Digi
alle pijlers
Vraagjes over Hyves van een digibeet
vrijdag 8 februari 2008 om 19:31
Als je je instellingen zo hebt staan dat niemand je bezoek kan zien, dan kunnen ook Goldmembers niet zien dat je op hun hyve bent geweest. Je kunt niet zien of iemand Goldmember is, wel als ze bijvoorbeeld zo'n tekstballon hebben met een test erin als welkom. Wat het kost om Goldmember te worden? Zoek ik even op.
vrijdag 8 februari 2008 om 19:34
Als je Goldmember bent krijg je (geloof ik) aan de rechterkant van je pagina een kolom met mensen die je site hebben bezocht, alleen als die hun instellingen zó hebben staan dat iedereen hun bezoek kan zien.
Je kan dan ook zien wie je foto's bekijkt. Voor mij een reden geweest om mijn krabbels "onzichtbaar" te maken voor niet-vrienden.
Je kan dan ook zien wie je foto's bekijkt. Voor mij een reden geweest om mijn krabbels "onzichtbaar" te maken voor niet-vrienden.
zaterdag 9 februari 2008 om 11:55
Hoho, je bent zeker niet te oud. De oma's van mijn grote kinderen hebben ook hyves. Niet zo onzeker gaan doen he nu, of heb je je rollator al besteld? Hyves is net zo goed voor jou als voor een ander bedoeld. Heb er gewoon pleizer mee en zoek contact met je oude klasgenoten etc. Is echt hartstikke leuk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 10 februari 2008 om 23:59
maandag 11 februari 2008 om 22:55
Als je hebt ingevuld dat een ander je bezoek niet mag zien krijgt een goldmember toch de algemene gegevens die jij in je profiel hebt ingevuld in zijn har statistieken. Het betreft; m/v, woonplaats, leeftijd, opleidingsniveau en relatie.
Dit geldt overigens alleen als je ingelogt bent (en dus een account hebt).
Dit geldt overigens alleen als je ingelogt bent (en dus een account hebt).
maandag 17 maart 2008 om 19:24
Ik had dus ook mijn vraagtekens eigenlijk wat betreft of echt niemand kan zien dat je geweest bent...nee dus. Alleen geen foto, maar geldt de zichtbare informatie ook als je niet Goldmember bent als je toch je profiel op 'onzichtbaar' hebt gezet?(dus zie je dan ook alle info behalve de foto dan?). Dat is wel erg tricky idd, voor jezelf die zit te gluren. Ik moet bekennen dat ik soms ook schaamteloos zit te gluren, maar het is een beetje zuur als je denkt dat niemand het ziet, maar toch stiekem wel.. . Ik heb een fake-profiel en in principe kan niemand mij vinden en toch wordt mijn pagina binnen een korte periode door bijna 100 mensen bezocht. Dat is heel vreemd (en wat ik doe ook, I know). Daarom had ik al mijn vermoedens dat het 'onzichtbare' van hyves niet helemaal waterdicht is. Ben benieuwd naar ervaringen verder.
woensdag 19 maart 2008 om 09:44