Lijf & Lijn alle pijlers

Zomerslank, de tabel!

22-03-2012 15:47 477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oorspronkelijk topic: Zomerslank, nu of nooit

NaamLengteStartStreef+/-BMIbijz.meldaapje-ik1.6070,564, -6,5-3,5262wk weeg-pauze23-4aldente1.6480,775, -5,7-5,528eerste streef!20-6menmo1.697864, -14-625gezond verstand6-7mette1.7379,265, -14-525minder koolhydraten29-6miezemuis1.727665, -11-723al 20 kilo kwijt30-6pinguin1.787970, -9-324meer discipline10-5ris1.6494,2>90, -4-1,934diabetes11-7sciath1.758070, -10-1,726al 5 kilo kwijt18-6schaduwlicht1.5976,753, -6,7-428,5streef 70->63->537-5sproet1.749375, -18-1027gezond verstand + Wii12-7tamarara1.787871, -7+224,5medicatie11-5teacup1.6473,564, -9,5-326meer sporten30-4yagmur1.605953, -6-1,523gezond verstand1-7





Wijzigingen dikgedrukt doorgeven, in ieder geval de +/- gegevens en BMI
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het wel lekker, ik heb gisteravond zowaar een heel klein bakje chips gegeten (die lekkere!), maar had na 3 chipjes eigenlijk al genoeg. Ze waren wel lekker, maar moet er op de een of andere manier niet aan denken om een halve zak leeg te eten!



Heb gisteravond wel naar mijn werk gefietst, en de avond er voor ook al 3 kwartier!

Kan nog niet zeggen dat het mijn hobby is, maar het is ook wel weer lekker, tegen de schemering naar huis, en dan de hazen, padden en vogels te zien en te horen overal. In een auto mis je toch een hoop!

(Ik fiets dwars tussen de weilanden door, dus dat is wel mooi!)



Ga vanavond weer eens wegen, ben heel benieuwd!

Ik merk wel dat mijn broeken en riemen aan alle kanten los beginnen te zitten!

Mijn overgewicht zit ook hoofdzakelijk op mijn buik, en wat op mijn heupen/bovenbenen. Dus daar merk ik het ook het eerste.



O, wat zal ik blij zijn als ik vanavond op/onder de 90 zit!!
Alle reacties Link kopieren
Gevonden sproet, ziet er goed uit de tabel! Ik hoop met je mee dat je op of onder de 90 zit vanavond. Anders komt het vast snel in orde, je hebt discipline zo te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Fingers crossed voor Sproet!
Alle reacties Link kopieren
Yeah, een nieuwe tabel!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmiddag een eind gefietst. Lekker in het zonnetje, hoewel het met de wind nog best fris was.

Maar qua beweging geslaagd dus
Alle reacties Link kopieren
ah, het nieuwe topic



Jullie gaan goed jongens! Ook al zie je niet alles direct in de kilo's, ineens nieuwe maten passen en riemen die niet meer passen is lekkerrrrr!



Ik ging vandaag aan het begin wel goed, 4 boterhammen gegeten tot het avondeten met humus en tomaat en met geitensmeerkaas en tomaat.



Toen kwam ik thuis en waren de loodgieters weg (die ik er in had gelaten natuurlijk), maar die hebben het gasfornuis weggehaald en gewoon teruggeduwd en niet meer aangesloten...



Als eerste lukt het mij niet om hem te verplaatsen (het is zo'n extra brede en staat precies in de ruimte er over is, dus kan ook niet even schuiven enzo) en durf ik niet aan om het gas aan te sluiten ivm fouten, dus toen kon ik geen avondeten maken... Dus maar weer 2 boterhammen gegeten en wat yoghurt en een koekje.



Morgen komt de timmerman weer maken wat zij gesloopt hebben, dus ik hoop dat hij me ff kan helpen met het gasfornuis... Ik voel me echt ineens onthand, haha. Komt ook natuurlijk, omdat ik er geen rekening mee hield. Als je weet dat je geen gas hebt, valt er wel een mouw aan te passen.
Alle reacties Link kopieren
Gevonden! Ik forum mobiel maar weet niet hoe iets vet neer te zetten voor de tabel... Net weer bodypump gedaan ging super, gisteravond gesport en morgenvroeg weer. Heb de smaak te pakken eindelijk!
Alle reacties Link kopieren
Fijn, een bijgewerkte tabel! Ga me morgenochtend wegen, geloof alleen niet dat er wat af is sinds 2 weken geleden. Maar goed, vorige week ook al niet gewogen dus moet morgen wel echt, anders wordt de tussenpoos me te lang.. Bah heb niet het idee dat ik afval, kleding zit niet echt anders zoals bij jullie al wel, terwijl ik wel meer sport en minder snoep. Misschien een combinatie van te weinig eten en spieropbouw? Denk dat ik voor komende week even een eetlijst per dag van te voren moet maken en dat ook echt moet eten (en drinken)..
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!

Wat een mooie tabel weer, goed bezig Sproet!



Voor mij even een snelle update, na een vrij slechte week vorige week ben ik deze week iig niet meer aangekomen (maar ook niet afgevallen)



startgewicht: 79 kg

huidige gewicht: 77 kg

totaal: -2kg

bmi: 24



Hopelijk kom ik volgende week weer meer in de flow! Succes allemaal
Alle reacties Link kopieren
Aah zois het beter:)



Voor mij nieuw in de tabel:



- 1 kg

bmi = 21.8



vanaf vandaag hopelijk eindelijk meer tijd om te sporten.

jeeej !
Alle reacties Link kopieren
Hier hetzelfde als Pinguin, alleen ben ik de afgelopen week alsnog 0,5 kg afgevallen (brengt me op de eerste magische -5!, nog zo'n 10 te gaan!)



Dus:

-5 kg

BMI = 25,6



Jeej, bijna binnen het groen van de BMI meter op de Wii fit! ^^
Alle reacties Link kopieren
Huidig gewicht: 75,6 kg

Deze week: - 0,4 kg

Huidig BMI: 29,9



Dat betekend dat ik nu net onder de grens van obesitas zit! Whoehoe! :-D Ondanks dat ik gisteren friet met saté heb gegeten, en een softijsje. En van 't weekend verjaardag van mijn vader waarbij ik me ook niet echt heb ingehouden. Dus ik ben trots! Want ik heb geen vreetbuien, en blijkbaar werpt dat toch z'n vruchten ook al af. Dat betekend dus blijkbaar dat ik best eens wat lekkers mag. Het liefste wel minder dan afgelopen week, maar ik mag wel iets! :-) Schuldig voelen over een eierkoek (waar ik het van de week over had), hoeft in elk geval niet!



Het liefste zou ik ook wat gaan sporten, maar ik voel me zo beroerd. Ik heb bijholteontsteking, al drie maanden (!!), maar het is nu echt heel erg. Iedere beweging met mijn hoofd doet zeer, dus een rondje hardlopen zit er niet in denk ik...
Alle reacties Link kopieren
Wat gaat iedereen goehoed!!!



En ook ik geef het niet op na mijn enigsins teleurstellende gelijkstand van afgelopen weegdag



You go girls!!
Alle reacties Link kopieren
Nadat ik maandag teleurgesteld was na het weegmoment, ben ik deze week goed bezig geweest. Qua eten alleen maar gezond en veel gesport. Straks nog even een uur combat en een uur pump, en hopen dat het weekend ook zo goed gaat verlopen.



Succes iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag in de tuin gewerkt, mezelf flink in het zweet gewerkt. En vanavond een eind gefietst.



Nu ik mijn zomerkleren weer aan heb kan ik wel merken dat ik zwaarder geworden ben in het afgelopen jaar. Ik zie een buik die er nog niet zat en ik had een jasje dat niet meer dicht kon. Het motiveert wel, dat is een voordeel



Wat zie ik trouwens lekker broodbeleg voorbij komen. Geitensmeerkaas, humus, mmmm Het brengt me op ideeen.
Alle reacties Link kopieren
Zo, na een lange dag werken mezelf met tegenzin naar de sportschool gestuurd (netjes op de fiets uiteraard), en achteraf toch wel weer blij dat ik het uur attack heb gedaan ^^

Alleen m'n reguliere sportkleding zat allemaal in de was, dus moest m'n strakkere shirtje aan en korte broekje, aiiii :P

Althans, zit allemaal prima alleen die zwemband die om m'n middel hangt, ik gebruik niet eens het verzachtende "zwembandje" , moet er echt nog af.

Net thuis wel een lekker choco biscuitje op, om toch nog m'n chocolade gevoel te vervullen
Alle reacties Link kopieren
beweging: schutting geschilderd, pergola geschilderd, boompje omgezaagd en in stukken gezaagd en kluit uit de grond gehaald met zaag en schop, grasgrond omgespit en aangelegd en gras gezaaid, laatste deel van de tuin leeg gehaald en nog wat kleine dingen die niet zoveel energie kostten.



Ik weet eigenlijk niet of dat echt opschiet qua afvallen, maar na 2 uur van dat soort werk, ben ik best wel kapot... dus ik hoop maar dat het telt ;)



Oh en toch maar gas aangesloten en de elektra op het gasfornuis. En de oven getest door middel van een groenteloempia voor het avondeten. Werkte prima;) (zat nog kipsaté bij en komkommer en chilisaus).



Gezondigd met handje chips in de smaak zeezout/rozemarijn/knoflook. Ik houd helemaal niet van chips, maar deze was vervelend genoeg erg lekker.... Nooit meer halen dus ;)
Alle reacties Link kopieren
Mijn gewicht nu is 61,2. Dus 0,8 kilo eraf sinds start. Mijn BMI is nog altijd 22. Mag het alsjeblieft in de tabel? (Al 2x eerder gevraagd)



Dankuuu
Alle reacties Link kopieren
O Beschuitje, had ik je over het hoofd gezien?

Het staat nu goed hoor!



Hier even stilstand, de 90 wil nog niet echt dichterbij komen.

We noemen het maar mijn spieren die zwaarder zijn geworden, positief bekijken!
Alle reacties Link kopieren
Voor de rest: Wat gaan we lekker, allemaal minnetjes in de laatste berichten.



Hmm... Moet misschien ook in de tabel gaan bijhouden wie wanneer gewogen heeft, er staan nu ook allerlei mensen tussen die 1x het verschil hebben doorgegeven, en sindsdien niet meer hebben gepost... Eens even wat proberen...
Alle reacties Link kopieren
Zo, melddatum er bij!
Alle reacties Link kopieren
Kan ik vanaf het begin van het topic ook volgen wie hier nog komen, na 2 weken geen melding haal ik iemand uit de tabel.

(En zet je er net zo vrolijk weer in, als je weer terugkomt!)
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen!! Heb hier een poosje niet gepost.. Maar lees wel mee

Mijn gewicht vrijdag



79.9



Opzich mag je me best uit de tabel halen.. Ik hecht er niet zoveel waarde aan!



Sommige gaan trouwens echt als een speer, mega goed!!! Ik ga niet zo snel helaas maar dat komt omdat ik niet naar re sportshool ga maar gewoon probeer elke dag te wandelen. Ik haaat sporten haha!



Succes iedereen
Alle reacties Link kopieren
Ha Fox!

Wil je wel uit de tabel halen, hoor, maar je mag ook rustig blijven staan.

Maar snap ik dus goed dat je nu aangekomen bent sinds het begin? Balen!



(Enne, ik haat sporten ook, haha! Alleen in mijn uppie wil ik het wel doen, maar ik kom echt niet in een sportschool terecht, of hardlopend buiten!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven