Heeft u problemen met inloggen? Klik hier voor meer informatie.

Groene reclame in de lopende tekst?

1. Ok sorry het was geen nieuwe viva-reclame dinges. Firefox had iets geinstalleerd als add-on waardoor ik text enhance overal doorheen kreeg.

Is alweer weg. Gadver dat is de meest irritante internet-reclame ooit bedacht!

edit:
    Viva ga je schamen! Wat is dit nou weer voor'n mega irritante manier van reclame door het forum heen smeren?! Groene onderstreepte woorden met popups als je er per ongeluk overheen muist?!

GADVER!
    pinks wijzigde dit bericht op 19-10-2011 20:06 met 37%
Log nu in om te reageren
  1. Waar hb je het over?!
    Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
  2. Ben ik de enige die het ziet? Sommige woorden in een klein lettertype en groen onderstreept. Gewoon in posts van mensen. En als je er overheen muist krijg je een pop up voor een telefoon ofzo.
  3. http://www.vibrantmedia.com/in-text_advertising/index.asp

dit zie ik: text enhance. Ik dacht dat het nieuwe reclame was die viva toestaat. Of heb ik een bug of virus ofzo?
  4. Ik zie helemaal niks in elk geval.
    Change is the only thing that lasts forever.
  5. Uhm... Nee. Ik zie dat niet. Maar irritant voor je dat jij het wel ziet.
  6. Ik heb er ook geen last van.
    Misschien ligt het aan je eigen firewall o.i.d.??
  7. WEG! Ik wil het wg!!!!! En dan wil ik diegene die dit heeft verzonnen waterboarden. Grrrrrr.
  8. Ik heb firefox overigens, ligt het daaraan? Welke browser gebruiken jullie?
  9. Ik gebruik Chrome en geen vreemde reclames.
    Lijkt me inderdaad hl irritant. :mad:
  10. Het is weg, sorry voor de onterechte beschuldiging! X-D

Wel vreemd, ik heb echt gn toestemming gegeven om dat te installeren en zomaar was het er.
  11. Ik heb overigens wel nog steeds een irritante pampers-pop-up. Of ligt dat ook aan mij?
  12. Jup, ligt aan jou, check je pop-up instellingen en cookies eens...
  13. Nee was dus een add-on. Is nu weg. Raar dat dat zomaar kan.
  14. Ah, ok.... idd raar dat je ongevraagd bestookt wordt, etters!!;-)
  15. quote:
    pinks schreef op 19 oktober 2011 @ 20:00:
    WEG! Ik wil het wg!!!!! En dan wil ik diegene die dit heeft verzonnen waterboarden. Grrrrrr.
    :rofl: Lekker relaxed type ben jij X-D
  16. quote:
    schijfvan5 schreef op 19 oktober 2011 @ 20:30:
    [...]

:rofl: Lekker relaxed type ben jij X-D

Ja je zou maar op de bak ploffen en ineens niet meer over het forum kunnen muizen zonder constant *plop*plop*plop* reclames voor telefoons overal!

Maar verder ben ik best lief ;-)
  17. ik gebruik ook firefox en ehb adblockplus geinstalleerd. geen reclame, popups of andere lellebellen door je beeld. Heel fijn!
    Sa ist en net oars, as't oars wie, wie it net sa
  18. Abonnement op VIVA?

VIVA is spraakmakend, eigenzinnig en heeft humor. Wekelijks speelt VIVA losjes maar scherp in op de actualiteit en brengt artikelen op het gebied van psyche, relatie en trends. VIVA: een cadeautje met inhoud, wie wil dat nou niet?

Lees verder