Twitter???

23-03-2011 10:59 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

sinds kort ben heb ik een twitter account. Ik twitter zo nu en dan eens. Heb nu 2 vrienden die me volgen.

Nu zag ik vanmorgen dat 2 vreemden mij volgen. Kan dat zomaar, dat wil ik eigelijk niet, alleen dat vrienden/ familie mij volgt.

Kan ik mensen "wissen" en zo ja hoe dan?



En dan nog een vraagje, welke bn'ers zijn "leuk" om te volgen?



Groet Varia
Alle reacties Link kopieren
Ja, die mensen kun je blocken.

Welke BN´ers leuk zijn dat bepaal je zelf. Ik vind bijv Lieke van LExmond een vreselijk wijf, maar die kan jij wel erg leuk vinden. Gewoon mensen gaan volgen, je kunt ze altijd unfollowen.
Ik krijg er een punthoofd van!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Varia,



Je kan op twitter de nieuwe volgers blockeren.



En als je niet wilt dat vreemden je volgen, moet je je twitteraccount op private zetten (via settings).
Alle reacties Link kopieren
Jan de Hoop van het ontbijnieuws is superleuk om te volgen!



Wat een leuke man is dat!



Gaat echt 100 x per jaar op vakantie hahaha......en twittert zn hele leven
Alle reacties Link kopieren
BN'ers die ik bijvoorbeeld leuk vind zijn Peter Heerschop, Jochem Meyer, Frits Wester, Jan de Hoop, Erben Wennemars. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat jij die ook leuk vindt!

Gewoon een paar gaan volgen en als je het niks vindt unfollow je ze...heb ik zelf ook al vaak gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Jochem Meijer! Geniaal grappig:D
Alle reacties Link kopieren
Jan de Hoop?????? Grappig?????
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:nouschi schreef op 23 maart 2011 @ 11:21:

Jan de Hoop?????? Grappig?????Ja!
Alle reacties Link kopieren
Jan de Hoop heb ik in het begin even gevolgd. Die kan alleen maar twitteren dat 'ie om half zes weer Hilversum in komt rijden om het nieuws te doen. Wat een lul. Snel weer eruit gehaald.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt de viva ook volgen op twitter maar meer dan een beetje reclame hebben die niet te melden. Wel een beetje teleurstellend.

Ik volg ook Nu.nl en de volkskrant. En verder wat hobbie-gerelateerde mensen/groepen.

Foto's en het nieuwe werken bijvoorbeeld.

Het is wel verslavend vind ik; bijna nog leuker dan het Viva-forum.
Alle reacties Link kopieren
Jan de Hoop is leuk!!! Echt wel!
Alle reacties Link kopieren
Ik volg Dolf Janssen, die vind ik wel leuk. EN wat politici. Diederik Samson (?) weet veel van kerncentrales en heeft veel uitleg bij situatie Japan. Oh, en sinds eergisteren volg ik Jan Mulder
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Wat ik zelf ook handig te volgen vind, is de gemeente (verschillende afdelingen, trouwens) en een regionale nieuws'zender'. Zo heb ik de regionale krant. En wat buurtagenten, ook wel handig
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ja, Jan is leuk! Jan for president!



Sara Kroos twittert ook leuk. Verder volg ik niet zo heel veel BNNers, meer bepaalde websites, nieuwsberichten en bedrijven.



In principe kan je alles waar je op wilt zoeken in het zoekvenster typen. Als je dan kijkt bij het tabbladje tweets, dan zie je alle tweets wereldwijd waar dat woord in voorkomt. Zoek je op het tabbladje people, dan kom je uit bij alle mensen die dat woord in hun profiel hebben staan.



Dus als je zoekt op het woord cabaret, en dan kijkt onder het tabbladje people, dan zie je allerlei cabaretiers die je kunt gaan volgen.
Alle reacties Link kopieren
Even topic omhoog gehaald.



Ojee, wat heb ik gedaan? Ik volg Jan de Hoop en heb per ongeluk op retweet geklikt. Wat betekent dat? Kan ik het nog ongedaan maken?
Alle reacties Link kopieren
Niemand?
Alle reacties Link kopieren
Dat betekent dat de tweet van Jan de Hoop tussen jouw tweets komt te staan zodat jouw followers die tweet kunnen zien
Alle reacties Link kopieren
Het leuke is juist van Twitter dat je met wildvreemden in gesprek raakt. Het is niet zoals Hyves of Facebook dat je mensen moet kennen, het is juist een enorm leuk sociaal medium waarbij juist de interactie met 'vreemden' zo waardevol is.

Wat voegt Twitter voor jou anders toe boven andere sociale netwerken, vroeg ik me af?
Alle reacties Link kopieren
O, topic van maart, ik ben lekker actueel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven