Lijf & Lijn alle pijlers

Zilvernitraat op nagel

22-04-2017 19:39 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
16 februari (!) heeft de huisarts wat wild vlees naast mijn teennagel aangestipt met zilvernitraat. Het kon wat zwart worden, maar daar moest ik me geen zorgen over maken. Ik ben nu alleen al twee maanden verder en de zijkant van mijn nagel is nog stééds zwart. Er zit echt zo'n vies laagje op en ik krijg het er met geen mogelijkheid vanaf. Iemand tips? Het ziet er vreselijk vies uit en ik vind dat 'het moet eraf slijten' wel erg lang duren. Ga met drie weken op vakantie en om dan nog met die smerige nagel te moeten lopen
Je teen in de zoutzuur stoppen is geen plan?



Dus slijten..
Al flink er over heen geboend met een washandje?
...
Zilvernitraat krijg je niet weg..
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 22 april 2017 @ 19:42:

Je teen in de zoutzuur stoppen is geen plan?



Dus slijten..Ben je er wel vanaf...whatever 'er' dan ook betekent in dat geval
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
...
Alle reacties Link kopieren
Geboend, geschrobt, gescrubd, nagellakremovers, proberen te krabben... met als gevolg een rode, geïrriteerde teen met nog steeds een prachtige zwarte rand. In dit tempo is het volgend jaar zomer pas weg, vrees ik. Krijg ook altijd van die fijne reactie als mensen het zien, pff. Misschien toch maar zoutzuur.



@ Rustica



Dat is nog zo'n probleem - die teennagel in kwestie groeit niet. Blijft altijd even kort, dus daar kan ik ook lang op wachten.
nagellak erover?
Alle reacties Link kopieren
Het moet slijten idd.. pleister over je nagel? Heel simpel gedacht hoor
Alle reacties Link kopieren
Nagellak verbergt de kleur wel, maar dan zie je het wel het bobbelige van dat spul, want het is echt een laagje. Daarmee kan ik het een beetje verbergen en doen alsof ik gewoon voor geen ene meter kan lakken, maar het lost het probleem niet helemaal op. Of ik moet heeeeul dik lakken natuurlijk, ook een optie
Maar even een pleister dan? Met trekzalf onder de pleister gaat het zwarte stuk er waarschijnlijk ook sneller af.
Alle reacties Link kopieren
Oh een teennagel.? Minder erg dan je hand denk ik, nagellak of dichte slipper.

Hoeveel mensen bekijken je tenen nou?
Je kan ook een beetje overdramatiseren hoor. Beetje nagellak erop en wachten tot het eruit gegroeid is. Mensen hangen heus niet met hun ogen vlak boven je teen.
Even naar de (medisch) pedicure. Een goeie verricht wonderen. Waarom groeit die nagel niet? Kan zij ook naar kijken.
Alle reacties Link kopieren
Zwarte nagellak!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorig jaar in juni twee blauwe teennagels opgelopen. Die zijn nu pas eruit. Iedere keer een stukje kunnen afknippen maar inderdaad het duurde bijna een jaar voordat die lelijke verkleurde nagels eraf waren.
Had de pedicure ook iets aan kunnen doen, extra gekleurd laagje erover.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze gewoon steeds gelakt maar het duurde mij ook erg lang. Er zat een soort van ribbel in die er nu bijna uitgegroeid is.
Amputatie een optie?
Alle reacties Link kopieren
Teennagels groeien heeeel langzaam.

Maak er niet zo'n punt van en doe er een fleurig kleurtje op.



Een maand of 5 geleden viel een blik soep op mn teen. De blauwe helft met ribbel zit nu halverwege. Als het blote voeten-weer wordt is het tijd voor een nieuw lakje.
Teennagels groeien nu eenmaal heel langzaam, 5(!) jaar geleden lag mijn nagel eraf en nu nog steeds heb ik zo'n hobbelige lelijke nagel die je krijgt als je nagel eraf is gevallen. Gewoon dik nagellak erop doen en dan is je probleem opgelost toch?
Alle reacties Link kopieren
Met een zachte vijl voorzichtig proberen weg te vijlen en dan donere nagellak op je tenen.
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 22 april 2017 @ 21:27:

Teennagels groeien heeeel langzaam.

Maak er niet zo'n punt van en doe er een fleurig kleurtje op.



Een maand of 5 geleden viel een blik soep op mn teen. De blauwe helft met ribbel zit nu halverwege. Als het blote voeten-weer wordt is het tijd voor een nieuw lakje.Die van mij groeien enorm snel :(
Let’s go Brandon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven