Uitgaan in Arnhem of Zuthen

03-10-2011 09:21 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga binnenkort met een groep vriendinnen een weekend weg richting Zutphen/Arnhem.

We willen op zaterdagavond graag gaan stappen maar we hebben geen flauw idee waar we heen moeten. We zoeken een kroeg of discotheek met top 40 muziek/70's, 80's, 90's muziek/nederlandstalig.



Wie kan ons hierbij helpen??



Via Google werd ik niet veel wijzer, ik zie door de kroegenbomen het bos niet meer...
Alle reacties Link kopieren
In Zutphen zou je naar Camelot kunnen gaan, is altijd wel heel druk, maar misschien wel leuk? Ook Schatjes is te overwegen als je top 40 muziek wil. Er is 1 'discotheek', waar je nog niet dood gevonden wil worden: de Boulevard. Imho hangt daar vaak een naar sfeertje, veel heul jonge bezoekers, en een beetje 'vergane glorie'. Dat is dus een afrader...

Verder is er nog De Gevel (metal en alternatief), De Deur (iets ouder publiek), de Korenbeurs (niet voor jongeren), de Bicyclette (kleine dansvloer, als je dronken bent heel gezellig), de Spaan (veel jongeren). T is geen grote stad, dus dit is het wel zo'n beetje...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Arnhem is veel leuker. Zutphen zuigt.
Alle reacties Link kopieren
Zutphen is inderdaad niet the place to be!

Enige wat nog leuk voor jullie zou kunnen zijn, is de swingnight, maar dat moet dan wel net in je weekend vallen!



Arnhem is leuk en gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Hmm, het klonk wel aardig wat Hasse schreef... Maar niet iedereen is het daar mee eens dus ;)

Ik heb het opgeschreven en gooi het in de groep.



Maar waar moeten we heen in Arnhem dan?
Alle reacties Link kopieren
Daar is pas een topic over geweest:



Leuke kroegen in Arnhem?
Alle reacties Link kopieren
Niet teveel bij voorstellen hoor Selma. Zutphen is gewoon te klein om een echt uitgaanscentrum te hebben. Voor ouder publiek is het een stuk leuker dan voor jongeren. Die gaan ook vaak stappen in Arnhem of Deventer, of met de bus naar Dieka in Markelo (geloof ik). En inderdaad, hou in de gaten of de Swingnight er is, veel jongeren die ik ken, gaan daar heen.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Swingnight juist voor wat ouderen...(sowieso 20+, maar meesten die daar komen zijn 30ers) en valt op 15 oktober en 12 november.



Ik vind eigenlijk alleen de Camelot echt leuk en zoals Hasse al zegt: bicyclet, maar dan moet je wel goed zat zijn.



Maareh, ik zou ook voor Arnhem gaan (tenzij swingnight ivm de muziek die je zoekt).
Hasse heeft inderdaad een goede samenvatting gegeven, maar ik zou echt Arnhem aanraden. Ga gewoon naar de Korenmarkt en daar zijn genoeg top 40 danscafe's naar jullie gading. Zutphen mist dat gewoon en wij gingen dan ook vaak uit in Arnhem (helaas in de nachttrein opgeheven, boehoe)
Alle reacties Link kopieren
Ook in de straatje rondom de Korenmarkt is er van alles. Verder rond de Beekstraat, en op de Rijnkade heb je kroegjes en eethuisjes.
quote:Hasse88 schreef op 03 oktober 2011 @ 09:54:

Niet teveel bij voorstellen hoor Selma. Zutphen is gewoon te klein om een echt uitgaanscentrum te hebben. Voor ouder publiek is het een stuk leuker dan voor jongeren. Die gaan ook vaak stappen in Arnhem of Deventer, of met de bus naar Dieka in Markelo (geloof ik). En inderdaad, hou in de gaten of de Swingnight er is, veel jongeren die ik ken, gaan daar heen.Hoi breek even in, ik ben het zusje van Selma en ga ook mee. Wij zijn allemaal rond de 30/35 jaar, dus wellicht is het nog wel een optie voor ons omdat je aangeeft dat het voor 'ouder' publiek (30 + neem ik aan?) wel leuker is? Of is 'ouder' publiek 50+?
Alle reacties Link kopieren
We gaan idd in het weekend van 15 oktober dus ik ga even op Google zoeken of dat iets is voor ons.



Oké, op de Korenmarkt en daaromheen is het dus gezellig. Gaat helemaal goedkomen!



Bedankt voor jullie reacties!
Alle reacties Link kopieren
Mette, sommigen hier vinden 30+ ook al heul oud



Swingnight (what's in a name?) is volgens de site op 22 oktober in Zutphen...
Ik zou trouwens wel mee laten tellen wat de afstand is vanaf jullie locatie. Als zutphen echt veel dichterbij is, zal je daar zeker ook een leuke avond hebben, maar meer bruine kroeg dan dansen.
Alle reacties Link kopieren
Voor 30+ is Zutphen goed te doen hoor, wel veel kroegen, nauwelijks dansgelegenheden. Je kunt hier vooral lekker eten en borrelen.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Nederlandstalig? Dan moet je bij de Schoof zijn. Niet echt mijn tent, ik hou niet van NL muziek, maar het is er wel vaak gezellig druk. Ze draaien ook veel top 40 en ouwetjes tussendoor.
Alle reacties Link kopieren
De laatste keer dat ik in Zutphen was werd ik meegenomen naar wat blijkbaar "the place to be" was. Nou...het was meer een soort kantine waar behoorlijk wat witneuzen ronddwaalden. Niet echt een succes. De nachtkroeg was wel leuk, maar geen idee meer hoe die heet..
Alle reacties Link kopieren
Overigens totaal off-topic: wat een boel Zutphenaren hier!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Minny: welke tent met "witneuzen" ben je geweest dan?

Hasse: woon jij er nog steeds? Ik ondertussen naar de Randstad verhuisd.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee meer hoe het heette, maar het leek op een soort kantine achtig iets, en men liep er strak van allerlei middelen rond. Was erg goed te zien. We zijn zeer snel vertrokken.



Die leuke nachtkroeg heet trouwens "Schatjes" vernam ik net.
Schatjes is ook niet echt je van het. Veel heel jong spul, donker, harde muziek. Maar soms is t wel leuk ja, je kan t treffen. Hmmmm kantine... Boulevard? Anders zou ik t echt niet weten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven