Mode & Beauty alle pijlers

advies hairextensions

17-11-2011 19:18 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil (als het mogelijk is) heel graag hairextensions. Ik heb kort haar (zo'n 10-12 cm) en ik haat deze lengte. Ik heb het kort laten knippen omdat ik een mislukte permanent had en dat eruit heb laten knippen. Nu heb ik heel lang zitten googelen maar ik zie door de googlebomen het bos niet meer. Wie is goed, welke extensions zijn echt mooi etc etc. Ik woon in de buurt van Utrecht, waar kan ik terecht?

Wie kan me adviseren?
Alle reacties Link kopieren
Alsjeblieffttt niet doen bij een lengte van 10 cm

Heeeeel lelijk!
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
oh. Nou, dat is iets om over na te denken....waarom is dat lelijk?
Alle reacties Link kopieren
Omdat je dan echt duidelijk van die korte plukken in je haar ziet zitten

Oud klasgenootje van me had dat ok.. Ziet er heel nep uit

Wacht even tot het een cm of 20 is dan valt het mooier over de extentions heen (en laat er dan lagen in knippen)
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
zucht....daar gaat mijn droom over mooie lange lokken......
Alle reacties Link kopieren
Nouja dat hoeft niet! Alleen wacht er nog even mee tot het iets langer is.



Of je doet het wel en hebt er schijt aan dat het er nep uitziet hhaha



Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Is dat Britney? Mmmm ze had het in laagjes moeten laten knippen lijkt me....
Alle reacties Link kopieren
Yep haha, dat herken je goed

Probleem is alleen dat als je haar zo kort is je dit altijd wel houd.. Je extentions moeten een aanvullen zijn op je eigen haar zegmaar en niet je haar worden als het ware..

Zolang je haar heel kort is mixt het gewoon niet mooi samen.. Ook zie je de aanhecht punten duidelijker..
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Aanvullen = aanvulling
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Als je het perse wilt dan kan je het beste advies vragen bij een kapper die extensions zet. Zij hebben er meer verstand van. Mijn kapper heeft ze ook gezet bij een vrouw met kort haar en ik moet zeggen dat het er goed uitzag.

Het is natuurlijk wel duurder bij de kapper omdat zij meestal met Greath Lenghts werken maar als je een goede kapper hebt zetten ze het ook mooi in.
Alle reacties Link kopieren
Mmmm nu ik erover nadenk denk ik dat je gelijk hebt, geduld hebben dan maar (mijn portemonnee is je dankbaar )
Ik had net zulk kort haar als jij en wilde het laten groeien. Maar ik wilde er niet als een aangevroten rat uitzien voor...mwoah...een jaar of twee? Heb wel extensions gedaan; micro weaves wel te verstaan. Natuurlijk zie je het zitten, maar met wat trucs valt dat enorm mee. Sjaaltje in je haar, zo opsteken dat het bedekt wordt. En vooral even heel goed laten knippen zodat je eigen haar op gaat in het nephaar. Laat het niet de lengte van de extensions zelf, hoe verleidelijk ook, want dan ben je inderdaad net Britney. Dat effect wil je niet.



Nu, anderhalf jaar later, is mijn eigen haar veel langer, heb ik andere extensions er in, en ik ben superblij dat ik het zo gedaan heb.



Ik heb mijn micro weave laten doen bij een klein zaakje in Utrecht, bij het Jansplein. Mag geloof ik geen naam hier neer zetten.
Alle reacties Link kopieren
Haha, koop anders wat leuke mutsjes en hoedjes!! Van die losse mutsjes die je wat verder naar achter draagt

Dat is super leuk en kun je je korte haar op een leuke manier 'wegstoppen' tot het lang genoeg is voor een natuurlijk(er) resultaat







Lekker warm ook!
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ik zie me al met een muts op mijn werk.hahaha

@Piratesse: hè wat jammer, ben wel nieuwsgierig naar dat zaakje!
Alle reacties Link kopieren
Nou eh..over dat zaakje...veel "C e l e b r i ty" 's hebben ook

"h a i r e x t e s t i o n s"..kijk maar eens op Google...
Alle reacties Link kopieren
Doe het niet!!



je haar gaat er echt helemaal kapot van

wees lekker tevreden met je eigen haar hoe moeilijk ook...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hairweave gehad en micro ring extensions, maar de extensions kan ik je niet aanraden, mijn haar werd er heel dun van. Met hairweave heb ik wel goeie ervaringen! Maar ik zou het nu nog niet laten zetten als ik jou was, dan zie je idd heel duidelijk de overgang van echt naar nep, en dat is zonde. Zelfs met 20 cm vind ik het nog te kort, dan zou je veel laagjes moeten knippen en dus meer haar erin moeten zetten, maar dat ligt er een beetje aan hoelang je het zou willen hebben ,hoe langer hoe meer haar. Ik zou eerder wachten tot je eigen haar 30 cm is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb besloten (dankzij jullie waarschuwingen) ik doe het niet. Bedankt voor de waarschuwingen, heeft me waarschijnlijk bespaard voor een mislukt kapsel en veel spijt! Thanx!
Alle reacties Link kopieren
Je kunt gerust hairextensions nemen maar zou het haar dan niet heel lang houden, want dan zie je het goed. En dan ook op lagen laten knippen. Vriendin van me heeft dat ook, en bij haar zag je niks! Ik Heb op dit moment ook hairextensions en ben er nog steeds heel blij mee!! Voel me wat vrouwlijker enzo hihi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven