37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.



Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pal Ja maar jij bent ook ingekakt bro ;)
anoniem_132081 wijzigde dit bericht op 22-10-2011 16:39
Reden: t vergeten
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:sexysexual schreef op 22 oktober 2011 @ 16:39:

Pal Ja maar jij bent ook ingekakt bro ;)





Hey je bent er weer!!



En?

Nog wat blauwtjes gelopen gisteren?



Wat is ingekakt....

Ik denk dat je wel eens verbaasd zou zijn.... ik hoef het alleen niet zo hoog van de toren te blazen.

Ik bedoel niet dat jij dat doet, overigens....



Vroeger deed ik het licht uit, daar ik heb ik niet zo'n behoefte meer aan.

Neemt niet weg dat er nog wel eens een 14 jaar jonger grietje me op waarde weet te schatten...

Nou niet gelijk gaan zeden preken..... Ik heb (nog) niets gedaan....



Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
Ehh... wie bedoel je daarmee?
Alle reacties Link kopieren
quote:xalliesuper schreef op 22 oktober 2011 @ 18:54:

Ehh... wie bedoel je daarmee?





*Grinnikt*



Ik dacht al dat je zou reageren, maar zo snel !!??



Voel je je aangesproken?



Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik voel me dus niet aangesproken, zeker niet met de term grietje. Maar dan wel heel toevallig dat die ook 14 jaar jonger is, zeg...

Val je daar altijd op?
Alle reacties Link kopieren
Sxsnsl, wat betekent "bro"?
Alle reacties Link kopieren
Brother
Alle reacties Link kopieren
quote:xalliesuper schreef op 22 oktober 2011 @ 18:57:

Nee ik voel me dus niet aangesproken, zeker niet met de term grietje. Maar dan wel heel toevallig dat die ook 14 jaar jonger is, zeg...

Val je daar altijd op?



Ik had het tegen Sexy, grietje is dat wat toepasselijker.

Wanneer ik het tegen jou had gehad dan had ik de term "vrouw" gebruikt.



Nee,niet altijd.

Op dit forum heb ik begrepen dat ik in de doelgroep "tweede leg" thuishoor.

Met wat rekenwerk kom ik dan uit op 8-10 jaar jonger als dat ik ben.

Daarmee ga ik er niet op vooruit, mijn ex is 9 jaar jonger dan mij.



Dus laten we het maar houden op 14 jaar met hier en daar een uitschieter naar boven.



Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg nu zeker weer pistolen paultje te zien?



Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
Wat zeuren jullie toch over die leeftijd, is dat zo belangrijk?



Ik kan alles lekker vinden tussen de 18 en 55.
Alle reacties Link kopieren
Pal Blauwtje gelopen? Nee, hoezo? Ik heb een hele brave avond gehad hoor gister. Paar chicks uitgenodigd, voor ze gekookt en gezellig gegeten, met z'n allen een film gekeken (Confessions of a shopaholic) en toen zijn we naar bed gegaan
Alle reacties Link kopieren
Justyou, je lijkt me een aardige man en ik zou niet weten waarom je niemand zou kunnen vinden. Alleen de kansen moet je zelf creëren. Je moet de relatie zelf weer willen, als je een gezin wil. En wat je vooral moet doen is, risico's nemen totdat het lukt, want anders blijf je ongelukkig. Opgeven is niets en de dingen anders doen dan het hoort, is echt geen oplossing. Het is niet voor niets dat men eerst een partner vindt en pas daarna kinderen krijgt. Dit is het systeem van het leven. Voor een kind zijn beide ouders nodig en als 1 van de twee ontbreekt dan moet dat verklaarbaar zijn (overlijden, bijvoorbeeld). Maar je kunt nooit een kind uitleggen dat je hem/haar ergens anders vandaan hebt gehaald omdat je dat kon betalen. Je zou mensen financieel kunnen helpen om hun kinderen te kunnen blijven voeden, maar haal geen kind bij zijn/haar ouders weg.



Het leven is hardwerken en als je iets wil, dan moet je het zelf doen. Ooit heb ik iets moois geleerd: wie niet goed voor zichzelf is, kan voor niemand goed zijn. Je moet eerst jouw verantwoordelijkheid voor jezelf nemen, wil je veranwoordelijk zijn voor een kind.
Alle reacties Link kopieren
Wat een goede post van leukemeid

Alle reacties Link kopieren
Is het niet zo dat de meeste vrouwen twee soorten dieren nodig hebben: een hengst om een kind mee te maken plus een ezel om ervoor te zorgen? ...en dat TO duidelijk de rol van ezel op zich wil nemen?
Alle reacties Link kopieren
Ooit heb ik iets moois geleerd: wie niet goed voor zichzelf is, kan voor niemand goed zijn.



Ik zie dit soort lulkoek in vele vormen langskomen, en ik word er niet goed van... Wat je nu in feite zegt is dat iemand die zichzelf wegcijfert, nooit goed kan zijn voor een ander...
Alle reacties Link kopieren
quote:xalliesuper schreef op 23 oktober 2011 @ 23:50:

Wat een goede post van leukemeid





Niet mee eens. Alsof je ten eerste niet ook ongelukkig word van het lopen van blauwtjes. Ik begrijp TO's terughoudendheid daarin wel. Het creeeren van rust door te accepteren dat een relatie er gewoonweg niet inzit (vw het "nice guy" syndroom) kan voor TO een prima manier zijn om toch gelukkig te worden.



Ten tweede haal je een kind niet bij zijn/haar ouders weg door adoptie. De ouders bieden het kind aan ter adoptie. Dat is nogal een groot verschil.



Ten derde: zie boven.
Alle reacties Link kopieren
quote:the_great_cornholio schreef op 24 oktober 2011 @ 09:03:

Is het niet zo dat de meeste vrouwen twee soorten dieren nodig hebben: een hengst om een kind mee te maken plus een ezel om ervoor te zorgen? ...en dat TO duidelijk de rol van ezel op zich wil nemen?







Nee.... zo zit het leven toch niet in elkaar??



Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
Nou, je moet maar eens voor de lol op de gemiddelde datingsite kijken hoeveel "trotse mamma's" zich daar aangemeld hebben die een lieve man zoeken. :-)



Oh ja, als je willens en wetens "confessions of a shopaholic" gaat kijken, moeten het toch wel erg knappe "chicks" geweest zijn.. Die film zou als laxeermiddel op m'n darmen werken...
Alle reacties Link kopieren
quote:the_great_cornholio schreef op 24 oktober 2011 @ 09:23:

Nou, je moet maar eens voor de lol op de gemiddelde datingsite kijken hoeveel "trotse mamma's" zich daar aangemeld hebben die een lieve man zoeken. :-)



Oh ja, als je willens en wetens "confessions of a shopaholic" gaat kijken, moeten het toch wel erg knappe "chicks" geweest zijn.. Die film zou als laxeermiddel op m'n darmen werken...



Nou, in ieder geval welkom op dit topic.

Weer een nieuwe mannelijke visie.



Zamm, Xallie...... kom er maar in!



Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
quote:the_great_cornholio schreef op 24 oktober 2011 @ 09:03:

Is het niet zo dat de meeste vrouwen twee soorten dieren nodig hebben: een hengst om een kind mee te maken plus een ezel om ervoor te zorgen? ...en dat TO duidelijk de rol van ezel op zich wil nemen?





Vet gedrukt leent zich als topic.

Ik stel voor dat jij je lidmaatschap viert met dit als eerste topic.



En mij dagenlang lees plezier garandeert.



Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
request granted
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste vraag is aan the great cornholiooo , jeetje waar heb jij last van, man?

Of moet ik zeggen ezel?
Alle reacties Link kopieren
quote:the_great_cornholio schreef op 24 oktober 2011 @ 09:13:

[...]





Niet mee eens. Alsof je ten eerste niet ook ongelukkig word van het lopen van blauwtjes. Ik begrijp TO's terughoudendheid daarin wel..





Onzin dus.



Blauwtjes durven lopen is juist goed. Goed voor je lef, doorzettings- en incasseringsvermogen.



Wie geen blauwtjes durft te lopen, komt nergens.
Alle reacties Link kopieren
quote:zammm schreef op 24 oktober 2011 @ 18:59:

[...]





Wie geen blauwtjes durft te lopen, komt nergens.Wie geen blauwtje durft te lopen blijft altijd een groentje.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik ben weer terug in Nederland na een hondenshow te hebben gelopen in Zweden afgelopen weekend en ik zie dat er nog steeds gepost word hier.



@ Leukemeid,



Dankje, ik snap dat het zo werkt hoor maar de kans dat ik iemand ontmoet is buitengewoon klein realistisch gezien. Maar ik heb wel al jarenlang een kinderwens en ik bezit de middelen om het kind van een goede toekomst te voorzien. Tevens wordt het kind aangeboden en haal ik het dus niet weg.



En voor de mensen die denken dat ik nooit wat heb geprobeerd zitten er wel naast.

En ja het was buitengewoon moeilijk om me in te houden in mijn jonge jaren maar door er niet aan te denken is het allemaal goedgekomen. Nu de hormonen al een aantal jaren zijn gedaald begin ik me steeds gelukkiger te voelen.



@ Cornholio



Ik denk dat ik een muilezel ben, ik bezit niet de juiste genen om door te geven.



@ Bianca



Wie alleen maar blauwtjes loopt blijft ook een groentje en uiteindelijk moet je wel opgeven want keer op keer afgewezen worden is niet bevorderlijk voor het zelfvertrouwen en je word er zwaar ongelukkig van. Ik ben het wel eens met Corholio

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven