Mode & Beauty alle pijlers

Shoppen in Limburg, waar?

18-10-2011 13:30 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag allen,

Aanstaande zaterdag wil ik met mams gaan shoppen, het liefst in mijn favo winkelstad Maastricht.

Maar ik moet zelf rijden en heb nog niet lang genoeg m'n rijbewijs om ff zo Maastricht in te rijden..

Daarbij zijn we naar Maastricht zo'n uurtje onderweg, heb ik er wel voor over, maar mams helaas niet.

Weet iemand een andere leuke winkelstad op max. een half uurtje rijden van Venlo.

Om het makkelijk te maken: Eindhoven en Roermond heb ik inmiddels wel gezien..

Alvast bedankt.
Oh ik wou Roermond zeggen maar helaas.

Helmond dan? Is t ook nog Markt op zaterdag. Of bijv winkelcentrum woensel. Shop ik persoonlijk veeeeel liever dan in ehv centrum. Alles dichtbij elkaar, (deels) overdekt, goedkoop makkelijk en dichtbij parkeren. En je hoeft t centrum niet in te karren
Of rij naa centro in Düsseldorf.
En weert is ook best oké qua winkels.
Hasselt(b), ook heel gezellig met véél winkels.

en een heel stukje auto(weg)strade.....niet moeilijk qua wegen enz.
Düsseldorf (40 min vanaf Venlo)

Oberhausen (centro shoppingcenter)
Hmm, Dusseldorf is inderdaad een hele leuke winkelstad.

Alleen vind ik het best lastig rijden in Duitsland, ben onlangs nog in Dusseldorf geweest en sprong bijna een gat in de lucht toen ik weer op Nederlandse bodem kwam..

Woensel klinkt goed, ff googelen naar de winkels daar!
Oh ja Misshopping; centro is in oberhausen! Duh. Dat bedoelde ik dus eigenlijk (hoe kom ik dan toch bij Düsseldorf?)
Dachsie, het regende zeker? De snelwegen in Duitsland zijn in de regen idd een hel...
Woensel!
Ja dat was de eerste keer het geval, ineens stortregen!

Niet erg geruststellend zo'n ervaring..

Maar het is wel een stuk dichterbij dan bijv. Maastricht.

Volgens mij iets van 40 minuten rijden.

Daarbij klinkt centro in Oberhausen wel erg verleidelijk..
Tja weer eens wat anders. Ik kom zelf nog op ideeën, heb voor vrijdag een dagje shoppen met vriend op t programma staan... En aan centro goede (maar lang geleden) herinneringen... Maar we zouden eigenlijk op de fiets in onze hometown gaan, want hier kan ik ook prima shoppen. Hmm wie weet.
Sittard is ook leuk! En niet al te ver weg.
Bij mooi weer zeg ik Maastricht, zo gezellig en veel winkels

lees net dat je niet door Maastricht wilt rijden,hmm Oberhasusen is ook erg leuk alleen ook daar kan het op vrijdag erg druk zijn.

Den Bosch is niet zo leuk als Maastricht
Den bosch! Lijkt veel op maastricht en is korter bij.
Mja ik heb het er nog even met 'n collega over gehad en ze heeft me een gemakkelijke weg doorgegeven ook ivm parkeren.

Dus ik denk toch dat het Maastricht gaat worden.

Kan de verleiding gewoon niet weerstaan.. :D
Aan de rand van Mtricht kan je heel easy parkeren, daarna nog max 10 min lopen de stad in. Is echt letterlijk vanaf de snelweg maar 3x de bocht om en je bent er.
Ja, Maastricht is toch wel de moeite. Je zou ook naar Maasmechelen kunnen gaan (BE); daar heb je bijvoorbeeld Maasmechelen Village (outlet), maar ook een overdekt shoppingcenter (M2) en nog een paar winkelstraten in het centrum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven