Helmond dan? Is t ook nog Markt op zaterdag. Of bijv winkelcentrum woensel. Shop ik persoonlijk veeeeel liever dan in ehv centrum. Alles dichtbij elkaar, (deels) overdekt, goedkoop makkelijk en dichtbij parkeren. En je hoeft t centrum niet in te karren
Hmm, Dusseldorf is inderdaad een hele leuke winkelstad.
Alleen vind ik het best lastig rijden in Duitsland, ben onlangs nog in Dusseldorf geweest en sprong bijna een gat in de lucht toen ik weer op Nederlandse bodem kwam..
Woensel klinkt goed, ff googelen naar de winkels daar!
Tja weer eens wat anders. Ik kom zelf nog op ideeën, heb voor vrijdag een dagje shoppen met vriend op t programma staan... En aan centro goede (maar lang geleden) herinneringen... Maar we zouden eigenlijk op de fiets in onze hometown gaan, want hier kan ik ook prima shoppen. Hmm wie weet.
Aan de rand van Mtricht kan je heel easy parkeren, daarna nog max 10 min lopen de stad in. Is echt letterlijk vanaf de snelweg maar 3x de bocht om en je bent er.
Ja, Maastricht is toch wel de moeite. Je zou ook naar Maasmechelen kunnen gaan (BE); daar heb je bijvoorbeeld Maasmechelen Village (outlet), maar ook een overdekt shoppingcenter (M2) en nog een paar winkelstraten in het centrum.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.