Vanaf oktober 2010, kindervrij, deel 11!

14-09-2011 08:07 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 11 van ons groepje kindvrijen, hier op de kinderpijlerT.



We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.



En let wel: elf is het gekkengetal.... Eindelijk een cijfer dat bij ons past



Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.



Maar iedereen is van harte welkom!



Voor de elfde keer zeg ik:



VANAF OKTOBER 2010, KINDVRIJ!



En voor de zekerheid laat ik deze ook nog staan:

Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindvrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.

Disclaimer copyright Artemission.(ere wie ere toekomt)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,



@ Hoedje, welkom hier! Zal leuk zijn als ik vaker wat van jou lees, zo te zien heb je een leuke humor Voor ik een account aanmaakte was ik hier ook een gluurder hoor, zal mij niks verbazen dat er op dit moment een hele boel mee zitten te lezen zonder dat ze hier een account hebben. Trouwens, jouw reactie om 18:36 dat is echt precies mijn schoonzus!



@ Himalaya: haha dat meisje durft waarschijnlijk nooit meer langs te komen om te eten



@ IBA: heel veel sterkte, ik heb recent ook zo'n traject meegemaakt met een familielid waar ik graag heen ging, vooral de laatste dagen aan de morfinepomp vond ik verschrikkelijk om te zien. Ik had het idee dat wat nog op bed lag alleen een lichaam was, de geest was al heen. Ik hoop dat jouwe schoonmoeder tot het laatste moment helder en haarzelf blijft en niet vreemd gaat doen van de pijn, het blijft echt een rotziekte..





En dan heb ik nog een vraag aan jullie allemaal (aan degene die het erover wil hebben), wie heeft zich laten steriliseren, hoe oud was je en deed je huisarts moeilijk? Want toen ik mij wilde laten steriliseren stuurde hij mij nog net niet door naar de psychiater (ouderwetse paardenl*l ging er vanuit dat elke vrouw kinderen MOET krijgen als ze geen medische aandoening hebben..), dus ik mag pas over een paar jaar later terug komen of ik er dan nog het zelfde over denk.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen



*gaapt even en rekt zich uit*



Volgens mij heb ik een najaarsdipje. Ben niet wakker te krijgen 's ochtends en ook niet uitgerust overdag. Terwijl ik toch zo'n 8 uur per nacht slaap.



Hoe is het hier? Heb ik nog wat gemist?
Ondanks dat ik al vanaf jongs af aan bewust geen kinderen wilde, heb ik mij ook bewust niet laten steriliseren. Heb namelijk teveel last van ongesteldheid en dat houdt in dat ik dan alsnog de pil zou moeten blijven slikken en de kans dat 't na 'n sterilisatie erger wordt is ook aanwezig. Ik heb toch nooit lange relaties gehad en tevens ben ik niet anti-abortus voor 't geval het toch 'n keer mis zou zijn gegaan. Heb inmiddels wel 'n novasure laten doen (wegbranden baarmoederslijmvlies) vanwege die ongesteldheidsklachten, dus ook al kan ik theoretisch gezien nog wel 'n bevrucht ei krijgen, die kan niet meer nestelen, dus zou vanzelf worden afgestoten. Overigens heb ik in november 'n afspraak bij de gyn om de optie baarmoederverwijdering te gaan bespreken. Nu ik niet werk heb ik de tijd om 'n paar weken te moeten herstellen en kan me niet vroeg genoeg zijn dat ik nooit meer ongesteld hoef te worden.
@ Kus, leuk is ie he?



@Iba, dit is het begin van een snel einde denk ik. Sterkte ermee. Fijn dat ze nu wel hulp aannnemen.



@IkbenSuus: nee, ik ben niet gesteriliseerd. Waarom weet ik ook niet, nooit van gekomen, terwijl het een stuk handiger zou zijn.



Goedemorgen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet gesterilliseerd, Kusuman wel. Dat we het een paar jaar terug besloten was ik nog maar 25. De kans dat ik doorverwezen zou worden achtten we klein.

Kusuman daar in tegen mocht meteen door naar het ziekenhuis bij wijze van spreken.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Iba, de komende dagen. Fijn dat ze nu wat hulp accepteren.
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen even naar mijn werk geweest. Dinsdag ga ik weer heel voorzichtig beginnen met werken. Er waren nog wat administratieve klusjes te doen. Nou die kan ik mooi doen. Want ik ben dat thuis hangen onderhand wel zat.



Sterkte met je schoonmoeder Iebs.
Alle reacties Link kopieren
Lekker dat je weer wat kan gaan doen Gier. Op een gegeven moment is het thuis zitten leuk geweest.
Confi, er is in jouw werkveld geen thuiswerk? En dan bedoel ik niet het bedrijf waar je voor werkt maar de 'tak van sport?'



Je snapt hem denk ik wel.
Alle reacties Link kopieren
@ IBS en EN: Ik ben niet gesteriliseerd maar heb wel een novasure behandeling gehad. Van de operatie zelf weinig last gehad (was even een roesje en mocht dezelfde dag al naar huis). En nu ben ik dus nooit meer ongesteld. Dat is echt helemaal fijn!!! Echt een aanrader dus.
Alle reacties Link kopieren
@ Kus: Is jouw man een stuk ouder dan jij, of mocht hij wel door omdat het bij een man (schijnbaar?) een stuk gemakkelijker ongedaan gemaakt kan worden? (als je niet wilt vertellen, is ook goed hoor)
Alle reacties Link kopieren
@Iba heel veel sterkte in de komende dagen!

@Gier succes met het opbouwen op je werk!

@Suus, ik heb mij niet gesteriliseerd en vriend ook niet. Wij zijn ruim een jaar samen en hebben het er nog niet over gehad.

Op dit moment zijn andere dingen belangrijker, nl. stress en onzekerheid op het werk over verlenging van mijn tijdelijke contract.

Ik ben al aan het solliciteren maar tot op heden zonder succes.

Ik moest wel even lachen om die plompe houding van je huisarts, al zul je zelf not amused zijn geweest, en ik ook niet als ik in jouw schoenen had gestaan. Een osteopaat die mij behandelde zei eens hoe belangrijk het is dat een vrouw vruchtbaar is. Ik reageerde dat mijn vruchtbaarheid me niets kon schelen. Had je die blik moeten zien

Achteraf vind ik dat ook lomp, aangezien er veel vrouwen zijn die geen kinderen kunnen krijgen mag hij wat beter op z'n woorden letten.



Ik ga dadelijk naar m'n vriend en morgenvroeg gaan we naar Disney.

Fijn weekend allemaal en tot maandag!
anoniem_23765 wijzigde dit bericht op 06-10-2011 14:00
Reden: aanvulling voor Suus
% gewijzigd
Even een capslock schreeuw hoor, komt ie!



MAGDAMAN HEEFT EEN BAAN!!!



Enigste nadeel is dat hij binnen een maand zijn rijbewijs moet halen. We zijn nu aan het puzzelen hoe we dat gaan doen. Morgen heeft hij zijn eerste proefles.

Hij heeft nu 2 maanden thuis gezeten, en was het al weer helemaal zat, dus die is nu onwijs blij natuurlijk! En ik ook, want ik werd al half gek van hem hahaha.



Verder een onwijs chaotische dag gehad. Fitness ruimte was onder water gelopen, de broer van een collega onverwachts overleden en we hadden geen werkschema vanwege onduidelijkheden met de verbouwing die nu bezig is. Toch nog optijd klaar, dus dat is lekker.



@Suus, ik ben niet gesteriliseerd, ik ben nog te jong en ga geheid afgewezen worden. Toch vreemd dat je als man zijnde veel sneller de schaar er in kunnen laten zetten. Alsof je als vrouw niet op vrij jonge leeftijd al zeker kan weten dat je het echt echt echt niet wil. En mocht je je bedenken, ik heb begrepen dat het zo ondertussen niet veel moeilijker is om voor een vrouw de boel ongedaan te maken dan voor de man. Dat is een beetje achterhaald tegenwoordig.
Alle reacties Link kopieren
Voor Magda! En magdaman natuurlijk!

Is zo'n cursus via de ANWB niet wat? Moet er wel plek zijn natuurlijk.
Gefeliciteerd Magda en Magdaman.

Mijn zus heeft haar rijbewijs ook via de ANWB gehaald (zo'n spoedopleiding).
Gier&Iebs, jep dat gaat hij dus doen. We kijken nu even of mijn ouders bij kunnen springen, want het is een behoorlijke smak geld wat we niet zo 1,2,3 hebben liggen.
Ik moet een MRI scan voor mijn rug. Maandag eerst weer overleg met de huisarts.
Succes Iebs. Hopelijk kunnen ze wat vinden, want constante onverklaarbare pijn is echt vreselijk.
quote:hoedje schreef op 06 oktober 2011 @ 13:00:

@ IBS en EN: Ik ben niet gesteriliseerd maar heb wel een novasure behandeling gehad. Van de operatie zelf weinig last gehad (was even een roesje en mocht dezelfde dag al naar huis). En nu ben ik dus nooit meer ongesteld. Dat is echt helemaal fijn!!! Echt een aanrader dus.Novasure heeft bij mij alleen 't effect gehad dat het minder bloederig verloopt, maar de buikkrampen zijn zo mogelijk nog erger geworden. Ik slik de pil dus weer zo lang mogelijk door, maar doorbraakbloedingen komen vaak al na zo'n 2 maanden.
Het is niet onverklaarbaar, maar slijtage. Is 10 jaar geleden al vastgesteld, maar ik heb vanaf maart meer pijn en andere verschijnselen en sinds een week of 8 wordt het steeds erger.
Alle reacties Link kopieren
@ Magdalan: Rijbewijs in een maand moet kunnen. Heb ik ook gedaan voor mijn eerste baan, long long time ago. Kijk even op de ANWB-website, dan heeft ie het over 2 weken. Wel moet ik erbij zeggen dat ik het geen leuke cursus vond. Heel de dag om en om rijden en theorie, maargoed, 2 weken afzien voor een rose papiertje is wel te doen.



@ EN: Wat vervelend dat NS bij jou niet heeft gewerkt. Hoe lang is het geleden? Ik had de eerste 2 maanden nog wel krampen maar dat is nu ook al een tijd over. En qua bloed: geen druppel meer. Dat voelt wel heel fijn moet ik zeggen. Ik durf qua kleding nu weer alles aan te trekken ipv alleen donkere broeken.
Iba, fijn dat je een MRI krijgt. Doen ze niet zomaar. Hopelijk kunnen ze daarna met de juiste medicatie komen.



Mag, gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat er een oplossing voor de pijn wordt gevonden Iebs.
@Magdalan: proficiat met de baan, maar krijgt ie 'm toch ook nog als ie z'n rijbewijs niet binnen 'n maand haalt? Zijn jullie nog zo jong dat hij nog geen rijbewijs had?
quote:Ikbenanoniem schreef op 06 oktober 2011 @ 15:28:

Het is niet onverklaarbaar, maar slijtage. Is 10 jaar geleden al vastgesteld, maar ik heb vanaf maart meer pijn en andere verschijnselen en sinds een week of 8 wordt het steeds erger.Wat vervelend! Mijn moeder heeft ook slijtage in haar rug en kan daar niet aan geopereerd worden. Hopen dat het bij jou wel iets is waar nog verbetering in kan komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven