Gezondheid alle pijlers

kiespijn..

10-11-2011 21:24 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een eigenlijk pas een dag nógal wat kiespijn. Ben 2 weken geleden bij de tandarts geweest en had toen ook al wat klachten daarvoor mijn zijn toen vanzelf weer weggegaan (zijn nu wel andere de klachten, maar wel nog steeds in dezelfde mondhoek). De tandarts kon niks vinden en zei dat als ik er veel meer last zou krijgen terug moest komen voor een foto. Nou heb ik het nog maar een dag dus kijk het natuurlijk nog aan, maar herkent iemand het?

Ik heb kiespijn in mijn bovenste mondhoek, voornamelijk als ik slik of als ik zeg maar mijn tanden op elkaar zet en dan heel krampachtig ga lachen (wist niet zo goed hoe ik het anders moest vertellen) want dat is namelijk wanneer ik het echt heel erg voel.

Iemand die dit herkent? Ik ga strakjes gewoon even heel goed poetsen en kijk het dan eventjes nog een aantal dagen aan.

- Ik heb bij mijn tandvlees/gehemelte al 3/4 dagen een soort van velletje loshangen waardoor mijn 'vlees' veel meer zichtbaar is, geen idee of het daar mee te maken heeft maar ik vermeld het toch eventjes
Alle reacties Link kopieren
Misschien een wortelontsteking?
Alle reacties Link kopieren
Spoelen met Bocasan?
verba volant, scripta manent.
Bocasan? Volgens mij is dat goedje uit de handel genomen.

Jammer, want het werkte prima!
Alle reacties Link kopieren
Fistel?



Wat wel eens helpt is tea tree oil (ik heb abcessen gehad en zelfs daarvoor hielp het om de ontsteking te verminderen.) Succes, kiespijn is niet fijn..
Alle reacties Link kopieren
quote:bloempje797 schreef op 10 november 2011 @ 21:37:

Fistel?



Wat wel eens helpt is tea tree oil (ik heb abcessen gehad en zelfs daarvoor hielp het om de ontsteking te verminderen.) Succes, kiespijn is niet fijn..wellicht een idee ja, dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
quote:emmalyd schreef op 10 november 2011 @ 21:36:

Bocasan? Volgens mij is dat goedje uit de handel genomen.

Jammer, want het werkte prima!Is dat zo? Dat zou inderdaad jammer zijn, manlief gebruikt het soms en die heeft er veel baat bij.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, heb net even gepoets maar deed erg pijn. Volgens mij als ik een wortelonsteking zou hebben, zou ik het niet meer uithouden klopt dat? Maar dat is niet het geval namelijk, het is zwaar vervelend en doet pijn maar het is niet dat ik het niet meer uithou
google eens op fister, dat is misschien dat loshangende velletje wat je beschrijft.

Dan zou er een ontsteking moeten zijn.

Waarom heeft de tandarts niet gelijk een foto gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Ok, hoop dat je niks lekkers aan het eten bent want ik zal het begrip fistel uitleggen, en het is niet lekker. Het is een soort buisje tussen een lichaamsopening en de huid. In andere woorden, het komt voor dat mensen een wortelontsteking hebben en het pus kan geen kant op. Dan ontstaat er dus soms een fistel. Het feit dat je zo'n huidflapje hebt doet me daaraan denken.
Alle reacties Link kopieren
En als er zo'n uitgang is doet het dus ook minder pijn want de druk is eraf.
Alle reacties Link kopieren
Wat Bocasan niet meer te krijgen? Dat is mooi shit. Erg goed spul.



Sterkte TO!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven