Lijf & Lijn alle pijlers

afvallen met behulp van pillen

28-04-2009 15:51 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

heeft iemand ervaring met afvallen doormiddel van het nemen van pillen? op internet vond ik reduxine, maar kan iemand mij hier meer over vertellen?

ik ben al goed op mijn voeding aan het letten en hardlopen, maar misschien dat zoiets nog wel iets toevoegen?

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Als je echt aantoonbaar morbide obesitas hebt ( dus een BMI boven de 30) dan kun je vioa je huisarts pillen voorgeschreven krijgen om af te vallen als niets anders helpt. Zo'n pilletje is geen wondermiddel, je zult nog steeds aan het werk moeten om je eetpatroon onder de loep te nemen en blijvend aan te passen, maar kan je wel op weg helpen.



Ga NOOIT zomaar pillen bestellen via het internet zonder medische begeleiding, want OF het is troep die niet werkt en geldklopperij, of het is troep die wel werkt maar ook heel veel heel nare bijeffecten heeft waardoor je stofwisseling compleet naar zijn mallemoer gaat en je straks niks meer kunt eten zonder te gaan jojo-en.



( Ben zelf wel 10 kilo afgevallen door mij ADHD-medicatie, maar die slik ik vooral om normaal te kunnen functioneren en mijn hoofd bij dingen te kunnen houden, niet om af te vallen. Verhoogt ook je harslag en bloeddruk, dus heel gezond is dat ook allemaal niet).
Alle reacties Link kopieren
Reduxine reduceert alleen de inhoud van je portemonnee.



En zo is het met alle pillen en poedertjes.................echt waar.



Wat je boven beschrijft, gezonde voeding en beweging is het gezondst.



Geen rotzooi als pillen en poeders, als het echt hielp waren er geen mensen met overgewicht!!
Alle reacties Link kopieren
mij bmi is 25, dus niks aan de hand maar wil gewoon iets strakker en slanker zijn.

Je hoort ook veel over pillen voor de spieropbouw (in de sportwereld), iemand daar ervaring mee?



Thanks!
Jaaaaaaaa die pillen van de huisarts zijn ook een aanrader! De reuzel loopt vloeibaar je reet uit....
quote:__Elisabeth__ schreef op 28 april 2009 @ 16:01:

mij bmi is 25, dus niks aan de hand maar wil gewoon iets strakker en slanker zijn.

Je hoort ook veel over pillen voor de spieropbouw (in de sportwereld), iemand daar ervaring mee?



Thanks!Spieren bouw je op door goede voeding en training....denk eens na zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:elleinspe schreef op 28 april 2009 @ 15:59:



Geen rotzooi als pillen en poeders, als het echt hielp waren er geen mensen met overgewicht!!hihi zit wat in
Alle reacties Link kopieren
quote:__Elisabeth__ schreef op 28 april 2009 @ 16:01:

mij bmi is 25, dus niks aan de hand maar wil gewoon iets strakker en slanker zijn.

Je hoort ook veel over pillen voor de spieropbouw (in de sportwereld), iemand daar ervaring mee?



Thanks!



Hey Elisabeth (zal je even bijvallen)

Ik raad je in eerste instantie ook zeker aan om gezond en regelmatig te eten en te sporten. De meeste hulpmiddelen werken niet echt helaas. Wat je wel zou kunnen doen is aan een instructeur op een sportschool vragen of ze shakes hebben voor het vervangen van een maaltijd of het herstellen van je spieren voor of na het sporten om lekker strak te worden.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Nou met een bmi van 25 zul je heus geen pillen krijgen van de huisarts.



Maar idd, je bent op de goede weg, en pillen die je via het internet koopt zit misschien wel efedrine in, en dat is geen gezond spul.
Alle reacties Link kopieren
ik bedoelde eigenlijk ook niet pillen van de huisarts, maar de internet-bestel pillen.



maar heeft iemand ook echt ervaring met die pillen? als ik logisch nadenk zou ik ook zeggen: niet doen, maar heeft iemand het wel gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Jahoor ben zelf gestopt met roken en wat aangekomen. Dacht ik probeer Stackers weer eens. Hielp niets, had nog evenveel trek!

Er bestaat helaas geen wonderpil om af te vallen. Je kunt wel kijken naar maaltijdvervangers of echte dieten, maar ook dat wordt vaak afgeraden.

Sporten en gezond eten is het allerbest, saai hè
Alle reacties Link kopieren
Ja dat bestaat en ja, dat werkt. Weet je wat erin zit? Hetzelfde als in rattengif. Het werkt gewoon je cellen tegen, die kunnen geen energie meer vasthouden en beginnen dus als een gek alles te verbranden. Ratten verbranden zichzelf dan gewoon 'op' en gaan dood. Jij bent hopelijk zo verstandig die troep te laten staan en op een verantwoorde manier af te vallen.
Alle reacties Link kopieren
[quote]__Elisabeth__ schreef op 28 april 2009 @ 16:01:

mij bmi is 25, dus niks aan de hand maar wil gewoon iets strakker en slanker zijn.

Je hoort ook veel over pillen voor de spieropbouw (in de sportwereld), iemand daar ervaring mee?





Pillen voor spieropbouw zijn er naar mijn idee niet. Als je sport en je wilt spieren kweken zou je bijvoorbeeld een whey shake kunnen nemen ( eiwitshake) dit nemen sporters voor spierherstel en zorgt er mede voor dat je tijdens je cardo geen spieren verbrand. Maar je kan ook je dieet aanpassen en meer eiwitten toevoegen zoals in biogarde blanke kwark, kip etc.



Ik wil ook strakker en slanker worden en doe aan spinning en pilates 4 keer per week, veel water en meer eiwitten toevoegen ( verse vis, kippie etc.) Ennuh...snoep en vette zooi vooral laten staan.



Nog even over de pillen: slecht plan, het is vaak tijdelijk en zodra je stopt komt alles er dubbel weer bij. Vroeger wel eens stackers geprobeerd, wat een TROEP....hartkloppingen, angstig en slapeloze nachten door de efedra.



Meld je anders aan bij een fitnessforum die kunnen je dieet ook checken en je adviseren.



Succes



Succes!





Groet, Mopper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven