Help! Dildo in onze relatie

22-10-2011 23:37 49 berichten
Hallo meiden!



Nou, ik ben dus Frits en ik ben in een relatie met een heel leuke moderne, zelfstandige jonge vrouw. Waar ik dus ook gewoon ontzettend blij mee ben. En ik kan wel zeggen dat we ook gewoon een ontzettend leuk en geil seksleven hebben. Moet ik gewoon zo kunnen zeggen, toch?

Maar sinds kort wil ze experimenteren. Van een vriendin van haar heeft ze gehoord dat die haar man met een dildo zeg maar wel eens van achteren neemt. (ja sorry, ik kan het ook niet anders zeggen) En dat die vriend dat heel geil vindt. En nu wil ze dat ook bij mij doen. Toen ze me dat de eerste keer vertelde schrok ik daar best wel van. Ja sorry, hoor. Daar wil ik als moderne man toch wel eerst even over nadenken. Ze zegt dat heel veel mensen experimenteren en dat ik niet zo moet vast houden aan die rolbevestigende seks die de mensen al eeuwen hebben. En natuurlijk wil ik ook wel van die dominante seks loskomen, als moderne man. En met mijn tijd meegaan. En met de omverwerping van taboes. Want het móet ook gewoon kunnen. Maar een dildo in mijn kont? (sorry dat ik het zo zeg) Ja sorry hoor, maar ik weet het gewoon niet! Ergens past het niet bij me. Of vinden jullie dat ouderwets?

Nou, dat wou ik gewoon eens aan jullie vragen!



Groetjes,

Frits
Alle reacties Link kopieren
Als je er geen zin in hebt moet je het niet doen, ieder zijn ding.

Wellicht kunnen jullie eerst eens beginnen met een vinger. Prostaat stimulatie schijnt toch wel de moite waard te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Maar lameraaien,je neemt haar wel lekker uitgebreid van achteren>?Maar een vingertje of dildo bij jou....nee zeg,dalijk ben je nog homo?
Nou, dank jullie wel! Thea en ik hebben hier heel veel aan! En vooral ook alle moderne mannen die ook worstelen met een stuk traditionele rolverdeling in seksuele relaties! Thea begint vanavond met het strelen van mijn anus. Misschien brengt ze al een vinger naar binnen, maar verder gaan we echt niet. Ik vind het eigenlijk best spannend! Ik houd jullie op de hoogte!



Liefs,

Frits
Alle reacties Link kopieren
nou heerlijk toch z on moderne vrouw, kan best werk spannend zijn op zijn tijd, gewoon x proberen met veel glijm iddel en erg relaxed zijn, zal je er zeker van genieten, zou willen dat die van mij zo vlot en

modern was.
Nou Viva-meiden, even een update van deze zoekende man. Om kort te gaan, het is me niet gelukt me voldoende open te stellen voor Thea's aanrakingen. Ze begon heel zachtjes met een ganzenveer te strelen langs mijn billen, maar toen zij dicht bij mijn anus kwam, verkrampte ik helemaal. Thea in de stress en de rest van de avond niet meer aanspreekbaar en ik zó teleurgesteld. Hoop niet dat dit een issue gaat worden in onze relatie, maar ik voel de onvrede gewoon bij haar als de linzen aan het weken is. Vanavond is ze met een vriendin (diezelfde ja, helaas, ze zal wel alles doorvertellen) naar theatersport en daarna duikt ze meestal gelijk tussen de lakens, dus vandaag zal het er niet meer van komen. Morgen opnieuw proberen. Willen jullie me een beetje supporten?



Liefs,

Frits
@Stewardess Dank je wel en ik houd ook veel van Thea, maar je begrijpt dat dit nu een beetje een domper is.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk verkrampte je. Wat had je dan gedacht de 1e keer???? Gewoon blijven proberen natuurlijk. Na 1 keer geef je toch niet gelijk op? Ik geniet nu heel erg van anale seks maar dat heeft wel wat oefening nodig gehad hoor;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter02 schreef op 22 oktober 2011 @ 23:54:

[...]



Ken je klassiekers: Frits van Egters is een personage uit De Avonden. Doet me denk aan die keer, dat iemand AlettaJacobs waarschuwde, dat ze beter niet onder haar eigen naam kon posten...
Everytime you make a typo, the errorists win.
Alle reacties Link kopieren
Misschien ook eens proberen met een massage? Eerst je rug en armen, daarna je benen en dan de billen meemasseren. Een vinger "per ongeluk" tussen je billen laten glijden enzo om rustig aan het idee te wennen?
Alle reacties Link kopieren
ahhahahahah ik vind het in 1 woord geweldig!!! Ik zeg doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolover schreef op 22 oktober 2011 @ 23:43:

Frits, ik mag hopen dat dit niet jouw volledige naam is (je nickname) want je bent dan uiteraard heel makkelijk te googlen. Of mensen zien dít bericht als ze jou googlen.



En of dat dan zo fijn is.. Google maar eens op Frits van Egters.
Alle reacties Link kopieren
oh, ernstig mosterd.
Hallo Viva meiden! En Viva-mannen natuurlijk!



Ik ben zo opgewonden dat ik niet weet waar ik moet beginnen! Maar het gaat eigenlijk heel erg goed. Gisteren heeft Thea een eerste vinger naar binnen gebracht en een beetje rondgedraaid. En dat was me fijn! Een heel prikkelend gevoel dat ik eigenlijk alle moderne mannen kan aanbevelen! Helemaal leuk dus! Ik zie nu hoe hopeloos konservatief ik seksueel bezig ben geweest de afgelopen jaren! Gewoon heerlijk doen met je lichaam wat je zelf lekker vindt, dat is voor mij een enorm stuk bevrijding van de bestaande rolpatronen. En het een leid tot het ander. Ik durf nu ook mijn teennagels te lakken (hihi, ze drogen nu). Durfde ik noooit, maar nu wel! Ik heb me even ziek gemeld op mijn werk, want mijn persoonlijke bevrijding gaat nu even voor.

Thea heeft speciaal voor mij haar woensdagse breiclubje afgezegd, want zij wil nu ook meer. Vanavond gaat-ie om (jullie weten wel wat ik bedoel, hihi).

Ik blijf jullie op de hoogte houden! Willen jullie voor me duimen?



Liefs,

Frits
Alle reacties Link kopieren
Frits, geil man. Ik zie mij in gedachten al met een harde paal achter jouw blote billen staan. Ooit overwogen je door een man te laten nemen?
Alle reacties Link kopieren
Ja sorry hoor, je kunt nu in deze moderne tijd echt niet zomaar achter blijven. Sorry dat ik het zeg hoor, ja sorry
Alle reacties Link kopieren
Anale seks vind ik niks homoachtigs maar nagels lakken? Dat vind IK nou wel raar voor een man ...,
Hey fritsie als het allemaal een beetje opgeflost is mag je mijn ava wel een keertje lenen, wel graag schoon weer terug
Alle reacties Link kopieren
De gemiddelde reactie is hier normaal gesproken 'ik zou hem gelijk met dildo en al het huis uit pleuren' als de sexen omgekeerd zouden zijn. (zeg maar de tweede generatie feministen die nog niet helemaal over hun frustraties heen zijn).

Misschien dat je die reactie probeert uit te lokken (ik zie daar de humor dan wel van in).



Maar als het serieus is. Ik zou gewoon zeggen dat je liever geen dingen in je kont wil, dan is het klaar toch?
@willem1959 ik durf niets meer uit te sluiten.

@dwarsmaarnietlazy vanuit de oude kontekstuele man-vrouw relatie beschouwd heb je gelijk, maar we komen in een nieuwe fase, voel ik.

@zen66 @bbbi hihi!

@Cernunnos nee, ik ben serieus. en ik ben blij dat ik het toch gedaan heb.



Morgen meer!
Alle reacties Link kopieren
Grutjes, ben jij toch die nagellakfreak?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:FritsvanEgters schreef op 26 oktober 2011 @ 17:25:

Hallo Viva meiden! En Viva-mannen natuurlijk!



Ik ben zo opgewonden dat ik niet weet waar ik moet beginnen! Maar het gaat eigenlijk heel erg goed. Gisteren heeft Thea een eerste vinger naar binnen gebracht en een beetje rondgedraaid. En dat was me fijn! Een heel prikkelend gevoel dat ik eigenlijk alle moderne mannen kan aanbevelen! Helemaal leuk dus! Ik zie nu hoe hopeloos konservatief ik seksueel bezig ben geweest de afgelopen jaren! Gewoon heerlijk doen met je lichaam wat je zelf lekker vindt, dat is voor mij een enorm stuk bevrijding van de bestaande rolpatronen. En het een leid tot het ander. Ik durf nu ook mijn teennagels te lakken (hihi, ze drogen nu). Durfde ik noooit, maar nu wel! Ik heb me even ziek gemeld op mijn werk, want mijn persoonlijke bevrijding gaat nu even voor.

Thea heeft speciaal voor mij haar woensdagse breiclubje afgezegd, want zij wil nu ook meer. Vanavond gaat-ie om (jullie weten wel wat ik bedoel, hihi).

Ik blijf jullie op de hoogte houden! Willen jullie voor me duimen?



Liefs,

FritsBen ik nu echt de enige die dit niet meer gelooft?
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 26 oktober 2011 @ 18:30:

Frits, geil man. Ik zie mij in gedachten al met een harde paal achter jouw blote billen staan. Ooit overwogen je door een man te laten nemen?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Het ligt er idd allemaal wel erg dik bovenop nu. Ik haak af...
Sorry, mensen. Mijn Viva-account was gehacked door een zekere Jonst, een of ander zacht ei die een mannenpraatgroepje heeft. Hieronder een link naar die rare Jonst. Nogmaals excuus voor het geneuzel.



http://www.dbnl.org/tekst ... bie_003groo01_01_0103.php

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven