Het meest genante wat me ooit is gebeurd!

11-11-2011 22:09 630 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me dood en dit mag nooit iemand te weten komen. In ieder geval niet iemand die ik ken. Ik moet het toch kwijt.

Ik heb vanavond gewoon in mijn broek, nou ja panty gepoept! Ik was onderweg naar huis en ik kon het niet meer houden... hevige krampen en waterdunne diarree... Wat genant!!!

Wat is met meest genante wat jullie is overkomen? Gedeelde smart....
Alle reacties Link kopieren
Daar kun je toch niets aan doen?!
Alle reacties Link kopieren
Maar het lijkt me idd wel genant
Alle reacties Link kopieren
Nee ik kan er ook niks aan doen. Maar het blijft genant. Doet me denken aan die scene uit sex and the city 2...
Alle reacties Link kopieren
Ik zat op de bank, voel aandrang, ik sta op en het komt al. Nou ja, kan gebeuren. Even douchen en je bent weer schoon. Iedereen kan zo'n ongelukje krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Overkomt mij af en toe in verre buitenlanden .... Darmen van slag door ander eten. Inderdaad heel genant!
Alle reacties Link kopieren
Eerste keer dat nieuwe lover bleef slapen. We hadden enthousiast chinees getafeld, en midden in de nacht kreeg ik buikkrampen, niet normaal meer! En ja hoor, in bed gepoept Ben naar de badkamer gevlucht om eerst naar de wc te gaan en daarna onder de douche te stappen. Toen ik 'n paar minuten later schoorvoetend weer terug de kamer in kwam, zat m'n nieuwe lover me breed grijnzend op 'n superstrak opgemaakt vers verschoond bed aan te kijken.

Genant? Ontzettend!

Maar hij's wel gebleven, en we zijn nu 13 jaar verder
Alle reacties Link kopieren
Haha nou dat overkomt iedereen wel is toch met een griepje ofzo
Loat goan!!!
Alle reacties Link kopieren
Echte liefde!
Alle reacties Link kopieren
Doorlekken tijdens logeerpartijtje dan? Op je 13e?



Het was niet heel erg hoor, gelukkig geen dikke vette bloedplekken maar zo'n schampplekje wat je echt wel ziet in een wit onderlaken



Ik heb niks gezegd tegen haar moeder en heb me daar heeeeel lang heeeel lullig over gevoeld.....
Alle reacties Link kopieren
Haha chartreuse wat een verhaal! Wat verschrikkelijk lijkt me dat, maar wat een fantastische vent! Inderdaad echte liefde!
Alle reacties Link kopieren
overgeven in een vliegtuig, met voorafgaand veel geboer en daarna kotsen, daarna weer boeren. Was echt doodziek door de turbulencie, en ging dus lekker los met zo'n 400 man die toe keek. De vlucht duurde gelukkig maar 4 uur.
Alle reacties Link kopieren
ik ging naar de kerk met kerstavond harstikke druk en op een geven moment stonden we in de rij voor hosti en toe bleef me hak steken in het rooster en ik kreeg hem er niet uit bijna iedereen keek naar me ik schaamde me dood
Alle reacties Link kopieren
Oeeh ja, Lonkaa, dat is ook een goeie. En zeker op die leeftijd. Is mij vast ook wel eens overkomen maar dat heb ik denk ik verbannen. Net zoals ik dit volgende week ook voorgoed niet meer terug kan halen.
Alle reacties Link kopieren
Ochja, kotsen kan er ook nog wel bij. Midden op de campus van de universiteit, in lage bosjes naast een terras en ik was écht ziek en niet brak ofzo pfffff... En toen moest ik ook nog naar huis in de trein, daar heb ik ook nog gekotst, netjes in de wc trouwens Maar dat was m'n ergste treinreis EVER!
Alle reacties Link kopieren
Aah lief chartreuse!



Ik heb als kind vaak blaasproblemen gehad. Tijd terug had ik het weer en dan liep ik bijv van de tram naar huis en plaste ik zo in mn broek. Vreselijk!
Alle reacties Link kopieren
Oooh Lonkaa, dat heb ik ook gehad, doorlekken bij een logeerpartij van een vriendinnetje. Heb ook niks gezegd tegen de moeder, ook zo erg. Gelukkig sliepen er meer meiden
Alle reacties Link kopieren
Ojee mensen ik kom los We hadden op school, brugklas, een soort interactief toneelspel. Waarbij dus soms leerlingen naar voren moesten komen om iets te doen. Ik was ongesteld (toen nog HEEL erg) en heb anderhalf uur peentjes zitten zweten omdat ik bijna zeker wist dat ik aan het doorlekken was en ik NIET naar voren gehaald wilde worden. Toen het meisje naast me werd aangewezen ging ik dan ook helemaal door de grond. Wat was ik blij dat die anderhalf uur voorbij waren.... Vreselijk....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een keer dat ik op een verjaardag zat van een vriendin en haar bekakte vrriendin die mocht ik niet echt en ik zat naast me moeder en ik zij dat ik blij was dat die meid er niet was bleek haar vader naast me moeder te zitten
Alle reacties Link kopieren
quote:Turkooiss schreef op 11 november 2011 @ 22:23:

Oooh Lonkaa, dat heb ik ook gehad, doorlekken bij een logeerpartij van een vriendinnetje. Heb ook niks gezegd tegen de moeder, ook zo erg. Gelukkig sliepen er meer meiden Ghe ik was de enige en vriendinnetje was nog niet ongesteld dus dat was moeilijk raden
Alle reacties Link kopieren
Moeten het gezondheidsgenantedingen zijn? Ik heb nog een andere
Alle reacties Link kopieren
Haha wat leuk om te lezen deze genante ervaringen. Dat met die hak heb ik ook zo vaak gehad, net voor een vol terras blijven haken of bijna op je plaat gaan.

Gelukkig slik ik nu de pil door en hoef ik me nooit druk te maken over doorlekken.... quelle horreur



Kotsen ja, nog zoiets... allemaal heel menselijk maar toch schaam je je kapot, zeker in een vliegtuig je kan geen kant op.



Blijf maar posten, ik ben mijn poepbroek al bijna vergeten.
Alle reacties Link kopieren
We waren net bij elkaar en ik had niet verteld dat ik een boven gebit heb,



Ik had vreselijke kiespijn( onder) en kon niet in slaap komen, om de pijn wat te verzachten deed ik mijn gebit even uit en legde die op het nachtkastje.

Ik viel in slaap, werd wakker, mn lief was al wakker en had het flesje water van mijn nachtkastje gepakt, heeft dus mn valse tanden gezien
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alle reacties Link kopieren
Hoi abrikozenvlaaitje, ik heb dat ook een keer gehad hoor. Op een festival een acuute aanval van buikgriep en diarree :( Geen WC-papier op de WC's, dus nog een pakje zakdoekjes van een vriendin moeten lenen :S

Ach, gebeurd iedereen wel eens. toen schaamde ik me er heel erg voor, maar nu kan ik er wel om lachen (maar er zijn niet veel mensen die dit van me weten haha)

Ook een keer volop moeten overgeven toen ik een romantische strandwandeling met m'n nieuwe vriendje maakte... (dit was 8 jaar geleden, en we zijn nu nog steeds bij elkaar ! )

En tijdens mijn bevalling ook een hoop genante dingen, maar dat schijnt normaal te zijn ;)
Heel vervelend als je het een keer niet op kan houden. Gelukkig zat je in de auto en was je daarna thuis...



Nog genanter: iemand waarmee ik op hyves bevriend ben (een oudklasgenootje van vroeger) had het laatst in haar WWW gezet, dat ze het niet op kon houden! Ok, kan gebeuren natuurlijk maar om het nou op je hyves te gooien? Neuh, bedankt.



Dat met dat laken heb ik ook eens gehad. Bij mijn eerste vriendje thuis. Een enorm grote vlek na de eerste keer vrijen (wisten wij veel dat al het vloeibare wat er in ging er ook weer uit zou komen ). Ik heb het laken meegenomen naar huis maar moest toen nog aan mijn moeder vragen of zij het wilde wassen. Oooh, ik schaamde me dood!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven