En nu even eerlijk....

08-02-2008 21:56 1116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dus ik wil geen politiek correcte antwoorden, gedachten ingegeven door Oprah Winfrey of God (al worden die vaak als eenheid gezien), geen Moeder Theresa-achtige zalvende woorden of onrealistische benaderingen.

Mijn vraagstelling luidt als volgt: zijn er mensen die absoluut nergens goed in zijn, die eigenlijk niets kunnen, mislukt zijn op sociaal gebied, a-muzikaal zijn, een voorgebakken lasagneschotel als hoogtepunt van hun kookkunst beschouwen, niet kunnen studeren en een te slap karakter hebben om naar de sportschool te gaan om de bierbuik/vetrollen weg te trainen?

Ik denk persoonlijk van wel.

En helaas schaar ik mijzelf ook onder die categorie. Maar het gaat om meningen, dus ik ben benieuwd.
Ja joh, ga lekker nóg even hulde toevoegen.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Evidenza schreef op 14 februari 2008 @ 15:11:

Digi, post gewoon lekker op je schrijftopic en negeer het hier. Het waait wel over, zeker als jij niet meer reageert. In feite gaat het al niet meer over jou maar om de randverschijnselen eromheen.

Leuk topic trouwens, dat schrijftopic!

Good luck!
Dat ben ik dan weer met je eens.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
yasmijn schreef op 14 februari 2008 @ 15:09:

Ik ben niet emotioneel en heel nuchter, ik sta met beide benen wel op de grond.

En wat ik schrijf, meen ik. Ik neem nooit een post terug, ik verbeter af en toe een spelfout. Als ik fout zit, bied ik excuus aan. Ik kan incasseren. Ik kan meeleven en me in situaties indenken.

Het gaat jou allang niet meer om dit ene geval, maar je ergerde je dood aan mijn 'verzoek', kwam met aannames die nergens op slaan.

JIJ hebt er niks van begrepen wat de bedoeling was, gelukkig waren er anderen die dat wel deden.

En de quote kun je me niet geven. Dat was dus ook een aanname van jouw kant.

Oh serieus Yasmijn. Je doet toch niet anders dan ageren tegen de post van Citotoets? Waarom dan? Omdat het je zo aanspreekt?

De aannames die ík doe zijn tenminste nog ergens op gebaseerd. Jij reageert alleen vanuit je onderbuik.

Maar echt, ik vind het te dom voor woorden dat ik er uberhaupt nog letters aan verspil. Ga jij lekker denken dat ik je niet moet en op een missie ben, ga ik gewoon verder.
Omdat het een rare actie is, geen mens kent die Citotoets en dan een post op zo'n manier. Nooit heb ik een Citotoets in de Digigeschiedenis gezien, jij wel?

Het had ook anders gekund.

Niks onderbuik, ervaring, mijn beste.
Vl43inder schreef op 14 februari 2008 @ 14:32:

Al zou het hele vivaforum maar uit 1 forummer bestaan, waar ik dan steeds op reageer....pfff, er is nog meer in het leven dan dit forum hoor, kom daar wel weer overheen.

:-d

Maar wat je nog niet weet, die ene forummer ben jij zelf.

Back to the matrix!
blijfgewoonbianca schreef op 14 februari 2008 @ 14:21:

Volgens mij is Citotoets niet nieuw ; ik kon de naam al .
Ik ook, heb deze eerder ergens een paar keer voorbij zien komen.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Ik kom nu ook maar uit de kast... ik ben eigenlijk Vivamod!
Nou Tubbetje, dan grijp eens in!
@Yasmijn: Ik denk dat er geen te quoten tekst op dit topic nodig is om jouw houding to Citotoets te weten.

Ik begreep zelfs wat je bedoeling van je verzoek was. Maar een verzoek begrijpen en opvolgen zijn twee heel andere dingen. Een verzoek om ergens niet mee bezig te zijn is een onmogelijk verzoek, en als klap op de vuurpijl hou je je er zelf niet eens aan, kun je nagaan hoe onuitvoerbaar jouw verzoek was.
yasmijn schreef op 14 februari 2008 @ 15:17:

Nooit heb ik een Citotoets in de Digigeschiedenis gezien, jij wel?

Om het maar even algemeen te trekken, ik denk dat het handig is dat iedereen zich goed realiseert dat er een hoop meelezers zijn. Soms lijkt het wel lekker veilig op het forum of op een topic, maar voor al die mensen die daadwerkelijk reageren staan er 10 achter ( of nog meer) die meelezen. En je kent hun motieven niet.
Dat weet ik. Ik had met mijn jarenlange forumervaring moeten weten dat er doordrammers zijn, die niet na een verzoek om te nokken met door te gaan over 1 forummer en er weer een algemeen topic van te maken, zou mislukken.
Wat bedoel je met motieven? Ik lees zelf ook meer mee dan ik reageer, vandaar de vraag.
tubbetje schreef op 14 februari 2008 @ 15:18:

[...]

:-d

Maar wat je nog niet weet, die ene forummer ben jij zelf.

Back to the matrix!
@-( Ik vind het met mijn/jouw (zelf)gediagnosticeerde MPS trouwens wel vaak gezellig, vaker wel dan niet gelukkig. Het kan best leuk zijn als je een groepje bent denk ik.
Gaeta schreef op 14 februari 2008 @ 15:26:

Wat bedoel je met motieven? Ik lees zelf ook meer mee dan ik reageer, vandaar de vraag.
Ja, die ken ik dus niet X-D
Miss Moneypenny schreef op 14 februari 2008 @ 15:21:

Nou Tubbetje, dan grijp eens in!
Ik heb The Secret nog niet afgekeken, dus ben er nog niet precies uit hoe dat moet.
Moet dat dan? Ik ken jou dus ook niet.
Vl43inder schreef op 14 februari 2008 @ 15:26:

[...]

@-( Ik vind het met mijn/jouw (zelf)gediagnosticeerde MPS trouwens wel vaak gezellig, vaker wel dan niet gelukkig. Het kan best leuk zijn als je een groepje bent denk ik.
Dat is toch het idee van "Ik wou dat ik twee hondjes was dan konden we samen spelen"?
Sjezus, wat een toestand.

My 2 cents: de nick Citotoets ken ik al langer volgens mij. Ik vind de toon van Citotoets' posting overigens erg onprettig. Ik kan me wél vinden in de raad die ik al heel veel mensen hier heb zien geven: Digitalis, blijf even bij je eigen schrijftopic, dat is hartstikke leuk, maar zorg dat het forum niet meer zo dichtbij kan komen. Ik begrijp heel goed dat het forum jouw venster naar de buitenwereld is, gebruik het daar dan ook voor. Even gezellig chitchatten en van je aftikken, puur ter ontspanning, maar vermijd situaties waarin het forum zo hard bij je binnenkomt.

Yasmijn: ook ik vind dat jij met je "verzoek" Digitalis géén dienst bewijst. Mensen gaan steigeren bij zo'n verzoek, ook al zijn ze het met de inhoud wel eens. Ik begrijp je bedoelingen, maar ik denk serieus dat je je met dit "verzoek" in je voet geschoten hebt. Jammer.
.
Ja, dat bleek wel. Het is mislukt. Het zou weer een algemeen topic moeten worden maar dat is voor sommige lieden niet te doen.
Enig idee hoe dat komt Yasmijn?
Gaeta schreef op 14 februari 2008 @ 15:28:

Moet dat dan? Ik ken jou dus ook niet.
Het ontgaat me compleet wat je wilt zeggen. Natuurlijk ken je hier niemand. Maar mensen die letters komen typen kun je nog qua motieven beoordelen op die letters. Mensen die meelezen niet.
tubbetje, de clou van dat gedicht is juist: dan kon IK samen spelen. Ik vind dit een bizar topic, trouwens.
DorothyGale schreef op 14 februari 2008 @ 15:47:

tubbetje, de clou van dat gedicht is juist: dan kon IK samen spelen. Ik vind dit een bizar topic, trouwens.
Ja maar dat is niet te begrijpen voor iemand die uit meerdere mensen bestaat.
Ow, tja, daar hebben wij dan weer geen ervaring mee.
tubbetje schreef op 14 februari 2008 @ 15:50:

[...]

Ja maar dat is niet te begrijpen voor iemand die uit meerdere mensen bestaat.
1 van mij is anders best slim genoeg hoor! En als die het nog niet snapt dan open ik een topic daarover zodat ik kan reageren zodat ik het de TO kan uitleggen 8-P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven