Hoe moet ik mijzelf onder de aandacht brengen bij de baas?

15-11-2011 13:01 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
f
Alle reacties Link kopieren
De aanhouder wint, TO. ze hebben het blijkbaar mega-druk, het is geen desinteresse of onwil. Maar ze zitten idd niet op je te wachten dus je moet er zelf acgteraan. Lunch is leuk, maar wsl. hebben ze het te druk.



ik zou op een uitgekiend moment terugbellen en toch weer vragen. Probeer ook een soort deadline af te spreken. ' wanneer denk u dat baas 1 en 2 gesproken hebben? wanneer kan ik het beste terugbellen? wat is een goed tijdstip? Gebruik de secretaresse in je vordeel, zij kent de agenda's. Blijf vriendelijk, je hebt haar nodig.



succes!
Alle reacties Link kopieren
wil jij echt daar werken,als ze zo onfatsoenlijk met mensen omgaan?
Alle reacties Link kopieren
Dank @photini, zo had ik het nog niet bekeken, dat de secretaresse wellicht best belangrijk is om in contact te komen met de bazen.



Ik hoop dat zij dan een beetje mee wilt werken....



Een uitgekiend moment..eind van de week in de namiddag?



Blijven proberen dus..
Alle reacties Link kopieren
Je voordoen als nieuwe cliënt om zo een lunchafspraak te ontfutselen?



Serieus nu, ik denk dat je inmiddels wel genoeg hebt gedaan. Mss volgende week nogmaals bellen, maar dan zou ik het echt bij laten.
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Alle reacties Link kopieren
hi Desteny,
Alle reacties Link kopieren
quote:desteny schreef op 15 november 2011 @ 13:15:

wil jij echt daar werken,als ze zo onfatsoenlijk met mensen omgaan?

Als TO in Nederland zou zitten, zou je zeker een heel goed punt hebben. Maar TO zit in een andere cultuur, met andere omgangsregels. Ik zou alles op alles zetten om daar binnen te komen, zeker als het zo'n goed kantoor is. Daarna kun je altijd nog zien.



TO, jij kent de cultuur het beste, vrijdagmiddag kan een goed moment zijn, dat is van hieruit moeilijk te beoordelen. Ik zou nog even afwachten. Heb je dan nog niets gehoord, secretaresse nog eens bellen, uitleggen dat je dolgraag de partner wilt spreken en wanneer dat het beste zpu schikken. Dwing haar medewerking af en laat je niet afschepen!
Alle reacties Link kopieren
Ja Photini, daar heb ik echt wat aan.......dat ga ik doen...



Ik weet toevallig dat ze best iemand kunnen gebruiken.



Nu kent mijn moeder de vrouw van de baas (niet heel goed) maar die gaat haar vandaag een uitnodiging sturen voor een bepaalde bijeenkomst en dan erbij schrijven: trouwens..mijn dochter probeert in contact te komen met jouw man....
Alle reacties Link kopieren
O, dan gaat het helemaal goed komen, Barnie. Leuk! heel veel succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:barnie2 schreef op 15 november 2011 @ 13:44:

Ja Photini, daar heb ik echt wat aan.......dat ga ik doen...



Ik weet toevallig dat ze best iemand kunnen gebruiken.



Nu kent mijn moeder de vrouw van de baas (niet heel goed) maar die gaat haar vandaag een uitnodiging sturen voor een bepaalde bijeenkomst en dan erbij schrijven: trouwens..mijn dochter probeert in contact te komen met jouw man....Ik hoop dat je moeder er wel bij schrijft dat het om zakelijk contact gaat, haha!
Alle reacties Link kopieren
quote:pop1980 schreef op 15 november 2011 @ 13:52:

[...]





Ik hoop dat je moeder er wel bij schrijft dat het om zakelijk contact gaat, haha! Haha, ja wel geestig dat dit topic op de relatiepijler staat
Alle reacties Link kopieren
ok ik snap ut,dan zou ik voor de duidelijk aanpak kiezen;zelf er naar toe gaan en niet eerder weg gaan of je hebt de grote baas gesproken! suc6.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor mezelf een elevatorpitch voorbereiden (dus hoe goed je jezelf kunt verkopen in een halve minuut) De kunst is dan om hem te preken te krijgen als hij van kantoor naar de parkeerplaats loopt, of als hij van de ene kant van het kantoor naar de andere kant loopt.



Of laat een taart bij hem bezorgen met je brief erbij.



Kennen ze daar ook Linkedin, anders dat gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de nieuwe tips!! Ja..op de parkeerplaats opwachten had ik ook al bedacht...maar komt dat niet een beetje te stalkerig over?!!!!!



Netjes aankleden, kapsel en nagels, schoenen en zo tip top in orde en dan op hem af stappen?!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven