Het meest genante wat me ooit is gebeurd!

11-11-2011 22:09 630 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me dood en dit mag nooit iemand te weten komen. In ieder geval niet iemand die ik ken. Ik moet het toch kwijt.

Ik heb vanavond gewoon in mijn broek, nou ja panty gepoept! Ik was onderweg naar huis en ik kon het niet meer houden... hevige krampen en waterdunne diarree... Wat genant!!!

Wat is met meest genante wat jullie is overkomen? Gedeelde smart....
Alle reacties Link kopieren
Lekker dat ie blijkbaar niet dagelijks een verse onderbroek droeg...
Alle reacties Link kopieren
Zakelijke lunch. Flinke hap brood erin... en toen moest ik niezen. Niezen+volle mond= een handje vol...



En waar laat je dan die volgenieste hand met brood...?! Hand snel onder tafel gestoken in de hoop dat het niemand was opgevallen en mij vervolgens midden in de lunch ge-excuseerd om op het toilet mijn hand te gaan wassen (ook genant om onder het eten weg te lopen, maar dit leek me de minst erge van de 2 kwaden)
Alle reacties Link kopieren
Haha Pegster ik heb dat ook weleens. Vooral met slijm/snot (iehh!) dat dan op je hand zit. Ik probeer het ook altijd te verbergen als het op school/werk gebeurt tot ik snel mijn tas in kan duiken voor een zakdoekje
Alle reacties Link kopieren
daarom nies ik altijd in mijn mouw, in het elleboog hoekje ( zie je het voor je?) en je smeert geen bacteriën overal op en als je een snotnies hebt zit het igg niet op je hand..



ook genant, eerste neuq met vriend, eehh er zit wc papier op je doos.. ow ik dacht dat ik doodging.. waren idd kleine stukjes pleepapier aan mijn lippen blijven kleven..
Alle reacties Link kopieren
Ik nies altijd door mijn neus, en zelfs als ik verkouden ben komt er geen snot mee. Hoe ik het doe, geen idee, maar ik heb geen hand of mouw vol met bacterieën.
Oh jawel hoor. Ook je speeksel zit er vol mee. Wel eens gezien hoe ver je speeksel sproeit als je niest?



Myhtbusters - The save sneeze
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet zeker tegen wie je je post richtte Lughnasadh. Maar ik sproei dus geen speeksel, aangezien ik door de neus nies en als ik controleer of er wat zit (neus afvegen na niezen) dan blijft het papiertje zo schoon en droog als wat.
Alle reacties Link kopieren
Whahahaha!! Ik heb weer vreselijk gelachen!!!

Er komt er nog eentje bij mij op:

Jaren geleden was ik op Gran Canaria. Mijn vriend was nog op t strand en ik ging alvast terug naar de kamer.

Maar hé, de sleutelkaart werkte niet, gebeurt wel vaker, maar goed toch irritant want de receptie was best ver.

Ik naar de receptie sleutel opnieuw laten activeren van kamer 12.

Ik naar kamer 12, floep, deur gaat open, en wat zie ik daar? Twee roodverbrande dikke Duitse 50 plussers die naakt op de bank tv aan t kijken waren!!!! Ik weet niet wie erger schrok! Zo gênant!

Ik snel terug naar de receptie, was mijn kamer nummer 11... Waren we de rest van de week ook nog buren... "Gutenabend"


(maar wel slecht dat je zo makkelijk een sleutel van een andere kamer krijgt)
Alle reacties Link kopieren
@starshine, de (jonge) receptioniste kreeg een vette uitbrander. Eerst naam checken dan sleutel geven.... Ik voelde me echt lullig!!
Alle reacties Link kopieren
Hahaaaahahahah dit is een hilarisch topic!!



Hier mijn kleine bijdrage:

In het zwembad, jaar of 15, dacht ik indruk te maken op een jongen, dus ik stond lekker te kletsen in mijn bikini, zegt ie ineens grijnzend.. "er hangt een touwtje uit je broek". Hing het touwtje van mn tampon langs mn been... Me heel snel uit de voeten gemaakt.



Logeren bij een vriendin die toen in een studentenhuis woonde. Ik ging naar toilet, ik kwam terug (dacht ik).... loop die kamer in en plof op de bank.. zie ik ineens dat het een andere kamer is, en die jongen was net aan het rukken achter de computer Ik weet niet wie zich het meest schaamde.. Ik ben echt weggerénd.



Schoonouders op vakantie, wij in hun bed, mocht natuurlijk niet, maar wat niet weet wat niet deert he... Voor het eerst anaal proberen je raadt het al... hele bed onder, en terwijl ik op de plee zat te creperen, heeft mijn vriend alles af staan vegen en schoon staan maken... hij kwam elke keer weer binnen met vieze doeken... Ik durfde mn schoonouders niet aan te kijken toen ze terug kwamen..

Nog steeds bij elkaar trouwens



Als laatste: ik ging weer zwemmen ondanks verkoudheid en sprak een vriend van me aan.. zegt hij direct: "ik weet niet hoor, maar er zit iets op je kin.." Enorme snotbellen die ik niet had gevoeld door het water...



Oh wat een schaamte...



Next!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees een stukje terug iets wat mij aan een lastig moment moet denken. Geen blunder want het ging niet mis.



Ik had een begrafenis, vrij onverwacht.

Niet lang nagedacht over wat ik aan zou doen, mijn zwarte broek en een blouse.

s Ochtends vroeg aangekleed. Ik weet niet of er een riem om die broek kon, ik had het niet gedaan iig.

Gedurende de dag pas bedacht ik dat de broek wel erg ruim was aangezien ik een paar kilo slanker was dan toen ik m gekocht had.

Toen we de kist naar de begraafplaats brachten, liep ik met mijn handen in mijn zakken, om via mijn zakken mijn broek op te hijsen. Ik wilde toch echt niet hebben dat die zou afzakken op dat moment....
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik heb ook nog een genante.Van een jaar of 10 geleden.

Ik ben eens tegen een stilstaande auto opgefietst! Oei! een dikke kras op de auto.

Ik inschatten bij welk huis de auto hoorde.Ik vol schaamte aanbellen. Bleken het de verkeerde mensen te zijn, ai!

Zij liepen nog naar de auto om deze te bekijken en ik inmiddels naar de eigenaren van de auto toe. O, wat erg vond ik het.

Ik helemaal in tranen, voelde me zó schuldig. Mensen waren ontzettend lief voor mij en ze hebben mijn gegevens gekregen. Verder heb ik nooit meer iets van hen gehoord.Ik ga er maar uit dat het met de verzekering is gelukt.

Ik durfde ook niet nog een keer langs te gaan, weer bang om voor het verkeerde huis te staan ...
Alle reacties Link kopieren
Toen ik eens op een verjaardagsfeestje van iemand was, bleken er toch ruim 6 mensen tegen een stilstaande auto gefietst te zijn,maar ik heb niet bekend! Blijf het ontzettend erg vinden.
Ik heb eens overgegeven in een volle treincoupe, de ochtend dat ik naar mn werk ging na een nacht heel hard stappen (&drinken). Ik zat in een viertje met drie anderen, er kwam een enorme kotsbui op... ik greep naar het kleine uitklapprullebakje en probeerde daar nog in te braken maar dat lukte maar half. Zo ontzettend vies. Ik heb gezegd dat ik zwanger was en ochtendmisselijk, maar volgens mij rook ik nog naar wijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:nokiafan schreef op 23 november 2011 @ 12:08:

Ik nies altijd door mijn neus, en zelfs als ik verkouden ben komt er geen snot mee. Hoe ik het doe, geen idee, maar ik heb geen hand of mouw vol met bacterieën.Werkt dit ook als je je mond vol hebt? Bij mij komt het dan mijn neus uit...
Alle reacties Link kopieren
quote:Andj schreef op 24 november 2011 @ 11:33:

Hahaaaahahahah dit is een hilarisch topic!!





Logeren bij een vriendin die toen in een studentenhuis woonde. Ik ging naar toilet, ik kwam terug (dacht ik).... loop die kamer in en plof op de bank.. zie ik ineens dat het een andere kamer is, en die jongen was net aan het rukken achter de computer Ik weet niet wie zich het meest schaamde.. Ik ben echt weggerénd.



Schoonouders op vakantie, wij in hun bed, mocht natuurlijk niet, maar wat niet weet wat niet deert he... Voor het eerst anaal proberen je raadt het al... hele bed onder, en terwijl ik op de plee zat te creperen, heeft mijn vriend alles af staan vegen en schoon staan maken... hij kwam elke keer weer binnen met vieze doeken... Ik durfde mn schoonouders niet aan te kijken toen ze terug kwamen..

Nog steeds bij elkaar trouwens





Oh wat een schaamte...



Next! Ohhhhhhhhh wat erg
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:Mlle_j schreef op 24 november 2011 @ 14:37:

Ik heb eens overgegeven in een volle treincoupe, de ochtend dat ik naar mn werk ging na een nacht heel hard stappen (&drinken). Ik zat in een viertje met drie anderen, er kwam een enorme kotsbui op... ik greep naar het kleine uitklapprullebakje en probeerde daar nog in te braken maar dat lukte maar half. Zo ontzettend vies. Ik heb gezegd dat ik zwanger was en ochtendmisselijk, maar volgens mij rook ik nog naar wijn.Ha, briljante smoes!
Alle reacties Link kopieren
Er schiet me nog een te binnen die ik verdrongen had



Jaren geleden sliep ik bij mijn toenmalige vriend. We hadden sex gehad en ik had daarna mijn slipje weer aangetrokken. Maar een uur later kwam er zeg maar nog iets uit lekken. Toen heb ik mijn slipje uitgetrokken en in mijn sporttas gestopt.

Twee weken later ging mijn vriend sporten met een vriend, hij nam die bewuste sporttas mee. Ik was dat slipje allang weer vergeten.

Belt hij me 's avonds op: "eh Goldmember, er viel iets van jou uit de sporttas..." Ik schaamde me echt rot!!! Want zijn "kwakje" (ieuw vies woord) was dus helemaal opgedroogd in dat slipje en het leek dus net alsof ik een mega afscheiding had gehad.... Ik kon wel door de grond zakken!!! We hadden ook nog maar net verkering. Gelukkig kon hij het slipje snel van de grond rapen en had zijn vriend het niet gezien.

Vond het echt een afgang!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet er ook nog eentje.

Mijn ex en ik zaten in Florida in een luxe villa. We hadden allebei een eigen slaapkamer en badkamer (romantisch ahum) en ik was naar de wc geweest (poepen ) en had nogal veel wc-papier gebruikt. De wc raakte heel erg verstopt. Ik mijn vriend erbij gehaald (schaam) en hij zei dat ik alles er maar met mijn hand uit moest halen. Dat heb ik gedaan (met plastic zak om mijn hand). Ik voelde me echt vies.
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft je nergens voor te schamen g, je wilt niet weten hoeveel ik achterlaat in me broek.
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha Yvonne!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Paddle schreef op 11 november 2011 @ 23:59:

Dit gaat raar klinken maar ik heb ooit mijn vel op mijn gezicht per ongeluk vacuum getrokken met een soort van spuit. Omdat het een grappig gevoel was en er raar uitzag had ik er een tijdje mee gespeeld en gelachen.



Tot ik twee uur later in de spiegel keek. Ik kreeg allemaal blauwe bloeduitstortingen in de vorm van perfecte cirkels. Het ergste op mijn kin en rond mijn neus.



En de volgende dag had ik dus een verplicht congres voor school die ik moest bijwonen. Heb me zelden zo geschaamd. Gelukkig was het doenbaar met veel make-up en een verhaal dat ik op mijn gezicht was gevallen en zo de bloeduitstorting had op gelopen. Ik ga helemaal stuk hahaha
Alle reacties Link kopieren
En het kan dus nog erger wat een ontzettend leuk topic is dit toch.



Vooruit, nog eentje. Jaren geleden, in de kantine van de middelbare school, was ik aan het lunchen met een eierkoek en een beker thee. Ik heb de gewoonte om koekjes in mijn thee te dopen en ik besloot eens te proberen of het met eierkoek ook lekker zou zijn. Me niet realiserend dat eierkoeken veel slapper zijn dan biscuitjes. Oftewel: ik breng mijn eierkoek naar mijn mond en het doorweekte deel flotst op de tafel. Gigantische bende. Maar het zag er precies zo uit als kots en kwam (zo leek het) uit mijn mond, dus de mensen aan de tafel naast me begonnen hysterisch te gillen dat ik over mijn nek was gegaan. Hele kantine keek natuurlijk toe. Toen kwam de kantinejuffrouw met een emmer sop en een doekje en moest ik het opruimen, onder toeziend oog van honderden scholieren. Wat heb ik dit nog lang te horen gekregen...Ik ben zeker een jaar Juffrouw Kots geweest.
Alle reacties Link kopieren
Oh, zo herkenbaar!!!! Ik had het een paar weken terug bij de Ikea.

Met m'n vriendin shoppen en kreeg last van buikkrampen. Voordat ik het toilet had bereikt had ik mijn broek al volgepoept. Zo dun als water en niks bij me natuurlijk. IK schaamde me dood en was opgelucht dat ik een half uur later onder de douche stond.

M'n vriendin kon er gelukkig om lachen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven