Hoe zorg je ervoor dat je ex je gaat missen en je terug wil?

13-10-2011 21:55 69 berichten
Het is sinds twee weken weer uit met mijn (ex) vriend.

We zijn al 5 jaar samen en zijn al meerdere keren uit elkaar geweest. Ik was degene die het meestal uitmaakte. Zo ook dit keer, nou ja eigenlijk in overleg. Hij wou het niet maar zij ik kan je niet dwingen. Dus uit elkaar gegaan. Nou mis ik hem en wil hem terug maar ik wil niet als eerste wat van me laten horen. Normaal had hij al lang iets laten horen. Nu heb ik niks gehoord. Niet eens een smsje, krabbel op hyves ofzo.



Ik heb al op hyves en facebook allemaal lekkere mannen toegevoegd. Misschien dat hij dan wat gaan doen.



Hebben jullie nog meer tips? En aub niet gaan loepen en weer zeiken over mijn andere topics.
Alle reacties Link kopieren
Wil je je ex terug? Krijg je leven op orde, zoek een eigen kamer, richt je leven leuk in, zoek een hobby en wordt een sterke, zelfstandige vrouw.



Sterker nog, ik denk dat je op dat moment een veel leukere vriend kan vinden dan je ex ;s



Ennuh... Een collega van mij is ook een borderliner en ik kon nooooit met haar samenwerken. Sinds ze aan de medicijnen zit is 't een veel leuker mens. Zou ik toch maar eens overwegen.
Alle reacties Link kopieren
quote:TheEmpress schreef op 13 oktober 2011 @ 22:19:

Dialectische gedragstherapie??!!Dat is een therapie-vorm die vaak aan borderliners gegeven wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:sirana90 schreef op 13 oktober 2011 @ 21:55:



Ik heb al op hyves en facebook allemaal lekkere mannen toegevoegd. Misschien dat hij dan wat gaan doen.



Hebben jullie nog meer tips?

- Niet alleen toevoegen die mannen, ook een hete krabbel schrijven natuurlijk en dan het liefst met 'vond jij het ook lekker gisteren?'

- een mooi lingeriesetje aantrekken, doorzichtige regenjas erover en krols op zijn stoep gaan mauwen totdat ie open doet.



- hate-mail aan hem sturen met de vraag waarom hij nu g*dv*ddm niet terug mailt/ krabbelt/ hyved/ rooksignalen stuurt.

- een stukje haar van hem aan een roze kaars binden, begraven bij volle maan en drie rondjes eromheen dansen en dan hopen dat hij het 'aanvoelt' dat hij contact met je moet gaan zoeken *maar natuurlijk!*



Maar beter is:

- Wat borderwalk zegt

- je eigen leven oppakken, hem niet lastig vallen en meer met jezelf aan de slag gaan.

- dingen doen die je leuk vindt (zonder hem)

- jezelf goed verzorgen en werken aan je zelfstandigheid/ ontwikkeling

- boeken lezen, met vriendinnen uitgaan, sporten, etc.



En aub niet gaan loepen en weer zeiken over mijn andere topics.

Was niet nodig meid, snapte 'm zo ook wel
Only dead fish go with the flow
Ik zou professionele psychische hulp zoeken als ik jou was. Wellicht dat jullie relatie dan iets stabieler word.
Alle reacties Link kopieren
TO: hoe gaat het verder met je?



Nog geschikte woonruimte/vacatures gezien?
Alle reacties Link kopieren
quote:sirana90 schreef op 13 oktober 2011 @ 22:12:

[...]





Ik weet dat je het niet serieus bedoeld, meer om de mij uitlach club hier te joinen maar deze dingen voel en doe ik echt dat betekend toch iets??



Heb jij deze symptomen?



- Maakt bijna elk liedje over liefde je aan het huilen?



- Heb je weinig eetlust?



- Verzin je excuses om je ex te bellen?



- Stuur je 40 sms'jes per dag naar je ex?



- Kijk je 100 keer per dag op de Hyves of Facebook van je ex?



- Waar je te zien krijgt hoe je ex wél doorgaat met zijn of haar leven.



- Non-stop denk je, wat heb ik fout gedaan?



- Heb je nergens meer zin in?



- Je wilt je ex 'bespioneren' door bij zijn of haar huis te gaan staan.



- Kijken en uitzoeken wat hij of zij uitspookt.



- Ga jij naar plekken waar je eventueel je ex kunt tegenkomen?



En als je dan je ex tegenkomt, of afspreekt dan wordt het vaak niks, en eindigt het met huilen, ruzies etc. en achteraf voel je je klote!!



Lieve Sirana, wat jij nu voelt, is heel normaal. Dit heeft iedereen die een relatie van 5 jaar heeft beëindigd!

Dit is liefdeverdriet, en dat hebben mensen ook als ze weten dat de relatie niet goed voor ze was, als ze weten dat hun ex absoluut geen lieverdje was (vreemdgaan, onverklaarbare radiostiltes e.d.).



Jouw verdriet veroorzaakt nu echter een denkfout: Jij denkt nu dat jouw verdriet betekent dat je hem terugwil. Maar stiekem weet je best dat het beter is om hem los te laten. Jullie relatie gaf je zo veel ellende. Er zijn echt betere, betrouwbaardere jongens. Ik zeg het in al je topics: Jij verdient echt beter.



Betekent dit dat je niet verdrietig mag zijn? Tuurlijk mag je wel verdrietig zijn! Dit is een rouwproces waar je doorheen moet. Je voelt verdriet om de 5 jaren die nu tot een einde zijn gekomen. Je mist de dingen die wèl leuk aan hem waren. En dat is heel normaal.



Maar laat je door dit verdriet niet voor de gek houden. Je wilt hem niet terug. Je moet nu echt volhouden en geen contact meer met hem zoeken. Je zult het niet geloven, maar het verdriet dat je nu voelt gaat echt minder worden. En na een tijdje zul je je opgelucht gaan voelen omdat deze ongezonde relatie voorbij is. Dat je eindelijk je eigen leven op de rit kunt krijgen, zonder je steeds druk te hoeven maken om HEM.



Kom op meid, huil zoveel je wil, maar neem HEM niet meer terug. Je bent uiteindelijk echt beter af zonder hem. Diep van binnen weet jij dat ook.



Doe je best, hou je sterk, laat hem gaan.
quote:borderwalk schreef op 13 oktober 2011 @ 22:30:

TO: hoe gaat het verder met je?



Nog geschikte woonruimte/vacatures gezien?



Ik moet van het uwv weer naar de sociale werkplein. Ik denk ook dat meer niet haalbaar is voor mij op het moment.



Woonruimte is lastig ik sta ingeschreven en reageer wekelijks meer kan ik niet doen.
Even voor de duidelijkheid dat lijstje wat ik had gekopieerd is van een link die ster89 had geplaatst.



Ik gebruikte dat als voorbeeld dat ik sommige dingen ook zo voelde



niet dat het allemaal op toepassing van mij is.
Alle reacties Link kopieren
quote:sirana90 schreef op 13 oktober 2011 @ 21:55:

En aub niet gaan loepen en weer zeiken over mijn andere topics.





relatie



Bedankt voor de tip, wilde bijna serieus reageren
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vermoed dat je ex nu eindelijk klaar met je is, en wel zijn leven weer oppakt en wat van z'n toekomst wil maken.



Jij stuurt hem elke x de laan uit, hij blijft niet terug komen.....
Alle reacties Link kopieren
quote:sirana90 schreef op 13 oktober 2011 @ 22:41:

[...]





Ik moet van het uwv weer naar de sociale werkplein. Ik denk ook dat meer niet haalbaar is voor mij op het moment.



Woonruimte is lastig ik sta ingeschreven en reageer wekelijks meer kan ik niet doen.Ik zou nog steeds je aanraden om kamers te overwegen als optie, maar goed dat wil je niet. Hoe hoog kom je te staan als je reageert?
Alle reacties Link kopieren
En wat doe je/leer je op zo'n sociaal werkplein? (ben nog nooit in contact geweest met het uwv)
Alle reacties Link kopieren
Gewoon door hem nog 1 x uit te nodigen voor een gesprek.

Kook dan de sterren van de hemel voor hem en geef hem een pijp - en neukbeurt als nooit te voren.

Als mannen kut ruiken zijn ze als was in je handen
quote:ster89 schreef op 13 oktober 2011 @ 22:01:

Zwanger worden van hem?

Ster, voor de lol: loop even

*zucht*
Alle reacties Link kopieren
quote:j22 schreef op 13 oktober 2011 @ 23:11:

[...]



Ster, voor de lol: loop even

*zucht*Uhhh juist daarom!
quote:sirana90 schreef op 13 oktober 2011 @ 22:04:

[...]





Ik wou dit keer echt ermee stoppen, ik maak hem en mezelf kapot met deze relatie. Dus toen hij stalkte vond ik het op dat moment niet leuk want ik wist zeker dat onze relatie toch niet zou lukken.



Nu al twee weken niks gehoord meer en opeens besef ik me hoe ongelukkig ik me voel zonder hem. Ik wil hem echt terug. En eigenlijk is hij heel lief ik ben de gekke in de relatie. Hij heeft zoveel van me gepikt en ik heb hem gedumpt om niks. Ik heb een overtijdsbehandeling gehad en hij was heel lief wou er voor me zijn en ik duwde hem weg Sirana, na al je topics ben ik heel blij dit te lezen! Dat lijkt me in jouw situatie een verstandige keuze. En nu: go for it! Zie je leven op de rails te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Lees ik het goed?



Ik lever (zonder te zeuren en met alle liefde, hoewel gedwongen) ¤900 per maand aan de overheid, die dit onder andere verdeeld aan het UWV voor een vrouw die "even geen zin heeft" om naar een werkplein te gaan en medicatie "niet ziet zitten".



Solidariteit okee, maar dit gaat me wat te ver.

Graag verder miepen op eigen kosten....
Alle reacties Link kopieren
En de radiostilte erna is de reden waarom ik er nooit aan had moeten beginnen weer goedbedoeld advies te geven... Stom Ster, stom...
Alle reacties Link kopieren
Probleem ligt bij jouw! Niet bij hem...

Zie dat eerst maar eens in...
Komt altijd goed, zo niet... Dan toch..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven