Lijf & Lijn alle pijlers

Zomerslank, de tabel!

22-03-2012 15:47 477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oorspronkelijk topic: Zomerslank, nu of nooit

NaamLengteStartStreef+/-BMIbijz.meldaapje-ik1.6070,564, -6,5-3,5262wk weeg-pauze23-4aldente1.6480,775, -5,7-5,528eerste streef!20-6menmo1.697864, -14-625gezond verstand6-7mette1.7379,265, -14-525minder koolhydraten29-6miezemuis1.727665, -11-723al 20 kilo kwijt30-6pinguin1.787970, -9-324meer discipline10-5ris1.6494,2>90, -4-1,934diabetes11-7sciath1.758070, -10-1,726al 5 kilo kwijt18-6schaduwlicht1.5976,753, -6,7-428,5streef 70->63->537-5sproet1.749375, -18-1027gezond verstand + Wii12-7tamarara1.787871, -7+224,5medicatie11-5teacup1.6473,564, -9,5-326meer sporten30-4yagmur1.605953, -6-1,523gezond verstand1-7





Wijzigingen dikgedrukt doorgeven, in ieder geval de +/- gegevens en BMI
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_17544 wijzigde dit bericht op 25-03-2012 18:43
Reden: was spammer, is nu weg
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ben nu weekendje weg... Eten gaat niet zo best toch lekkere dingetjes op gister pannenkoek gegeten heb wijn op en tortillachips met guacemole en natuurlijk 's ochtends verse broodjes met sap, zucht. Het is niet eerlijk! Ik wou dat frietjes heel gezond waren dan at ik alleen nog maar friet, mmm!!! Maar ja dat werkt helaas niet zo :(
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik heb gisteren stiekem tussendoor op de weegschaal gestaan, gewoon een kilo eraf in 2 dagen . Hopen dat dat op mijn weegdag nog zo is, dan ben ik nog maar 2 kilo van mijn tweede streefgewicht!



Vandaag is moeilijk. Ik moet ongesteld worden en echt OVERAL zijn verleidingen. En dan zijn er mensen om me heen die zeuren omdat er teveel spijs in hun paasbrood zitten. Ik heb me even afgezonderd daarvan met een half glas cola light. Ik zit mezelf echt in de weg...
Alle reacties Link kopieren
Aldente, goed zeg!

Gewoon die kilo in je hoofd houden bij al die verleidingen: Die wil je er niet meer aan hebben!

Succes!



Flitsie, ja, als al die slechte dingen nou eens gezond waren... maar goed, er zijn ook best heel veel lekkere gezonde dingen, dus volhouden maar!



(Maar ik heb de laatste tijd ook weer meer zin in afhaal-voer, lasagne... en wat mis ik mijn kaaswinkeltje hier in het dorp, die hebben echt de allerlekkerste (maar ook aller-vetste) kaas! En ook nog een heerlijke notenbar...

Milner-kaas is ook lekker hoor, maar kijk iedere keer smachtend naar die winkel als ik er langs loop... )
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Aldente! Wanneer is jouw weegdag? Ik moet ook morgen ongesteld worden, man heb overal trek in

Sproet, zin in kaas herken ik! Moet mezelf ook inhouden om niet 's avonds een lekker stukje kaas te snijden..

En Flits, af en toe genieten mag hoor! Na dit weekend weer ontzettend streng ertegenaan!



Ik ben een beetje knorrig.. Deels omdat ik morgen ongesteld moet worden, maar vooral omdat ik gewoon géén tijd heb om lekker buiten te zijn met dit weer :( Vanmiddag even een uurtje door de stad gelopen, maar het resultaat is wel dat ik nu nog steeds achter mn laptop zit voor mn studie.. Deze week belangrijke deadline dus zal wel weer de hele week binnen zitten.. bah bah bah! Dan is het niet fijn om overal berichtjes te lezen van mensen dat ze zijn verbrand, of lekker hebben geluierd, etc etc.. Ik heb deze week even haat aan het mooie weer, maar nog meer aan de mensen die ervan genieten

Ik troost me maar met een glas dubbelfris light. Alsnog veel suikers maar daardoor kan ik wel nog even doorwerken :(
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog vergeten me te wegen. Lig nu al in bed. Maar het zal wel weer 78 zijn



Leuk weekend gehad, veel bewogen (gedanst). Wel veel frisdrank gehad want anders voel ik me na een tijdje echt flauw worden op de dansvloer.

Maar ik drink al een tijd geen alcohol meer. Denk dat een avond met fris minder calorien geeft dan één met alcohol omdat ik daar veel meer van zou drinken.



Ik sprak iemand die 30 kg is afgevallen in korte tijd. Nou was zij ook wel echt veel te zwaar (moet nog meer af) maar het is wel een prestatie.

Even gesproken over de sportschool en de 'angst' die ik heb voor alles daar: dat ik de apparaten niet snap, dat er vervelende mensen zijn, dat het te zwaar is of dat ik de eerste keer niet snap hoe alles werkt. Tot nu toe waren er altijd redenen om het uit te stellen.

Maar als ik haar zo hoor dan moet ik gewoon gaan.



Want voor fietsen ben ik wel van het weer afhankelijk. Zwemmen eigenlijk ook omdat ik dan ook eerst een stuk moet fietsen. Het is handig om ook iets binnen te kunnen doen.
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend gewogen, en mijn goede gevoel klopte wel!

Deze week goed mijn best doen en dan hopelijk eind van de week de 6 in beeld op de weegschaal



Huidig gewicht 70.7

Deze week -1.8

Totaal -2.8

BMI 26.3
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, een weekend gehad met veel lekkers vanwege een verjaardag, ik heb het wel netjes gehouden met een stuk cake en een stokje sate. Een fijne dag dames en ga zo door.



Huidig gewicht: 67.8

Verschil -1.2

Totaal 1.2

BMI 25
Alle reacties Link kopieren
Wauw, gaat lekker, teacup en broken!



Hier goed gegeten de laatste dagen, alleen iets minder gesport... ben dus bang dat die 90,5 mij vanavond nog steeds aan zit te kijken...
Alle reacties Link kopieren
En broken, een BMI van 25! De magische grens van "gezond gewicht" bereikt, goed zeg!
Alle reacties Link kopieren
Wow, Teacup en Broken! Toppie!!!



menmo: mijn weegdag is op woensdag. Zit er over na te denken om hem te verschuiven naar zaterdag, maar dat besluit ik van de week nog wel



Mijn dag gisteren is op zich wel oke gegaan. Het was wel een dag waar ik wat extra's mocht en daar heb ik me aan gehouden. 4 toastjes met brie, 1 chocolaatje, heerlijk eten met varkenshaas, patat en sla en chocolade-ijs toe (een nieuwe versie van vienetta, met koekjes en hazelnoot. OMG, zo lekker!). Was heerlijk en ik kan er weer een week tegenaan!



Ik zag net reclame voor nieuwe ijsjes van OLA. Een pure magnum, gevuld met chocolade ijs en karamelswirls en een cornetto met koekstukjes. Voor maar 50 cent.



Wie wil mij even vertellen dat het niet echt slim is om ze wel in huis te halen en te bewaren voor een verwendag?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sproet en anderen,

Mag ik ook meedoen? Ik ben 2 jaar geleden ruim 10 kg afgevallen met herbalife, maar het zit er nu allemaal weer aan!

Ik ben nu sinds 2 weken bezig met gezonder eten en meer bewegen, dat lijkt me een betere methode!

Mijn lengte: 1.62

Huidig gewicht 80,4

Streefgewicht 70

BMI 30



Hebben jullie een vaste weegdag? Of maakt dat niet uit?

Groetjes, Mariap
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, Aldente, doe het niet!!!

*grijpt Aldente bij haar lurven en houdt haar tegen*



(En waarom wijs je mij nou op die reclame??? Veeeeeel te lekker! Duim dat het bij een supermarkt is die niet bij mij in de buurt is!)



Maria, van mij mag je meedoen, het lijkt er op dat er inmiddels ook een berg afhakers zijn, dus de tabel kan na deze week wel wat aanvulling gebruiken.



Ik zet je er in!

En een vaste weegdag hebben we niet, ik werk de tabel meestal op maandag bij, maar ook wel eens op een ander moment. Maar als je je gegevens gewoon zo plaatst zoals je nu hebt gedaan, vind ik het altijd bij het teruglezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Flitsie schreef op 22 maart 2012 @ 22:35:

Gevonden! Ik forum mobiel maar weet niet hoe iets vet neer te zetten voor de tabel...

je kunt je gegevens tussen de codes en [\ b] zetten (zonder die spatie tussen de / en b), dan komt het vetgedrukt te staan.



Maar als je het gewoon in een los berichtje zet, zie ik het ook wel hoor, als ik het maar niet uit een stuk tekst moet halen.
Alle reacties Link kopieren
test
Alle reacties Link kopieren
Mogen er nog mensen meedoen?



Ik vrouw, 34 jr. 1.68 en nu 72,5 kilo zwaar. Wil terug naar de 65 kilo.

Mijn grootste valkuil zijn de tussendoortjes. Ik ben gek op koek, chocola etc.

Vorig jaar heel streng gelijnd maar daar van zitten er nu dus alweer vijf kilo aan. Ik wil niet meer zo streng maar wel blijvend gewicht verliezen en van die suikerverslaving af.



Aan beweging kom ik genoeg dus dat is het probleem niet.

wat is de weegdatum?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Bloemengeur!

Suikerverslaving, herken het! En ik moet zeggen, mij lukt het redelijk om het op dit moment in toom te houden...



Lees maar even terug bij mijn berichtje aan Mariap om 13:43, daar staat hoe en wat van de tabel.
Alle reacties Link kopieren
Dankje Sproet! Ik ga er wel gewoon 1 halen als het zover is

(En dat mag jij ook van mij )



Wat leuk, al die nieuwe mensen!



Bloemengeur: ik herken die suikerverslaving ook. Heb ik 3 dagen enorm voor gevochten om er vanaf te komen, maar ik ben er wel nu al een maand vanaf. Ik mag nu van mezelf 2 blikjes cola zero per week, dat is genoeg zoetigheid, voor de rest taal ik er niet echt naar (behalve gisteren, maar toen moest ik ongesteld worden, dus dat telt niet ). Als ik dat wel doe, heb ik aan een fruitthee nu ook wel genoeg...
Alle reacties Link kopieren
quote:aldente schreef op 26 maart 2012 @ 15:43:

Dankje Sproet! Ik ga er wel gewoon 1 halen als het zover is

(En dat mag jij ook van mij )



Dank je!

Die magnum klinkt echt belachelijk lekker, dus ben benieuwd!



En over de suiker, ik moet nu al zeggen dat ik dingen die ik eerder met liters dronk (dubbel frisss en ijsthee) nu veeeeel te zoet vind!

Ben met mijn derde halve liter water-ranja bezig, wat betekent dat ik de hoeveelheid siroop voor een half glas in een halve liter water gooi. Dat is zoet genoeg!
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat ik mee mag doen! Ik ga mijn weegdag op de vrijdag zetten, dat is de meest gunstige dag omdat ik in het weekend toch vaak iets meer zondig en vooral minder sport.

Qua sporten doe ik in ieder geval 2x per week bodypump, maar verder beweeg ik veelste weinig, dus daar valt nog wel winst te behalen. Qua eten wil ik vooral gezonde dingen eten en niet meer zoveel zoet en snoep eten. Ben nu 80.4 en wil eind van de week onder de 80 zijn. Over 3 weken familie weekend en dan hoop ik 78 kilo te wegen.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed dat jullie zo bezig zijn met afvallen!



Lees wel met jullie mee, ben zelf ook begonnen met afvallen.



Helaas ligt het sporten nu even stil, zo snel mogelijk weer beginnen maar het gezond(er) eten gaat gewoon door!



Enige vraag die ik heb, sinds ik deze gezonde levens stijl heb aangenomen (nu een maandje echt bezig) is mijn huid slechter geworden.

Hebben jullie hier ook last van (gehad)?

Of zou het komen doordat alles er nu uit komt omdat ik nu gezond eet/leef..?
Alle reacties Link kopieren
Hmm, nee dat herken ik niet, Nona.

Ik heb juist het idee dat ik er wat beter uitzie, minder puistjes, egaler... (Realiseer ik me nu pas!)



Misschien dat je toch ergens een tekort aan hebt in je dieet, bepaalde vitamines?

Slik anders een multi-vitamine, doe ik ook vaak, weet je zeker dat je de belangrijkste dingen binnenkrijgt!
Alle reacties Link kopieren
Nona, drink je wel genoeg water dan? Ik merk juist altijd dat mijn huid beter wordt als ik minder snoep.
Alle reacties Link kopieren
quote:nona_88 schreef op 26 maart 2012 @ 16:37:

Enige vraag die ik heb, sinds ik deze gezonde levens stijl heb aangenomen (nu een maandje echt bezig) is mijn huid slechter geworden.

Hebben jullie hier ook last van (gehad)?

Of zou het komen doordat alles er nu uit komt omdat ik nu gezond eet/leef..?



Ja, heb ik ook. Veel last van puistjes enzo. Weet niet zeker of mijn gezondere levensstijl de oorzaak is, maar het is wel 'toevallig'. Zit ook al te denken of er een andere oorzaak zou kunnen zijn, maar weet het zo even niet eigenlijk.



Vanmiddag hardgelopen! Ging best oké. Vrijdag een afspraak hier bijna 11 km vandaan, en twijfel nog of ik op de fiets zal gaan.
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel een goede tip inderdaad!

Krijg (denk ik) wel genoeg vitamine binnen maar vast niet alles wat nodig is.. Toch maar even proberen dan die tabletjes



Drinken doe ik zoiezo te weinig, wist alleen niet dat dit ook een oorzaak kon zijn.

Ga het testen, zou fijn zijn als het met die simpele oplossingen beter gaat



Schaduw, gewoon op de fiets gaan, heerlijk weer krijg je ook gelijk dat gezonde kleurtje ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven