Vanaf oktober 2010, kindervrij, deel 11!

14-09-2011 08:07 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 11 van ons groepje kindvrijen, hier op de kinderpijlerT.



We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.



En let wel: elf is het gekkengetal.... Eindelijk een cijfer dat bij ons past



Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.



Maar iedereen is van harte welkom!



Voor de elfde keer zeg ik:



VANAF OKTOBER 2010, KINDVRIJ!



En voor de zekerheid laat ik deze ook nog staan:

Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindvrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.

Disclaimer copyright Artemission.(ere wie ere toekomt)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Pff er komt geen eind aan mijn werk, het is net alsof er op mijn bureau een bom ontploft is! Dat is het enige nadeel van mijn werk dat niemand het kan overnemen, maar gelukkig gaat de dag zo lekker snel voorbij, nog maar een uurtje en dan lekker tapas eten!



@ Wereldmeid: heel veel plezier in Disneyland en geniet ervan! Daar heb ik van vroeger hele fijne herinneringen aan, ik zou graag eens terug willen maar vriendlief wil niet, hij denkt dat het alleen maar voor kinderen is (maar ik ga er zeker ooit eens terug)..



Voor de rest houd in niet zo van pretparken, ik word namelijk erg snel misselijk. Alleen naar de Efteling zou ik nog eens heen willen, en voor de rest vind ik het leuk om naar dierentuinen te gaan (als je het nog niet doorhad, ik hou van beestjes!). Aan de ene kant vind ik het zielig dat ze in kleine kooitjes leven maar aan de andere kant veel dierentuinen hebben goede fokprogramma's die het uitsterven van bepaalde soorten tegen gaan, daar ben ik wel een voorstander van.



@ IBA: zo bejaard vind ik het niet hoor, ik hou ook erg van wandelen, alleen niet in mijn uppie dat vind ik ongezellig vandaar dat ik een hond heb (die zeurt ook niet als het een beetje regent of als het koud is).



En ik heb het ook hoor wereldmeid, ik ben gek op beesten en het liefst heb ik een huis vol, maar kinderen daar houd ik gewoon niet van. Ja heel soms en heel even en dan ook een bepaald type kind. Zoals het kind van kennissen, een heerlijk stoer jochie van een jaar of 5 die al best beleefd is en leuk kan spelen, maar de meeste kinderen zijn draken en onbeschoft.. Het lijkt wel een trend dat kinderen niet meer hoeven te luisteren naar een "nee", dat zie ik steeds vaker gebeuren en daar irriteer ik mij echt aan (heet positief opvoeden geloof ik ). Bijv. een nichtje was aan het klieren en gooide een steen in de vijver, haar moeder zegt "nee dat mag niet, wil je ermee ophouden" nichtje (6jaar) geeft grote mond en gaat door, moeders loopt weg en laat haar doorgaan met stenen in de vijver gooien waar broer zo zuinig op is..



Gelukkig bestaat er dit forum, met mensen die wel begrijpen waarom je geen kinderen hoeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:kusunum schreef op 05 oktober 2011 @ 16:43:

Hoedje, ben je nieuw/een meelezert of heb ik weer eens onder een steen gezeten?Neehoor, je hebt niet onder een steen gezeten! Ik ben al heel lang een gluuder meelezer bij jullie topic(s). En omdat ik toch youtube open had staan, dacht ik, ik zal meteen de link even plakken dan heb ik mijn goede daad voor vandaag weer gedaan

Zelf ben ik bij tijden actief op het forum en dan weer tijden niet. Nu heb ik (onvrijwillig, zoals enkelen van jullie ook) veel tijd om te forummen...
quote:hoedje schreef op 05 oktober 2011 @ 17:39:

[...]



Neehoor, je hebt niet onder een steen gezeten! Ik ben al heel lang een gluuder meelezer bij jullie topic(s). En omdat ik toch youtube open had staan, dacht ik, ik zal meteen de link even plakken dan heb ik mijn goede daad voor vandaag weer gedaan

Zelf ben ik bij tijden actief op het forum en dan weer tijden niet. Nu heb ik (onvrijwillig, zoals enkelen van jullie ook) veel tijd om te forummen...



Wat leuk een meegluurder!



Maar zeg eens Hoedje waarom zijn wij zo interessant voor jou? Ben je ook bewust kinderloos of kom je aapjes kijken?
quote:ikbensuus schreef op 05 oktober 2011 @ 16:50:

Ja heel soms en heel even en dan ook een bepaald type kind. Zoals het kind van kennissen, een heerlijk stoer jochie van een jaar of 5 die al best beleefd is en leuk kan spelen, maar de meeste kinderen zijn draken en onbeschoft.. Het lijkt wel een trend dat kinderen niet meer hoeven te luisteren naar een "nee", dat zie ik steeds vaker gebeuren en daar irriteer ik mij echt aan (heet positief opvoeden geloof ik ). Bijv. een nichtje was aan het klieren en gooide een steen in de vijver, haar moeder zegt "nee dat mag niet, wil je ermee ophouden" nichtje (6jaar) geeft grote mond en gaat door, moeders loopt weg en laat haar doorgaan met stenen in de vijver gooien waar broer zo zuinig op is..



Gelukkig bestaat er dit forum, met mensen die wel begrijpen waarom je geen kinderen hoeft.Hoe komt het toch dat wij die draken wel zien en de moeders hier er blind voor zijn? Een soort van beroepsdeformatie?
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 05 oktober 2011 @ 18:19:

[...]

Maar zeg eens Hoedje waarom zijn wij zo interessant voor jou? Ben je ook bewust kinderloos of kom je aapjes kijken?

Sluit het een het ander uit

Just kiddin' Ik ben heel bewust kinderloos. En omdat ik al 40 ben, is de kans dat ik me ga bekeren heel klein. Overigens heb ik ook geen relatie. Dat is niet bewust, oftewel, ik sta er voor open, maar tegelijkertijd vind ik het heel lekker om de baas in huis te zijn En omdat ik toch geen kinderen wil, heb ik die man ook niet zo hard nodig. Bovendien, ik ben eigenlijk een leuker persoon zonder man/vriend... echt waar.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 05 oktober 2011 @ 18:22:

[...]

Hoe komt het toch dat wij die draken wel zien en de moeders hier er blind voor zijn? Een soort van beroepsdeformatie?Ik denk eerder (psychologie van de koude grond) dat die moeders ook bedacht hadden hun kinderen wel op te voeden, maar dat ze steeds hun grenzen verleggen omdat ze geen zin (puf?) hebben om de hele dag 'nee' te roepen en pas te laat bedachten dat hun kind geen schattige baby meer is die toch niets snapt.
Welkom dan Hoedje en blijf lekker hangen!
quote:hoedje schreef op 05 oktober 2011 @ 18:36:

[...]



Ik denk eerder (psychologie van de koude grond) dat die moeders ook bedacht hadden hun kinderen wel op te voeden, maar dat ze steeds hun grenzen verleggen omdat ze geen zin (puf?) hebben om de hele dag 'nee' te roepen en pas te laat bedachten dat hun kind geen schattige baby meer is die toch niets snapt.Dat zeker, maar ze zijn ook Oostindisch blind bij andere kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Hey Ier: die kamerverhurende zwager --> is dat in Haarlem? En zo ja, heeft ie iets vrij?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 05 oktober 2011 @ 18:42:

Hey Ier: die kamerverhurende zwager --> is dat in Haarlem? En zo ja, heeft ie iets vrij?Haarlem, Heemstede en Overveen. Net waar iets vrij is. Moet ik een balletje opgooien?
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 05 oktober 2011 @ 18:39:

[...]

Dat zeker, maar ze zijn ook Oostindisch blind bij andere kinderen.Als je dat niet bent, word je afgeschoten door de bijbehorende ouder
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 05 oktober 2011 @ 18:38:

Welkom dan Hoedje en blijf lekker hangen!Miskien wel..... maar ik ben hier onregelmatig regelmatig
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 05 oktober 2011 @ 18:44:

[...]





Haarlem, Heemstede en Overveen. Net waar iets vrij is. Moet ik een balletje opgooien?Heel graag, ik spreek haar vanavond weer via Facebook, dus dan kan ik wat meer vertellen! Weet je prijzen? Of is dat wel heel hoopvol van mij
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Ben weer terug na een lange dag de hort op. Wel leuk allemaal, bij vriendin blijven eten en die heeft volwassen kinderen (ondertussen met aanhang' die ik ken sinds ze uit het ei zijn gekropen. Omdat we al 29 jaar bevriend zijn ken ik ook haar familie en vrienden goed, dus dan is het gezellig en luidruchtig tafelen met zijn allen, een warm gevoel.



Eén zoon is een valse nicht homo en daar kan ik het erg goed mee vinden (hoewel het qua leeftijd mijn kind zou kunnen zijn), we hebben dezelfde cynische humor.

Vriendinnetje van leenkind bleef ook eten en die liep te trutten en piepen met haar eten, ´want er zaten witte dingetjes in en ze lustte geen mozarella...´ Waarop ik zei ´stel je niet aan, het is geen mozarella maar feta en gewoon opeten wat je zelf op je bord hebt geschept!´. Waarop de relnicht mij toefluisterde ´het is inderdaad maar goed dat jij geen kinderen hebt... ´
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Hasse88 schreef op 05 oktober 2011 @ 18:48:

[...]





Heel graag, ik spreek haar vanavond weer via Facebook, dus dan kan ik wat meer vertellen! Weet je prijzen? Of is dat wel heel hoopvol van mij Ik heb direct mijn zus gebeld en je nichtje mag mijn zwager bellen. Ik zal het nummer op onze Meetpagina zetten. De prijzen variëren van E300/400 voor een kamer tot E1000 voor een etage.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen toegang tot de meet-pagina... Ik kom niet daarheen



Ehm via mail? *poef* voor het geval iemand slimmer is dan ier :-D )
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Nope, je spreekt in raadselen, maar je wordt al via via gemaild.
Ier, je bent net te vroeg geweest met verwijderen, k was even weg.
Ja ik zag het, nu is het opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Dank ier en magda! Heb alle gegevens doorgegeven! Als ik iets hoor, zijn jullie de eerste die van mij weer iets horen :-D
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Hasse, moet ik je stiekum ff een llinkje sturen?
Vanavond zijn we naar schoonouders geweest. Er is sprake van het opnieuw ophogen van de morfine. Er is ook gesproken over een bed in de kamer. Schoonmoeder kan niet meer zonder hulp opstaan, de deur opendoen, naar het toilet, etc.. Ik verwacht binnenkort dus dat ze bedlegerig wordt. Dat, in combinatie met de steeds opgehoogde morfine, doet me vermoeden dat we het niet meer over weken hebben.



Ze staan nu wel meer open voor hulp, dus we gaan er nu vaker heen, ook als schoonvader even wat wil/moet gaan doen (boodschappen, de tuin, etc.).
Alle reacties Link kopieren
Roos!

ROOS!

ROOS, HIERKOMEN!

Moet jij ons niet wat vertellen?
Alle reacties Link kopieren
Whahaha, lees nu de reacties erbij. Schrok wel ff dat ik die foto van "jou" zag whahahaha
Alle reacties Link kopieren
Iba, wat goed nieuws (dat ze open staan voor hulp)

en wat naar dat het allemaal zo snel gaat in ene.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven