Vanaf oktober 2010, kindervrij, deel 11!

14-09-2011 08:07 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 11 van ons groepje kindvrijen, hier op de kinderpijlerT.



We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.



En let wel: elf is het gekkengetal.... Eindelijk een cijfer dat bij ons past



Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.



Maar iedereen is van harte welkom!



Voor de elfde keer zeg ik:



VANAF OKTOBER 2010, KINDVRIJ!



En voor de zekerheid laat ik deze ook nog staan:

Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindvrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.

Disclaimer copyright Artemission.(ere wie ere toekomt)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Nou, ik heb eindelijk weer eens een nacht goed kunnen slapen. Geen deken geruzie of gesnurk van Magdaman

Nu maar weer eens richting mijn werk, Tot vanmiddag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Drukke dag vandaag, vader is jarig dus op visite, naar de kapper, boodschappen doen en dan naar leenkind toe, want die is ook jarig.

Wel allemaal leuke dingen gelukkig.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dubbel gefeliciteerd Hiem en veel plezier vandaag.



Goedemorgen trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allen!



Ik kan wel merken dat ik gisteren lekker op tijd naar bed ben gegaan, ik ben weer helemaal nieuw! Liep Viva bij jullie ook vast gister? Ik probeerde een paar stukjes te verwijderen maar steeds ging er iets niet helemaal goed, of het moet weer aan mijn oude laptop liggen



@ Himalaya: ik herken mijzelf in het stukje wat jij omschrijft. En ik heb dat heel erg, dat ik iets helemaal in mijn hoofd voorbereid, alsof ik al een gesprek aan het voeren ben, maar zodra het daadwerkelijk moet gebeuren en diegene reageert niet zoals ik verwachtte dan loop ik vast. Maar ik blijf wel doormalen in mijn hoofd en vooral een tijdje na het gesprek, dan bedenk ik mij wat ik had Moeten zeggen en wat ik vergeten ben te zeggen. Dus ik heb nog heel wat jaren te gaan om te oefenen merk ik!



@ Magdalan: oow ik dacht dat jij wat ouder was, hmm moet ik toch eens even de statistieken teruglezen. Wij schelen niet zoveel (ben ook een jonkie, 24) en hier begint het "gedoe" ondertussen ook, nja meer van mijn vriend zijn kan bijna want iedereen is tegenwoordig zwanger of net bevallen en dan gaan ze er automatisch vanuit dat ik dat binnenkort ook ben...



Haha ja Jazz-dance en Zumba is volgens mij totaal anders. Maar je vond het wel leuk zo te horen, en jij zweet er tenminste van betekend dat je echt je best heb gedaan, toen ik aan Zumba deed ging ik meestal erna nog een uur conditietraining doen omdat ik het gevoel had dat ik anders niks gedaan had, haha.



Veel plezier Himalaya en gefeliciteerd met je vader en leenkind, ga maar genieten vandaag want het schijnt morgen prut weer te worden en dat blijft voorlopig zo.. Ik ga weer bikkelen anders krijg ik op mijn kop van mijn baas (maar ik blijf wel af en toe spieken hier!).
Alle reacties Link kopieren
quote:gierzwaluw33 schreef op 04 oktober 2011 @ 21:46:

Welkom terug Suus!Dank je!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Goedemorgen!



@Iris, goed dat je met het project bent gestopt.



Haha voor de jonkies hier: de Dijk on stage is geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Hier alweer een zware ochtend, nadat ik mezelf met pijn en moeite uit bed getrokken heb ben ik "even" 4,5 km gaan hardlopen in de hoop nog wat van dat -toch wel wat te zachte- lijf te maken. Ik zit op rantsoen en het voelt eigenlijk heel goed.



Vien, ben jij nog op gewicht?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Hiem gefeliciteerd met je vader en leenkind.
@Confi: Bikkel! Stoer, dat hardlopen.



Wij hebben net weer een boswandeling gemaakt. Wel lekker, want het is nog niet koud.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbenanoniem schreef op 05 oktober 2011 @ 11:26:

@Confi: Bikkel! Stoer, dat hardlopen.



Wij hebben net weer een boswandeling gemaakt. Wel lekker, want het is nog niet koud.



Goedemorgen! Het kan nog net

Een boswandeling lijkt me ook wel wat maar ja de plicht roept...



Nog 1 dag werken en dan gaan vriend en ik naar Disneyland.

Volgens sommigen (topic Kindvrije dagen op pijler Overig) zou dit infantiel zijn aangezien wij geen kinderen hebben maar daar trekken wij ons niets van aan. Vriend is dol op pretparken en ik hobbel wel mee. Ik vind het vooral fijn om 4 volle dagen samen te zijn, dat is nogal een luxe voor ons.
Alle reacties Link kopieren
Lekker Iba, het bos. Heerlijk. Na het strand de beste plek om uit te waaien.
quote:wereldmeid schreef op 05 oktober 2011 @ 11:54:

[...]





Goedemorgen! Het kan nog net

Een boswandeling lijkt me ook wel wat maar ja de plicht roept...



Nog 1 dag werken en dan gaan vriend en ik naar Disneyland.

Volgens sommigen (topic Kindvrije dagen op pijler Overig) zou dit infantiel zijn aangezien wij geen kinderen hebben maar daar trekken wij ons niets van aan. Vriend is dol op pretparken en ik hobbel wel mee. Ik vind het vooral fijn om 4 volle dagen samen te zijn, dat is nogal een luxe voor ons.

Lekker even er tussenuit Wereldmeid. En lekker belangrijk wat andere mensen ervan denken waar jullie heengaan.



Limburg is nu ook niet exact het meest bruisende reisdoel wat je kunt bedenken, maar het gaat erom waar jullie van genieten.
Alle reacties Link kopieren
Wereldmeid ik ben ook in Eurodisney geweest hoor. 3 keer zelfs.

En mocht je het park zat zijn Parijs ligt om de hoek Daar ben je zo met de trein.
Sterker nog: je moet pretparken haten als volwassene en je opofferen voor je kinderen. Lekker dan .



Laat mij dan maar infantiel zijn, want ik ben dol op achtbanen.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 05 oktober 2011 @ 13:27:

Sterker nog: je moet pretparken haten als volwassene en je opofferen voor je kinderen. Lekker dan .



Laat mij dan maar infantiel zijn, want ik ben dol op achtbanen.Ik ook Iris! En ik vind een kermis ook leuk. Zou dat wel mogen?
Ik hou niet niet van pretparken of achtbanen, maar ik vind jullie niet infantiel. Ik zou niet durven, met mijn bejaardenhobby wandelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 04 oktober 2011 @ 23:32:

[...]





Ooh ja dames, ik moet jullie nog wat melden, mijn buik is ietswat dikker bij de meet dan gewoonlijk....
Alle reacties Link kopieren
quote:roosje4 schreef op 05 oktober 2011 @ 10:04:

Goedemorgen!



@Iris, goed dat je met het project bent gestopt.



Haha voor de jonkies hier: de Dijk on stage is geweldig!



De Dijk is niet echt mijn ding



Maar dat komt ook omdat ik nog geen 30+ pas heb of.... ho wacht eens even volgens mij is De Dijk voor de 40+ pas houders toch?

Luisterde er vroeger wel naar, mijn nichten waren er gek van, ze staan ook wel op festivals waar ik met mijn 40+ pas houdende vrienden heen ga.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbenanoniem schreef op 05 oktober 2011 @ 13:43:

Ik hou niet niet van pretparken of achtbanen, maar ik vind jullie niet infantiel. Ik zou niet durven, met mijn bejaardenhobby wandelen.

Wandelen is hip!

Echt waar!

Ik doe het ook namelijk.

Heerlijk langs het water of door de bossen en duinen.

Maar dan wel met het tempo van 6km of hoger.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 05 oktober 2011 @ 13:27:

Sterker nog: je moet pretparken haten als volwassene en je opofferen voor je kinderen. Lekker dan .



Laat mij dan maar infantiel zijn, want ik ben dol op achtbanen.



Hier nog een infantiel!

Vroegah, dat Kusuman en ik nog niet samen woonden gingen we echt super veel naar pretparken om tot vervelens aan toe in de achtbanen te gaan. Heerlijk!

Zouden we weer eens moeten doen..........
Alle reacties Link kopieren
quote:wereldmeid schreef op 05 oktober 2011 @ 11:54:

[...]





Volgens sommigen (topic Kindvrije dagen op pijler Overig) zou dit infantiel zijn aangezien wij geen kinderen hebben maar daar trekken wij ons niets van aan. Vriend is dol op pretparken en ik hobbel wel mee. Ik vind het vooral fijn om 4 volle dagen samen te zijn, dat is nogal een luxe voor ons.



Er lijkt sowieso weer een kindervrije intollerantie te heersen.

Gister een topic over een 9 jarig kind wat op de sportschool tussen de dames douchte. Veel moeders die dat heel normaal vonden. En degene die dat niet normaal vonden werden de meest vreemde gestelijke ziektes toebedeeld. Vooral mensen die niet gewent zijn (kindervrije) om met kids onder de douche te staan vonden het niet gepast. Nien werd zelfs voor kinderhater en nog meer uitgemaakt (moet iemand van ons eens het woord Moekes plaatsen dan is het hek van de spreekwoordelijke viva dam)

Helaas forumde ik mobiel want wat had ik graag gestafd.



En als het om pretparken gaat etc. daar moet je niet komen als je geen kinderen heb. Dat is er speciaal voor kinderen en voor kinderen alleen. Ouders geven hun leven op voor die monstertjes en dat moeten andere ook doen. Dus niet zeuren, en straks in Disney gewoon lekker alle kindertjes voor laten gaan ja!
Alle reacties Link kopieren
Iets in mij zegt dat ik op het moment vrij dominant aanwezig ben
Alle reacties Link kopieren
hebben jullie hier rechts van je op het scherm ook steeds die kalender? Ben je zwanger? Kies de week waarin je zit en ontdek hoe het met je baby gaat.
En een vier op Kus.



Iebs, wandelen is zeker geen bejaardensport. Ik heb altijd veel gewandeld, op de hei, in het bos, door grote steden. Heerlijk. Altijd nieuwsgierig wat ik weer tegenkom. Ik word al blij van een mooie paddestoel, maar ook wandel ik altijd in de steden en neem ik nooit het OV. Zo heb ik al een paar keer prachtige kleine boekwinkeltjes ontdekt, waar ze hele oude boeken verkopen. Geweldig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven