high tea locatie regio Utrecht

15-09-2011 21:23 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Voor een 55 jarig huwelijks jubileum high tea/brunch met de familie (12 personen) zoek ik een leuke locatie.



Een hele middag in de regio Utrecht. De Familie woont verspreid door het land. We komen allemaal met de auto. Dus gratis parkeergelegenheid is handig.



Oma kan geen trappen op dus dat is ook iets om rekening mee te houden.



Ik weet het even niet.. Restaurant de vier balken in haarzuilens was vol.



Gewoon een gezellige brasserie oid.



Naarstig op zoek naar leuke ideeen om opa en oma te helpen dit te organiseren!!



Dank!
Alle reacties Link kopieren
Ludens, NH hotel en de bakkerswinkel. Allemaal leuk.

Gratis parkeren in Utrecht stad wordt moeilijk.
Bazinga!
http://www.jagershuys.nl/ ... u.php?restaurant=1&menu=3



Zit in Zeist, prima parkeren en gelijkvloers. Weet niet hoe de high tea is maar het eten verder is prima.
Alle reacties Link kopieren
Vorige week high tea gehad in de brasserie bij Kasteel Staverden, geweldig! Prachtige omgeving, mooie tuinen en een heerlijke high tea! Ze verbouwen ook zelf hun thee, alles vers! Gratis parkeren, geen trappen....



http://www.kasteel-staverden.nl/



http://www.kasteel-staverden.nl/brasserie.html
Alle reacties Link kopieren
Broers, de Bakkerswinkel (laatste is leuker, maar vrij klein en de trap naar beneden nogal vervelend). Broers is een stadscafe bij het Janskerkhof, erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de reacties.



Ik zoek echter niet in de stad, dat is te slecht bereikbaar. Liefst in de REGIO utrecht



Het kasteeltje lijkt me trouwens heel gaaf!
Alle reacties Link kopieren
het jagershuys serveert precies op de geplande zondag geen high tea :S maar ziet er erg leuk uit!!
Alle reacties Link kopieren
het jagershuys serveert precies op de geplande zondag geen high tea :S maar ziet er erg leuk uit!!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht ook meteen aan cafe Broers in het centrum, erg gezellig.

Als het op een zondag is, is het in centrum gewoon vrij parkeren, behalve op koopzondag (1e zondag vd maand), misschien heb je dan meer keuze?

Vast veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Bistrocafe Zizi in Breukelen klik

Houtrust in Hooglanderveen klik

Het Oude Tolhuys in Utrecht klik



Alledrie veel parkeerruimte, buiten de stad.
Alle reacties Link kopieren
Oh, bij de eerste zaten wij overigens in een zaal waarvoor we een trap op moesten. Geen idee of er andere zalen zijn. De andere twee locaties waren gelijkvloers.
Misschien vind je een high tea boottochtje over de Vecht wel een leuk idee:



Tocht over de Vecht met salonboot



Met minder-validen wordt rekening gehouden.
Alle reacties Link kopieren
Stayokay Soest. Heeft high tea voor 17,50 pp, geen winstoogmerk, wel goede kwaliteit alles biologisch.

Super service. Gezellige zaal, ook buiten kun je leuk zitten. Gratis parkeren. 500 meter van station soest zuid. 500 meter van de soester duinen voor een wandelingetje. Speeltuin aanwezig voor de kinderen. Gewoon een fijne lokatie voor een ontspannen dag.

Wij zijn er getrouwd en erg tevreden.
Alle reacties Link kopieren
Er is er 1 in centrum en die moet je niet nemen (krijgt niks behalve THEE bijna)

Weet even de naam niet, het is een kroeg vlabij de Dom.
Theehuis rhijnauwen?
Alle reacties Link kopieren
Rhijnauwen zou ik niet doen, prachtige omgeving maar op zondagmiddag stikt het er van de kinderen en met een beetje pech, kinderfeestjes. Je zou wel Vroeg kunnen proberen, in Bunnik, weet niet of ze high tea hebben, maar ziet er erg leuk uit.



Landgoed Staverden is wel een beetje uit de buurt, maar inderdaad werkelijk idillisch. Zou ik zeker voor gaan, als het qua aftand/bereikbaarheid te doen is.
Alle reacties Link kopieren
Zelf vind ik voor een high tea de Bakkerswinkel of Bis een aanrader. Beiden wel in de binnenstad, dus gratis parkeren wordt lastig.
Alle reacties Link kopieren
Figi heeft een high tea in Slot Zeist, dat is ook een hele leuke lokatie.
Alle reacties Link kopieren
Heb je al een keuze kunnen maken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven