37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.



Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
TO wat vervelend voor je!

Even een cliché, maar hopeloze mensen bestaan niet. Uiteindelijk komt (bijna) iedereen wel aan de bak. Ook jij.



Ik heb zelf ook wel eens periodes van drie jaar (ik weet het, het is niet te vergelijken) gehad zonder vriendinnetje. Ik was zo bang om een blauwtje te lopen dat ik maar niets deed, m.a.w. mijn innerlijke 'man' stond uit. Ik deed alles om bij vrouwen ongevaarlijk over te komen en de schijn te vermijden dat ik wat van ze wilde. Ik heb het mezelf weer aangeleerd door goed te kijken naar het gedrag van vrienden van me die wel succesvol waren bij de vrouwen en door wat boeken te lezen over flirten en lichaamstaal. Uiteindelijk heb ik daar veel aan gehad en heb ik de schade weer ingehaald.



Misschien heb je wat aan deze tips. Een psycholoog bezoeken zou ook een mogelijkheid zijn, want als jij voelt dat je geen vrouw kan krijgen of het niet waard bent, dan straal je dat ook uit en vrouwen ruiken dat, die vallen erg op zelfverzekerdheid (behalve op té zelfverzekerde mannen )



Uiteindelijk draait het denk ik om jezelf goed presenteren (hoe kleed jij je? Saai, of vlot?), zelfvertrouwen hebben, sociale vaardigheden en durf. Durf een man te zijn, dus niet alleen een ongevaarlijke vriend voor vrouwen. Een beetje spanning is nodig. Durf een blauwtje te lopen, want wie blauwtjes loopt, zal uiteindelijk ook succes hebben.



Hoop dat je hier iets mee kan.
Alle reacties Link kopieren
Succes, Justme.

Fijn dat er ook mannen reageren, ik hoop dat je er wat aan hebt!

Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Je komt in je posts wel slim en zeker over. Je hebt een leuke hobby, je hebt vrienden, collega's, vriendinnen waar je sociaal mee omgaat.

Ik had eerlijk gezegd een ander beeld bij je, wat je ten positieve hebt veranderd.



Maar waarom is je houding naar potentiele vrouwen nou zo anders? Als je jezelf terughoudend opstelt, dan wordt het ook niks. Dat straal je inderdaad uit. En dan wordt het een selfullfilling prophecy, zoals Xalliesuper al zegt.

Misschien heb je er over heen gelezen, misschien vind je het helemaal niets, maar ik denk dat je best baat zou kunnen hebben bij en flirtcursus.



http://www.versiercursus.com/gratistips.php

http://www.pluimen.nl/ove ... ursus-steeds-populairder/



Op deze links staan wat tips.
Alle reacties Link kopieren
En inderdaad, veel succes! Ongewenst single blijven is niet leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:justme_37 schreef op 09 oktober 2011 @ 03:14:



@ Elninjoo

Ik heb nooit sex gehad en ik heb er ook geen behoefte (meer) aan.

Wat je niet kent dat mis je ook niet. Misschien is het maar beter zo ook.

Waarom wil je eigenlijk alsnog een relatie, hoewel je geen behoefte hebt aan seks? Raar om te zeggen, maar dan is je maagdelijkheid geen probleem (meer).
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de indruk dat jij het helemaal niet hebt geprobeerd.

Je hebt verwachtingen (vrouwen willen mij niet), je hebt voor de volledigheid gehandeld (tweetal mee uitgevraagd, voor de volledigheid datingsites geprobeerd) en toen dat, naar verwachting niets werd heb je je er bij neergelegd.

Klinkt erg berustend.

Zet door. Loop twintig blauwtjes. Wees iets minder voorzichtig. Net zolang tot het lukt, of tot er iets verandert, of.. tot een situatie die je je in elk geval nog nooit hebt voorgesteld. En die je niet van tevoren moet bedenken.

Dat je maagd bent zou ik niet erg vinden, maar dat je daar in berust en jezelf geen vrouw gunt (en een vrouw niet jou gunt) vind ik een afknapper.
For what do we live, but to serve as sport for our neighbours, and laugh at them in our turn?
Alle reacties Link kopieren
Heb je wel eens aan speeddaten gedacht?



Ik heb het zelf nooit gedaan maar het lijkt me een beter idee dan bijvoorbeeld internet dating sites.



Speeddaten lijkt me heel confronterend en dat lijkt me goed voor je 'contact ontwikkeling'.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
quote:justme_37 schreef op 09 oktober 2011 @ 03:14:



En wat betreft het adopteren van een kind, ik heb alles tot op de bodem uitgezocht en het is inderdaad mogelijk om tot mijn 40ste de mogelijkheid heb om een kind te adopteren maar ik moet wel beslissen voor mijn 39ste om alle papieren in orde te krijgen.

Eigenlijk was ik al van plan om dit plan door te zetten maar misschien trek ik te voorbarige conclusies.Dat lijkt me niet. Een kind adopteren duurt wel een tijd, dan kan je daar maar beter mee beginnen en niet tot het laatste moment mee wachten. Als je echt graag een kind wil, dan kan je dat toch maar beter niet aan 'het lot' overlaten toch?
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt internetdaten geprobeert maar heb je alleen een mailtje geschreven of ook gechat?

Sommige mensen komen chattend beter tot hun recht.

Badoo is bv zo'n site waar je gratis kunt chatten, een leuke openingszin kan leiden tot hele leuke gesprekjes dus openingen.

Leuke foto's van jouw , wat mij bv heel erg zou trekken is een super lieve foto met je hond(en). Zo eentje dat je hond je een lik over je gezicht geeft, je elkaar aankijkt.

Een vraag als openingszin kan zijn vannaf jouw kant,,,leuke foto waar is die genomen?,,,wees eens nieuwsgierig naar een ander, je bent denk ik een beetje te voorzichtig.

En de meeste vrouwen zitten helemaal niet te wachten op sexueel getinte opmerkingen dus dat jij zo niet in elkaar zit is dat wel je minste probleem.

En als zo'n gesprekje beetje leuk loopt , stel iets leuks voor om te doen. Geen druk , niet gelijk telefoonnummer, msn enz vragen. Maar gewoon een leuk voorstel ,,,lijkt me leuk eens met je te gaan......dierentuinen, strandwandeling met de hond .

En dan laat je het aan haar over om over de brug te komen met ...als ze zegt vind ik te vroeg,,,laat het hangen.

Wees niet gelijk ontmoedigd want kan zijn dat een vrouw nog even wilt,,,afwachten.

Zoek ook niet naar woorden die indruk maken,,,gewoon jezelf zijn.

En laat de tijd je niet onder druk zetten om gezin te stichten denk dat dat bij vrouwen ook net zoals mannen doet terug schrikken,,,ook al heeft ze een kinderwens.

En misschien is het dan ook slim om gewoon je plan door te zetten en het alleen op te starten,,duurt allemaal heel lang en dan kun je nog zien.

Wie weet kan je dan zelfs als je met z'n twee bent je plan om te adopteren door zetten.

Heel veel suc6
Ik snap ook niet dat iemand 'n relatie wil als ie eigenlijk geen seks wil. Dan kun je toch veel beter op goede vriendschappen richten en dat kan in jouw geval ook met 'n man. Relaties zijn heus niet zaligmakend. Je moet alleen 'n keer seks zien te regelen, dan is dat geen mysterie meer voor je, gewoon om de ervaring gehad te hebben en om mee te kunnen praten erover met je vrienden.
TO: er is geloof ik een Viva-oproep waarin ze vragen naar 'oude' maagden. Wellicht doelen ze op vrouwen, maar misschien kun jij ook schrijven. Niet lullig bedoeld hoor, maar wellicht dat je daardoor in een andere 'modus' komt, als je er eenmaal op een andere manier mee bezig bent. :-)



En iets heel anders en eveneens niet rot bedoeld: je voelt je wel aangetrokken tot vrouwen? Je bent niet per ongeluk homo zonder dat je het voor jezelf her-/erkent? Kan me zo indenken dat je zó onzeker bent, dat je niet meer weet waar e.e.a. nu vandaan komt.



Was ik benieuwd naar, dus nogmaals: niet rot bedoeld.
Alle reacties Link kopieren
Af en toe moet je idd zelf het heft in eigen handen nemen.

Als je op je stoel blijft zitten, zal het echt never nooit gebeuren dat er een vrouw voor je deur worden afgeleverd die een relatie met je wil.



Ga er dus op uit, leer nieuwe mensen kennen, onderneem nieuwe dingen! Ook al is dat misschien soms even eng of confronterend.



Af en toe moet je gewoon denken Fuck it! Ik leef verdorie maar 1 keer, ik ga ervoor!



En idd ook al loop je blauwtjes, dan heb je het tenminste wel geprobeerd!



Je bent een beetje in strijd/tegenstrijdig met jezelf. Aan de ene kant heb je een kinderwens en het verlangen naar een relatie.

Aan de andere kant heb je de moed al opgegeven en heb je het al geaccepteerd. En heb je irreële gedachten in je hoofd ingebouwd, afgaande op je eigen weinige ervaringen dat het bij voorbaat toch al niet gaat lukken/voor jou niet is voorbestemd.

De neus moet in die dingen dus dezelfde kant op gaan wijzen.

En alleen JIJ kan dat veranderen (evt. met hulp van een therapeut misschien)



Waar een wil is, is een weg! Echt.
Alle reacties Link kopieren
justme37,

Ik las dat je actief bent in de hondensport. Ik ben ook heel actief in de hondensport en wat mij opvalt is dat daar heel veel leuke vrijgezelle dames rondlopen. Dat zijn vrouwen die helemaal voor het hondengebeuren gaan. Alleen een man die dat ook heeft past daarbij. Volgens mij moet jij gewoon daar eens goed om je heen kijken.
TO, je klinkt (gebaseerd op wat je zelf vertelt) als het soort man waarvan ik er al veel gedate heb. Een vent met het hart op de goede plaats, verantwoordelijk, welbespraakt, trouw. Zo'n man die je absoluut een leuke vrouw gunt alleen wist ik altijd zeker dat ik die vrouw niet ging zijn. Vrouwen knappen (over het algemeen) enorm af op onzekere mannen.



Nogmaals, alleen maar gebaseerd op wat je zelf vertelt, het lijkt erop dat je uitstraling niet het juiste effect heeft op vrouwen. Heb je al eens gedacht aan datingbureau? Dus geen internetdatingsite, maar gewoon zo'n bureau waar je langs kunt, mensen een gesprek met je hebben en je wellicht tips kunnen geven? Een flirtcursus klinkt ook niet verkeerd.



Maar ik vraag me (net als anderen hier) inderdaad ook af of je genoeg hebt geprobeerd. Nog een tip: voor mij zijn uitgebreide reacties op datingsites een afknapper. Stuur gewoon iets kort en bondigs, iets dat je opviel aan het profiel van een ander, een prikkelende vraag. En dan eerst maar eens kijken of de andere kant hapt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rasa schreef op 09 oktober 2011 @ 14:26:

TO, je klinkt (gebaseerd op wat je zelf vertelt) als het soort man waarvan ik er al veel gedate heb. Een vent met het hart op de goede plaats, verantwoordelijk, welbespraakt, trouw. Zo'n man die je absoluut een leuke vrouw gunt alleen wist ik altijd zeker dat ik die vrouw niet ging zijn. Vrouwen knappen (over het algemeen) enorm af op onzekere mannen.



Nogmaals, alleen maar gebaseerd op wat je zelf vertelt, het lijkt erop dat je uitstraling niet het juiste effect heeft op vrouwen. Heb je al eens gedacht aan datingbureau? Dus geen internetdatingsite, maar gewoon zo'n bureau waar je langs kunt, mensen een gesprek met je hebben en je wellicht tips kunnen geven? Een flirtcursus klinkt ook niet verkeerd.



Maar ik vraag me (net als anderen hier) inderdaad ook af of je genoeg hebt geprobeerd. Nog een tip: voor mij zijn uitgebreide reacties op datingsites een afknapper. Stuur gewoon iets kort en bondigs, iets dat je opviel aan het profiel van een ander, een prikkelende vraag. En dan eerst maar eens kijken of de andere kant hapt.

Off topic;



Waarom schrijven vrouwen dan (in het algemeen) van die ellenlange epistels op hun profiel?



Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Palanja: Een lang(er) verhaal op je profiel t.ov. je eerste reactie naar een ander, is wel een verschil.



Ik vind het zelf altijd leuk als een man iets schreef wat hij uit mijn profiel kon halen. Waaraan ik kon zien dat hij het gelezen had en mij begreep. Dat kan inderdaad in een kort stukje tekst naar mij geschreven worden.



Wat veel mannen doen (en dat zijn altijd de 'goedzakken' waar Rasa het over heeft), is een standaard stuk tekst (en het is een tekst die NIET tot een date leidt!). Een voorbeeldje:



"Hoi Tessa (heeft hij nog een foutje gemaakt ook en laat hij zien dat het een gekopieerd standaard stukje is, want ik heet Chantal, bij wijze van spreken).



Ik vond je profiel leuk, je hebt een leuke foto (ik heb er niet eens een foto op staan!). Ik zal wat over mezelf vertellen. Ik ben Justme (overigens een nickname die héél veel mannen gebruiken). Ik ben 37 jaar oud en ik houd van hondensport. Ik ga graag op skivakantie en houd wel van een avondje uit. Ik ben gek op dieren en houd van koken. Ik rijd in een Peugeot en woon sinds 5 jaar op mezelf.



Ik zou het leuk vinden als we contact kregen.



Liefs en kus, (aaaaah, je kent me niet eens!),

Justme"





Tja.... ten eerste wíl ik niet dat je je voorstelt. Want ben ik überhaupt wel geïnteresseerd? En ten tweede: het is nou niet een aantrekkelijke of bijzondere tekst. Het is 'dertien uit een dozijn'. En ik vermoed dat TO zo'n dergelijke eerste reactie stuurt.
Molly, TO schrijft dat hij uitgebreid in ging op de profielen. Jouw voorbeeld (aaaaarch, echt heel erg zo een!) is juist niet ingaan op het profiel van de ander toch? Bij ingaan op het profiel van de ander begrijp ik eerder dingen als 'ik zie dat je van reizen houdt, speciaal Azie. Wat leuk, ik houdt ook van reizen! Maar in Azie ben ik nog nooit geweest, ik vind het wel altijd erg interessant om over te lezen. Jij houdt ook van lezen he? Welke schrijvers vind je leuk?' enzo.
quote:aaaanne schreef op 09 oktober 2011 @ 16:01:

Molly, TO schrijft dat hij uitgebreid in ging op de profielen. Jouw voorbeeld (aaaaarch, echt heel erg zo een!) is juist niet ingaan op het profiel van de ander toch? Bij ingaan op het profiel van de ander begrijp ik eerder dingen als 'ik zie dat je van reizen houdt, speciaal Azie. Wat leuk, ik houdt ook van reizen! Maar ik Azie ben ik nog nooit geweest, ik vind het wel altijd erg interessant om over te lezen. Jij houdt ook van lezen he? Welke schrijvers vind je leuk?' enzo.



Oeps, dat is me even ontgaan. Solly! :-)



En dat voorbeeld wat ik schets (zijn meestal nog veel langer met nog meer details over hém), is echt heel erg, maar ook echt heel veel voorkomend!



Wat ik zelf altijd in mijn eigen profiel had staan, is een grapje. Ik eindigde bvb. meestal met: 'In tegenstelling tot de meeste andere dames: ik houd niet van koken en winkelen, maar... ik kan wel kaartlezen en fileparkeren!' Daar kreeg ik vaak reacties op.



En op het feit dat ik me graag verdiep in psychologie en filosofie, maar dat ik ook graag Suske & Wiske las. Als iemand dáár op ingaat, dan scoor je goed. Wat overigens níet wil zeggen dat ik de man in kwestie dan ook werkelijk leuk zal vinden. Er zijn meer factoren.



TO: ik weet natuurlijk niet hoe je eruit ziet, en voorop gezegd dat smaken verschillen, maar ik zag als ik bvb. de provincie Limburg aanklikte, veel mannen met brillen met getint glas en met een snor. Tja.... in de jaren '80 ongetwijfeld aantrekkelijk, maar nu?



Dit zeg ik omdat het in dit topic vooral over het innerlijk gaat (wat ik ook het meest belangrijk vind!), maar het oog wil ook wat. Dus misschien dat je daar ook nog wat aan kunt doen. :-)
Alle reacties Link kopieren
@ Molly,



Nou nu we het er toch over hebben; die lappen tekst op de dames profielen vind ik een echte afknapper.

95% gaat over ikkuh en de resterende 5% over wat de partner van ikkuh moet hebben om interessant voor ikkuh te zijn.







PS> ik generaliseer natuurlijk wel, er zijn uitzonderingen.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Haha Palanja, uiteraard ben ík die uitzondering.
Alle reacties Link kopieren
quote:molly74 schreef op 09 oktober 2011 @ 16:17:

Haha Palanja, uiteraard ben ík die uitzondering.



Wat?

Jij behoort tot die 1 promille??



Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
Niet alles gelezen, maar de hoop opgeven omdat het internetdaten niet lukt, lijkt me niet de beste oplossing.

Of nee, ik bedoel anders, dat internetdaten niet gelukt is tot op heden zegt niet zoveel.



Als vrouw krijg je op internet zoveel reacties dat het soms bijna niet te doen is om alle mannen persoonlijk antwoord te sturen.



Voor mannen ligt het anders. Maar blijf gewoon proberen als je graag wilt daten. Misschien zit er een keer iemand tussen met wie het goed klikt.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Wat ik moeilijk te begrijpen vind, is dat je graag een kind wilt, maar dat je naar mijn idee nauwelijks iets geprobeerd hebt om in de buurt van het stichten van een gezin te komen.



Ik weet weinig over adoptieprocedures en hoe dat werkt voor alleenstaande mannen.

Voor stellen is het al niet makkelijk, ik kan me voorstellen dat de procedure voor alleenstaanden nog moeilijker is.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Ik zou jouw topic ook kunnen schrijven. Ook adoptie overwogen, maar dat is niet makkelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Leukemeid2 schreef op 09 oktober 2011 @ 20:21:

Ik zou jouw topic ook kunnen schrijven. Ook adoptie overwogen, maar dat is niet makkelijk.





Hebben we hier een match??



Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven