Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
**
IK ben blij dat ik niet de enige muts ben die een beetje doorslaat.

Hij heeft me een fantasie vertelt en ik ben meteen op zoek gegaan naar een manier om die te verwezelijken.

Ik heb het echt aan mezelf te danken want als het andersom zo geweest zou zijn zou ik ook afstand genomen hebben.

Pijn doet het zeker maar ik geef de hoop niet op.Moet gewoon even streng zijn voor mezelf.

En wat dat balletje betreft Mac.Ik heb al zoveel balletjes opgegooid dat je er een ballenbad mee kan vullen.Heeft mijn man ook al veel slapeloze nachten bezorgd maar om redenen die ik hier misschien nog wel eens vertel (nu nog even niet want ik weet al dat ik dan een hoop shit over me heen krijg)geef ik het zeker niet op.
**
Hoi Granny, Nachtvlinder en andere dames,

Bij mij wilde mijn sv het, na de eerste keer, ook overdenken. Hij had last van zijn geweten.Dat was ook echt niet goed voor mijn zelfvertrouwen. Gelukkig bedacht hij zich! Vanmiddag heb ik hem maar een half uurtje gezien maar mijn god, wat was het super. Ik ben nog vrolijk. Volgende maand dus een hele nacht in een hotel wat we allebei best wel eng vinden.
Herkenbaar allemaal.
Morgen voor de eerste keer mijn sv op bezoek, na meer als een jaar (!!!) mailen, sms-en bellen etc...

Ik heb echt nog nooit zoveel energie en tijd in een date gestoken, hahaha
Waarom duurde dat zolang dan Stout?
Zij is getrouwd en heeft last van schuldgevoelens.

Dat begrijp ik ook wel dus heb ik de beslissing atijd aan haar overgelaten, met de opmerking dat ik de satijnen lakens direct uit de kast trek als ze ja zegt.

Ik heb haar 1 keer ontmoet bij haar thuis, maar dat was eigenlijk een beetje zoenen en voelen.
Zouden die schuldgevoelens morgen weg zijn?
Nee, maar ik denk dat ze die even in de koelkast zet.
Schuldgevoelens zijn er wel vaker, maar weegt niet op tegen de spanning van een afspraak.

Dat geldt overigens voor beide partijen.

Als er wat in de familie of zo gebeurt of er is ziekte dan hebben we het er wel over, maar er is nog geen een keer sprake geweest van stoppen.

@stout, komt ze bij jou? en heb jij een partner thuis?
Ze komt bij mij, ik ben single
Veel plezier Stout!
stout1975 schreef op 19 februari 2008 @ 11:57:

Ze komt bij mij, ik ben single

en maagd

X-D

;-]
ja, dubbel spannend dus!!!!
Nog sterker: ik kan me er niet toe zetten om seks met iemand te hebben waar ik niet verliefd op ben.

Seks om de seks zonder liefde interesseert me gewoon helemaal niet.

Als ik had gewild had ik al 100 keer seks kunnen hebben.

Toch heb ik gewacht op iemand waar ik het de moeite waard mee vond. Dat was tot mijn 29e, en ik ben er zeker niet rouwig om dat ik heb gewacht. Het hoefde gewoon van mij niet zo zonder liefde.
Misschien is het jouw vriendin wel.....
Dat is best een kutopmerking Stout.
Seks én liefde is een zeer mooie combinatie frenk, blij dat jullie dat gevonden hebben en iets om te koesteren !

Seksen om te seksen, nee bedankt.

Seks en onweerstaanbare lust, dat is ... voor een andere keer maar weer ;-)
Isabelle41 schreef op 19 februari 2008 @ 15:44:

Dat is best een kutopmerking Stout.
Vind je? Ik vond hem wel leuk!
Veel plezier morgen stout! Geniet er van....
heej love... ik wilde nog vragen of jij de catering wilde regelen?

Prosecco en salase Caprese, lukt dat?
Als je sv-tjes te véél verwend worden ze verliefd ...
oh gut.... ik heb dit topic helemaal verkeerd opgepikt geloof ik....

Het gaat hier om minnaars.. dus iemand die al een relatie heeft en daarnaast een minnaar heeft :P

Ik vind mijn SV ook een minnaar, maar beide single hahaha! heeeeel anders dus. sorry ;D
stewardess schreef op 18 februari 2008 @ 21:26:

Hoi Granny, Nachtvlinder en andere dames,

Bij mij wilde mijn sv het, na de eerste keer, ook overdenken. Hij had last van zijn geweten.Dat was ook echt niet goed voor mijn zelfvertrouwen. Gelukkig bedacht hij zich! Vanmiddag heb ik hem maar een half uurtje gezien maar mijn god, wat was het super. Ik ben nog vrolijk. Volgende maand dus een hele nacht in een hotel wat we allebei best wel eng vinden.
Wow stewardess, leuk zeg! Een half uur is wel heel kort maar je hebt nu helemaal iets om naar uit te kijken. Heerlijk voor je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven