Lijf & Lijn alle pijlers

Zin in pizza, maar op dieet

07-04-2017 21:37 172 berichten
Gewoon even een zeiktopic, omdat het kan



Ik heb enorm zin in een vette druipende pizza met salami. Maar geen zin om al mijn harde werk qua gezonde maaltijden en hardlopen van afgelopen week te saboteren. Dus ik ga m niet bestellen. Maar nu ben ik sjago. Tot ik over een paar weken wel in die broek pas die nu net niet dicht kan. Al heb ik daar nu niks aan. Herkenbaar?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 april 2017 @ 21:55:

Ik wil mensen die " groentjes " zeggen altijd heel hard slaan.Ik ook! En pas hoorde ik een doktersassistente aan iemand vragen of diegene nog 'medicijntjes' gebruikte, toen kwam er echt een beetje zuur naar boven.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 april 2017 @ 21:55:

Ik wil mensen die " groentjes " zeggen altijd heel hard slaan.ik snap niet waarom het ineens over newbies gaat
quote:mayolijn28 schreef op 07 april 2017 @ 21:58:

Voelt het niet als een kleine overwinning dat je heel erg veel zin hebt in pizza en het dan niet hebt gedaan?Als ik over 3 weken in die broek pas zeker. Maar nu wil mijn verslaving vooral pizza
Alle reacties Link kopieren
O, en TO: het is inderdaad heel vervelend als je zoveel zin in iets hebt. Zeur maar even lekker!
Alle reacties Link kopieren
quote:froufrou80 schreef op 07 april 2017 @ 21:55:

[...]





Dat snap ik lieve schat. Het probleem is dat ik al gewoon gegeten heb vandaag. En pizza's bestellen als de avondmaaltijd er al in zit is nou net geen onderdeel van een gezond eetpatroon. Dus ga ik nu geen pizza eten. Maar daar wil ik ff over zeiken, want ik vind het best lastig om patronen te doorbreken. Snap je?Nee, ik snap er eerlijk gezegd geen fluit van. Ik heb vanavond ook een gezonde maaltijd verorberd, met smaak opgegeten. Maar ik zou echt nu geen zin meer hebben in nog een hele pizza als "toetje", laat staan een pizza die druipt van kaas en vette salami. Hooguit dat ik straks als "snack" nog een bakje yoghurt met vruchten pak, net een koekje bij de koffie op, maar dat is het dan ook wel. Maar ik kan dus echt niet begrijpen dat je na het tot je nemen van een hele maaltijd, nu nog zin hebt in zo'n pizza. Want ik zou dat dan eerlijk gezegd niet meer wegkrijgen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:froufrou80 schreef op 07 april 2017 @ 21:45:

Neeeeeeee



Als ik pizza eet dan eet ik een échte pizza. Maar vandaag kan dat niet, want ik heb mijn calorieën al opgesoupeerd. (Met pindasoep oa)



Degene die bloemkoolpizza bedacht heeft moeten ze vierendelen. Dat heeft niets met lekker te maken. Bovendien zijn carbs niet de duivel.
quote:pejeka schreef op 07 april 2017 @ 22:00:

[...]





Nee, ik snap er eerlijk gezegd geen fluit van. Ik heb vanavond ook een gezonde maaltijd verorberd, met smaak opgegeten. Maar ik zou echt nu geen zin meer hebben in nog een hele pizza als "toetje", laat staan een pizza die druipt van kaas en vette salami. Hooguit dat ik straks als "snack" nog een bakje yoghurt met vruchten pak, net een koekje bij de koffie op, maar dat is het dan ook wel. Maar ik kan dus echt niet begrijpen dat je na het tot je nemen van een hele maaltijd, nu nog zin hebt in zo'n pizza. Want ik zou dat dan eerlijk gezegd niet meer wegkrijgen.Good for you, mop
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 07 april 2017 @ 22:00:

[...]





Nee, ik snap er eerlijk gezegd geen fluit van. Ik heb vanavond ook een gezonde maaltijd verorberd, met smaak opgegeten. Maar ik zou echt nu geen zin meer hebben in nog een hele pizza als "toetje", laat staan een pizza die druipt van kaas en vette salami. Hooguit dat ik straks als "snack" nog een bakje yoghurt met vruchten pak, net een koekje bij de koffie op, maar dat is het dan ook wel. Maar ik kan dus echt niet begrijpen dat je na het tot je nemen van een hele maaltijd, nu nog zin hebt in zo'n pizza. Want ik zou dat dan eerlijk gezegd niet meer wegkrijgen.Jij bent dan ook een man.
quote:suitey schreef op 07 april 2017 @ 21:57:

Neem een pizza baguette! Die uit het vriesvak van de supermarkt zijn ongeveer 250 cal per stuk, een stuk minder fout, maar ook heerlijk! En als je al zo goed bezig bent zal je vast geen hele pizza meer op kunnen, niet doen dus, zonde!





Als dát nou eens zo zou werken, ik zou de hemel dankbaar zijn. :')
Alle reacties Link kopieren
quote:alkemade schreef op 07 april 2017 @ 22:01:

[...]





Jij bent dan ook een man.Man of vrouw, als je net een hele avondmaaltijd op hebt en je kan dan nog steeds een hele vette pizza wegstouwen, is er iets mis met je.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ik eet die pizza van jou wel op dan
quote:alkemade schreef op 07 april 2017 @ 22:01:

[...]





Jij bent dan ook een man.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 07 april 2017 @ 22:02:

[...]





Man of vrouw, als je net een hele avondmaaltijd op hebt en je kan dan nog steeds een hele vette pizza wegstouwen, is er iets mis met je.Nee hoor.
quote:pejeka schreef op 07 april 2017 @ 22:02:

[...]





Man of vrouw, als je net een hele avondmaaltijd op hebt en je kan dan nog steeds een hele vette pizza wegstouwen, is er iets mis met je.Hormonale munchies. Maar als je geen eierstokken hebt begrijp je dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Neem een bouilliontje tegen je graving en miss een stukje light kaas of een cracker met iets hartigs.
quote:pejeka schreef op 07 april 2017 @ 21:52:

Wat een gedoe. Je kan best een keer een pizza eten, zo lang je je niet elke dag te buiten gaat aan dat soort dingen. Als je gewoon gezond eet en leeft en beweegt, ga je echt niet opeens dood van een keer een pizza. Of een stukje taart op een verjaardag. Zo lang het maar af en toe is. Een doorbreking van de je normaliter gezonde levenspatroon. Gewoon, omdat het een keer lekker is en een keer kan. En daarna weer gewoon de rest van de week (of langer) netjes aan de gezonde groente en dergelijke. Wat is het probleem?Dit.
Ik vind je een topper, TO! Niet toegeven aan die drang en lekker hier over spuien. Doe je goed!
quote:pejeka schreef op 07 april 2017 @ 22:02:

[...]





Man of vrouw, als je net een hele avondmaaltijd op hebt en je kan dan nog steeds een hele vette pizza wegstouwen, is er iets mis met je.Kan je ook uitleggen wat er dan precies mis met je is?
Alle reacties Link kopieren
OK, dus vandaar dat veel vrouwen tegenwoordig gemiddeld te zwaar zijn. Nou, OK, als je dat zelf wilt en die pizza erin wilt douwen ná een hele avondmaaltijd, maar houd dan ook op met mauwen over afvallen enzo.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:pejeka schreef op 07 april 2017 @ 22:12:

OK, dus vandaar dat veel vrouwen tegenwoordig gemiddeld te zwaar zijn. Nou, OK, als je dat zelf wilt en die pizza erin wilt douwen ná een hele avondmaaltijd, maar houd dan ook op met mauwen over afvallen enzo.mannen zijn dikker
Alle reacties Link kopieren




Zooooo goor op een pizza.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lavendel2 schreef op 07 april 2017 @ 22:09:

Neem een bouilliontje tegen je graving en miss een stukje light kaas of een cracker met iets hartigs.Graving?
Alle reacties Link kopieren
Heelllll herkenbaar TO! Met vlagen last van. Eerder deze week een hele avond aan paaseitjes van witte chocolade zitten denken. Niet gedaan hoor
quote:pejeka schreef op 07 april 2017 @ 22:12:

OK, dus vandaar dat veel vrouwen tegenwoordig gemiddeld te zwaar zijn. Nou, OK, als je dat zelf wilt en die pizza erin wilt douwen ná een hele avondmaaltijd, maar houd dan ook op met mauwen over afvallen enzo.https://www.volksgezondhe ... naar-leeftijd-en-geslacht
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 07 april 2017 @ 22:15:

[...]



Graving?Da's vast iets heel vets.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven