen en boodschappen doen.

Heb een beetje stress.
Alle reacties Link kopieren
En daar was ik weer!



Twinkel: Ik kan me heel goed voorstellen dat het ww-en nu op een laag pitje staat. Je hebt wel andere zaken aan je hoofd.

Wat een ellendige situatie voor je meid, ik wil je heel veel succes wensen met alles.



Prul: Hoe heb je het gehad? Was het lekker?



Jirelle: Natuurlijk mag je opnieuw beginnen, heel veel succes met ww-en. En natuurlijk ook met je werksituatie.



Appel: Dankjewel voor je woorden.

Ja, ik vind het wel moeilijk allemaal, maar als ik mn eten laat versloffen wordt het alleen maar moeilijker.

Dus probeer echt goed mn best te doen, ben al weer wezen hardlopen vandaag!

En wat jou betreft: Moet je toch nagaan wat je dan toch allemaal ongemerkt naar binnen snaaide, en muesli is al zoveel punten voor zo weinig. Wat ontzettend goed dat je vriend je zo goed helpt.

Echt geweldig,om te lezen hoe goed je weer bezig bent!
Alle reacties Link kopieren
Ahh, jongens even heel ego hoor. Maar ik heb alweer koorts, spierpijn en keelpijn. Houdt het dan nooit op??
Eles, vreselijk is dat he! Ik was strontverkouden, daarna is 't 2 dagen beter gegaan en ben nu weer harstikke verkouden :(



Qua WW gaat het goed hier. Vandaag een recept van de site geprobeerd, pasta met zelfgemaakte tomatensaus en gehaktballetjes. Was opzich niet slecht.



Verder nu nog 6 punten over...
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik wil me melden als nieuweling! Ik ben zelf al een weekje bezig en zag ineens een heel actief WW topic en als stok achter de deur is dit toch wel fijn! Ik heb al eerder WW gedaan, maar moest stoppen omdat ik zwanger bleek te zijn. Dit was totaal onverwacht (gyn had gezegd dat ik niet zonder hormonen zwanger zou kunnen worden) en ik was net begonnen (een week of drie) dus toen mocht ik er niet meer mee doorgaan (ik ging toen naar de bijeenkomsten). Ik heb dus wel puntenboekje en receptenboek, makkelijk Inmiddels ben ik 9,5 week geleden bevallen en na een zeer moeizame borstvoedingsperiode ben ik nu over op kunstvoeding en mag ik dus (eindelijk) gaan afvallen! en ik heb er zin in!

Ik las alleen dat de doorgegeven gewichten zo netjes in tiende kilo's is, ik heb alleen wijzer-weegschaal. Ik kan alleen halve of hele kilo's onderscheiden. Zou dat een probleem zijn voor de tabel (weet dat ik er de eerste week nog niet in kom, maar voor volgende week)?

Ik zal in ieder geval mijn huidige waarden even mee delen:

Lengte: 1,66m

Huidige gewicht: 105 kg

Streefgewicht: 80 kg

Ik heb dus even te gaan...

Ook ga ik van de week eens kijken bij de sportschool, zonder sporten gaat het natuurlijk helemaal moeizaam en zo'n zwangere buik is leuk, maar dan moet je die nu eens zien :(

Allemaal goede voornemens! En een heleboel zin om weer eens aan mezelf en voor mezelf te werken!

xx
Alle reacties Link kopieren
heej allemaal,



truitje welkom.



jirelle leuk dat je er weer bent!



prulletje, heb je genoten van je vakantie?



kaatje zet 'm op, probeer lekker even een anti-stress momentje in te plannen ik ben weer begonnen met tekenen, ook heerlijk ontspannend!



eles beterschap en hopelijk komt met het betere weer ook je weerstand weer terug.



niet zo'n beste dagen achter de rug, vanmorgen met m'n zussen gewogen en dit gaan we iedere week herhalen dus hopelijk een stok achter de deur.
Alle reacties Link kopieren
Jirelle, welkom terug, Ik had je gemist.



Twinkel, wat een vervelende mededeling met dat gedoe op je werk.*geeft virtuele omzet knop aan Twinkel*.



Eles, sterkte met die lange verkoudheid



Truitje, welkom. En succes met ww-en.



Appel (was jouw bijna vergeten), jij gaat afvallen nu je weet hoeveel je naar binnen kreeg. Weg met die kilo's.



Straks bij zumba zei een vrouw dat ze ook bezig is met ww-en. Dus ik wat leuk. Dat doe je dus online? Nee, er is sinds kort een cursus in .............(woonplaats). Wel ergens jammer dat het zo laat is begonnen maar ik heb hetzelf (WEL SAMEN MET JULLIE!!!) gedaan en een boekje dus dat moet wel gaan.
anoniem_45725 wijzigde dit bericht op 28-02-2012 22:46
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Marissevis, lief berichtje!



Truitje, welkom! Gefeliciteerd met de geboorte van je baby.



Mijn vriend is voor een paar dagen weg en raad eens wat ik vanavond gedaan heb? Gesnaaid! Maar no worries, ik heb tomaatjes, bramen en augurken gesnoept. Geen schade dus. Toch duf dat ik blijkbaar alleen maar eet om het eten. Maar ja, gelukkig zijn alle slechte dingen afgewogen en voel ik daardoor ook geen drang om daarop los te gaan...
Alle reacties Link kopieren
Appeltje Goed gedaan meid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven