Lijf & Lijn alle pijlers

yes! eindelijk slank :-D

11-12-2014 11:48 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mijn naam is Laura ik ben 33 jaar en gelukkig getrouwd met Renee.



6 maanden gelden begon mijn uitdaging. Ik was het zat om jaar in jaar uit het ene na het andere dieet te volgen. Onze jongste zoon is nu 4 jaar en het is me sinds die niet gelukt om mijn zwangerschap kilo’s weg te werken. Hier voor heb ik af en toe wel gejojood maar niet echt noemens waardig omdat ik het er altijd snel weer van af kreeg. Wat ik dit keer op een of andere reden niet voor elkaar kreeg. 6 maanden geleden zat ik echt op mn hoogte punt want ik kreeg tot mijn schrik mn broeken niet meer aan en ook mn jassen werkte niet meer mee doordat de knopen en ritsen rondom mij buik steeds open schoten. Dit tot grote frustratie van zowel mijn man en ik omdat ik uit schaamte onze sociale contacten in probeerde te perken. Mijn man stond er op dat ik nu toch echt eens het advies van één van zn collega’s ging opvolgen, hij had het me al meerdere malen laten weten hoe de kilo’s er bij hem afvlogen en dat het hem steeds weer verbaasde hoe snel dat nou eigenlijk ging. Wetende dat ik ondertussen een ervaring dieet-deskundige ben (nou naar mijn gevoel dan  ) vond ik het tijd verspilling om er uberhaupt aandacht aan te schenken. Nog een keer falen daar zat ik nou niet echt om te springen. Op een woensdag avond kwam Renee van het werk en had onverwachts zijn collega Mark met hem meegenomen. Ik kon me niet voorstellen dat dit de zelfde man was die vorig jaar op de kerstborrel per ongeluk glazen om had laten vallen. Dikke Mark , nou dik kan je hem nu niet meer noemen. Maar door zijn verschijning was ik nu toch wel geïnteresseerd hoe het hem in een paar maanden was gelukt wat ik nu al 4 jaar lang niet voor elkaar kreeg. Ik heb zijn advies opgevolgd en heb die zelfde avond nog gekeken op de website en de volgende ochtend direct contact met ze opgenomen. En nu kan ik na 6 maanden eindelijk zeggen dat ik nu nog slanker ben dan voor de geboorte van onze jongste zoon. Ik voel me weer fris en energiek en zit weer vol zelfvertrouwen. Geef niet op lieve mensen soms lijkt het als of het alleen anderen lukt maar voor jou gewoon niet is weggelegd. Maar niets is minder waar. Kan nu trots zeggen dat het me is gelukt!



Groetjes Laura
Dat klinkt als een hele slechte spam
Alle reacties Link kopieren
En je maakt speciaal een account aan om dit te vertellen?
spam coming in 3,2,1....
Ja, vooral omdat ze is vergeten om het adres van de website te vermelden
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 11 december 2014 @ 11:51:

Ja, vooral omdat ze is vergeten om het adres van de website te vermelden
Alle reacties Link kopieren
Nou, vertel. Wat is je grote geheim?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Slank worden is geen probleem, het blijven is altijd zo lastig he.
Kost dat?
Wel apart om je naam, die van je partner en vriend te benoemen. Ik geloof hier echt geen barst van.
Alle reacties Link kopieren
Bak een taart en vier het zou ik zeggen.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
quote:noa schreef op 11 december 2014 @ 12:19:

Bak een taart en vier het zou ik zeggen.Ze is net slank.....
Ben jij van de tel-sell?
...... Op een woensdag avond kwam Renee van het werk en had onverwachts zijn collega Mark met hem meegenomen. Ik kon me niet voorstellen dat dit de zelfde man was die vorig jaar op de kerstborrel per ongeluk glazen om had laten vallen. Dikke Mark , nou dik kan je hem nu niet meer noemen.....



Ik verwachtte eigenlijk een verslag van een spannend avondje, na deze zin......



(wtf, kun je de OP nu gewoon niet meer quoten?)
Alle reacties Link kopieren
Renee is toch een meisjesnaam?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Er zit nog net geen link naar de voor & na foto's bij.......Tell sell
Pictures or it didn't happen
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 11 december 2014 @ 11:57:

Nou, vertel. Wat is je grote geheim?Niet voeren mrs S
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 11 december 2014 @ 12:31:

...... Op een woensdag avond kwam Renee van het werk en had onverwachts zijn collega Mark met hem meegenomen. Ik kon me niet voorstellen dat dit de zelfde man was die vorig jaar op de kerstborrel per ongeluk glazen om had laten vallen. Dikke Mark , nou dik kan je hem nu niet meer noemen.....



Ik verwachtte eigenlijk een verslag van een spannend avondje, na deze zin......



(wtf, kun je de OP nu gewoon niet meer quoten?)



Haha, ja tis wel een soort intro daarvoor.



Toen ik Mark zag werd ik acuut opgewonden. Mark kwam naar me toe en gaf me een hand. Mijn hartslag versnelde zich en ik voelde het bloed naar mijn wangen stromen. Zoiets he.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren




Waar gaat dit verhaal heen....
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
quote:noa schreef op 11 december 2014 @ 12:36:

[...]





Haha, ja tis wel een soort intro daarvoor.



Toen ik Mark zag werd ik acuut opgewonden. Mark kwam naar me toe en gaf me een hand. Mijn hartslag versnelde zich en ik voelde het bloed naar mijn wangen stromen. Zoiets he.

Ja precies!



Dus best een tegenvaller eigenlijk, dit verhaal....
Laat me raden, Mark Dakriet en zijn Herbalife zooi?
Alle reacties Link kopieren
quote:rastan schreef op 11 december 2014 @ 12:35:

[...]



Niet voeren mrs S Nee, want dan komt ze weer aan.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 11 december 2014 @ 12:44:

Laat me raden, Mark Dakriet en zijn Herbalife zooi?Jij hebt gegoogled? Ik kon niet op Herbalife komen, maar ik zat daar ook aan te denken.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Nee ik had dat verhaal al een keer eerder gelezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven