Geld & Recht alle pijlers

Nieuwe navigatiestructuur

07-02-2008 09:32 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege de gebruiksvriendelijkheid is de navigatiestructuur aangepast. In plaats van een drop-down menu hebben we nu een zijwaartse balk. We hopen dat het jullie bevalt!



Nathalie
Alle reacties Link kopieren
Cooper30 schreef op 08 februari 2008 @ 22:46:

dit menu is wel handiger, maar ik vind de kleuren onduidelijk. Zwarte bold letters op een grijze achtergrond. Gister had de achtergrond van het menu nog een lichtere kleur volgens mij. Doordat het donker op donker is, kun je niet goed lezen wat er staat. Voorstel dus om de achtergrond van het menu iets lichter te maken.
Per week verschilt inderdaad de achtergrondkleur. Dit is niet iets wat per direct kan worden aangepast, maar het staat genoteerd.
Sorry, ik heb het een tijdje geprobeerd maar ik word knettergek van deze 'verbetering'. Als je van het hoofdmenu met je muis schuin naar beneden naar een onderdeel van het submenu wilt, kom je bijna altijd per ongeluk over een ander onderdeel van het hoofdmenu. En dan verspringt dat dus. Misschien dat je met een muis makkelijker "een haak slaat" maar op laptop met touchpad vind ik het een kleine ramp. Ik voel het echt in mijn pols en onderarm en dat lijkt me niet de bedoeling.
Wat Wen en Korenwolf zeggen dus. Op mijn PC gaat het prima, want fatsoenlijke muis, maar op mijn laptop is het drama. Ik heb een touchpad en elke keer als ik naar 'Mijn laatste' probeer te gaan, verpringt dat ding weer. Blijkbaar kan ik geen volledig rechte beweging maken op dat ding...



Edit: verder vind ik het trouwens een verbetering hoor; het is stukken overzichtelijker.
anoniem_648d867ac9e9b wijzigde dit bericht op 17-02-2008 19:04
Reden: Edit
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Thuis en op het werk surf ik gewoon met een pc, maar sinds kort heb ik er op het werk een laptop bij. Ik moet zeggen dat ik in het begin ook helemaal niet met die nieuwe navigatiestructuur overweg kon op de laptop, maar nu merk ik er het verschil bijna niet meer. Als het echt te irritant werk plugde ik gewoon mijn muis in de laptop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven