programma gemist KPN digitale televisie

29-10-2011 13:38 21 berichten
Pfffff, wat een gedoe zeg! Ik ben bezig uit te zoeken welk pakket bellen-internet-tv voor ons het meest geschikt is. Ik let natuurlijk op de prijs en wil niet betalen voor dingen die we niet gebruiken (sneller internet bijvoorbeeld) maar het vergelijken van de verschillende aanbieders is bijna niet te doen. Alle extra "pakketjes" die je af kan sluiten zijn verschillend van samenstelling en van prijs.

Nu hadden we al min of meer besloten voor KPN te gaan en dan ook te kiezen om voor 10 euro meer zenders te ontvangen en 10 dagen programma gemist te kunnen zien. Toch nog even gebeld om te vragen of je dan ook alle programma's kan terugzien (bijvoorbeeld ook Grey's Anatomy) en dit blijkt dus niet zo te zijn! De jongen aan de telefoon zei me dat er elke dag een selectie wordt gemaakt van 20 programma's. Hij kon me de selectie ook niet vertellen omdat het elke dag en ook elke week wisselt.

Wie kan me een idee geven van welk soort programma's je terug kan kijken? De actualiteitenprogramma's en dingen zoals "wie is de mol?" en Taarten van Abel en andere nederlandse programma's kan je ook gratis terug kijken via uitzendinggemist.nl of rtlgemist.nl etc. Het gaat mij meer om de buitenlandse series zoals NCIS, Grey's Anatomy, Bones etc. Zitten die er ook echt tussen?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben Tele2 (zit programma gemist bij de prijs in trouwens), maar vind zelf dat er vaak niet veel soeps tussen zit. Net als video on demand, het aanbod is zo beperkt, dat wij er nauwelijks gebruik van maken.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kaetje,



Mijn ouders hebben knp programma gemist, je kunt alleen ned 1,2,3, programma gemist kijken.

Wel kan je natuurlijk dingen opnemen, dan kan je alle zenders zien.
Bij KPN zit programma gemist voor NL 1, 2 en 3 ook bij de prijs in. Alleen voor de commercielen betaal je extra (10 euro) en dan krijg je voor datzelfde bedrag ook allerlei extra zenders. Dan kan je ipv 3 dagen wel 10 dagen terugkijken. Maar dus alleen die selectie van programma's.



Tele2 heb ik me ook in verdiept maar is met bellen onvoordeliger voor ons omdat je alleen onbeperkt bellen voor 12,50 kan bijkopen en bij KPN kan je voor 5 euro onbeperkt 's avonds en in het weekend bellen en dat is eigenlijk wat we nodig zijn.



Stom dat het allemaal zo verschilt, zo kom je er nooit achter wat nou het voordeligst is...
Marisje, als je bij KPN wilt opnemen moet je ook extra betalen, 5 euro.
Alle reacties Link kopieren
Kaetje

Wij hebben KPN interactieve tv. Ervaring met programma gemist is dat je veel en veel beter gewoon op internet kan kijken of de boel kan opnemen. Wij kunnen alleen nederland 1,2 en 3 terugkijken. Ze hebben wel eens een test gedaan met andere zenders erbij, maar daar waren steeds maar een paar programma's van te zien. Het suffe is ook dat je de ene keer drie dagen, de andere keer tien dagen kan terugkijken, dan staat de hele programmalijst vol, en dan staat er weer bijna niks in. Of IK snap het niet, of het werkt voor geen meter. Gezien mijn andere ervaringen met kpn interactieve tv vrees ik voor het laatste.... Hij is niet snel met zappen, de gids blijft nogal eens hangen, tsja, niet ideaal.

Tip van de dag: meteen na ontvangst van het installatiepakket bellen dat de afstandsbediening niet goed werkt. Dan sturen ze een nieuwe op. Dat ding begeeft het namelijk nogal eens, wij zijn nu in twee jaar tijd aan onze vierde bezig....
Alle reacties Link kopieren
quote:kaetje schreef op 29 oktober 2011 @ 13:51:

Bij KPN zit programma gemist voor NL 1, 2 en 3 ook bij de prijs in. Alleen voor de commercielen betaal je extra (10 euro) en dan krijg je voor datzelfde bedrag ook allerlei extra zenders. Dan kan je ipv 3 dagen wel 10 dagen terugkijken. Maar dus alleen die selectie van programma's.



Tele2 heb ik me ook in verdiept maar is met bellen onvoordeliger voor ons omdat je alleen onbeperkt bellen voor 12,50 kan bijkopen en bij KPN kan je voor 5 euro onbeperkt 's avonds en in het weekend bellen en dat is eigenlijk wat we nodig zijn.



Stom dat het allemaal zo verschilt, zo kom je er nooit achter wat nou het voordeligst is...



Bij Tele2 zitten er dus ook een aantal commerciele zenders bij de prijs in.



Telefonie was voor ons daar weer goedkoper, omdat ik meer van vast naar mobiel bel. Maar het is idd maar net wat je belgedrag is.
Tele2 is het goedkoopst. Ik vind dat al die andere providers er maar met de financiele pet naar gooien.
Jorina, bij KPN krijg je meer zenders dan bij Tele2. Bijvoorbeeld Thirteenth street kijken wij nog wel eens naar. En als je dan 10 euro extra betaald kan je dus dingen terugkijken (10 dagen ipv 3 dagen en ook commercielen ipv alleen 1,2 en 3) en krijg je nog veel meer zenders waarvan we er eigenlijk maar eentje leuk vinden, sci fy channel. En die 2 zenders krijg je juist weer niet bij Tele2. Als ik het goed heb hoor. Want ik heb al uren zitten vergelijken en weet het allemaal niet meer zeker.
Soley, hoef je die afstandsbediening niet terug te sturen?



Cateautje, dat ligt er dus net aan wat je wilt. En omdat ze (volgens mij exrpes) die pakketten net iets laten verschillen is het onmogelijk om het goed te vergelijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:kaetje schreef op 29 oktober 2011 @ 13:59:

Jorina, bij KPN krijg je meer zenders dan bij Tele2. Bijvoorbeeld Thirteenth street kijken wij nog wel eens naar. En als je dan 10 euro extra betaald kan je dus dingen terugkijken (10 dagen ipv 3 dagen en ook commercielen ipv alleen 1,2 en 3) en krijg je nog veel meer zenders waarvan we er eigenlijk maar eentje leuk vinden, sci fy channel. En die 2 zenders krijg je juist weer niet bij Tele2. Als ik het goed heb hoor. Want ik heb al uren zitten vergelijken en weet het allemaal niet meer zeker.



Ah, dat kan, wij hadden hier voor Ziggo, en ook die extra zenders, maar die keken wij dus nauwlijks. Iig niet genoeg om het prijsverschil te kunnen bekostigen



Maar ik vind uitzendinggemist en programmagemist dus best tegenvallen, heb het in de drie maanden dat we het nu hebben misschien 1x gebruikt.
Bij tele2 kan je kiezen voor 70 zenders. Lijkt mij meer dan voldoende.
Ik heb overigens 13th street en ik kijk er nooit naar. Allemaal saaie series.
Alle reacties Link kopieren
quote:kaetje schreef op 29 oktober 2011 @ 14:00:

Soley, hoef je die afstandsbediening niet terug te sturen?



.Nee, ze doen daar helemaal niet moeilijk over. Wij kregen die tip van een vriendin van ons, dachten dat het wel los zou lopen, maar ze had gelijk. Als je belt zeggen ze van kpn zelf ook al dat het rotdingen zijn...
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook 13th street. Maar ik dacht dat wij een vrij standaard pakket hadden eigenlijk. Eens even kijken.



Wij hebben een pakket met tv en internet, 35 euro per maand, en dan het basistvpakket. Met 13th street erbij inderdaad. En we kunnen opnemen, dat is dan wel weer erg handig en veelgebruikt.
anoniem_61753 wijzigde dit bericht op 29-10-2011 14:17
Reden: even opgezocht
% gewijzigd
quote:Cateautje schreef op 29 oktober 2011 @ 14:06:

Ik heb overigens 13th street en ik kijk er nooit naar. Allemaal saaie series.Wij hebben hem ook en kijken er wel af en toe naar. Vooral overdag ofzo een keertje. En mijn man kijkt graag naar scify, daar heb ik dan weer niks mee.
Ik heb de knoop doorgehakt en voor KPN gekozen. De eerste 3 maanden krijgen we programma gemist (extra) en de extra zenders er gratis bij en dan moeten we die denk ik maar opzeggen. Dat kan in elk geval per maand dus dat is handig.



Tele 2 was voor ons 2 euro duurder en dan hadden we minder voor ons aantrekkelijke zenders. Alleen wel de hele dag gratis bellen naar vaste nummers ipv alleen 's avonds en in het weekend.
En door jullie ervaringen heb ik trouwens gekozen voor de optie "opnemen". Dan weet ik tenminste zeker dat ik Grey's Anatomy terug kan kijken

Bedankt dus!
Alle reacties Link kopieren
Kaetje ik hoop dat je buitenaf woont? KPN Digitenne is niet altijd geschikt voor drukke gebieden.
Mijn schoonouders hebben het ook en wonen bij ons in de straat. Bij hun werkt het goed. Hoop dan maar dat dat bij ons ook zo is! Wat zou er niet goed kunnen werken eventueel?
Alle reacties Link kopieren
Ow, het gaat om Digitenne? Dat hadden wij ooit op de slaapkamer, maar hier was het dus echt waardeloos. Als er een brommer voorbij kwam, stoorde het beeld al. Mijn schoonouders wonen in een buitengebied, en daar is het wel weer prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven