En nu even eerlijk....

08-02-2008 21:56 1116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dus ik wil geen politiek correcte antwoorden, gedachten ingegeven door Oprah Winfrey of God (al worden die vaak als eenheid gezien), geen Moeder Theresa-achtige zalvende woorden of onrealistische benaderingen.

Mijn vraagstelling luidt als volgt: zijn er mensen die absoluut nergens goed in zijn, die eigenlijk niets kunnen, mislukt zijn op sociaal gebied, a-muzikaal zijn, een voorgebakken lasagneschotel als hoogtepunt van hun kookkunst beschouwen, niet kunnen studeren en een te slap karakter hebben om naar de sportschool te gaan om de bierbuik/vetrollen weg te trainen?

Ik denk persoonlijk van wel.

En helaas schaar ik mijzelf ook onder die categorie. Maar het gaat om meningen, dus ik ben benieuwd.

Voor Minny

Je ziet ze nog genoeg in je leven

Ze zitten alleen, niemand kijkt naar ze om

Ze pakken er altijd net naast

Ze vragen zich tien keer per dag af waarom

Waarom gaat het nooit zoals ik 't wil

Ze werken te hard, hebben nooit zin

En als ze wat zeggen dan wordt alles stil

Ze doen wat ze doen op het verkeerde moment

Je komt ze nog vaak genoeg tegen

Altijd goeie zin (humeur), maken zich nooit echt druk

Zitten nooit om een grapje verlegen

Ze hebben vanalles, en altijd geluk

Ze praten te hard en ze lachen te veel

En met problemen, zijn ze zo klaar

Wat ze niet snappen, dat is flauwekul

En wat ze niet weten, is meestal niet waar

De ene die rent voor zijn leven

De ander die wandelt heel rustig voorbij

Hij zou er alles voor overhebben

En hij zegt 'ze mogen 't hebben van mij'

Waar je ook loopt en wat je ook bent

Niemand die zegt je wat goed is of slecht

Niemand die weet wie verliest en wie wint

Je komt op 't einde bij jezelf terecht.

(ook een heel mooi liedje in dit kader is 'geluksknikker')
Ik snapte'm al, Riderm. Daar gaan mijn fantasieën over Bianca die na hier galant door jou verdedigd te zijn grijnzend jullie gezamenlijke slaapkamer in komt wandelen in een door jou als verjaardagscadeau gekocht Chanelpakje. :smile:

Ah well, hij heeft mij vermaakt. Slaap wel!
Am Yisrael Chai!
riderm schreef op 11 februari 2008 @ 00:43:

[...]

Ja, in de maatschappij van "ik zeg wat ik vind en iedereen die me daarop vraagt enige beschaving te tonen kan de middelvinger krijgen" past je gedrag vanzelfsprekend fantastisch. Heel eigentijds enzo. Maar ja, die spiegel he, waar je toch morgen weer in kijkt.
Jij vond jouw agressieve reactie beschaafd? Ik geloof niet dat ik jouw advies over beschaafde reacties ga opvolgen.
minny schreef op 11 februari 2008 @ 00:46:

[...]

Beschouw jij een opmerking als "Je kan maar beter ophouden met zeiken" als opbouwend? Het komt anders nogal commanderend en lichtelijk bedreigend over. Maar beter? Ja, dan vraag ik idd "Anders wat?".

Ik geloof dat ik al heb aangegeven wat anders. Het feit dat je nu al defensief begint te reageren, en begint goed te praten dat je mij de middelvinger gaf bewijst dat je al donders goed door hebt dat het vooral je eigen spiegel is die straks voor de problemen gaat zorgen. Wat ik vind is niet relevant, en wat BGB vindt eigenlijk ook niet. Maar uit je reacties, je goedpraterij nu, blijkt onomstotelijk dat je zelf wéét wat er aan de hand is.

Je kan stoppen het mij uit te leggen, begin het jezelf eens uit te leggen dat je je zo liet gaan. Succes daarmee.
minny schreef op 09 februari 2008 @ 19:50:

[...]

Ik ben gewoon supergoed in dingen kort en ongenuanceerd zeggen X-D
minny schreef op 09 februari 2008 @ 19:55:

Weet je wat ik ook heel goed kan? Precies datgene zeggen wat de ander niet wil horen, zoals de waarheid. Ik ben gewoon heeeel goed in mensen pissig maken X-D
BGB (in ieder geval voor wat jou betreft) blijkbaar ook X-D X-D
mastermind schreef op 11 februari 2008 @ 00:44:

Got it! Thanx, and here's one for reply! :heart:

'k Zie jou woensdag! (Hoe was je cursus? Mmm, hoor ik woensdag wel, anders gaan we zeer offtopic vrees ik)

(Ik ga mooi even offtopic dus lezer, u bent gewaarschuwd.....

Was leuk maar ik vertel je er woensdag over, zweet je al peentjes voor je gesprek? :-P Ik kijk effe of ik je morgen kan bellen, heb nl momenteel keelpijn van het soort alsof ik de keukenrasp erop los heb gelaten haha.)
Margaretha2 schreef op 11 februari 2008 @ 00:47:

[...]

Voor Minny

Je ziet ze nog genoeg in je leven

Ze zitten alleen, niemand kijkt naar ze om

Ze pakken er altijd net naast

Ze vragen zich tien keer per dag af waarom

Waarom gaat het nooit zoals ik 't wil

Ze werken te hard, hebben nooit zin

En als ze wat zeggen dan wordt alles stil

Ze doen wat ze doen op het verkeerde moment

Je komt ze nog vaak genoeg tegen

Altijd goeie zin (humeur), maken zich nooit echt druk

Zitten nooit om een grapje verlegen

Ze hebben vanalles, en altijd geluk

Ze praten te hard en ze lachen te veel

En met problemen, zijn ze zo klaar

Wat ze niet snappen, dat is flauwekul

En wat ze niet weten, is meestal niet waar

De ene die rent voor zijn leven

De ander die wandelt heel rustig voorbij

Hij zou er alles voor overhebben

En hij zegt 'ze mogen 't hebben van mij'

Waar je ook loopt en wat je ook bent

Niemand die zegt je wat goed is of slecht

Niemand die weet wie verliest en wie wint

Je komt op 't einde bij jezelf terecht.

(ook een heel mooi liedje in dit kader is 'geluksknikker')
Dankjewel! Van wie is dat liedje? Ik kende 'm niet :)
mastermind schreef op 11 februari 2008 @ 00:49:

[...]

[...]

BGB (in ieder geval voor wat jou betreft) blijkbaar ook X-D X-D
Als we toch gaan miereneuken, de waarheid dat nog nooit iemand gelukt is een glas bier op mijn hoofd te zetten tijdens het pijpen. Misschien dat die asbak in de weg stond?
Wat een mooie tekst Margaretha :) .
Ik vroeg me al af wie er zou denken dat Riderm mijn man is , of ach en wee hel en verdoemenis , een afgewerkte swinger :) Niks van dat al .Helaas, Fash , niets ontrafeld , al begrijp ik gelijk waarom je de link legt .

Als ik iemand heel hoog heb zitten is dat Riderm wel . Waarschijnlijk omdat hij zoveel overeenkomsten met me heeft en ik mezelf zo'n leuk mens vind :)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
mastermind schreef op 11 februari 2008 @ 00:42:

Ik vond het ook een mooi liedje Margaretha, ik ga het waarschijnlijk zelfs downloaden.(Hoewel ik vrees dat de muzieksoort niet de mijne is, maar ik vind de tekst geweldig)

.

Jawel!! Rowwen Heze is niet alleen bierzuipen en boeren en tentfeesten. Ze hebben heel veel heel mooie liedjes, een beetje net zoals Blof, maar dan in 't Limburgs. Ik luister op 't moment een liedje met Nynke Laverman (die zingt dan in 't Fries).

Wat heel mooi is aan Rowwen Heze is dat heel alledaagse situaties en alledaagse gevoelens op een prachtige manier verwoord en bezongen worden. Download maar 'ns iets als Vlinder, Twieje Wurd, Merge wurd 't beter of Zondag in 't Zuiden.

De teksten kan je overal op internet vinden, en als je iets niet begrijpt dan mail je me maar. X-D

(heb geen aandelen ofzo hoor X-D)
minny schreef op 11 februari 2008 @ 00:52:

[...]

Als we toch gaan miereneuken, de waarheid dat nog nooit iemand gelukt is een glas bier op mijn hoofd te zetten tijdens het pijpen. Misschien dat die asbak in de weg stond?
Nu ga je proberen een grap die je eerst als laag, flauw, niet grappig en beledigend af serveerde over te nemen en er nog een grap overheen te maken?

Je bent wel een volhouder, dat is, in zichzelf, wel te prijzen.
blijfgewoonbianca schreef op 11 februari 2008 @ 00:53:

Ik vroeg me al af wie er zou denken dat Riderm mijn man is , of ach en wee hel en verdoemenis , een afgewerkte swinger :)
:no: ga jij ff je mond spoelen met groene zeep ja!
Niks van dat al .Helaas, Fash , niets ontrafeld , al begrijp ik gelijk waarom je de link legt .

Als ik iemand heel hoog heb zitten is dat Riderm wel . Waarschijnlijk omdat hij zoveel overeenkomsten met me heeft en ik mezelf zo'n leuk mens vind :)
:worship:
Feliciaatje schreef op 11 februari 2008 @ 00:50:

[...]

(Ik ga mooi even offtopic dus lezer, u bent gewaarschuwd.....

Was leuk maar ik vertel je er woensdag over, zweet je al peentjes voor je gesprek? :-P Ik kijk effe of ik je morgen kan bellen, heb nl momenteel keelpijn van het soort alsof ik de keukenrasp erop los heb gelaten haha.)
Wat je eerste vraag betreft: JAAAA. Vandaar dat ik nu ook nog wakker ben, zit weer met van alles in m'n hoofd (wel leuke dingen hoor). Hoef morgen ook "pas" om 8 uur te werken, enzo...

Die keelpijn klinkt niet zo best, keelontstekinkje? Heb je kamille in huis? Zo ja, kamillespul oplossen in heet water, sjaal ofzo in heet water dompelen, uitwringen, ff af laten koelen zodat je geen brandwonden oploopt, om je nek wikkelen en pitten maar. WErkt goed.

Enne je gaat me niet aansteken hoor :-P, ik ga donderdag naar m'n moeder en die is nogal gevoelig voor virusjes, houdt ze altijd héél lang last van.

Verheug me op woensdag, ben benieuwd naar je belevenissen!

Sorry mensen voor het off-topic gaan :-$
Doe niet zo infantiel Riderm. Misschien dat iemand anders zich wel door jou laat commanderen? Het is natuurlijk ook wel redelijk slecht voor je ego als je iemand wil verdedigen en het lukt niet zo best...sneu...
minny schreef op 11 februari 2008 @ 00:52:

Als ik ga miereneuken (is 't niet met dubbel n? of waarderen mieren geen trio's? :-P ) zou ik zeggen omdat de man in kwestie geen bier zou mogen drinken. Sex + man met biersmaak is.... smerig.
minny schreef op 11 februari 2008 @ 00:55:

Doe niet zo infantiel Riderm. Misschien dat iemand anders zich wel door jou laat commanderen? Het is natuurlijk ook wel redelijk slecht voor je ego als je iemand wil verdedigen en het lukt niet zo best...sneu...
ach meisje toch, nog verder uit de tent, nog verder op de kast, en dat moet je toch echt weer aan jezelf uitleggen. Nou ja, ik had je gewaarschuwd.
Minny als iemand van dezelfde hoogte snap ik niet zo goed waardoor je je precies zo aangevallen voelt? Ik kan wel lachen om dat soort opmerkingen. ik ben ook jaren doorgegaan voor een IPH'tje (Ideale PijpHoogte) Ik zie daar niet zo veel kwaad in eigenlijk.
Alle neukende mieren ten spijt, ga ik hier Feliciaatje gelijk in geven :-P

Maar om op je vraag terug te komen, het zou natuurlijk ook kunnen dat die plaat voor je hoofd de weg van het bierglas belemmerde.
@Feliciaatje: ik ken anders iemand voor wie ik best een uitzondering zou maken hoor. Soms moet een mens z'n principes een klein beetje kunnen... flexibiliseren, zeg maar :-P
mastermind schreef op 11 februari 2008 @ 00:59:

Alle neukende mieren ten spijt, ga ik hier Feliciaatje gelijk in geven :-P

Maar om op je vraag terug te komen, het zou natuurlijk ook kunnen dat die plaat voor je hoofd de weg van het bierglas belemmerde.
Kan niet, daar leunde die asbak ook goed tegenaan. Ik denk dat het gewoon kwam omdat mannen nou eenmaal altijd morsen...ze kunnen het niet helpen!
riderm schreef op 11 februari 2008 @ 00:57:

[...]

ach meisje toch, nog verder uit de tent, nog verder op de kast, en dat moet je toch echt weer aan jezelf uitleggen. Nou ja, ik had je gewaarschuwd.
Ja, en ik had gezegd dat ik geen advies van je zou nemen. Nou hup terug op de grond, die hielen likken zichzelf niet. Kun je meteen als deurstop fungeren.
Morsige Mierenneukende Mannen :no: tsss

Het zou niet moeten mogen.
*Zal haar best doen om woensdag weer virusvrij te zijn*. Tis gewoon een verkoudheidje gelukkig. Ik snap dat 't druk is in je hoofd, fijn dat het leuke dingen zijn :) .

Enne... ja voor sommigen maak je uitzonderingen. Maar toch. Gatver. Haha.
minny schreef op 11 februari 2008 @ 01:04:

[...]

Ja, en ik had gezegd dat ik geen advies van je zou nemen. Nou hup terug op de grond, die hielen likken zichzelf niet. Kun je meteen als deurstop fungeren.
en weer hap. En weer proberen mij te beledigen. Arm kind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven