Geld & Recht alle pijlers

Goedkope tickets

05-10-2011 10:19 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via Groupon is er een actie die nu nog 12 uur loopt. Voor ¤ 29 een voucher inwisselbaar voor retourvliegtickets vanaf Schiphol naar Europese topsteden (excl. belastingen en toeslagen).

Dit is een voucher voor een vliegticket uitgegeven door Air Fast Tickets. Goedkoop retourtje vanaf Schiphol Amsterdam naar Athene, Barcelona, Berlijn, Istanbul, Geneve, Helsinki, Kiev, Kopenhagen, Lissabon, Londen, Madrid, Malaga, Milaan, Moskou, Nice, Praag, Rome, Sevilla, Stockholm, Venetië, Wenen

Alle vluchten worden uitgevoerd door gerenommeerde luchtvaartmaatschappijen, dus geen budgetmaatschappij of prijsvechter. Elke 3 maanden worden de beschikbare vluchten on-line ge-update



Mij lijkt dit wel heel goedkoop,. Heeft iemand een idee wat er dan nog aan toeslagen en belastingen bijkomt?
Alle reacties Link kopieren
beter lezen, staat gewoon op de site van groupon dat er nog zo´n 80 euro aan belastingen en toeslagen bij komt. Natuurlijk is dat te mooi om waar te zijn.
Alle reacties Link kopieren
ik dacht dat men tegenwoordig altijd met de totaalprijs van vliegtickets moest adverteren. Exclusief-prijzen mogen niet meer.
Alle reacties Link kopieren
ok, eerlijk is eerlijk. De tekst daar is inmiddels aangepast maar in de voorwaarden staat heel duidelijk dat er nog een aantal bedragen bij op komen. gewoon goed lezen dus.
Alle reacties Link kopieren
Er komen nog extra kosten bij. Het staat er ook bij ergens, de toeslagen komen er nog bij. Zij geven aan dat deze kosten gem ¤ 80,- zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat niet echt goedkoop. Als je bijvoorbeeld bij de low-cost-carriers een eind van te voren boekt, ben je goedkoper uit, incl. alle belastingen.
Alle reacties Link kopieren
Eens met hvm. Dit is typisch zo'n aanbieding die uiteindelijk helemaal niet goedkoop is. Boek liever vroeg een ticket bij een budgetmaatschappij, zo ben ik ooit voor 50 euro (alles inclusief) naar een zonnig strand gevlogen (en weer terug). Soms even zoeken, niet altijd even comfortabel, maar wat mij betreft een betere deal dan dit.
Alle reacties Link kopieren
ok..lthanks!
Alle reacties Link kopieren
Belabberde aanbieding. Wij zijn vorige week 5 dagen met Ryanair naar Stockholm geweest voor ¤72,- inclusief alles voor 2 personen. Dat is pas goedkoop :P En hoeveel service wil je hebben op een vlucht van nog geen 2 uur..
Alle reacties Link kopieren
ik vind het wel een voordeel dat deze tickets voor vluchten vanaf schiphol zijn. Ryan air is wel goedkoop, maar als je in NH woont moet je toch eerst in eindhoven zien te komen. Ik neem aan dat je de bagage ook niet apart hoeft te betalen?
.
Alle reacties Link kopieren
Jawel maar je mag met handbagage 10 kilo meenemen dus dat is voor ons altijd ruim voldoende. Wij wonen in het oosten en zijn met een uurtje in Weeze Daarbij heb je op Schiphol veel meer tijd nodig voor alles en zijn de afstanden veel groter dus uiteindelijk maakt het denk ik bar weinig uit vanaf waar je vliegt. Wij hoeven maar een klein uurtje voor vertrek op Weeze te zijn, je loopt in 5 minuten door de check en douane. En dan staan we vaak nog 3 kwartier te wachten..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven