Het Centrale Cadeau en Feesten Tip Topic

26-01-2005 16:07 746 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoek je iets leuk voor je moeder, collega of geliefde? Weet je niet wat je zult geven op een bruiloft? Vraag het hier!!! bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
quote:faith78 schreef op 14 januari 2009 @ 15:23:

Mijn nichtje wordt binnenkort 2 jaar oud... en ik wil natuurlijk een leuk kado'tje geven. Maar ik heb zelf geen kinderen en heb dus geeeeeen ideee wat te geven!

Wie heeft er suggesties???Ik heb aan mijn nichtje een persoonlijk Nijntje boek gegeven. Google op ''nijntje boek met naam''. Er wordt dan een boekje gemaakt over je nichtje (je geeft haar naam op) en Nijntje. Viel erg in de smaak.
Alle reacties Link kopieren
Mijn neefje wordt binnenkort 1 jaar. Wat is leuk om aan een jongetje te geven?
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



ik ben uitgenodigd voor een 1e communie, ik ben zelf niet gelovig dus ik weet ook niet zo goed hoe of wat.



Wat kan ik voor het kindje kopen (8 jaar) een meisje?



Alvast bedankt voor het meedenken



gr. Yoie
Alle reacties Link kopieren
quote:Yoie schreef op 04 april 2009 @ 21:48:

Hallo allemaal,



ik ben uitgenodigd voor een 1e communie, ik ben zelf niet gelovig dus ik weet ook niet zo goed hoe of wat.



Wat kan ik voor het kindje kopen (8 jaar) een meisje?



Alvast bedankt voor het meedenken



gr. Yoie

Gewoon een leuk kadootje, zoals je ook voor haar verjaardag zou doen.Bij mijn communie kreeg ik van oma's en oudtantes wel van die dingen als een gebedenboekje, een kop en schotel met "je eerste communie" op enzo, maar van andere gasten gewoon leuke dingen (barbiekleertjes enzo, speelgoed, leuke leesboeken).



toevoeging: Mijn man kan zich alleen nog herinneren dat hij een Supersoaker kreeg toen
anoniem_68995 wijzigde dit bericht op 04-04-2009 22:10
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Dummy1 schreef op 15 juli 2007 @ 22:28:

Hoi mikkie82,



Je zou bijv. een 'high tea' kunnen organiseren. Zelf allemaal lekker dingen maken en dit bij iemand thuis doen of je kunt ergens bij een restaurant of theehuis een 'high tea/afternoon tea' reserveren. De jarige vervolgens met een smoes meelokken naar de lokatie waar alle vriendinnen al zijn en haar dan verrassen met een hele leuke middag (lekker theeleuten en snaaien is altijd gezellig). :gwab:



Of een dagje naar een sauna, lekker uit eten, workshop sieraden maken enz.



groetjes!Wie kent betaalbare (zeg 10 euro p.p) adresjes voor high-tea in Utrecht e.o? Ik zag bijv. bij Bagels&Beans iets voor ca. 9,- euro, maar die winkel in Utrecht is niet zo groot...
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_56739 wijzigde dit bericht op 07-08-2009 20:23
Reden: intussen zelf een kadootje bedacht!
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heb maar even een oud topic opgeduikeld (waarom wordt dit niet meer gebruikt trouwens, haske handig!).



Ik moet nog een verjaardagscadeautje bedenken voor mijn neefje. Hij wordt 11 en het is een heel dromerig, fantasievol mannetje, erg rustig ook. Moeilijk, want deze leeftijd heb ik (nog) helemaal niets mee. Bij meiden is het altijd wat makkelijker denk ik.



Ik had dit boek gezien, leek me wel aardig. Maar boeken zijn ook wel weer saai om te geven.







Kortom: wie heeft een beter idee?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Alle reacties Link kopieren
Niemand?



Iedereen houdt zich meer bezig met het ploptopic denk ik.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Alle reacties Link kopieren
Alsjeblieft?



Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Alle reacties Link kopieren
Weet je gelijk waarom ie niet gebruikt wordt ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Carrera schreef op 25 juni 2010 @ 11:15:

Heb maar even een oud topic opgeduikeld (waarom wordt dit niet meer gebruikt trouwens, haske handig!).



Ik moet nog een verjaardagscadeautje bedenken voor mijn neefje. Hij wordt 11 en het is een heel dromerig, fantasievol mannetje, erg rustig ook. Moeilijk, want deze leeftijd heb ik (nog) helemaal niets mee. Bij meiden is het altijd wat makkelijker denk ik.



Ik had dit boek gezien, leek me wel aardig. Maar boeken zijn ook wel weer saai om te geven.



[afbeelding]



Kortom: wie heeft een beter idee?Ik weet ook niet van veel van 11-jarige jongetjes maar misschien is een vlieger leuk? Zo'n grote met twee lijnen? Weet niet wat ze kosten en wat jouw budget is.
Alle reacties Link kopieren
UP voor Milo
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Alle reacties Link kopieren
Leeft dit topic nog? Vind het zo zonde om er een nieu topic voor aan te maken namelijk!



Maar ben op zoek naar een mooi cadeau voor mijn schoonvader/schoonouders.



Hij is erg druk geweest met klussen bij ons in huis enkele maanden lang. We willen dan ook iets bijzonders geven/doen. iemand ideeën?



Weekendje weg doen ze al te vaak zelf om het origineel te laten zijn.



Hoop dat iemand wat leuks weet!
Alle reacties Link kopieren
Een drank- en vleespakket kado doen?

Mee uit eten nemen?

Nieuwe fiets?

Nieuwe tv?



Waar houden ze van?
Alle reacties Link kopieren
Sundream, dank voor het meedenken.



Drank en vleespakket maak ik ze niet blij mee.

Ze hebben net een jaartje ofzo nieuwe fietsen dus die vallen ook af.

Zelfde geldt voor de tv.



Eigenlijk hebben ze alles al. Ze kopen iets als ze het willen of doen iets als ze het willen.



Uit eten nemen is wel een optie, maar vindt ik zo standaard.



Ze houden van reizen (en doen dat ook heel erg veel).
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het probleem; iets kopen voor mensen die alles al hebben.

Dan is lastig origineel te zijn.



Uit eten is misschien wel standaard maar wel leuk.

Tijdens het eten kun je dan bijvoorbeeld een reis geven. Als ze echt graag reizen maak je ze daar zeker blij mee. Is er een bestemming waar ze nog niet zijn geweest?
Alle reacties Link kopieren
Misschien anders een abonnement op een tijdschrift?

Met z'n allen een (kookwork)-shop doen ?
Alle reacties Link kopieren
Een mooi reisboek (bijvoorbeeld LP travel, Floortje Dessing etc.) een bongo weekendje weg-cursus (digitale) fotografie zodat je mooie vakantiefoto's kunnen maken, kofferset of een album/kalender met vakantiefoto's?
Alle reacties Link kopieren
Sundream, overal waar ze heen wilden zijn ze al geweest. En daarbij ligt het wel een stuk boven budget. Vindt het heel lief dat hij zo klust, maar als ik vervolgens 3000 aan een reis kwijt ben had ik voor de helft een klusjesman kunnen huren!



En abonnement op een tijdschrift is wel een hele goede! Kookworkshop zou erg leuk zijn als schoonvader iets meer dan een ei zou kunnen bakken!



sacha, mooi reisboek is ook een idee! cursus fotografie is ook leuk!



Ik heb weer wat ideeën! Dan jullie wel!
geef dan een bladcadeau. Kan hij zelf uitkiezen waar hij een abonnement op wil.
Alle reacties Link kopieren
Starshine, bladcadeau hadden we al voor vaderdag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven