Entertainment alle pijlers

spelletjes voor de PC

07-10-2011 10:26 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heej dames,



Ik vind het wel eens leuk om 's avonds een spelletje te spelen achter de pc.

Nu bedoel ik geen shooter games ofzo maar meer de simpele dingetjes waar je steden moet bouwen in de Romeinse tijd, zoals Cesar 3 of pretparken bouwt zoals Rollercoaster Tycoon.

Nu ben ik een beetje uitgespeeld en zoek naar aanraders.

Sims vind ik niks aan, Railroad Tycoon en Zoo Tycoon is ook niet zo mijn gading.

Iemand een aanrader voor wat vertier?
maak een hyves of facebook account aan en ga daar social games spelen, zoals happy harvest.
Match 3 en marble poppers. En waar ik helemaal aan verslaafd ben op dit moment is My Kingdom for a Princess (2 en 3). Is een time management spelletje.



En wat ik het allerleukste vind is Hidden Object Games. Alles gratis te downloaden via www.wendysforum.net
Alle reacties Link kopieren
Farmerama, the sims op facebook
Alle reacties Link kopieren
quote:freya25 schreef op 07 oktober 2011 @ 10:31:

maak een hyves of facebook account aan en ga daar social games spelen, zoals happy harvest.



Ja ik heb een klein jaartje gefarmvilled, beetje klaar mee



Thanks Ratteke ik ga eens op die site snuffelen, wist niet dat die er was uberhaupt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ratteke schreef op 07 oktober 2011 @ 10:31:

Match 3 en marble poppers. En waar ik helemaal aan verslaafd ben op dit moment is My Kingdom for a Princess (2 en 3). Is een time management spelletje.



En wat ik het allerleukste vind is Hidden Object Games. Alles gratis te downloaden via www.wendysforum.net





Wat is een time management spel eigenlijk



Ik vind het juist leuk om iets te moeten opbouwen, handel, bezoekers krijgen enzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Snyggin schreef op 07 oktober 2011 @ 10:40:

[...]

Ik vind het juist leuk om iets te moeten opbouwen, handel, bezoekers krijgen enzo.



Gardens of Time?

Frontierville?



Allebei te spelen via facebook.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dan moet je binnen een bepaalde tijd dingen doen. Bij Flo on the run bijvoorbeeld mensen aan tafel bedienen.



Bij my kingdom moet je bijvoorbeeld binnen een bepaalde tijd een molen/boerderij/goudmijn bouwen om zo grondstoffen voor het kasteel dat je moet bouwen bij elkaar te krijgen.
Bij Wendy heb je ook RPG/Strategie spelletjes. Dat zijn spelletjes die je wel leuk vind denk ik. Ik ben er niet zo van, hou heeeeeeeeeel erg van HOG spelletjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 07 oktober 2011 @ 10:43:

[...]





Gardens of Time?

Frontierville?



Allebei te spelen via facebook.Ja die ken ik wel, maar ik wil juist van dat Facebook af
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een tijd zo´n serie gehad van `anno 18(nog wat)`, is dat niets voor je?



En verder, Sims, kun je een eigen bedrijfje starten enzovoorts.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ratteke schreef op 07 oktober 2011 @ 10:45:

Bij Wendy heb je ook RPG/Strategie spelletjes. Dat zijn spelletjes die je wel leuk vind denk ik. Ik ben er niet zo van, hou heeeeeeeeeel erg van HOG spelletjes.Ja ik denk dat dat inderdaad in die categorie valt, wat zijn het er veel op die site zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:misspoes1 schreef op 07 oktober 2011 @ 10:46:

Je hebt een tijd zo´n serie gehad van `anno 18(nog wat)`, is dat niets voor je?



En verder, Sims, kun je een eigen bedrijfje starten enzovoorts.Goede tip, klinkt interessant, tijd om te googlen dus!
Alle reacties Link kopieren
zylom.nl

Ben ook bij tijd en wijle gek op time management spelletjes
Alle reacties Link kopieren
ik denk idd dat time mangement spellen wel iets voor je is als je roller coaster ook leuk vind.



meestal moet je bepaalde dingen doen in een bepaalde tijd.

zo heb je restaurant spellen en moet je bepaalde gerechten maken en brengen.

of cakes maken en nog veel meer.



kijk maar eens op zylom.com ( mag ik dit hier neerzetten??)

zij hebben veel van deze spellen. je kunt ze dan proberen, ook kun je ze downloaden en voor een uur spelen.



sommige van deze spellen kun je ook kopen.

ik heb er een aantal gekocht bij de speelgoed zaak van de bekende Bart. voor maar 3 euro per stuk.

het is soms even zoeken maar ze zijn te koop.
Nallajja, kijk dan ook maar eens bij wendy. De complete versie, gratis. De wéreld aan spelletjes, voor elk wat wils. Ik vind het geweldig!

En virusvrij. Ik speel daar al jaren en heb nog nooit een virus binnengehaald.
Majesty is ook een leuk spel.

Weet niet waar je hem kunt downloaden, moet je maar ff googlen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven