been sex

17-11-2011 16:49 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al een tijdje mee maar heb mij nu aangemeld om een vraag te stellen en mijn hart te luchten. Misschien komt het verhaal nep over maar helaas is het al 5 maanden zo

Mijn man waarmee ik al 5 jaar samen ben ( 2 jaar getrouwd, zijn allebei 26 ) heeft ooit iets gehoord over been sex op tv.

Sinds toen is het altijd zo dat hij na de sex op mijn onderbeen gaat zitten en mij blijft aan staren. De eerste drie keer dacht ik dat hij het voor de grap deed, maar dit gebeurt telkens weer. Ik heb hem vaak gevraagd waarom hij dit doet en dan loopt hij verlegen weg zonder antwoord te geven. Ik ben het nu zat om sex te hebben omdat ik dit heel erg beschamend vind. De laatste paar keer klemt hij zich zelfs vast aan mij en gaat dan lief lachen en als dit een paar seconden duurt valt hij zelfs in de slappe lach. Ik ben een paar keer boos weg gelopen want dit is toch raar? Ik heb iig nooit van been sex gehoord, bah, jullie?
Honden? Been? Als twee honden vechten om een b... loop(s)(t) de derde er mee heen!
Hoe gaat hij precies zitten dan?! Met jouw onderbeen helemaal tegen zijn "arie" ?! Zijn billen om jouw been?! Misschien vind hij dat lekker?!
Nou dames, ik heb hem het topic laten lezen! Eerst wat ik heb geschreven en daar werd hij stil van, en daarna ben ik weg gegaan en heeft hij de reacties gelezen. Ik ben op de bank gaan zitten en drie kwartier later kwam hij ( waarschijnlijk bang om het uit te leggen ). Zijn fantasie was om op mijn been te gaan zitten en dan beginnen te rijden zodat hij weer zin kreeg in nog een keer sex. Alleen als hij op mijn been zat durfde hij niet meer en begon die van de zenuwen te lachen zei hij. Ik ben blij dat ik het weet maar teleurgesteld dat hij er nooit over wou praten met mij! En om weer zin te krijgen kun je ook andere dingen doen. We hebben afgesproken dat hij het de volgende keer mag proberen ( rijden op mijn been ) en als het echt niet lukt of bevalt dan verzinnen we iets anders. Voor nu welterusten
Dan krijgt ie weer zin van zijn anus op jouw been dus.
ik ga stuk vandaag met al die topics!!!!

Sint zat eens te denken,

waar kan ik mijngeilheid mee opwenken?

een beentje hier, een beentje daar,

en allah, we zijn klaar.

Nou viel het niet altijd mee,

dus belande sint al lachend op de plee.

Sint was niet voor niets opzoek

naar wat sex met andere koek.

Omdat het nogal vreemd leek,

keek sint na het einde een beetje bleek.

Gelukkig is het de wereld uit geholpen

en kan Sint rijden zonder hulpen.

Sint
Oh, was dat het. Zoals gebruikelijk is mijn fantasie veel extremer dan de werkelijkheid. Was dat nou zo eng om aan je te vertellen?

Slaap lekker trouwens, ik ga ook naar bed. Nou maar hopen dat ik niet wakker word met mijn huisgenoot op mijn voeten...
het is een heel raar idee, dat hij dat doet, zeker als hij je gaat aanstaren, maar ik denk dat hij het wel een lekker gevoel vind dat als hij net gekomen is nog druk voelt op zijn pik, ik bedoel dat plekje onder de ballen, , ik zou het zelf nooit doen , ik denk dat mijn vrouw me uit het bed gooit haha , maar iets anders dan dat kan ik (als man ) niet bedenken..
Of hij zag er na de sex geen been meer in hi, hi.

>>> Grapje <<<
Beter te laat dan over tijd.
We hebben er over gepraat gisteren en 's avonds deden we het.

Eerst sex en daarna mocht hij voor één keer het proberen.

Hij ging op mijn been zitten en ik schoot heeeel erg in de lach, hij ook. Dus poging mislukt, we hebben daarna 10 minuten plat gelegen van het lachen. Ik denk niet dat er een volgende poging komt.
Ik vraag me nog steeds af waarom hij opgewonden raakt van op jouw been rijden.
Hij dacht dat hij daar weer een stijve van zou krijgen. Niet dus.
Misschien moet hij eens een ander lichaamsdeel proberen. Niet lullig bedoeld. Echt niet.
Oh my... denk je dat je alles wel gehad hebt... is er beensex.
jammer dat er geen buitensporig aparte reden is voor die beensex.
wij slapen nooit.
Als hij dacht daar weer een stijve van te krijgen zit er iets achter wat hij (nog) niet heeft uitgesproken naar jou.
Mijn man heeft denk ik een fetisjisme als ik het nu zo allemaal bekijk. Voordat wij sex hebben legt hij alle kussens perfect neer in bed en haalt hij een lampje op uit de kast en hangt die boven ons hoofd en het liefst heeft hij die dag een bruine boxer aan. Eerst stond ik er niet zo bij stil maar heb mij even verdiept in het fetisjisme
En heeft ie nog een voorkeur voor je linker of rechterbeen?

Wat een idioterie, ik wist wel dat er veel mafketels rondlopen op deze aardkloot maar dit is gewoon te weird
Ja en?
Geen voorkeur! Meestal is het linkerbeen het slachtoffer omdat links ook zijn kant in bed is waar hij slaapt. Nog even over die kussens, laatst zat er perongeluk een ander overtrek overheen en is hij voor de sex nog een overtrek gaan zoeken terwijl ik al klaar in bed lag, ja dat vind ik idioot.
quote:workaholic3 schreef op 20 november 2011 @ 13:29:

Geen voorkeur! Meestal is het linkerbeen het slachtoffer omdat links ook zijn kant in bed is waar hij slaapt. Nog even over die kussens, laatst zat er perongeluk een ander overtrek overheen en is hij voor de sex nog een overtrek gaan zoeken terwijl ik al klaar in bed lag, ja dat vind ik idioot.

Ik zou zeggen: "Met wie heb je nou eigenlijk sex? Met mij of met die sloop?"
Kortom, je bent met een rare flappie getrouwd.

Sterkte ermee.

Maarja, er zijn ook mensen die een arm of been zonder reden willen laten amputeren. Is ook vreemd toch?

Maar is het geen idee om een protese te kopen want dan kan ie helemaal los op zijn hobby.
Ja en?
Op het begin was het niet zo in onze relatie. Verder is alles altijd prima hoor! Ik kan met trots zeggen dat ik een goede man heb. We doen samen het huishouden, elk weekend gaan we uit en over een paar maandjes plannen we ons eerste kind. Alleen die dingen bij de sex, tja ik kan er mee leven :p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven