Geld & Recht alle pijlers

Favorieten updaten?

17-02-2008 09:10 6 berichten
De nieuwe functie dat je je favoriete discussies aan een lijstje toe kunt voegen, vind ik heel handig. Zo kun je meteen vanuit je overzichtspagina doorklikken naar deze discussies zonder deze eerst op de desbetreffende pijler op te zoeken.

Ik heb echter wel 1 vraag: als je een discussie toevoegd aan je favorieten, krijg je heel leuk de melding dat nieuwe ontwikkelingen voortaan te zien zijn op je overzichtspagina. Als ik daar kijk, zie ik echter alleen hele oude berichten staan van, zeg maar, een paar maanden terug. Is er een optie waarmee deze informatie automatisch bijgewerkt kan worden, waardoor je, als je op je overzichtspagina komt, meteen kunt zien of er een nieuw bericht geplaatst is in de discussie? Ik dacht namelijk dat dat de handigheid zou zijn van favoriete topics hebben, maar ik kan er nog niet achter komen of dat ook zo is.

Anyway; hulp is welkom!
Alle reacties Link kopieren
Ja dat zou ik ook wel willen weten. En bij mij doen sommige favorieten het niet eens. Als ik erop klik, word ik niet doorgestuurd. Vreemd.
Ring1981 schreef op 17 februari 2008 @ 11:56:

Ja dat zou ik ook wel willen weten. En bij mij doen sommige favorieten het niet eens. Als ik erop klik, word ik niet doorgestuurd. Vreemd.
dat werkt bij mij dan weer wel, maar zou het toch handig vinden als er automatisch updates instaan...
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik weet worden alleen je favo discussies getoond en niet de laatste reacties op dat topic.



Wel worden de laatste reacties en discussies van het gehele forum getoond. Zie je daar ook alleen maar oude berichten instaan?
De laatste reacties en berichten van het hele forum veranderen wel steeds.

Ik had gehoopt dat dat bij je favo topics ook het geval kon zijn.

Jammer, maar helaas. In ieder geval bedankt voor het reageren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven