Psyche
alle pijlers
En nu even eerlijk....
vrijdag 8 februari 2008 om 21:56
Dus ik wil geen politiek correcte antwoorden, gedachten ingegeven door Oprah Winfrey of God (al worden die vaak als eenheid gezien), geen Moeder Theresa-achtige zalvende woorden of onrealistische benaderingen.
Mijn vraagstelling luidt als volgt: zijn er mensen die absoluut nergens goed in zijn, die eigenlijk niets kunnen, mislukt zijn op sociaal gebied, a-muzikaal zijn, een voorgebakken lasagneschotel als hoogtepunt van hun kookkunst beschouwen, niet kunnen studeren en een te slap karakter hebben om naar de sportschool te gaan om de bierbuik/vetrollen weg te trainen?
Ik denk persoonlijk van wel.
En helaas schaar ik mijzelf ook onder die categorie. Maar het gaat om meningen, dus ik ben benieuwd.
Mijn vraagstelling luidt als volgt: zijn er mensen die absoluut nergens goed in zijn, die eigenlijk niets kunnen, mislukt zijn op sociaal gebied, a-muzikaal zijn, een voorgebakken lasagneschotel als hoogtepunt van hun kookkunst beschouwen, niet kunnen studeren en een te slap karakter hebben om naar de sportschool te gaan om de bierbuik/vetrollen weg te trainen?
Ik denk persoonlijk van wel.
En helaas schaar ik mijzelf ook onder die categorie. Maar het gaat om meningen, dus ik ben benieuwd.
donderdag 14 februari 2008 om 13:09
donderdag 14 februari 2008 om 13:15
donderdag 14 februari 2008 om 13:20
donderdag 14 februari 2008 om 14:20
Tsja Digi, ik vind het absoluut stijlloos wat Citotoets doet; onder een nieuwe nick even haar gram komen spuwen. Maar op meer dan vermeend dubbelnicken of lafheid kun je haar niet aanspreken. Ze geeft in de posting gewoon haar mening, ook al is die voor jou heel kwetsend.
Het lijkt me zinniger als je jezelf wat meer in bescherming neemt of laat nemen, je geeft erg veel van jezelf prijs en staat keer op keer weer te blazen met "hit me, hit me" op je voorhoofd. Volgens mij kun je je energie wel beter gebruiken.
Ow enne, dat gevloek de hele tijd; de tering, klotewijven etc.; daar lijk je zeker niet intelligenter door. Hou de eer aan jezelf zou ik zeggen.
Het lijkt me zinniger als je jezelf wat meer in bescherming neemt of laat nemen, je geeft erg veel van jezelf prijs en staat keer op keer weer te blazen met "hit me, hit me" op je voorhoofd. Volgens mij kun je je energie wel beter gebruiken.
Ow enne, dat gevloek de hele tijd; de tering, klotewijven etc.; daar lijk je zeker niet intelligenter door. Hou de eer aan jezelf zou ik zeggen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
donderdag 14 februari 2008 om 14:28
donderdag 14 februari 2008 om 14:32
Eigenlijk ondersteunt Digitalis' post de post van Citotoets helemaal.
Waarom iemand van dubbelnicken beschuldigen eigenlijk? Feit dat Citotoets maar 1 post heeft gedaan, zegt niet zo veel, iedereen heeft een keertje een eerste op zijn naam staan. Sommigen meerdere keren zelfs, maar dat is dan misschien meer serieel nicken, ipv paralel nicken. Al zou het hele vivaforum maar uit 1 forummer bestaan, waar ik dan steeds op reageer....pfff, er is nog meer in het leven dan dit forum hoor, kom daar wel weer overheen.
Waarom iemand van dubbelnicken beschuldigen eigenlijk? Feit dat Citotoets maar 1 post heeft gedaan, zegt niet zo veel, iedereen heeft een keertje een eerste op zijn naam staan. Sommigen meerdere keren zelfs, maar dat is dan misschien meer serieel nicken, ipv paralel nicken. Al zou het hele vivaforum maar uit 1 forummer bestaan, waar ik dan steeds op reageer....pfff, er is nog meer in het leven dan dit forum hoor, kom daar wel weer overheen.
donderdag 14 februari 2008 om 14:47
Nee, maar waarom er vanuit gaan dat iemand dus eventjes een nick aanmaakt om te spuien? Jij gaat daarvan uit omdat de mening van Citotoets je niet aanstaat. Je kan lezen dat er heel veel mensen zijn die die mening wel delen. En die posten ook allemaal onder hun eigen nick. Daarbij komt de nick Citotoets mij niet onbekend voor, net als Bianca al zei.
donderdag 14 februari 2008 om 14:53
Waar heb ik gezegd dat die mening mij niet aanstaat? Doe even quoten.
Mijn hemel, wat kunnen veel mensen hier niet lezen.
Het gaat mij even over de manier waarop en zo'n naam die er nooit bij betrokken was.
Evidenza, jouw missie begrijp ik wel, ik ben niet zo achterlijk dat ik niet weet dat jij mij niet moet.
En ik zal even verantwoording aan jou gaan afleggen, zeg, met je 'out of the blue'.
Aannames, aannames.
Mijn hemel, wat kunnen veel mensen hier niet lezen.
Het gaat mij even over de manier waarop en zo'n naam die er nooit bij betrokken was.
Evidenza, jouw missie begrijp ik wel, ik ben niet zo achterlijk dat ik niet weet dat jij mij niet moet.
En ik zal even verantwoording aan jou gaan afleggen, zeg, met je 'out of the blue'.
Aannames, aannames.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
donderdag 14 februari 2008 om 14:54
Ik heb niks gezien Evidenza. Wel blijf ik erbij: verleg de aandacht en schrijf eens iers over jezelf (niet naar jou toe Evidenza) en niet telkens over mij. Dat begint afgezaagd en erg vervelend te worden. Ik ben bezig met therapieen, stappen te ondernemen, val nog weleens terug, maar ik g vooruit. En dat lijkt me voldoende en motiverend genoeg om het niet meer over mij te hebben.
donderdag 14 februari 2008 om 15:02
Sorry hoor Yasmijn, maar jij interesseert me geen bal. Je uitspraken vind ik gewoon te zot voor woorden. Jij snapt gewoon totaal niet wat ik zeg.
Ik hoop toch echt dat je het niet meent met je "missie' en "jou niet moeten". Gewoon even je emotionele bril afzetten en je nuchtere er voor in de plaats. Scheelt een hoop.
Ik hoop toch echt dat je het niet meent met je "missie' en "jou niet moeten". Gewoon even je emotionele bril afzetten en je nuchtere er voor in de plaats. Scheelt een hoop.
donderdag 14 februari 2008 om 15:09
Ik ben niet emotioneel en heel nuchter, ik sta met beide benen wel op de grond.
En wat ik schrijf, meen ik. Ik neem nooit een post terug, ik verbeter af en toe een spelfout. Als ik fout zit, bied ik excuus aan. Ik kan incasseren. Ik kan meeleven en me in situaties indenken.
Het gaat jou allang niet meer om dit ene geval, maar je ergerde je dood aan mijn 'verzoek', kwam met aannames die nergens op slaan.
JIJ hebt er niks van begrepen wat de bedoeling was, gelukkig waren er anderen die dat wel deden.
En de quote kun je me niet geven. Dat was dus ook een aanname van jouw kant.
En wat ik schrijf, meen ik. Ik neem nooit een post terug, ik verbeter af en toe een spelfout. Als ik fout zit, bied ik excuus aan. Ik kan incasseren. Ik kan meeleven en me in situaties indenken.
Het gaat jou allang niet meer om dit ene geval, maar je ergerde je dood aan mijn 'verzoek', kwam met aannames die nergens op slaan.
JIJ hebt er niks van begrepen wat de bedoeling was, gelukkig waren er anderen die dat wel deden.
En de quote kun je me niet geven. Dat was dus ook een aanname van jouw kant.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
donderdag 14 februari 2008 om 15:11