Vraagjes over Hyves van een digibeet

08-02-2008 19:24 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eigenlijk te oud voor hyves, maar loer af en toe rond of mensen van vroeger ook een pagina hebben. Kunnen zij zien dat ik op hun Hyve ben geweest? En hoe zie je of iemand goldmember is ? En is het duur om goldmember te worden ?
Als je je instellingen zo hebt staan dat niemand je bezoek kan zien, dan kunnen ook Goldmembers niet zien dat je op hun hyve bent geweest. Je kunt niet zien of iemand Goldmember is, wel als ze bijvoorbeeld zo'n tekstballon hebben met een test erin als welkom. Wat het kost om Goldmember te worden? Zoek ik even op.
Nee ze kunnen niet zien dat jij op hun hyves geweest bent, ze zien alleen dat je recent online geweest bent (als ze in je vriendenlijst staan)
1 maand: E 3,96

3 maand: E 8,96

6 maand: E 14,96

1 jaar: E 24,96
Als je Goldmember bent krijg je (geloof ik) aan de rechterkant van je pagina een kolom met mensen die je site hebben bezocht, alleen als die hun instellingen zó hebben staan dat iedereen hun bezoek kan zien.

Je kan dan ook zien wie je foto's bekijkt. Voor mij een reden geweest om mijn krabbels "onzichtbaar" te maken voor niet-vrienden.
Wickedwitch schreef op 08 februari 2008 @ 19:24:

Ik ben eigenlijk te oud voor hyves....
Is Hyves leeftijdgebonden dan? ;-)
Mirjam82 schreef op 08 februari 2008 @ 19:31:

Nee ze kunnen niet zien dat jij op hun hyves geweest bent, ze zien alleen dat je recent online geweest bent (als ze in je vriendenlijst staan)
Aanvullend vraagje van mij; kun je er ook voor zorgen dat vrienden niet kunnen zien dat je onlangs online bent geweest?
Wickedwitch schreef op 08 februari 2008 @ 19:24:

Ik ben eigenlijk te oud voor hyves
hoe oud ben je dan?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dank jullie wel ! Ik ben al in de veertig. Hyves is echt iets voor mensen tot ongeveer dertig heb ik het idee, Er zijn weinig mensen van mijn leeftijd die een pagina hebben op hyves
Ik heb toch al heel wat mensen gezien in de 40, 50 en 60 die hyves hebben hoor. Dat is echt niet leeftijd gebonden. X-D
vivaMissB schreef op 08 februari 2008 @ 19:31:

Als je je instellingen zo hebt staan dat niemand je bezoek kan zien, dan kunnen ook Goldmembers niet zien dat je op hun hyve bent geweest. Je kunt niet zien of iemand Goldmember is, wel als ze bijvoorbeeld zo'n tekstballon hebben met een test erin als welkom. Wat het kost om Goldmember te worden? Zoek ik even op.
Dus ik kan mijn instellingen zo zetten, dat mensen niet kunnen zien, dat ik op hun hyve ben geweest. Dat wist ik niet.
Hoho, je bent zeker niet te oud. De oma's van mijn grote kinderen hebben ook hyves. Niet zo onzeker gaan doen he nu, of heb je je rollator al besteld? Hyves is net zo goed voor jou als voor een ander bedoeld. Heb er gewoon pleizer mee en zoek contact met je oude klasgenoten etc. Is echt hartstikke leuk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dus ik kan mijn instellingen zo zetten, dat mensen niet kunnen zien, dat ik op hun hyve ben geweest. Dat wist ik niet.
Sterker nog, standaard staan de instellingen zo, dat niemand dat kan zien. je hoeft er dus niks voor te doen
Hoi, ik ben ook in de 40 en zit ook gewoon op hyves hoor en heb nog nooit rare reakties gehad. Daar zou ik trouwens niet eens mee zitten moet ik eerlijk zeggen.
Nog ff een vraagje van een hyves digibeet.

Als iemand je profiel gekeken heeft blijft zijn/haar doto dan als eerste foto in de reeks staan.

Als ik op een profiel van één van mijn vrienden kijk zie ik altijd mijn eigen foto als eerste staan. Of is dat zuiver toeval??
Camille dat klopt, is geen toeval maar komt omdat je dan net ingelogd hebt. De foto's staan namelijk niet op volgorde van "pagina bekijken" maar inloggen ;-)
Ik ben een tijdje goldmember geweest. Inderdaad kon ik dan niet zien wie er op m'n pagina geweest was, maar wél de woonplaats. toch even oppassen dus...
Als je hebt ingevuld dat een ander je bezoek niet mag zien krijgt een goldmember toch de algemene gegevens die jij in je profiel hebt ingevuld in zijn har statistieken. Het betreft; m/v, woonplaats, leeftijd, opleidingsniveau en relatie.

Dit geldt overigens alleen als je ingelogt bent (en dus een account hebt).
Ik had dus ook mijn vraagtekens eigenlijk wat betreft of echt niemand kan zien dat je geweest bent...nee dus. Alleen geen foto, maar geldt de zichtbare informatie ook als je niet Goldmember bent als je toch je profiel op 'onzichtbaar' hebt gezet?(dus zie je dan ook alle info behalve de foto dan?). Dat is wel erg tricky idd, voor jezelf die zit te gluren. Ik moet bekennen dat ik soms ook schaamteloos zit te gluren, maar het is een beetje zuur als je denkt dat niemand het ziet, maar toch stiekem wel.. :~) . Ik heb een fake-profiel en in principe kan niemand mij vinden en toch wordt mijn pagina binnen een korte periode door bijna 100 mensen bezocht. Dat is heel vreemd (en wat ik doe ook, I know). Daarom had ik al mijn vermoedens dat het 'onzichtbare' van hyves niet helemaal waterdicht is. Ben benieuwd naar ervaringen verder.
Zit zelf ook op hyves en mijn leeftijd is ook aardig opgelopen hoor.

Dus WW gewoon doen en kijken daar.
Xander68 schreef op 08 februari 2008 @ 19:44:

[...]

Is Hyves leeftijdgebonden dan? ;-)
Ik ken baby's, bejaarden en zelfs huisdieren met een eigen hyves!
Azuur schreef op 17 maart 2008 @ 19:24:

Ik had dus ook mijn vraagtekens eigenlijk wat betreft of echt niemand kan zien dat je geweest bent...nee dus. Alleen geen foto, maar geldt de zichtbare informatie ook als je niet Goldmember bent als je toch je profiel op 'onzichtbaar' hebt gezet?(dus zie je dan ook alle info behalve de foto dan?). Dat is wel erg tricky idd, voor jezelf die zit te gluren. Ik moet bekennen dat ik soms ook schaamteloos zit te gluren, maar het is een beetje zuur als je denkt dat niemand het ziet, maar toch stiekem wel.. :~) . Ik heb een fake-profiel en in principe kan niemand mij vinden en toch wordt mijn pagina binnen een korte periode door bijna 100 mensen bezocht. Dat is heel vreemd (en wat ik doe ook, I know). Daarom had ik al mijn vermoedens dat het 'onzichtbare' van hyves niet helemaal waterdicht is. Ben benieuwd naar ervaringen verder.
Ik snap dat geklets over "gluren" nooit zo! Als je op hyves zit maak je een pagina om bekeken te worden, en wil je niet bekeken worden dan kan je dat afschermen. Je weet dus bij voorbaat dat je pagina begluurd wordt.....en door wie dat maakt dan ook niet uit lijkt me.
Precies, eigenlijk wil iedereen door zoveel mensen bekeken worden. Toch een lichte vorm van potloodventerij en zelfprofilering, met in het achterhoofd misschien ook de hoop er ook nog iets uit te halen.
Naar aanleiding van dit topic ben ik ook maar eens wat dieper in Hyves gedoken. Kom ik via-via een oude schoolvriendin tegen! Cool! :cheer2:
je kan je profiel zodanig instellen dat ook goldmembers je niet kunnen traceren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven